" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Κατάρα ! Λόγῳ τῆς ἡμέρας...

1 Ἀπριλίου,ἡ ἑορτή τοῦ ψεύτη 

  
ΚΑΤΑΡΑ ! 

Κατάρα να `χεις από μένα
που μ’ έκανες και πίστεψα σε σένα
και όταν είδες πως σ’ αγάπησα στα αλήθεια
μ’ άλλον έφυγες και μ’ άνοιξες πληγές στα στήθια

Η κατάρα μου να δέρνει τη σκιά σου
και εφιάλτες να σε παίρνουν στα όνειρα σου
τα σημάδια, οι πληγές μου να σε ζωνουν
και τα μάτια σου ποτέ να μη στεγνώνουν

Πόσο, γελάστηκα, αχ πόσο
σε εσένα την αγάπη μου να δώσω
μα συνείδηση δεν είχες κατά βάθος
παρ’ την κατάρα μου και εγώ θα ζω μοναχός

Η κατάρα μου να δέρνει τη σκιά σου
και εφιάλτες να σε παίρνουν στα όνειρα σου
τα σημάδια οι πληγές μου να σε ζωνουν
και τα μάτια σου ποτέ να μη στεγνώνουν


Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου