φωτό |
Άρθρα
Τετάρτη 30 Ιουνίου 2021
Ὁ ἕτοιμος ἰός,τά ἕτοιμα ἐμβόλια καί ἡ ἕτοιμη «ἑπόμενη ἀνθρωπότης» ( Next Humanity)
Τό θαῦμα τῆς Ἁγίας Παρασκευῆς στήν Πάρον !
Ο Κώστος είναι το χωριό και τόπος γέννησης του Αγίου Αθανασίου του Παρίου και οι Λεύκες το χωριό και τόπος γέννησης του Αγίου Ιωσήφ του Ησυχαστού.
Ἀπό : Φανούρης Ευστράτιος
Θεολόγος – Κοινωνιολόγος, Αρθρογράφος
Κάτοικοι από τον Κώστο της Πάρου κάνουν λόγο για προφανές θαύμα που έλαβε χώρα την Κυριακή εν μέσω της πυρκαγιάς σε περιφερειακές εκτάσεις του χωριού. Το εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής που ευρίσκεται στην περιοχή Χειρόλακας και ανάμεσα στα χωριά Κώστος και Λεύκες, έμεινε παντελώς ανέγγιχτο καθώς οι φλόγες μαίνονταν γύρω του και τα πάντα μετατρέπονταν σε κάρβουνο.
Κατόπιν έρευνας στα κοινωνικά δίκτυα, έρχονται στη δημοσιότητα τα στιγμιότυπα – μαρτυρίες, όπως αυτά αποθανατίστηκαν απο ευλαβείς παριανούς. «Ζήσαμε και το θαύμα της Αγίας Παρασκευής να βλέπεις τα πάντα να καίγονται δίπλα της και εκείνη να στέκεται όρθια,ανέγγιχτη. Δεν περιγράφεται με λόγια να βλέπεις όλο το σκηνικό με τα μάτια σου!! Την βοήθεια της για όλο το κόσμο, εορτή τις 25-26 Ιουλίου!!», αναφέρουν με αισθήματα ενθουσιασμού για το θαύμα, αλλά και λύπης για το πεδίο-στάχτη λόγω της φωτιάς.
Από Ω/19:00/27-06-2021 έως Ω/19:00/28-06-2021, εκδηλώθηκαν 33 δασικές πυρκαγιές και συνολικά επιχείρησαν 317 πυροσβέστες με 9 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 131 οχήματα, 10 Α/Φ και 5 Ε/Π.
Οι περισσότερες πυρκαγιές αντιμετωπίστηκαν άμεσα, στο αρχικό τους στάδιο.
Τα κατά τόπους ανακριτικά γραφεία, καθώς και Κλιμάκια της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (Δ.Α.Ε.Ε.) διερευνούν τα αίτια εκδήλωσης των πυρκαγιών.
( Photo: Fb ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ)
Ἡ Πελασγική
Ἡ μεγάλη «θυσία»
Διαβάσαμε :
Αντίδωρο τα 150€... για την Μενδώνη !Τρίτη 29 Ιουνίου 2021
Ὁ Νορβηγός Πρέσβης,ἡ Δῆλος καί τά σκουπίδια...
Ἔλαβα τήν παρακάτω φωτό, στό ἡλεκτρονικό μου ταχυδρομεῖο. Γιά ᾿δεῖτε :
Μπορεῖτε νά φαντασθεῖτε ἀπό ποῦ εἶναι ἡ «εἰδυλλιακή» φωτό ; Γιά προσπαθεῖστε. Εἶναι νησί. Μάλιστα προσφάτως εἴχαμε ἀσχοληθῆ μ᾿αὐτό :
Ἡ Δῆλος,ἡ Μενδώνη καί ὁ Ἐζεκιήλ...Γιατί οἱ μουσουλμάνοι εἶναι στό ἀπυρόβλητο τῶν διεθνῶν συνωμοτῶν ;
Μιά καί ἔχουμε ἀσχοληθεῖ,αὐτές τίς ἡμέρες,μέ τό θέμα τῆς ἠθικῆς τῶν κοινωνιῶν,ἄς ᾿δοῦμε κάτι ἀκόμη πού αὐτή τήν φορά θά μᾶς δώσῃ ἀπαντήσεις στό γιατί οἱ συνήθεις ὕποπτοι ἀσχολοῦνται καί ἐνδιαφέρονται ἀποκλειστικῶς μέ τήν διαφθορά τῶν χριστιανικῶν κοινωνιῶν.
Ἄν θυμᾶστε ἡ ἀρχή γιά τά παρόντα θέματα,ἔγινε ἀπό τήν ἡμέρα πού ἔπεσε τό μπερντάκι στά ΛΟΑΤΚΙ,ἀπό τήν ἀστυνομία τοῦ Ἐρντογάν. Ἐννοεῖται πώς σέ καμμία τῶν περιπτώσεων δέν ὑποστήριξα τόν τρελλαμένο σουλτάνο ὡς παράδειγμα πρός μίμησιν,ἀπόδειξις πώς στήν παλαιότερη ἀναφορά σχετικῶς μέ τήν ὑπερηφάνειά του γιά τήν τουρκική νεολαία,εἶχα ἀναρωτηθῆ τί θά ἔκανε ἐπ᾿αὐτοῦ ἡ Διεθνής κοινότητα καί ἡ Εὐρωπαίκή Ἐπιτροπή πού κόπτονται γιά τά ἀνθρώπινα δικαιώματα ( ΕΔΩ). Ὅμως ἡ ἀναφορά μου σ᾿αὐτόν καί σέ σχέσιν μέ τόν νόμον Ὀρμπάν τῆς Οὐγγαρίας ἤ καί τοῦ Ποῦτιν στήν Ῥωσσία παλαιότερα, πού προσπαθοῦν ν᾿ἀντιμετωπίσουν τήν προώθησιν τῆς ὁμοφυλοφιλίας καί τῆς παιδεραστίας στίς χῶρες τους εἶναι δεῖγμα προασπίσεως τῆς ἠθικῆς τῶν κοινωνιῶν τους.
Ἔτσι,ὅταν ἔχουμε νά κάνουμε μέ μουσουλμάνους καί ἰσλάμ,ἐκεῖ πρέπει νά εἴμεθα πολύ προσεκτικοί.Διότι ὅπως καί μέ τά παραδείγματα πού εἴχαμε τόσο κατά τήν διάρκεια τοῦ πολέμου στήν Συρία,ἀλλά καί τῆς δράσεως τῶν ἰσλαμιστῶν τρομοκρατῶν σέ χῶρες τῆς Ἀφρικῆς,κυρίως κατά τῶν Χριστιανῶν,γίναμε καί γινόμαστε θεατές τῆς βαρβαρότητος τοῦ ἰσλάμ καί πρός τό θέμα τῆς ὁμοφυλοφιλίας,πέραν τῶν ἄλλων ὅπως καί τό πλέον σοβαρό ἐξ αὐτῶν ἡ ἀντιμετώπισις τῆς γυναῖκας ἀπό τήν ἰσλαμική θρησκεία καί τήν ἐφαρμογή της στίς κοινωνίες τους.
Ἔτσι ὁ Ἐρντογάν,δέν ἐξαιρεῖται διόλου ἀπό αὐτό τό πάρα πολύ σοβαρό θέμα,διότι γιά τόν σπουδαῖον ῥόλον τῆς γυναίκας στήν κοινωνία καί γενικότερα στόν πολιτισμό,τά γράψαμε κι᾿ἐχθές.
Σέ μεγάλο βαθμό τό ἐπίπεδο κάθε πολιτισμοῦ καθορίζεται ἀπό τό ἐπίπεδο τῆς γυναικείας φύσης.Ὅταν ἕνα ἄνδρας ἀγαπᾷ μία γυναῖκα πρέπει νά γίνῃ ἀντάξιός της. Ὅσο ἀνώτερη ἡ ἀρετή της,ὅσο πιό εὐγενής ὁ χαρακτῆρας της,ὅσο πιό ἀφοσιωμένη εἶναι στήν ἀλήθεια,τήν δικαιοσύνη καί τήν καλοσύνη,τόσο περισσότερο ὁ ἄνδρας φιλοδοξεῖ νά φανῇ ἀντάξιός της.Ἡ ἱστορία τοῦ πολιτισμοῦ θά μποροῦσε πραγματικά νά γραφῇ ἀπό τήν σκοπιά τοῦ ἐπιπέδου τῶν γυναικῶν της.
Ἔγραφε ὁ ἀμερικανός ἐπίσκοπος Fulton J. Sheen,ἀναφερόμενος στήν συμβολή τῆς γυναῖκας στόν πολιτισμό.
Ἀναρωτιέται κανείς,μέ ὅλα αὐτά πού μαθαίνουμε πώς διαπράττονται σέ βάρος τῆς γυναίκας ἀπό τό ἰσλάμ,γιατί ἡ διεθνής κοινότης μένει ἀπαθής; Ἤ γιατί ἡ ἀντίδρασίς της εἶναι τόσο ἀσθενής;
Ἄς δοῦμε κάτι σχετικό μέ τήν γυναῖκα καί τήν ἀντιμετώπισίν της στήν μουσουλμανική κοινωνία,πού ἀφορᾷ τήν γείτονα χώρα τοῦ Ἐρντογάν,μιά καί ἀσχοληθήκαμε μαζύ του :
Δράστης ένας 34χρονος που επιτέθηκε στην πρώην σύζυγό του, κατά τη διάρκεια μίας συνάντησής τους σε καφετέρια στην πόλη Σόμα της επαρχίας Μανίσα στη δυτική Τουρκία.
φωτό |
Στη διάρκεια τη συζήτησης, ο δράστης σηκώθηκε από τη θέση του και επιτέθηκε κατά της πρώην συζύγου του, με την οποία χώρισε πριν από τρεις μήνες, κρατώντας ένα σπασμένο ποτήρι στο χέρι.
Η επίθεση έγινε δίπλα στο τεσσάρων μηνών παιδί τους. Όταν υπάλληλος και άλλοι πελάτες της καφετέριας έσπευσαν να ακινητοποιήσουν τον δράστη, αυτός τους επιτέθηκε για να τραπεί στη συνέχεια σε φυγή.
Στο σημείο έσπευσαν αμέσως αστυνομική δύναμη και ασθενοφόρο. Ο δράστης συνελήφθη λίγη ώρα αργότερα.
Στην Τουρκία εκτιμάται πως από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο του 2020, δολοφονήθηκαν από τους συζύγους τους 312 γυναίκες. Ωστόσο ο πραγματικός αριθμός είναι άγνωστος καθότι η Τουρκία δεν δημοσιοποιεί επίσημα στοιχεία.
Το γεγονός ότι οι άνδρες που βιαιοπραγούν εναντίον των γυναικών τους μένουν ατιμώρητοι, μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες, ειδικά μετά την απόφαση της κυβέρνησης Ερντογάν να αποσυρθεί η χώρα από τη Σύμβαση του Συμβουλίου της Ευρώπης για την πρόληψη και την καταπολέμηση της βίας κατά των γυναικών και της ενδοοικογενειακής βίας που υπογράφηκε στην Κωνσταντινούπολη το 2011. (ἀπό ἐδῶ,ὅπου ὑπάρχει καί τό ἀνάλογον βίντεο/ντοκουμέντο)
φωτό |
Ὅμως τόσο ὁ κ. Μπορέλ,ὅπως καί ἄλλοι ἡγέτες μαζύ μέ τόν δικό μας,συνεχίζουν νά ἔχουν ἀγκαλιά τήν τουρκία καί μάλιστα,θά ἔλεγα χαϊδέυοντάς τον...
Ἡ οὐσία τώρα πιά εἶναι; Εἶναι πώς ὁ Ἐρντογάν καί ἡ τουρκία πού θέλουν νά τό παίζουν καί προστάτες τῶν ἰσλαμικῶν χωρῶν ( μέ τά ὅποια ἀποτελέσματα παρακολουθοῦμε τά τελευταῖα χρόνια ἀπό τήν Μέση Ἀνατολή μέχρι τήν Ἀφρικανική ἥπειρον καί τούς μουσουλμάνους τῶν Βαλκανίων), ὑποτιμοῦν στόν χείριστο βαθμό τήν θέσιν τῆς γυναίκας στήν κοινωνία κάτι πού ἔρχεται σ᾿α'ντίθεσιν μέ τήν «ἠθική» τους πού προσβάλεται ἀπό τήν ὁμοφυλοφιλία καί τά ΛΟΑΤΚΙ ἄτομα γενικότερα.
Ἄν μέσα σέ δέκα μῆνες,τόν προηγούμενο χρόνο,στήν τουρκία δολοφονήθηκαν τοὐλάχιστον 312 γυναῖκες καί ἀναλογιζόμενοι τόν φόβο κάτω ἀπό τόν ὁποῖο ζεῖ ὅλος ὁ γυναικεῖος πληθυσμός τῶν μουσουλμανικῶν χωρῶν,μπορεῖ ὁ καθένας ν᾿ἀντιληφθῇ τό εἶδος τῶν κοινωνιῶν πού διαμορφώνεται. Καί ἐπίσης μπορεῖ νά καταλάβῃ γιατί ἡ ἀξία αὐτοῦ τοῦ κόσμου εἶναι τόσο ὑποβαθμισμένη στά μάτια τῶν σιωνιστῶν. Εἶναι αὐτό πού συχνά γράφω : αὐτούς τούς ἔχουν γιά τό πιό εὔκολο λεπίδι. Καί ξέρετε γιατί; Διότι,πρωτίστως τούς βάζουν καί ἐξολοθρεύονται μεταξύ τους ! Καί αὐτό γίνεται διότι ὁ ...πολιτισμός τους βασίζεται κυρίως,γιά νά μήν πῶ ἀποκλειστικῶς,στήν ἀνδρική κυριαρχία. Καί ὅπου ὑπάρχει ἀπόλυτος ἀνδρική κυριαρχία,ἄρα καί τά ἀνδρικά χαρακτηριστικά καί ἐκφράσεις πρωτοστατοῦν,τό πιθανότερο εἶναι οἱ πολεμικές διαμάχες νά εἶναι στήν πρώτη γραμμή καί γιά ἀσήμαντον ἀφορμήν...
Ἄς ξαναδιαβάσουμε τό ἀπόφθεγμα τοῦ Σέϊν :
Σέ μεγάλο βαθμό τό ἐπίπεδο κάθε πολιτισμοῦ καθορίζεται ἀπό τό ἐπίπεδο τῆς γυναικείας φύσης.Ὅταν ἕνα ἄνδρας ἀγαπᾷ μία γυναῖκα πρέπει νά γίνῃ ἀντάξιός της. Ὅσο ἀνώτερη ἡ ἀρετή της,ὅσο πιό εὐγενής ὁ χαρακτῆρας της,ὅσο πιό ἀφοσιωμένη εἶναι στήν ἀλήθεια,τήν δικαιοσύνη καί τήν καλοσύνη,τόσο περισσότερο ὁ ἄνδρας φιλοδοξεῖ νά φανῇ ἀντάξιός της.Ἡ ἱστορία τοῦ πολιτισμοῦ θά μποροῦσε πραγματικά νά γραφῇ ἀπό τήν σκοπιά τοῦ ἐπιπέδου τῶν γυναικῶν της.
