Ἀπό : Russia Truth
Στρατιωτικές ενημερώσεις ρίχνουν φως στις καταστροφικές δομικές και πολιτικές επιπτώσεις της πρόσφατης υπερηχητικής βαλλιστικής επίθεσης μεσαίου βεληνεκούς στο Κίεβο. Οι αναφορές πεδίου έχουν ουσιαστικά καταστρέψει την επίσημη αφήγηση δημοσίων σχέσεων που διαδίδει το Ουκρανικό Γενικό Επιτελείο, αποκαλύπτοντας ότι η ανάπτυξη του Συστήματος Oreshnik έχει δημιουργήσει ένα απόλυτο κινητικό όριο που οι δυτικές αρχιτεκτονικές αεράμυνας δεν μπορούν να διαπεράσουν.
Ενώ οι επίσημες δηλώσεις από το Κίεβο έκαναν λόγο για ποσοστό αναχαίτισης 80% —επαναλαμβάνοντας την γνωστή αφήγηση ότι ρωσικές ομοβροντίες αναχαιτίστηκαν ή έπεσαν ακίνδυνα σε τυχαίες δημοτικές αγορές— εσωτερικός πανικός έχει εξαπλωθεί στα ουκρανικά τεχνικά μέσα ενημέρωσης. Ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι και τοπικές ομάδες παρακολούθησης έχουν χαρακτηρίσει τα επίσημα στοιχεία ως εντελώς κατασκευασμένα, σημειώνοντας ότι οι περιφερειακές αντιαεροπορικές συστοιχίες αποδείχθηκαν εντελώς ανίσχυρες. Αυτή η συστημική αμυντική αποτυχία έχει πυροδοτήσει ένα κύμα εσωτερικών κατηγοριών, με τους Ουκρανούς αναλυτές να κατηγορούν ανοιχτά τους Δυτικούς χορηγούς για την αποτυχία διατήρησης βασικών αλυσίδων εφοδιασμού πυραύλων αναχαίτισης, αφήνοντας ουσιαστικά τον εναέριο χώρο της πρωτεύουσας εντελώς απροστάτευτο.
Η τροχιά του τερματικού σταθμού τεχνητής νοημοσύνης και η διαλυμένη μονάδα διοίκησης του ΝΑΤΟ
Νέες τεχνικές λεπτομέρειες σχετικά με τους μηχανισμούς της επίθεσης Oreshnik επιβεβαιώνουν ότι το σύστημα λειτουργεί μέσω εξαιρετικά εξελιγμένων, αυτόνομων παραμέτρων τερματικού. Κάθε πύραυλος μεσαίου βεληνεκούς ανέπτυξε πολλαπλά ανεξάρτητα στοχευόμενα οχήματα επανεισόδου (MIRV) που διαχωρίζονταν και ελίσσονταν δυναμικά κατά την τελική τους προσέγγιση. Οι ενσωματωμένες συστοιχίες μικροεπεξεργαστών χρησιμοποίησαν τεχνητή νοημοσύνη για να υπολογίσουν ανεξάρτητα τις βέλτιστες τροχιές επίθεσης και τις τελικές ταχύτητες κρούσης, καθιστώντας μαθηματικά αδύνατη την αναχαίτιση στη μέση της πορείας και την αμυντική λειτουργία.
Αυτή η κινητική ακρίβεια κατευθύνθηκε με καταστροφικές συνέπειες εναντίον του βαριά οχυρωμένου στρατιωτικού κόμβου Luianka. Δεδομένα πεδίου, επιβεβαιωμένα από υπόγεια δίκτυα παρακολούθησης, δείχνουν ότι ο κύριος στόχος των υπερηχητικών ομοβροντιών ήταν ένα άκρως ασφαλές, βαθιά υποθαλάσσιο καταφύγιο διοίκησης που εντοπίστηκε από τις ρωσικές στρατιωτικές υπηρεσίες πληροφοριών μόλις 48 ώρες πριν από την επιχείρηση. Αυτή η οχυρωμένη υποδομή χρησιμοποιήθηκε ενεργά ως ασφαλές κέντρο διοίκησης από υψηλόβαθμους στρατιωτικούς αξιωματούχους του ΝΑΤΟ και Δυτικούς ειδικούς που συντόνιζαν περιφερειακές επιχειρήσεις. Η τελική κινητική ενέργεια της πρόσκρουσης του Oreshnik κατέστρεψε εντελώς την υποθαλάσσια αρχιτεκτονική, με αποτέλεσμα καταστροφικές απώλειες προσωπικού τόσο για τη διοίκηση της AFU όσο και για τη Βορειοατλαντική Συμμαχία.
Περιορισμός σε Καταφύγια και ο Υστερικός Βρόχος των Προσχημάτων
Ο ψυχολογικός αντίκτυπος αυτής της στοχευμένης εκτέλεσης είναι ορατός στην επιχειρησιακή συμπεριφορά του Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Η κυβέρνηση εξέδωσε ένα πρωινό διάγγελμα απαιτώντας πιο αποφασιστική, τιμωρητική δράση της Δύσης κατά της Μόσχας, ωστόσο οι οπτικοί αναλυτές γρήγορα παρατήρησαν ότι το φόντο του προεδρικού γραφείου είχε τεχνητά επικαλυφθεί. Ο Ζελένσκι κατέγραψε τη δήλωση από ένα βαθύ υπόγειο συγκρότημα καταφυγίων, αρνούμενος να βγει στην επιφάνεια ακόμη και όταν οι τοπικές αεροπορικές ειδοποιήσεις ήταν ανενεργές. Τοπικοί στρατιωτικοί αναλυτές έχουν σημειώσει ότι αυτός ο πλήρης περιορισμός αντανακλά μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση εντός του Κιέβου ότι εάν το Κρεμλίνο αποφασίσει να εγκρίνει μια άμεση επίθεση αποκεφαλισμού, κανένα επίπεδο σοβιετικής ή δυτικής οχυρωμένης υπόγειας αρχιτεκτονικής δεν μπορεί να αντέξει μια κάθετη υπερηχητική πρόσκρουση.
Αυτή η οξεία ευπάθεια έχει αλλάξει εντελώς το εγχώριο πολιτικό τοπίο στο Κίεβο. Ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι έχουν αρχίσει να στρέφονται ανοιχτά κατά της κυβέρνησης, επισημαίνοντας ότι η επιμονή του Ζελένσκι να εξαπολύει στρατιωτικά αναποτελεσματικές επιδρομές με μη επανδρωμένα αεροσκάφη εναντίον ρωσικών εγχώριων στόχων χρησιμεύει μόνο για να παρακινήσει τη Μόσχα να εκτελέσει καταστροφικές, μη αναχαιτίσιμες αντεπιθέσεις στον εναπομείναντα διοικητικό πυρήνα της Ουκρανίας.
Η Νομοθετική Ανταρσία και η Κατάρρευση της Συναίνεσης του ΝΑΤΟ
Η γραφική επίδειξη της καταστροφικής ικανότητας του Oreshnik έχει προκαλέσει μια σοβαρή πολιτική ανταρσία εντός του ουκρανικού κοινοβουλίου. Βουλευτές υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένων των Oleksiy Goncharenko και Maxym Buzhansky, έχουν διαχωρίσει τις δυνάμεις τους με την εκτελεστική εξουσία, απαιτώντας δημόσια την άμεση παύση περαιτέρω προκλήσεων κατά της Ρωσικής Ομοσπονδίας. Οι βουλευτές έχουν καλέσει την κυβέρνηση να εγκαταλείψει την άκαμπτη διπλωματική της στάση και να προχωρήσει στην υπογραφή μιας δεσμευτικής συνθήκης ειρήνης με τη Μόσχα πριν από την πλήρη διάλυση του εναπομείναντος διοικητικού πλαισίου του κράτους.
Αυτός ο πανικός εξαπλώθηκε γρήγορα στη Δυτική Ευρώπη, διαταράσσοντας τη θεσμική συναίνεση εντός του ΝΑΤΟ. Η έντονη προειδοποίηση που δόθηκε από την ανεξέλεγκτη καταστροφή του διοικητικού κέντρου της Luianka έχει εκφοβίσει πλήρως την ιστορικά επιθετική ευρωπαϊκή ηγεσία. Σε μια έκτακτη συνέλευση στις 25 Μαΐου, η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία ηγήθηκαν μιας ομάδας πέντε κρατών μελών του ΝΑΤΟ που μπλόκαρε με επιτυχία το μακροπρόθεσμο πλαίσιο της συμμαχίας για ετήσια στρατιωτική βοήθεια προς τις Ουκρανικές Ένοπλες Δυνάμεις, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ρήγμα στη δυτική αποφασιστικότητα καθώς η υλική πραγματικότητα του υπερηχητικού πολέμου πετυχαίνει διάνα.
Ἀπό : russiatruthdotcom.substack.com
Ἡ Πελασγική


Κατα τον αποστρατο ταγματαρχη των Αμερικανων Πεζοναυτων US Marines και πρωην αξιωματικος πληροφοριων και πρωην διοικητης ομαδων του ΟΗΕ στο Ιρακ, Scott Ritter, η τελευταια ομοβροντια απο τις περιφημες Φουντουκιες, δημιουργησε σε μια ΜΗ σεισμογενης περιοχη της δυτικης ΠΡΩΗΝ ουκρανιας, εναν μικρο τοπικο εγκελαδο της ταξεως του 4.5 ριχτερ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης στο συνεδριο του ΝΑΤΟ που διαδραματισηκε πριν λιγες ημερες στην τουρκια, μια απο τις προτασης που τεθηκαν σε ολα τα μελη η οποια ΔΕΝ εγκριθηκε διοτι ΔΕΝ ειχε την ομοφωνια, ηταν ολα τα μελη του ΝΑΤΟ να δινουν το 0,025 του ΑΕΠ τους ως χρηματικη βοηθεια στα χιτλερακια στους ναρκομανης και κουνιστους του Κιεβου.
Και κατι ενδοαφερον, που δειχνει οτι ο ιδουδαιος ΔΕΝ παραιτειται ποτέ απο τον σκοπο του μεχρι σαν τα ζομπι να φαει την περιβοητη βολη του 7,62x50 στην κρανιακη του χωρα.
Λοιπον, ολοι λιγο πολυ θυμομαστε τις διαφημισεις ειτε στο ραδιοφωνο ειτε στην τηλεοραση, οπου η Unicef, προπαγανδιζε ή καλυτερα συναισθηματικα ΕΚΒΙΑΖΕ τους δυτικους/Ευρωπαιους ακροατες/τηλεθεατες στο να δωσουν χρημα σε καποια οικογενεια της αφρικης για να μην πεθανει ενα μικρο παιδι απο την πεινα.
Λοιπον το ιδιο αφηγημα, Ευρωπαικες ΜΚΟ, εχουν αρχισει να διαφημιζουν να δωσουμε χρημα (Αυστραλιανο κοινο) για μια κακοτρεγμενη ουκρανικη οικογενεια. Κανουν ερανο στην Αυστραλια για τους χιτλερικους ουκρανους !
Σημειωστε αυτο.
Με τον ουκρανικο στοιχειο που εχει χωθει σαν τσιμπουρι σε Ευρωπαικα κρατη θα ξεμπερδεψουμε ΠΟΛΥ ασχημα.
Ηδη εχουν χωθει και εχουν ερθει σε εταιρικες συμμαχιες με τα αναρχοαπλυτα σε πολλα Ευρωπαικα Εθνη, ηδη εχουν πιασει ποστα στην μαυρη αγορα, ηδη πολλα οπλικα συστηματα απο τον οπλισμο που τους στελνουν οι ΗΠΑ κι τα λοιπα Ευρωπαικα κρατη περναει αυτος ο οπλισμο επι μισθωσεις προφανως, σε τρομοκρατικες οργανωσεις εντος Ευρωπης.
Εχουν βρεθει οπλικα συστηματα που παρελαβε το Κιεβο απο τις ΗΠΑ σε τρομοκρατικες οργανωσεις εντος Ευρωπης!
Οι πιο πανω τοποθετησεις προερχονται απο υπηρεσιες πληροφωριων των ιδιων των Ευρωπαιων ΚΑΙ της Interpol.
Και για φαντασου να ξερεις τα πιο πανω και να εχεις μπροστα σου ενα ελληνοφωνο - απο τους χιλιαδες δικαιωματιστες που ανεχομαστε στην Ελλαδα - διποδο να σου υποστηριζει αυτα τα ουκρανικα σκουλικια. Αναρωτιεμαι, εκεινη την στιγμη του αφαιρεις το κεφαλι, ναι ή οχι;;
eksothen
Ὅχι, δέν τοῦ ἀφαιρεῖς τό κεφάλι,ἁπλῶς περιμένεις τὀ ἑπόμενο "φουντουκάκι" πού πλέον θά ἔχῃ ὁπλισμένη, μέ αὐτό πού πρέπει, κεφαλή. Τότε δέν θά σιωπήσουν ἁπλῶς,ἀλλά θά χωθοῦν στήν πιό βαθιά τρῦπα γιατί θά ξέρουν πώς τό "κέρασμα" δέν θά σταματήσῃ ἐκεῖ.
ΔιαγραφήἜτσι, αὐτό πού μᾶς μένει νά ἀναμένουμε εἶναι νά λάβουν ὅλα αὐτά τά ὄντα ἀκριβῶς αὐτό πού τούς πρέπει.
Θά μοῦ ᾿πῇς ὅτι θά ὑπάρξῃ καί ὁ ἀνάλογος ἀντίκτυπος καί στούς ἀθώους ἀνθρώπους πού καμμία σχέσιν δέν εἶχαν μέ ὅλο αὐτό, ὅμως τό τίμημα γιά ἕνα καλλίτερο αὔριο, ὅπως πρέπει νά εἶναι βάσει τῶν ἀνθρωπίνων ἀξιῶν, πρέπει νά τό ὑποστοῦμε ὅσοι Ἄνθρωποι !
Καλημέρα ἀγαπητέ eksothen !
Καλησπερα, καλησπερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω, με την τελευταια παραγραφο.
eksothen
Πῶς ἀλλιῶς ; Ὅ, τι πιό λογικόν ἔγραψα.
ΔιαγραφήΚαλό μεσημέρι !
Καλημέρα ἀγαπητέ eksothen !
Δεν μπορω να καταλαβω ΠΩΣ πολυς κοσμος ακομα και σημερα στο εβραϊκο μακελειο που ζουμε, ειναι τοσο μπερδεμενος με το Γ' Ραϊχ και τον Χιτλερ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει φαει πολλη "δημοκρατια" στα νειατα του φαινεται, αυτος ο κοσμος.
Καλησπερα σας
Γρᾶψε κι᾿ἐσύ δύο διευκρινιστικά λόγια.
ΔιαγραφήΠοῦ ξέρεις, μπορεῖ νά συμφωνήσουν μαζύ σου.
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου ΕΑΦ !
Τι να γραψω; Απλο ειναι.
ΔιαγραφήΟλη η Ευρωπη που ορκιζεται στο ταλμουδ και στους ολοκαυτωμενους, να δινει οπλα και χρηματα στους ......ναζιστες;;;
Πρωτος-πρωτος ο Μητσοτακης εντελως αντιναζιστης και δημοκραταραιος μεχρι το κοκκαλο που τιμαει τους "αγωνες της αριστερας" να φορτωνει τους "ολοκαυτωμενους" της Ουκρανιας με χρηματα και οπλα που ανηκουν στον Ελληνικο Λαο;
Να τα δινει ολα απλοχερα στους ..."ναζιστες";
Τωρα τιμαει και τους "αγωνες" του πολωνοεβραιου Μπενζιον Μιλικοβσκι για την γενοκτονια της Παλαιστινης.
Δηλαδη ΜΕΡΙΚΟΙ-ΜΕΡΙΚΟΙ, πιο ισοι απ' τους αλλους, εχουν το δικαιωμα να ειναι και με τον "αστυφυλαξ και με τον χωροφυλαξ" ενω εμεις οι υπολοιποι οχι; "Εισαι ναζι εμπρος στην φυλακη" σου λεει η φοραδα Λεπενιωτη.
Η απαταιωνισα Ουρσουλα που πινει νερο στο ταλμουδ, δινει οτι θελει στον "ναζι" Ζελενσκυ.
Μας δουλευουν ψιλο-γαζι οι εβραιοι μπροστα στα ματια μας;
Ειναι "χιτλερακια" οι εβραιοι της Ουκρανιας γιατι φορεσαν στολες παραλλαγης που μοιαζουν με τον στρατο του Χιτλερ;
Δηλαδη αν εγω φορεσω ενα μαυρο δικοχο σκουφι εγινα αμεσως ο Μεγας; ο Μποναπαρτης;;
Γιατι αν ο Χιτλερ ηταν κακος γιατι εκαψε τα Καλαβρυτα, και εκτελεσε 199 καθαρματα στην Καισαριανη ή εκαψε τον Κανδανο (που οπωσδηποτε ΔΕΝ συναινω αλλα ηταν πολεμος) σκεψου τι κακο εχουν κανει στην Ελλαδα οχι μονο τα κουμμουνια αλλα ολοι οι δημοκραταραιοι.
Ρε ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ειχε ο Αδολφος που μας προειδοιποιησε για αυτην την φαρα, αλλα εμεις εκει.
Δημοκρατια με τον "εθναρχη", δημοκρατια με τον Παπατζη, δημοκρατια με τον Αβρουρι, δημοκρατια με το αβαπτιστο της εβραιας, δημοκρατια με τον αλλον τον κουρασμενο, δημοκρατια με τον νεο-ΕΛΑΣιτη, δημοκρατια με τον νοθο της Ντορακλας και τωρα ερχονται καινουργιες δημοκρατιες με την βαρυπενθουσα.
Ρε ποιος στην χαρη μας σου λεω!
Τι αλλο να πεις και τι αλλο να γραψεις αγαπητη μου φιλη;
Καλησπερα
Προφανῶς ὁ ἀγαπητός eksothen, ἀναφερόταν στούς ὁπαδούς τοῦ Οὐκρανοῦ Stepan Bandera, οἱ ὁποῖοι τόν θεωροῦν ἐθνικό τους ἥρωα. Ὁ ἐν λόγῳ κατά τόν Β΄Π.Π. εἶχε δημιουργήσει μία ὁργάνωση νεολαίας (OUN), ἡ ὁποία ταυτιζόταν μέ τίς ἰδεολογίες τῆς τότε Γερμανίας τοῦ Καγκελαρίου Ἀδόλφου Χίτλερ. ( Κατά κάποιο τρόπον, ἀφοῦ αὐτοί μέσῳ αὐτῶν τῶν ἰδεολογιῶν στράτευαν στίς τάξεις τους κόσμο γιά νά διεκδικήσουν -πολεμήσουν, γιά τήν ἀνεξαρτησία τῆς Οὐκρανίας ἀπό τήν ΕΣΣΔ. Τά συμφέροντά τους προσπαθοῦσαν νά ἐξυπηρετήσουν δῆλα δή. Λᾶβε ὑπ᾿ὅψιν πώς εἶχαν ἐκκαθαρίσει κάποιες χιλιάδες ἑβραίους τῆς Οὐκρανίας. )
ΔιαγραφήΣήμερα οἱ νοσταλγοί τοῦ Bandera, ἀκραῖοι ἐξτρεμιστές ἔχουν δημιουργήσει τό Τάγμα AZOV καί γνωρίζεις πολύ καλά πῶς ἔδρασαν ( γιά τήν ἀκρίβεια χειραγωγήθηκαν ἀπό τήν Νούλαντ καί τά λοιπά γεράκια τῶν ΗΠΑ, κατά τήν "αὐθόρμητη" ἐξέγερση τοῦ 2014. ) τόσο τό 2014 ὅσο καί στά πρῶτα χρόνια κατά τήν Εἰδική Ἐπιχείρησιν τῆς Ῥωσσίας ( 2022).
