Άρθρα

Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Γιά νά ᾿δοῦμε,τό μάθατε καλά τό μάθημα ;


 ἀλήθεια εἶναι πώς ὑπάρχουν θέματα πού θά ἔπρεπε νά εἶναι πρωτεύοντα,ὅπως οἱ Πανελλαδικές Ἐξετάσεις κυρίως γιά τήν Ἔκθεσιν διότι ἐκεῖ μπορεῖ νά ᾿δῇ κανείς τό μέγεθος ἐπιρρεασμοῦ τῶν ἑλληνοπαίδων σ᾿ἐπίπεδο κοινωνικοπολιτικό, ἀλλά πρωτίστως σέ ποιό βαθμό χειραγωγοῦν τά Συστημικά μμε, ὅμως πολλές εἶναι οἱ φορές πού τά παραβλέπουμε. 

Ἔτσι, ἐχθές στίς Πανελλήνιες εἶχε σειρά ἡ Νοελληνική Γλῶσσα καί Λογοτεχνία,δῆλα δή ἡ Ἔκθεσις,κυρίς. Δέν ξέρουμε τί ἔγραψαν τά παιδιά στό θέμα πού τούς ἐδόθη, ἀλλά πάνω -κάτω φανταζόμεθα. Διότι οἱ Τατιᾶνες, οἱ Εὑαγγελάτοι, οἱ Παπαδάκηδες καί ὅλο τό κακό συναπάντημα κάνουν πολύ καλά τήν δουλειά πού τούς ὑπαγορεύει ἡ ἀτζέντα τῆς ΝΤΠ. 

Καταλάβατε ποῦ βρίσκεται ἡ οὐσία τοῦ μηνύματος ; Στόν ΚΑΚΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ πού ἀρνήθηκε τήν ἀξία τῆς γυναίκας ! Ἀπεναντίας μία συγγραφέας,μία προωθητής τοῦ φεμινισμοῦ ἡ Belinda Cannone προβάλλεται ὡς ἡ ἀξία πού πρέπει νά κληρονομηθῇ ἀπό τά παιδιά σήμερα. Γιατί ; Γιά σκεφτεῖτε λίγο τήν άτζέντα τῆς ΝΤΠ,τόν ΜΑΤΣ Σουάμπ, τό Χαράρι κ.λπ. κακό συναπάντημα καί θά πάρετε τήν ἀπάντησιν ... Ἄχ, Ἀριστοτέλη !!! ( ἠ φωτό μέ τό ἀπόσπασμα ἀπό τό θέμα τῶν Πανελλαδικῶν,ἐδῶ ὅπου μπορεῖτε νά τό διαβάσετε ὁλόκληρο ὅπως δόθηκε στά παιδιά. Διαβᾶστε το,θά καταλάβετε...) 

Συνεπῶς τά θέματα τῶν Νεοελληνικῶν τῆς χθεσινῆς ἡμέρας τῶν Πανελλαδικῶν,φαίνεται νά ἦταν ἐν τέλει ΠΟΛΥ ΒΑΤΟ γιά τά καλά μας ἑλληνόπουλα. Εὐκολάκι πού λένε,διότι ἐδῶ καί 3 χρόνια περίπου,μετά τήν πρώτη καταγγελία,μετά ἀπό μία εἰκοσαετία, ἀπό τήν "θαρραλέα" κ. Μπεκατώρου τό τσουνάμι κακοποιημένων γυναικῶν μέχρι τήν κ. Χρονοπούλου κατά τοῦ εὐρωβουλευτοῦ τοῦ συριζα, ἠθοποιοῦ  Ἀλέξη Γεωργούλη, ἔχουν γίνει ἀναλύσεις ἐπί ἀναλύσεων ἐπί τοῦ θέματος,ἔχουν ἀκουστεῖ καί χιλιοακουστεῖ οἱ βασικές γραμμές πού πρέπει νά πατήσῃ ἕνας σύγχρονος δημοκράτης ὥστε νά καταγράψῃ τί σημαίνει "κακοποίησις γυναικῶν" , τίς ἐπιπτώσεις στήν ψυχολογία ( τό κυρίως ζητούμενο αὐτό ... ) ἀλλά κι᾿ἐν τέλει πῶς θά πρέπῃ νά δικαιωθῇ ἡ γυναίκα στήν κοινωνία σήμερα καί πῶς θά κατοχυρωθοῦν τά ...κεκτημένα δικαιώματά της ! 

Ναί,σᾶς λέω,τά ἔχουν μάθῃ ἀπ᾿ἔξω κι᾿ἀνακατωτά τά παιδιά. Ἤταν ἕνα εὐκολάκι θέμα ! 