Συνεπῶς τί χρειάζονται οἱ ὑγιεῖς κοινωνίες; Πρῶτον ἡ γυναῖκα νά καταλάβῃ τόν πραγματικό της ῥόλον ἀφοῦ ἀναλόγως διαπαιδαγωγηθῇ καί δεύτερον ἀλληλοσεβασμό ἀπό τούς ἐκπροσώπους τῶν δύο φύλων. Τόσο ἁπλά εἶναι τά πράγματα. Καί ὅσο πιό ἁπλά εἶναι τόσο πιό περίπλοκα τά κάνουν οἱ διεθνεῖς συνωμότες πού ἀποσκοποῦν στήν καταστροφή τοῦ Ἀνθρώπου...
Καί φυσικά δέν παραλείπουμε ἕναν ἀκόμη σοβαρό λόγον :Τήν χρησιμοποίησιν τῶν μουσουλμανικῶν λαῶν γιά τήν καταστροφή τῆς Λευκῆς Φυλῆς. Αὑτό κι᾿ἄν εἶναι πρωταρχικός στόχος τῶν σατανάδων !
φωτό |
« Η θρησκευτική ζωή στην αρχαία Ελλάδα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής της πόλης. Κάθε μετάβαση στη ζωή, από τη γέννηση ως το θάνατο, σημαδεύεται από ένα είδος τελετουργίας. Αντιλαμβανόμαστε, λοιπόν, καλύτερα γιατί η παρουσία της γυναίκας στον πολιτισμό, τις τελετουργίες, τις εορτές συνδέεται άμεσα με τα πολιτικά δρώμενα και αναπληρώνει την απουσία της από την πολιτική σκηνή. Από την άλλη, αν αναλογιστούμε ὀτι οι πολίτες της αρχαίας Αθήνας ευθυγραμμίζουν συχνά τις πολιτικές τους επιλογές με το θέλημα των θεών και αποδίδουν τις επιτυχίες τους στην εύνοια των θεών και πως την εύνοια αυτή διασφαλίζουν οι γυναίκες εξευμενίζοντας τους θεούς, εκτιμούμε πως θα μπορούσαμε εν τέλει να υποστηρίξουμε ότι ήταν οι γυναίκες που είχαν επωμισθεί σε μεγάλο βαθμό την ευθύνη για την εύνοια αυτή των θεών και κατά συνέπεια τη χάραξη της πολιτικής.
Οι γυναίκες που κατείχαν την ιεροσύνη συνέδεσαν την κοινότητά τους με κάτι πίσω και πέρα από αυτές, τους θεούς, καθώς επίσης με τους προγόνους και τα πατρογονικά έθιμα,μέσω των οποίων τιμούνταν οι θεοί. Ήταν αυτές που ύφαναν το πλέγμα εκείνο που συνείχε την κοινότητα και που τη συνέδεε με το παρελθόν της και πάνω από όλα με τους θεούς που εγγυόνταν την ευημερία της. Σε ένα αφαιρετικό επίπεδο η γυναίκα και ιδιαίτερα η ιέρεια-γυναίκα εξασφάλιζε, όπως σημειώνεται στη βιβλιογραφία, «τη συνοχή της κοινωνίας»
«Μελανίππη Δεσμῶτις»,Εὐριπίδου
αἱ δ᾽ εἴσ᾽ ἀμείνους ἀρσένων. δείξω δ᾽ ἐγώ.
νέμουσι δ᾽ οἴκους καὶ τὰ ναυστολούμενα
ἔσω δόμων σώιζουσιν, οὐδ᾽ ἐρημίαι
γυναικὸς οἶκος εὐπινὴς οὐδ᾽ ὄλβιος.
τὰ δ᾽ ἐν θεοῖς αὖ· πρῶτα γὰρ κρίνω τάδε·
μέρος μέγιστον ἔχομεν·( ἐν Φοίβου τε γὰρ
χρησμοῖς προφητεύουσι Λοξίου φρένα
γυναῖκες, ἀμφὶ δ᾽ ἁγνὰ Δωδώνης βάθρα
φηγῶι παρ᾽ ἱερᾶι θῆλυ τὰς Διὸς φρένας
γένος πορεύει τοῖς θέλουσιν Ἑλλάδος.)
ἃ δ᾽ εἴς τε Μοίρας τάς τ᾽ ἀνωνύμους θεὰς
ἱερὰ τελεῖται, ταῦτ᾽ ἐν ἀνδράσιν μὲν οὐχ
ὅσια καθέστηκ᾽, ἐν γυναιξὶ δ᾽ αὔξεται
ἅπαντα. ταύτηι τἀν θεοῖς ἔχει δίκης
θήλεια. πῶς οὖν χρὴ γυναικεῖον γένος
(Απόδοση Πολύ ελεύθερα:
Διοικούν δηλαδή τα σπίτια και διαχειρίζονται τα αγαθά που μπαίνουν μέσα στο σπίτι. Ένα σπίτι από το οποίο απουσιάζει η γυναίκα δεν είναι ούτε τακτοποιημένο ούτε και ευτυχισμένο…..Εκεί όμως όπου εμείς οι γυναίκες (α πρόσωπο) παίζουμε ένα ξεχωριστό ρόλο είναι τα θέματα της λατρείας των θεών (και εγώ προκρίνω τα θέματα αυτά και τα θεωρώ τα σημαντικότερα από όλα)….Όσον αφορά μάλιστα τη λατρεία που τελείται στα ιερά των γυναικείων θεοτήτων αυτή αποτελεί προνόμιο αποκλειστικά των γυναικών, ενώ η συμμετοχή των ανδρών δεν επιτρέπεται από το θείο νόμο).
(ἀπό ἐδῶ,ὅπου τὀ θέμα : Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ τῆς καθηγήτριας Ἀρχαίων Ἑλληνικῶν στό τμημα Θεολογίας τοῦ ΑΠΘ,Άννα Κόλτσιου-Νικήτα
Ἡ Πελασγική
Ἔσο ἕτοιμος γιά τόν χειρότερο ἐφιάλτη
Ὁ Steven Fishman παρουσιάζει
ἕνα ἐφιαλτικό μέλλον.
Πιστεύεις ὅτι εἶναι πολύ ἀπαισιόδοξος;
Ἐάν ὄχι,ἀκολουθοῦν κάποιες προετοιμασίες,γιά τό χειρότερο σενάριο.
ἀπό τόν Steven Fishman
(henrymakow.com)
Ἡ ζωή στόν πλανήτη Γῆ ΠΟΤΕ δέν θά εἶναι καλλίτερη ἀπ᾿ ὅ,τι εἶναι σήμερα,τώρα !
Δέν μέ πιστεύεις ; Συνέχισε νά διαβάζῃς.
Δέν ἔχει νά κάνῃ μόνον μέ τόν ἐμβολιασμό ἀργοῦ θανάτου πού προκαλεῖ Μιτοχονδριακό καρκῖνο ἀπό τίς ἀκῖδες πρωτεΐνης,τίς καταιγίδες κυτοκίνης,καί τά πρίον πού ἀπορροφοῦν καί τά τελευταῖα ἐναπομείνοντα μόρια ὀξυγόνου ἀπό τούς πνεύμονες,τήν καρδιά καί τόν ἐγκέφαλό σας σέ μία περίοδο ( 5 ἕως τό πολύ 10 ἐτῶν),ἀπό τό ἐμβόλιο στόν τάφο.
Δέν ἀφορᾷ μόνον τά πρίον τῶν τρελλῶν ἀγελάδων πού πρὄκειται νά μετατρέψουν τά τσαρλατανο-ἐμβολιασμένα ἀνθρώπινα ὄντα σέ ἀποτρελλαμένους,παρανοϊκούς τρελλούς στήν διαδρομή τους μέσῳ τῆς χώρας τῶν λεπρῶν, ζωντανῶν νεκρῶν,εἶναι κάτι πολύ περισσότερο ἀπό αὐτό...
Τό σαμποτάρισμα μέσῳ χακαρίσματος (Ransomware),τοῦ Colonial Pipeline,εἶναι μόνον μία μικρή πρόβα γιά τό τί ἔρχεται...