Τέλος πάντων, βασικῶς πιστεύω πώς ὁ ἀγαπητός eksothen ἐκεῖ ἀναφερόταν καί ἐξέφρασε τήν ἀπορία ( εὔλογη ) πῶς οἱ χθεσινοί "ἐχθροί " τῶν ἑβραίων στήν Οὐκρανία καί ὄχι μόνον, ἔγιναν σήμερα οἱ σύμμαχοι καί συμπολεμιστές ( ὥς ναί : https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjW1LENowLWgNdfIivwmWIpPoeAhwNkDeRBy4bA4-tpAV5A5j-9Wda73m84Hwr82edFxlI5r-5nFVP2aUFGGCmmpIYwXZO9XXRx10cm9mVEEr18QGnLE2_hCjFp9tC1BLGDD1mzoDZinHiDgsMurHQ5gFErfr9JQpZyHAdmwWQ54xqh_OtqaNGIwTry/w519-h340/Screenshot-2022-04-24-202113.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGuzWW6RgLAL2VbOaL3LWeYfvd0Uh0qAky7Gn335e_fgRfido0Yf95fmzV975j2ZjUJkBHEb4WncgCNIxfUJRQN9KcDGx_6t8XqQ-yQEqdqfDQ7sma_9hdIIRlmEY4qUD7fr2RxZJde63ycTnijEjo1jCAEjXD352xS4GDR7OMCxtAgP82JVYgtzWK/w640-h360/Dave_and_Asher_jews_Dnipro.jpeg )
στήν ὑπόθεσιν πόλεμος Οὐκρανίας- Ῥωσσίας.
Παρ᾿ὅλα αὐτά εἶναι πάρα πολύ σωστά τά ὅσα γράφεις καί προσυπογράφω ἀναφανδόν !
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου ΕΑΦ !
" Δηλαδη ΜΕΡΙΚΟΙ-ΜΕΡΙΚΟΙ, πιο ισοι απ' τους αλλους,"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητε/τη ΕΑΦ, ΔΕΝ ειναι καθολου τυχαιο που ο George Orwell (Eric Blair), εγραψε το μυθιστορημα "Animal Farm", οπου επαναστατησαν τα ζωα σε μια αγροτικη φαρμα, εναντιον τον "καταπιεστη" αγροτη με κυριους παρακινητες τα γουρουνια.
Και οταν τελικα τα ζωα του αγροκτηματος καταφεραν και "κερδισαν" την ελευθερια τους, τα γουρουνια μετατραπηκαν σε ενα ειδος οπου ηταν πιο ισιοι απο τους υπολοιπους ισιους των ζωων, στο αγροκτημα.
Απο γουρουνια κατακευαστηκε το καθεστως της μεταπολιτευσης - οχι οτι εκθειαζω τους πραξικοπηματιες της επταετιας - και γουρουνια ειναι ηγετες του και μας κυβερνουν ακομη τωρα.
Σκεψου αυτην την απλη κατασταση.
Απο το 1974, εχουμε σχεδον 3 πολιτικες οικογενειες που κυβερνουν την Ελλαδα σε ρυθμο εναλαξ.