Ἡ οὐσία γιά ἐμᾶς βρίσκεται σ᾿ὅσα ἀπό τήν πρώτη στιγμή προσδιορίσαμε ὡς "μήνυμα" πρός τήν σύγχρονη κοινωνία,ὄχι μόνον τήν ἐλληνική. Ἀκριβῶς ὅπως τά ἔχομε γράψει πολλάκις : 

Ἕνα ἀκόμη ...μήνυμα...

Μήνυμα ἐλήφθη...

Μέ τό θέμα αὐτό ἡ ΝΤΠ ἐρωτᾶ τά παιδιά,τό μέλλον μίας κοινωνίας πού ἔρχεται:  Γιά νά ᾿δοῦμε,τό μάθατε καλά τό μάθημα ;  Νομίζω ὅμως πώς πρωτίστως τούς ἐνδιαφέρει σέ πόσο βαθμό ἔχουν χειραγωγειθεῖ. Ὅλο τό ζητούμενο ἐκεῖ βρίσκεται...

«...Είναι καιρός να πάψει η ενοχοποίηση των θυμάτων και η ατιμωρησία των θυτών. Είναι καιρός να οικοδομήσουμε ένα αξιακό σύστημα, στο πλαίσιο του οποίου η γυναίκα δεν θα αντιμετωπίζεται ως δυνάμει θήραμα, η αδυναμία της δεν θα εκλαμβάνεται ως συναίνεση και η σιωπή της δεν θα επικρίνεται ως οιονεί συνενοχή


Εὐχαριστοῦμε τήν ἀγαπητή Θεοδώρα πού μᾶς ἔδωσε τό ἔναυσμα. 


Ἡ Πελασγική

8 σχόλια:

  1. Ἁγαπητή Πελασγική, καλημέρα. Πράγματι, πιο νεοταξίτικο θέμα δέν μποροῦσε νά "πέσει". Ἀπό σήμερα πού ἀρχίζει ἡ βαθμολόγηση τοῦ μαθήματος τῆς Ἔκθεσης, θά εἴμαστε σέ θέση νά δοῦμε πῶς οἱ μαθητές χειρίστηκαν ἕνα θέμα πού δίνει τήν εὐκαιρία στά κορίτσια νά ξεσπαθώσουν καί στά ἀγόρια νά ἀπολογηθοῦν γιά κάτι πού δέν ἔκαναν βάζοντάς τους ἐκ προοιμίου στή θέση τοῦ θύτη. Ὡς βαθμολογήτρια στό μάθημα θά ἔχω τή δυνατότητα νά σᾶς πῶ περισσότερα τίς ἐπόμενες ἠμέρες. Ἄν δεῖτε καί τό ἀπόσπασμα τοῦ λογοτεχνικοῦ κειμένου ποῦ τούς δόθηκε, ἐκεῖ πιά τό πρόβλημα πού τίθεται δέν εἶναι γιατί ἕνας ἄντρας ἔχει χάσει τή δουλειά του. Τό πρόβλημα εἷναι πῶς θά τό πεῖ στή γυναῖκα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοεῖς τό " λογοτεχνικό" κείμενο πού συνόδευσε τό θέμα ; Κάποιου Χρήστου Οἰκονόμου, "Οἱ κόρες τοῦ Ἡφαιστείου " . Ἔχω βάλλει παραπομπή στό θέμα ἀνωτἐρῳ ἀπό ἐδῶ : https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/panelladikes_2023_iounios/them_nea_gel_230602.pdf

      Τί νόημα βγαίνει ἀπό αὐτό τό ἀπόσπασμα πού ἀποδεικνύει τό ἀναλογον τοὺ θέματος : "κακοποίησιν τῆς γυναίκας" ;

      Τό συγκεκριμένο ἑστιάζεται σέ κάποιον ἀνόητο,φοβητσιάρη,ὑποκριτή καί ψεύτη ἄνδρα,πού ὅπως καί ὁ ἴδιος ἀναρωτιέται :ἔτσι εἶναι οἱ ἄνδρες ;
      Ἀπεναντίας τονίζεται μέ σημασία,μέσῳ σχολίου τοῦ ἀνδρός, τό ὄνομα τῆς γυναίκας : Ἀντριάνα !

      Ἔ ναί,νομίζω πώς πιό ξεκάθαρα τό μήνυμα δέν μπορεῖ νά περάσῃ. Στίς νέες κοινωνίες,τῶν μελλοντικῶν ...ἀνθρώπων ἤ ὅ,τι θά εἶναι αὐτά πού θά τίς ἀπαρτίζουν, δέν θά ὑπάρχῃ τίποτε ὅπως τό γνωρίζαμε. Ἀλλά δέν τούς ἐνδιαφέρουμε καθόλου ἐμεῖς,οἱ νέοι τούς νοιάζουν καί αὐτούς ἑτοιμάζουν ἀναλόγως...