« Τί θά κάνῃς» ὅταν σταματήσῃ παντελῶς ὁ ἐφοδιασμός τῆς τροφικῆς ἁλυσίδος καί δέν θά βρίσκῃς τίποτε στό μπακάλικο τῆς γειτονιᾶς ἤ στό σοῦπερ-μάρκετ ;
Ὅταν οἱ τιμές τῆς βενζίνης εἶναι 100 δολάρια τό γαλόνι,λόγῳ ὑπέρ-πληθωρισμοῦ καί δέν θά ὑπάρχει βυτίο νά παραδώσῃ βενζίνη στό τοπικό πρατήριο καυσίμων,ἀκόμη καί μέ 10.000 δολάρια τό γαλόνι;
Ὅταν δέν ἔχετε πρόσβασιν στό ψηφιακό σας πορτοφόλι γιά νά πάρετε τά ψηφιακά σας χρήματα,ἐπεί δή οἱ τράπεζες καί οἱ χρηματιστηριακοί οἴκοι θά κλείνουν λόγῳ τῆς «μεγάλης ἐπαναφορᾶς»;
Ὅταν τό ΑΤΜ ἀρχίζει νά σᾶς κοροϊδεύει καί νά σοῦ δείχνῃ τό δάχτυλο;
Ὅταν ὁ κάθε ἕνας σας θά εἶναι ἄνεργος,εἴτε ἔχει ἐμβολιασθῆ εἴτε ὄχι καί παρά τίς δεκάδες μάσκες πού φορᾶτε στό πρόσωπο καί σᾶς στερεῖ τό ὀξυγόνο,ἐπεί δή ἁπλῶς δέν ὑπάρχουν δουλειές ἤ χρήματα γιά νά πληρωθεῖτε ;
Τί θά κάνετε ὅταν δέν θά ἔχετε πλέον ἡλεκτρικό ρεῦμα ἤ φυσικό ἀέριο στό σπίτι σας καί θά παγώνετε μέχρι θανάτου,τόν χειμῶνα ἤ θά ψήνεστε τό καλοκαίρι;
Πῶς θά πλένεστε ὅταν τό νερό θά ἔχῃ σταματήση νά περνᾷ μέσα ἀπό τούς σωλῆνες τῆς ἐγκαταστάσεώς ας γιά μῆνες; Ἴσως θά ἔχετε ἤδη ἀρχίσετε νά βρωμᾶτε,τώρα.Πολύ.
Τί πρὄκειται νά κάνετε ὅταν τό δίκτυο θά εἶναι μία ἐξασθενημένη μνήμη καί τό 5G εἶναι ραδιενεργό; Ὅταν δέν μπορεῖτε νἀ χρησιμοποιήσετε τό κινητό σας τηλέφωνο γιά νά καλέσετε κάποιον ἐκτός ἀπό τούς Ghostbusters;
Τί χαρτί θά χρησιμοποιήσετε στήν τουαλέτα ὅταν ἐξαντλήσατε καί τό τελευταῖο τεῦχος τοῦ Μακελειό,δεδομένου ὅτι ἔχετε πρό πολλοῦ ἐξαντλήση τό χαρτί ὑγείας ;
Καί γιά πές μου,τί θά συμβῇ ὅταν οἱ γείτονές σου μποῦν στό σπίτι σου μέ ὄπλο γιά νά κλέψουν τό τελευταῖο κουτί σούπας ἀπό ἔντομα πού εἶχες ἀποθηκεύση κάτω ἀπό τό κρεββάτι,τούς τελευταίους ἔξι μῆνες;
Εἶστε προετοιμασμένοι νά ἀποτρέψετε τίς περιπλανώμενες συμμορίες τῶν τσαρλατανομπολιασμένων μανιακῶν ζόμπι πού θά ἔχουν κανιβαλίσει τά παιδιά τῶν γειτόνων σας,ἀφοῦ θά τά ἔχουν βιάσῃ ;
Δυστυχῶς δέν θά μπορεῖτα νά καλέσετε τήν ἀστυνομία ἤ τήν ὑπηρεσία ἐκτάκτων ἀναγκῶν ἀφοῦ τά τηλέφωνά σας δέν θά λειτουργοῦν καί ἡ ἀστυνομία ὄχι μόνον θά εἶναι ἀχρηστευμένη ἀλλά θά ἀνήκῃ καί στόν ἴδιο ἀφιονισμένο ὄχλο τόν ὁποῖο θά καταγγέλλατε.
Ποῦ πρὄκειται νά στοιβάξῃ ἡ τοπική αὐτοδιοίκηση ὅλα τά πτώματα; Ὥ,ἀκριβῶς αὐτό,δέν ὑπάρχει καμμία τοπική αὐτοδιοίκησις ἤ καμμία κυβέρνησις.Αὐτό δέν εἶναι τίποτα περισσότερο ἀπό εὐσεβεῖς πόθους,ἐνῷ προσπαθεῖτε νά ἐπιβιώσετε ἕναν ἐφιάλτη ζωῆς,μετά τόν COVID.
Εἶστε τόσο προοδευτικός,τόσο ἀριστερός,τόσο ἰδεολόγος ἀριστερόφρων ἀγωνιστής πού πιστεύετε εἰλικρινά ὅτι τό μέλλον φαίνεται λαμπρό τώρα; Πραγματικά;
Ἐν τάξει πρέπει νά παραδεχθῶ πώς ὑπάρχει ἕνα φωτεινό σημεῖο πού διαφαίνεται στόν ὀρίζοντα.Δέν εἶναι ὅλα μαῦρα κι᾿ἄραχνα.
Τό Κινεζικό Κομμουνιστικό Κόμμα εἶναι πολύ ὑπομονετικό.Εἶναι στό DNA τους. Μποροῦν ἀνέτως νά περιμένουν δέκα χρόνια. Ρώτησε ποτέ κάποιος ἀπό ἐσᾶς σέ τί ποσοστό ἔχουν «ἐμβολιαστῆ» τό 1,5 δις περίπου τῶν κινέζων ; Εἶναι τό 40%,τό 30%,τό 20% ; Γιά περιμένετε...
Εἶναι λιγότερο τοῦ 1% ! Καί αὐτοί ἦσαν τά πειραματόζωα,οἱ ἐργαστηριακοί ἀρουραῖοι πού ἔγιναν πειράματα ἀπό τό Ἰνστιτοῦτο Ἰολογίας τοῦ Δρ. Fauci στό Wuhan τῆς Κίνας ! ( Καί φημολογεῖται πώς ὅλοι τους ἔχουν μέ «εὐχαρίστηση» εὐθανατωθῆ γιά ν᾿ἀποτρέψουν ἕνα ξέσπασμα τσαρλατανομπολιασμοῦ ἐκεῖ ! )
Ἔσο ἕτοιμος
Εἶμαι βέβαιος ὅτι ὁ Bill Gates, ὁ George Soros, ὁ Tony Fauci καί οἱ διευθύνοντες σύμβουλοι τῆς Pfizer, τῆς Moderna, τῆς J&J καί τῆς Astra-Zeneca,θά ἀπολαύσουν ὅλοι τίς ὑπόγειες ἀποθῆκες τους στήν Ἀνταρκτική μέ τρόφιμα καί δυνάμεις ἀσφαλείας γιά νά μαγειρέψουν τό στιφάδο πιγκουΐνων.Ἀλλά ἄν δέν εἶστε ἕνας ἀπό ᾿δαύτους,τότε μπορεῖτε νά σκεφτεῖτε αὐτό: φωτό
Ἄν σκοπεύετε νά ἐπιβιώσετε ὡς ἐκ θαύματος ἀπό τήν ἑπόμενη προγραμματισμένη ἀποκάλυψιν τῶν ζόμπι,ἐπιτρέψτε μου νά σᾶς δώσω μερικές ἐγκάρδιες συμβουλές :
Ἀγορᾶστε,τοὐλάχιστον γιά πέντε χρόνια,νερό γιά νά περιορίσετε τήν πιθανότητα διφθερίτιδος.