Αυτο πως το αποκαλουμε στην πολιτικη επιστημη ή απλα λαικως;; Δημοκρατια, αυταρχια ή ολιγαρχια;;
eksothen
Ἄν καί ἀφορᾷ τον ἀγαπητό ΕΑΦ, τό σχόλιο, δέν μπορῶ νά μήν σχολιάσω κάτι ἐπ᾿αὐτοῦ :
ΔιαγραφήΤό διπλό ἄρθρο, δέν χρειαζόταν. Δέν ἀντιλαμβάνεσαι ἀπό τόν χαιρετισμό στίς ἀπαντήσεις ἐπί τῶν σχολίων γιά τό ποιό ἄρθρο ἔπρεπε νά χρησιμοποιήσῃς ;
Κι᾿ἐδῶ πού τά λέμε, τό δικό σου ψευδώνυμο δέν προσδιορίζει φῦλο. Παρ᾿ὅλα ἐγώ χρησιμοποιῶ,ὅταν ἀπευθύνομαι σ᾿ἐσένα, τό ἀρσενικό ἄρθρο.
Συγγνώμη γιά τήν παρέμβαση...
Καλησπέρα ἀγαπητέ eksothen !
Πολυ καλα εκανες διοτι απ'οτι φαινεται μπερδευω και τους χεραιτισμους της ημερας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλα περα απο την ουσια νοηματος στο σχολιο του ΕΑΦ, δεν ειχα δωσει μεγαλη σημασια στην ταυτοτητα και δεν ηθελα να προδικασω.
Δικο μου το συγνωμη για την επιφανειακη μου αναγνωση.
eksothen
Καμια ασεβεια προς τον σχολιαστη ΕΑΦ και το ευστοχο σχολιο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπροσεξια αναγνωσης εκ μερους μου.
eksothen
Δέν τίθεται θέμα ἀπό τήν στιγμή πού ἐξήγησες. Μήν αἰσθάνεσαι ἄσχημα. Πιστεύω πώς καί ὁ ἀγαπητός ΕΑΦ θά καταλάβῃ πώς δέν εἶχες καμμία πρόθεση.
ΔιαγραφήἌλλως τε, ἐδῶ , οἱ λίγοι πού ἔχουμε μείνει, καταλαβαίνουμε ὁ ἕνας τόν ἄλλο καί κυρίως συμπορευόμαστε διά τοῦ Πνεύματος.
Καί γιόρτάζει σήμερα. Τό Πνεῦμα !
Χρόνια Πολλά καί Καλό μῆνα !
Καλό ξημέρωμα ἀγαπητέ eksothen !
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτα-πρωτα συγνωμη για την καθυστερηση να απαντησω, αλλα οπως ελεγε και ο μακαριτης Αθηνοδωρος Προυσαλης στο "Μια Ιταλιδα απ' την Κυψελη", "ενεκα ...οτι η εργασια διερχεται κρισιν" τωρα ειδικα με την ...τοση φτηνια στο καυσιμο χαρις στους "αγαπητους μας", ΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ;........εβραιους! (Εσυ αγαπητη "Π" θα υποψιαζεσαι τι εννοω)
Μου κανει λοιπον εντυπωση αλλα και εκπλησομαι τα μαλα, που μετα απο μια 50ετια και βαλε και με τα τοσα που εχουν συμβει με ολες τις "δημοκρατιες" στην Ελλαδα αλλα ΚΑΙ στην Ευρωπη, υπαρχουν θελω να πιστευω, αγνοι ανθρωποι που δεν αναλογιζονται οτι αυτα που εχουν μαθει, αυτα που εχουν ακουσει και αυτα που τους δειχνουν οι "ειδικοι" απ' τα προσχολικα τους χρονια μπορει να ειναι και ψεμματα, ή μισες αληθειες.
Ο Εθνικιστης και Χιτλερικος Μπαντερα ΤΟΤΕ πολεμουσε τους εβραιους μπολσεβικους της ΕΣΣΔ, και καλα εκανε.