      Ἔχω τήν ἐντύπωσιν πώς καθόλου δέν θά κουραστῇς στήν βαθμολόγησιν. Ἄριστα θά λάβουν ὅλοι. Ἡ ἀποτύπωσις τῆς νεοταξίτικης ἀτζέντας θ᾿ἀποδείξῃ πόσο καλοί μαθητές ἦσαν. Ὅσον ἀφορᾷ τά μηνύματα τῆς ΝΤΠ...

      Καλησπέρα ἀγαπητή Θεοδώρα !

      Διαγραφή
  2. Δε ξερω ρε παιδια αλλα οταν βλεπω αυτο το ....εργο τεχνης με την ξεβρακωτη να κραταει στο ενα χερι το σπαθι και στο αλλο ενα κεφαλι, παντα μουρχεται στο μυαλο αυτο το ξυλαγγουρο που προσφατα κατηγορησε καποιον ηθοποιο στας Ευρωπας οτι την πhδ@γ3 και κατοπιν την εδερνε.
    Βλεποντας την σε καποιο βιζιτοπαραθυρο και με τον τροπο που μιλουσε ειμαι σιγουρος οτι ο ηθοποιος, ΑΝ την εδερνε δεν της ερριξε αρκετο ξυλο μπας και ισωσει.

    Καλησπερα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ὁ Περσεύς εἶναι ὁ ἱδρυτής τῶν Μυκηνῶν. Ἀπό τίς Μυκῆνες ἦρθαν οἱ Ἀτρεῖδες πού γκρέμισαν τήν Τροῖα ...

    Τό γλυπτό,μέ τό τρόπαιο ἀνά χείρας,καί γυναῖκα καί μαύρη ...

    Ὁ Περσεύς ἦταν προ-πάππος τοῦ Ἡρακλέους ἀπό τόν οἴκο τῶν Ἀργείων Βασιλέων, ἀπό ἐκείνη τήν πρώτη πόλιν στόν Κόσμο,τό Ἄργος,καί ἡ καταγωγη τῆς Μακεδονικῆς Δυναστείας ἀπό ἐκεῖ ἡ κληρονομιά καί ἡ μεγαλύτερη δόξα τῶν Ἑλλήνων :ὁ Μέγας Ἀλέξανδρος !

    Κῦττα,ὅλοι ἄνδρες ...

    Καλό ξημέρωμα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομολογω δημοσιως οτι εισαι μια ανοιχτη εγκυκλοπαιδεια, αγαπητη Π.

    Αλλα οταν μας προκαλουν καλο ειναι να τους την λεμε γενικως και προς επιρρωσιν του παραπανω σχολιου μου, παραθετω το κατωθι βιντεο για να θαυμασετε ΠΟΙΟΙ μας κυβερνουν ή ΠΟΙΟΙ θελουν να μας κυβερνησουν εντος αλλα και εκτος εις τας Ευρωπας
    https://www.youtube.com/watch?v=oLSf6xQLNsI&t=1s

    Καλο ξημερωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές σκέπτομαι τί χάνω μή παρακολουθώντας τηλεόρασι. Ἀλλά,εὐτυχῶς,ἔχω ἐσᾶς ἀγαπητούς μου ἀναγνῶστες καί σχολιαστές πού γνωρίζοντας τά σωστά διαδικτυακά κανάλια μέ ἐνημερώνεται γιά νά λέω κι᾿ἐγώ πώς εἶμαι μέσα στά τεκταινόμενα,ὑπό τοῖς πολιτικοῖς,πράγμασι...!

      Αὐτή λοιπόν εἶναι ἡ κακοποιημένη,ὑπό τοῦ κ.εὐρωβουλευτοῦ,γυναῖκα ;

      Κῦττα πόσο περιζήτητη ἔγινε μετά τήν "καταγγελία κακοποιήσεως'!!! Μιλᾶμε γιά τόν πολιτικό " ἐγκέφαλο" !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

      Διαγραφή
    2. H συζητησις περι....."ισοτητος" των δυο φυλων, και ΠΩΣ οι εβραιοι διχαζουν τις κοινωνιες (εκτος της δικης τους) σηκωνει οχι ενα τσιγαρο αλλα ολοκληρο Καρελια.
      Κατι ξερουν οι Περσες και κρατανε την σαπιλα της Δυσης οσο πιο μακρια μπορουν.

      Διαγραφή
    3. Ἐμένα πάλι στό μυαλό μου ἔρχονται οἱ Ῥῶσσοι ὡς οἱ πλέον συμβολικῶς Φρουροί τῆς Πολιτιστικῆς Χριστιανικῆς Παραδόσεως. Ἔ βλέπεις οἱ Πέρσες ἀνήκουν σ᾿ἄλλο θρησκευτικο-πολιτιστικό χῶρο...

      Καησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !

      Διαγραφή