Ἀγορᾶστε χαρτί ὑγείας,γιά 3 ἔτη τοὐλάχιστον καί νά τό χρησιμοποιεῖτε μέ φειδώ.
Ἀγορᾶστε πολλά κονσερβοποιημένα ψάρια καί λαχανικά καί βρεῖτε ἕνα καλό μέρος νά τά κρύψετε ἤ νά τά θάψετε.
Ἀγορᾶστε φακούς,μπαταρίες,κεριά καί σπίρτα.
Μάθετε τήν τέχνη τῆς ἀνταλλαγῆς ἤ τοὐλάχιστον διαβᾶστε ἔνα βιβλίο γι᾿αὐτην.
Μάθετε πῶς νά χρησιμοποιεῖτε ἕνα αὐτόματο ὅπλο γιά τήν προστασία τῶν ἀγαπημένων σας προσώπων καί τῆς περιουσίας σας. Καί :
Τό πιό σημαντικό,μάθετε νά μιλᾶτε καί νά διαβάζετε κινέζικα !!!
Λυπᾶμαι,ἄν ἡ ἀνάρτησίς μου κατέστρεψε τήν ἡμέρα σου,ἀλλά ὅπως μοῦ ἔλεγαν στούς Προσκόπους (πρίν μέ κακοποιήσουν) : «Ἔσο ἕτοιμος» ! ! !
Ἡ Πελασγική
Ὁ ἠθικός ξεπεσμός τῶν κοινωνιῶν ἔχει ῥίζα βαθιά καί τούς συνήθεις ὑπόπτους πρωταγωνιστές...
Μιά καί πιάσαμε τό θέμα περί σήψεως τῶν κοινωνιῶν ( κυρίως τῆς Δύσεως),καλό θά ἦταν νά δοῦμε πῶς φτάσαμε ἕως ἐδῶ. Σ᾿αὐτό τό ἀπόλυτο σάπισμα,ἄν μποροῦσε κάποιος νά προσδιορίσῃ ἕναν παράγοντα μέ καθοριστικό ῥόλον στήν ἐξέλιξίν του,αὐτός θά ἦταν ἡ γυναῖκα. Ἡ γυναῖκα ὡς μητέρα,πρωτίστως καί ὡς ἑνωτικός κρῖκος τῆς οἰκογενείας.Γνωρίζουν,ἐκεῖνοι πού ἀποσκοποῦν στήν καταστροφή τῶν κοινωνιῶν,πόσο σημαντικός εἶναι ὁ ῥόλος τῆς γυναίκας καί γι᾿αὐτό,τά τελευταῖα ἑκατό καί πλέον χρόνια,αὐτή ἀποτελεῖ οὐσιαστικῶς,τόν κύριον στόχο τους.
Ὅμως πρίν φθάσουν οἱ γυναῖκες νά ...διεκδικοῦν δικαιώματα ἐξισώσεώς τους πρός τόν ἄνδρα,ἔπρεπε νά ἑτοιμασθῇ τό ἔδαφος πού θά τίς ἐνθάρρυνε πρός τίς ὅποιες «δικαιωματικές ἐλευθερίες». Καί αὐτό δέν ἦταν τίποτε ἄλλο πέρα ἀπό τήν δοκιμασμένη καί μάλιστα μέ ...ἐπιτυχία,προώθησιν τῶν γυναικῶν πρός τήν ἀποδοχή ὡς μή κακό,τῆς ἀπελευθερώσεώς της ἀπό τά ὄρια πού ἔθετε ἡ ἠθική τῶν κοινωνιῶν.Ἔτσι π.χ. ἡ καλλιτέχνις γυναῖκα πού θεωρείτο «ἐλευθερίων ἠθῶν»,ἄρχισε σιγά-σιγά νά γίνεται ἀποδεκτή ἀπό τήν κοινωνία μέσῳ προβολῆς τῶν διαφόρων ἐπιτυχιῶν της.Ἐπιτυχίες πολύ προσδιορισμένες ὅπως τό νά συνάπτουν γάμους μέ ἐπιφανῆ ἄτομα. Ἐπιτυχίες πού ἦρθαν μέσα ἀπό τήν καθιέρωσιν τῶν κινηματογραφικῶν ἀστέρων κ.λπ.
Ἤξεραν,οἱ γνωστοί (πάντα αὐτοί βρίσκονται σέ κάθε τι πού προκαλεῖ καταστροφή στόν ἄνθρωπο εἴτε μᾶς ἀρέσει εἴτε ὄχι),ἤξεραν λοιπόν τό πώς λειτουργεῖ ἡ γυναικεία φιλαρέσκεια,ματαιοδοξία κ.λπ. συναφῆ,καί δέν ἔπεσαν ἔξω,ἐννοεῖται. Τά ὑπόλοιπα ἦρθαν ...φυσιολογικῶς,θά ἔλεγε κανείς,ἀφοῦ τό ἕνα ἔφερνε καί τό ἄλλο κ.ο.κ.Ὅμως ἐκεῖ πού δόθηκε ἡ μεγάλη σημασία ἦταν ἡ πορνεία. Μία γυναίκα πόρνη μπορεῖ νά γίνῃ ἀπό τήν καλλίτερη κατάσκοπο ἕως τό πιό χυδαῖο, ἀπαιτητικό,ἐγωϊστικό,ναρκισσιστικό,ψυχασθενές ἄτομο γιά τήν προσωπική του ἀνέλιξιν πού θά λειτουργήσῃ ὡς τό ἀπόλυτο ἀρνητικό πρότυπο.
Πῶς ἐξελίχθηκε ἡ πορνεία ἀπό τά τέλη τοῦ 19ου αἰ καί αρχές τοῦ 20ου ; Ποιοί ἦσαν οἱ βασικοί ἴσως καί ἀπόλυτοι προωθητές αυτῆς ;
Το “Prostitution and Prejudice: The Jewish Fight Against White Slavery 1870-1939” είναι ένα βιβλίο του 1982 γραμμένο από τον Εβραίο μελετητή Edward W. Bristow, στο οποίο παρουσιάζεται ένα θέμα «ταμπού» για την εβραϊκή κοινότητα. Ο μεγάλος ρόλος που οι Εβραίοι έχουν διαδραματίσει ιστορικά στην πορνεία. Ο Bristow τεκμηριώνει τις γενναίες προσπάθειες πολλών Εβραίων να μείνει στη σιωπή αυτό το θέμα...Ταυτοχρόνως επιβεβαιώνει την άποψη πως ο Ιουδαϊσμός ορίζεται από την Καμπάλα και το Ταλμούδ και είναι μία σατανική λατρεία που μεταμφιέζεται ώς θρησκεία και εξηγεί γιατί η πορνεία έχει γίνει αποδεκτή ώς «εμπόριο του σέξ».
«Πολλοί από τους Εβραίους του υποκόσμου προφανώς δεν έβλεπαν καμία διαφορά μεταξύ των σκοτεινών δραστηριοτήτων τους και της θρησκευτικής τους ζωής, συχνά τηρώντας μάλιστα τις θρησκευτικές τους υποχρεώσεις» (“Prostitution and Prejudice”).
Στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα, οι Εβραίοι συμμετείχαν ενεργά σε αυτό που ευρέως ονομάζεται "white slavery" (λευκή δουλεία), δηλαδή διεθνή δίκτυα πορνείας.
«Μεταξύ 1880 και 1939», σημειώνει ο Edward Bristow, «οι Εβραίοι έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην “λευκή δουλεία”, όπως το εμπόριο της πορνείας εκείνης της εποχής δραματικά ονομάζονταν. Όχι μόνο αυτή η συμμετοχή των Εβραίων ήταν εμφανής, αλλά ιστορικά ήταν πρωτοφανής, γεωγραφικά διαδεδομένη και γεμάτη με συλλογικό πολιτικό κίνδυνο».
«Το εβραϊκό trafficking (εμπορία ανθρώπων)», λέει ο Bristow, «αφορούσε τη διατήρηση οίκων ανοχής, γυναίκες που δούλευαν ανεξάρτητα ή διατηρούσαν οίκους, με τους συζύγους τους να τις προμηθεύουν ... Οι Εβραίοι διακινητές, επίσης, εφοδίαζαν με (λευκή σάρκα) οίκους που τους διαχειρίζονταν ‘εθνικοί’-γκόϊμ-».
Ριζωμένοι σε μεγάλο βαθμό στην Ανατολική και Κεντρική Ευρώπη, όπου «κυριαρχούσαν στη διεθνή εμπορία έξω από την περιοχή», οι Εβραίοι συμμετείχαν σε κυκλώματα πορνείας που δικτυώνονταν, έγραψε ο Arthur Mora (του Εβραϊκού Συλλόγου του Λονδίνου για την Προστασία των Κοριτσιών και των Γυναικών) το 1903, «σχεδόν σε όλα τα μέρη της Βόρειας και της Νότιας Αφρικής, την Ινδία, την Κίνα, την Ιαπωνία, τις Φιλιππίνες, την Βόρεια και Νότια Αμερική, αλλά και σε πολλές από τις χώρες της Ευρώπης».
«Οι Εβραίοι εγκληματίες εμπορεύονταν γυναίκες που ήταν υπό τον έλεγχό τους σχεδόν παντού, συμπεριλαμβανομένων και των μεγάλων πόλεων της Βουλγαρίας, της Βοσνίας, της Ελλάδας, της Τουρκίας, του Λιβάνου, της Αιγύπτου, της Κεϋλάνης, της Μαντζουρίας, της Νότιας Αφρικής, της Ροδεσίας και της Μοζαμβίκης».
«Μέχρι το 1900», λέει ο Bristow, «οι Εβραίοι έμποροι λευκής σαρκός είχαν ενσωματωθεί σε μεγάλο βαθμό με στοιχεία του υποκόσμου και πολλοί από τους συμμετέχοντες ήταν θηρευτές των φτωχών». Οι Εβραίοι νταβατζήδες, προμηθευτές και διακινητές κυνηγούσαν κυρίως μη-Εβραίες γυναίκες, αλλά υπήρχε και ένας μεγάλος αριθμός Εβραίων γυναικών που αποτελούσε μέρος των στάβλων τους.
Το 1872, για παράδειγμα, οι Εβραίες πόρνες στη Βαρσοβία (Πολωνία) αριθμούσαν το 17% του πληθυσμού των πορνών, στην Κρακοβία το 27% και στη Βίλνα (Λιθουανία) το 47%. Μέσα στην ίδια την εβραϊκή κοινότητα, δεν ήταν ασυνήθιστο για τους εργοδότες να παντρεύονται αθώες νεαρές Εβραίες και «να τις προωθούν σε ξένους οίκους ανοχής».Πολλοί από τους Εβραίους του υποκόσμου προφανώς δεν έβλεπαν καμία διαφορά μεταξύ των δραστηριοτήτων τους και της θρησκευτικής τους ζωή, συχνά τηρώντας τις θρησκευτικές τους υποχρεώσεις. Ένα τέτοιο εγκληματικό στοιχείο από την Βαρσοβία, ονόματι Shilem Letzski, οργάνωσε μια μικρή εβραϊκή συναγωγή για «πόρνες, madams, νταβατζήδες και κλέφτες». Αυτή η εγκληματική κοινότητα είχε μάλιστα ακόμα και ραβινικό δικαστήριο «για την επίλυση των διαφορών μεταξύ νταβατζήδων».
«Ο Δρ Louis Maretsky, ο επικεφαλής της B'nai B'rith στη Γερμανία, σημείωνε απεγνωσμένα το 1912 ότι τουλάχιστον 271 από τους 402 διακινητές πορνείας στον κατάλογο της αστυνομίας του Αμβούργου ήταν Εβραίοι. Σε παρόμοιες λίστες για την Ανατολική Ευρώπη και τη Νότια Αφρική, τουλάχιστον 374 από τους 644 ανήκαν στην εβραϊκή κοινότητα».
Όσον αφορά την Γαλικία (σήμερα μεταξύ Πολωνίας και Ουκρανίας), ο Maretsky έγραψε ότι «για την παρουσία Εβραίων εμπόρων και επιχειρηματιών πορνείων δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Από τα αρχεία της αστυνομίας της Αυστρίας και της Γερμανίας μαθαίνουμε ότι υπήρχαν 111 Εβραίοι έμποροι που δραστηριοποιούνταν στη Γαλικία και τη γειτονική επαρχία της Μπουκοβίνα για τα έτη 1904-1908 και μόνο».Κατά το 1889, Εβραίες διεύθυναν τα 203 από τα 289 (ποσοστό 70%) των αδειοδοτημένων οίκων ανοχής στο “Pale of Settlement” (περιοχή που περιλαμβάνει πάνω από 20 επαρχίες στην ανατολική Πολωνία και τη δυτική Ρωσία - μια περιοχή όπου οι Εβραίοι ήταν περίπου το 12% του πληθυσμού). 1122 από τις 5127 (ποσοστό 22%) των πορνών με άδεια σε αυτόν τον τομέα ήταν Εβραίες.
Οι οδυνηροί πολιτικοί κίνδυνοι για τον τοπικό εβραϊκό πληθυσμό ήταν προφανείς στα πλαίσια της διαρκούς εχθρότητας των ντόπιων εναντίον του, όταν το 78% των υπολοίπων γυναικών ήταν ‘εθνικές’, πολλές μισθωμένες σε εβραϊκούς οίκους ανοχής.
Περαιτέρω στη Δύση, 16 από τους 19 αδειοδοτημένους οίκους ανοχής στη Βαρσοβία διοικούνταν από Εβραίες, οι πόρνες στους χαμηλής κατηγορίας οίκους εξυπηρετούσαν 40 με 50 πελάτες την ημέρα, και μέχρι 60 με 70 τις Άγιες Μέρες. Το 1905 το αξιοσέβαστο μέρος της εβραϊκής κοινότητας της Βαρσοβίας εξεγέρθηκε ενάντια στους οίκους ανοχής. 40 οίκοι ανοχής – νόμιμοι και παράνομοι – αναφέρθηκε ότι καταστράφηκαν, 8 άτομα σκοτώθηκαν και 100 τραυματίστηκαν.
Στο Μινσκ (Λευκορωσία), οι Εβραίοι διεύθυναν και τους τέσσερις νόμιμους οίκους ανοχής. Στη ρωσική επαρχία Κέρσον (η οποία περιλαμβάνει την πόλη της Οδησσού) 30 από τους 36 αδειοδοτημένους οίκους ανοχής ήταν εβραϊκής ιδιοκτησίας. Ο Αμερικανός πρόξενος στην Οδησσό έγραψε το 1908 ότι «ολόκληρη η επιχείρηση» της πορνείας βρίσκεται σχεδόν αποκλειστικά στα χέρια των Εβραίων.
Ο Martin Fido σημειώνει ένα άλλο είδος Εβραίων της Ανατολικής Ευρώπης που κερδοσκοπούσε από τον κόσμο της πορνείας, στην Αγγλία: «Λετονοί ponces (νταβατζήδες) συνόδευαν [ιερόδουλες] για να τους βοηθήσουν να διασχίζουν τα σύνορα και να βρουν καταλύματα και χώρους εργασίας. Οι άνθρωποι αυτοί ήταν περιφρονημένοι από την αστυνομία και από μερικούς από την εγκληματική αδελφότητα, επειδή «ζούσαν από ανήθικα κέρδη».
Αλλά δεν ήταν νταβατζήδες ... Ήταν αποτελεσματικοί ταξιδιωτικοί πράκτορες, μεταφορείς και διαχειριστές σε περίεργα και εχθρικά μέρη. Η άφιξή τους στο Λονδίνο, επιβεβαίωσε ότι ένα σημαντικό σκέλος της πορνείας θα ελεγχόταν από το οργανωμένο έγκλημα.Ένας από αυτούς τους Λετονούς, ο Max Kassell (φωτο), διηύθυνε ακόμα ένα μικρό στάβλο με πόρνες στη δεκαετία του 1930, όταν δολοφονήθηκε στο Σόχο ... Η εβραϊκή κυριαρχία στο East End [Λονδίνο] και η εγκληματικότητα της, εκφράστηκε στα Γίντις με το όνομα “spielers” (μέρη για παιχνίδια).
Στη γειτονιά Brick Lane, ο Isaac Bogard, ένας Εβραίος κακοποιός του οποίου η μελαμψή επιδερμίδα και τα πυκνά κατσαρά μαύρα μαλλιά του χάρισαν το παρατσούκλι ‘Darky the Coon’, επέκτεινε τα συμφέροντά του. Ξεκίνησε τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα, με την παροχή μπράβων για τους εμπόρους του δρόμου που ήθελαν να εμποδίσουν τους νεοεισερχόμενους από το να μπλεχτούν τα πόδια τους, αλλά προχώρησε στη διαχείριση πορνών και κλαμπ με ποτά».
Ο Εβραίος συγγραφέας Chaim Bermant σημειώνει στο ‘Jewish Chronicle’ το 1993 ότι «κατά την ίδια περίοδο (1903 με 1909), 151 αλλοδαποί [στην Μεγάλη Βρετανία], οι περισσότεροι από αυτούς Εβραίοι, είχαν καταδικαστεί γιατί διατηρούσαν οίκους ανοχής και 521 καταδικάστηκαν για συμμετοχή... ο ραβίνος Avigdor Schönfeld ... διαμαρτυρήθηκε ότι η ύπαρξη Εβραίων πορνών έβλαπτε το καλό όνομα του εβραϊκού λαού». [JEWISH CHRONICLE, 1-15-93].
Η επιχείρηση πορνεία των Εβραίων εκτείνεται από την Ευρώπη σε όλο τον κόσμο, όπου μερικές φορές καλύπτονταν με γαλλικά, ιταλικά, κινέζικα, και άλλα δίκτυα πορνείας. Στο Punjabi, την (ινδική) πρωτεύουσα της Λαχώρης (Πακιστάν), «οι Εβραίοι νταβατζήδες είχαν τη συνήθεια να αφήνουν τις γυναίκες τους αδέκαρες για να επανεμφανιστούν μόνο αφότου οι ‘εργάτριές’ τους είχαν μαζέψει κάποια χρήματα».Στο Ρίο ντε Τζανέιρο (Βραζιλία), οι Εβραίοι μετανάστες από τη Ρωσία, την Πολωνία, την Ουγγαρία και τη Ρουμανία, είχαν τόσο πολύ ταυτιστεί με την πορνεία στα τέλη της δεκαετίας του 1800, ώστε «το καφτάνι, το παραδοσιακό μακρύ φόρεμα ενός Εβραίου, έγινε συνώνυμο με το νταβατζή». Τριάντα εννέα Εβραίοι εκδιώχθηκαν από τη Βραζιλία το 1879 για προσέλκυση γυναικών στην πορνεία και για λειτουργία παράνομων οίκων ανοχής.
Από τους 199 οίκους ανοχής με άδεια στο Μπουένος Άιρες της Αργεντινής το 1909, οι 102 διοικούνταν από Εβραίους και περισσότερες από τις μισές πόρνες ήταν Εβραίες. 4.248 Εβραίες είχαν εγγραφεί σε αδειοδοτημένους οίκους ανοχής στο Μπουένος Άιρες μεταξύ 1880-1913, και αυτές εκπροσωπούσαν μόνο τις εγκεκριμένες.
Ο Edward Bristow εκτιμά ότι 9.000 Εβραίες μετανάστριες ήρθαν στη Βραζιλία σε μια περίοδο 25 ετών εκείνη την εποχή ως πόρνες (πολλές αναμφίβολα έμειναν παροδικά), όταν το σύνολο του εβραϊκού πληθυσμού της Αργεντινής, της Βραζιλίας και της Ουρουγουάης μαζί ανήρχετο σε λιγότερο από 60.000 άτομα το 1910.
Είναι απίστευτα, αλλά ακόμα και στη Γερμανία, όπου οι Εβραίοι έχουν μια τέτοια φρικτή ιστορία, τέτοια προβλήματα που σχετίζονταν με Εβραίους υπήρχαν κάτω από την επιφάνεια. Το 1994 ένας δημοσιογράφος του ‘US News and World Report’ σημείωσε τις παρατηρήσεις ενός αστυνομικού της Φρανκφούρτης που περιπολούσε στην περιοχή δικαιοδοσίας 4:
«Όλα ανήκουν σε Εβραίους», λέει ο (Bernd) Gayk για την «περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού με τα κόκκινα φώτα. Σχεδόν τα πάντα σε αυτόν τον τομέα είναι ιδιοκτησία Γερμανοεβραίων. Υπάρχει ένα καμπαρέ εδώ που ανήκει σε Γερμανό, αλλά όλα τα υπόλοιπα ανήκουν σε Εβραίους». [Marks, J., σ. 42, 44]
( ἀπό τό θέμα τοῦ Χένρυ Μακόου : « Πορνεία :ἡ ντροπιαστική ἑβραϊκή κληρονομιά »)
Θά μποροῦσα νά βάλω ἐπίσης κάποια παραδείγματα καί ἀπό τά καθ᾿ἡμᾶς.Λ.χ. ἀπό τήν Θεσσαλονίκη ἐκείνης τῆς ἐποχῆς :
«...η Θεσσαλονίκη ήταν ένας φημισμένος προορισμός για «σεξουαλικό τουρισμό» από την εποχή ακόμη της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Η Οθωμανική Θεσσαλονίκη προσέφερε κάθε είδους σεξουαλικές και άλλες απολαύσεις στους επισκέπτες της, και ήταν φημισμένη για τα λουτρά της, τα χανουμάκια της, τα χασισοποτεία της και τα πορνοστάσια της.
Οι Οθωμανοί αξιωματούχοι είχαν τα μικρά ιδιωτικά τους χαρέμια, ενώ κάθε αξιοσέβαστος νεαρός Εβραίος της Σαλονίκης δεν μπορούσε να αρνηθεί την πρόσκληση κάποιου φίλου του να επισκεφθεί την «αδελφή» του.
Στα τέλη του 19ου αιώνα η περιοχή του αγοραίου έρωτα της Θεσσαλονίκης άρχισε να εντοπίζεται στα δυτικά της πόλης και κοντά στο λιμάνι. Οι αφιερωμένες στη θεά του έρωτα περιοχές του Βαρδαρίου, όπως τα πολυτραγουδισμένα Λαδάδικα και η θρυλική Μπάρα, βρίσκονταν πάντα κοντά στο λιμάνι και στις δυτικές πύλες της Θεσσαλονίκης, για να εξυπηρετούν καλύτερα τους εισερχόμενους στην πόλη ταξιδιώτες...» ( ἀπό ἐδῶ)
...Αναμενόμενα μέρος των γυναικών προσφύγων εβραίων από την Ανατολική Ευρώπη,αναγκάζονταν να καταφύγει στην πορνεία για να επιβιώσει, (το οτι η Θεσσαλονίκη ήταν εβραϊκή πόλη σημαίνει οτι και οι εκδιδόμενες γυναίκες αλλά και τα δίκτυα διακίνησης τους ήταν εβραϊκά) και από την στιγμή που η πλεον οικονομική πηγή νέων γυναικών ήταν οι μάζες της ανατολικής Ευρώπης η ασκενάζι προέλευση ταυτίσθηκε με την πορνεία. Η προκατάληψη ήταν τέτοια που όταν ένας από τους «πατριάρχες» του σύγχρονου Ισραήλ Νταβίντ Μπεν Γκουριόν επισκέφθηκε την Θεσσαλονίκη το 1911 για να πάρει το πτυχίο Νομικής αλλά και να καταλάβει το πώς μια σύγχρονη εβραϊκή πόλη μπορεί να συγκροτηθεί, αντιμετώπισε προβλήματα όχι μόνο ως σιωνιστής ή ως αρνούμενος να μάθει ισπανικά, αλλά και ως ασκενάζι και άρα ύποπτος για εμπόριο λευκής σαρκός.Ετσι ο όρος «μασεμέχα» διατηρήθηκε όχι μόνο ως ενδεικτικό ανθρώπου φτωχού και ταλαιπωρημένου αλλά κατέληξε σε κάποια στιγμή να σημαίνει την εκδιδόμενη γυναίκα σεφαραδίτισσα ή ασκεναζίτισσα...( ἀπό τήν ἑβραϊκή ἱστοσελίδα Ἀμπραβανέλ : Μασεμέχα ἤ οἱ ἀσκενάζι «παστρικιές»)
Ἀλλά καί ὁ Μαζάουερ στό βιβλίο του «Θεσσαλονίκη,Πόλη των φαντασμάτων»,ὅπως διαβάζουμε ἀπό κριτική τοῦ βιβλίου ἀπό τόν ὁμότιμο καθηγητή τοῦ ΑΠΘ,Ἰ.Τουλουμάκο,ξέρει πολύ καλά τί ...προβάλλει :
Γράφει για τη Θεσσαλονίκη χωρίς την παραμικρή νύξη στην πνευματική και πολιτιστική ζωή της ή τη σημαντική ποιητική και λογοτεχνική παράδοση της πόλης. Μήπως γιατί ήταν σχεδόν αποκλειστικά ελληνική; Σε αντίθεση με τις πάμπολλες αναφορές του στα πορνεία, και τα καφέ σαντάν.
...Αυτή η θεσσαλονικιώτικη ελίτ, συσπειρωμένη γύρω από το πανεπιστήμιο και το κέντρο της πόλης, είδε στο βιβλίο του Μαζάουερ κάτι σαν το «λίμπρο ντ’ όρο» μιας καταγωγής πατρικίων, έστω κι αν αυτό το βιβλίο υποβαθμίζει την ελληνική παρουσία στη Θεσσαλονίκη. Φαντασιακά, νιώθουν περισσότερο ταυτισμένοι με τα φαντάσματα μιας «κοσμοπολίτικης» πόλης, παρά με τη συμπρωτεύουσα του ελληνικού κράτους. Και αυτή η αντίθεση, η οποία εκφράζεται με όλους τους πιθανούς τρόπους, εγκολπώθηκε το βιβλίο του Μαζάουερ ως ένα εργαλείο για την κατάκτηση της πολιτικής και πολιτισμικής ηγεμονίας από τις εκσυγχρονιστικές ελίτ στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. (ἀπό ἀνάρτησίν μας,ὅπου καί ὁλόκληρο τό θέμα,ΕΔΩ)
Εἴδατε ὅμως πῶς τό υἱοθέτησε ἡ «προοδευτική,κουλτουριάρα ἐλίτ» τῆς Ἑλλάδος,τό βιβλίο πού προβάλλει τά πορνεία καί τά καφέ σαντάν τῆς Σαλονίκη; Ἡ τιμή γιά τόν Μαζάουερ,ἦρθε μέ τήν τοποθέτησίν του,ἀπό τήν Γιάννα ὡς ἐπικεφαλής ἱστορικό γιά τήν ἀνάλογον ἐπιτροπή τοῦ «200 χρόνια ἀπό τό 1821».
Καί στήν Ἀθῆνα :
ἡ Πάολα Λοτέρο-Ὀστχάϊμ,φωτό |
Ἡ ἠθοποιός πού παντρεύτηκε τόν εὐγενικῆς καταγωγῆς Χέρμαν καί πῆρε τόν τῖτλον «φόν»,γιά νά ἔρθῃ στό φημισμένο ξενοδοχεῖον τοῦ Λάμψα ὅπου μαζευόταν ὅλη ἡ πολιτική ἀφρόκρεμα,γιά νά γίνῃ ἡ ἐρωμένη τοῦ Βασιλέως...
Ὁ Πετρακόπουλος ἦταν γαμβρός τοῦ Λάμψα,ἕνας δημοσιογράφος πού ἐπεί δή ἤξερε γλῶσσες στελνόταν ὡς ...ἀνταποκριτής εἰς τάς Εὐρώπας...! Ὁ κολλητός τοῦ Βενιζέλου. Ὁ Λάμψας μέ καταγωγή ἀπό τά Καλάβρυτα γεννημένος στήν Ὀδυσσό βρέθηκε,11χρονος, στήν Ἀθῆνα στό παλάτι τοῦ Γεωργίου ὡς μάγειρας καί ἀπό ἐκεῖ εἰς Παρισίους ὅπου μέσα σέ 11 χρόνια γίνεται ὁ προσωπικός σέφ τοῦ ἑβραίου τραπεζίτη Ὀππενχάϊμ (Ὀππενχάϊμ καί Ῥότσιλντ αὐτοκόλλητοι...) καί μετά ἔρχεται καί πάλιν στήν Ἀθῆνα γιά νά φτιάξῃ τό Μεγάλη Βρεττάνια.Ἀπό τήν οἰκογένεια Πετρακοπούλου ἔρχεται καί ἡ ἄμεσος συγγένεια τοῦ Ἀποστόλου Δοξιάδη.Ξέρετε,αὐτόν πού ἔχει ὁ Κούλης ἐπικεφαλής στόν τομέα τοῦ μεταναστευτικοῦ,γιά τά «ἀσυνόδευτα προσφυγόπουλα»...
Μία ἐπίσημος πορνεία στά μεγάλα σαλόνια ἑνός φημισμένου ξενοδοχείου ὅπου παρευρίσκονταν οἱ μεγαλύτερες πολιτικές προσωπικότητες. Δέν θέλει καί πολύ σκέψιν τί γινόταν καί τί ἐπετύγχανον μέσῳ ἐκείνων τῶν γυναικῶν. Οἱ ὁποῖες ὅμως ἔχαιραν τῆς ἐκτιμήσεως τῆς ἐλίτ.Μία ἐλίτ πού φυσικά τό πόπολο εἶχε ὡς ...πρότυπον...
Κάπως ἔτσι μπορεῖτε νά καταλάβετε τόν τρόπον μέ τόν ὁποῖον οἱ πόρνες μεταμορφώθηκαν σέ πρότυπα γιά τό γυναικεῖο φύλον. Καί κάπως ἔτσι,ἀργά ἀλλά σταθερά φθάσαμε στίς σουφραζέτες,στίς μεγάλες ἀριστερές ...διανοούμενες,στίς ὁλολαμπρες καλλιτέχνιδες ! Ἡ γυναῖκα βγῆκε ἀπό τό σπίτι,τά παιδιά μεγαλώνουν μόνα τους,ὁ ἄνδρας δέν εἶναι πιά τό «στήριγμα τοῦ σπιτιοῦ» καί ἡ οἰκογένεια πῆρε τήν κατιοῦσα...
Ἔ,μετά ἀνέλαβαν ἄλλοι τό τελικόν σχέδιον,μέ ὅ,τι βιώνουμε σήμερα ὡς ἀποτέλεσμα τῆς σήψεως τῆς κοινωνίας μας. :
«Θα κάνουμε την Δύση τόσο διεφθαρμένη που θα βρωμάει»...