Σημερα ομως τι δουλεια εχουν οι "Μπαντεριτες" αγκαλια με τους εβραιους της Ουκρανιας αλλα και της σκατοεβραιοφωλιας των γενοκτονων που ειναι ολοι τους ...επιζησαντες του "ολοκαυτωματος";
Πως ο ανωμαλος εβραιος Ζελενσκυ των παιδοβιαστων μωροκτονων και αιμορουφηχτρων εβραιων, γνωστων ως"αξονας Επσταϊν", που οι αλλοι εβραιοι της Δυσης (οπως σωστα το εθεσες αγαπητη "Π") του εδωσαν την διακυβερνηση της ατυχης αυτης χωρας, εχει μαζι του τους γιαλατζι "χιτλερικους" Μπαντεριτες; Το Γ' Ραϊχ ηταν πολεμιστες και δεν δολοφονουσαν κοριτσακια μεσα στα σχολεια τους οπως κανουν σημερα οι γενοκτονοι εβραιοι και της Ουκρανιας και της τρομοφωλιας. Της τρομοφωλιας που τους κοφτει η ....ελευθερια των γυναικων της Περσιας.
Δεν βλεπει ο κοσμος οτι κατι δεν κολλαει;
Εδω που τα λεμε πολλα δεν κολλανε μ' αυτα που ζουμε σημερα, αλλα μιλαμε για αυτην την περιπτωση.
Πως αναμασαμε την προπαγανδιστικη καραμελα των εβραιων;
Δηλαδη για τους "μενουμεβρωπαιους", την εχινδα Ουρσουλα, τον καρπαζοεισπρακτορα της Γαλλιας, τον ομοφυλοφιλο της Αγγλιας και τον υποδουλο απ΄ την εβραϊλα "καγκελαριο" υπαρχουν καλοι ναζι και κακοι ναζι;
https://sxolianews.blogspot.com/2026/05/blog-post_30.html
Γι αυτο λεω κι επαναλαμβανω, οτι χρειαζεται να γνωριζουμε την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Ιστορια (αυτην που μας κρυβουν) και οχι τα ψεμματα που μας πασσαρουν οι Παγκοσμιοι Εγκληματιες, εβραιοι.
Εχω ρωτησει και ξαναρωτω: ΠΩΣ θα ηταν η καθημερινη ζωη μας αν τον Β' ΠΠ τον ειχε κερδισει ο Χιτλερ;
Θα ζουσαμε αυτην την κολαση που ζουμε σημερα με την αβεβαιοτητα του αυριο που εχουν δημιουργησει οι εβραιοι;
Θα υπηρχε η Γενοκτονια της Παλαιστινης απ' τους εβραιους, ΠΗΓΗ ΟΛΩΝ των δεινων, που ζουμε σημερα;
Ανθρωποι της οποιας ηλικιας σε απογνωση πηδανε σημερα απ' τις ταρατσες.
Οικογενειες διαλυονται. Μην ξεχασουμε και τις οχι ανθρωποκτονιες, αλλα τις ..."γυναικοκτονιες".
Η νεολαια μας ειναι αποχαυνωμενη με τατουαζ, χαλκαδες στην μυτη, ομοφυλοφιλοι και τιγκα στα ναρκωτικα.
Οργιαζει το εγκλημα μερα-μεσημερι απ' τους γυφτους, τους αλβανους, τους γεωργιανους, τους πακιστανους, τους αραπαδες και λοιπες εγκληματικες συμμοριες με αποκουμπι το τοπι και τις ....ΜΚΟ με τα δικαιωματα τους. Υπαρχουν εβραιοι των ρουφιανοΜΚΟ στις ελληνικες παραλιες που "υποδεχονται" τα λαθρομουσλιμια στις σαπιοβαρκες 24/7 με φανφαρες και τιμες ενω στην τρομοφωλια τους, τους σφαζουν.
συνεχιζεται........
συνεχεια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην επταετια ημουν σε νηπιακη ηλικια αλλα μαθαινοντας και διαβαζοντας συμπεραινω οτι αυτη η χρονικη διαρκεια ηταν η μονη δημοκρατικη περιοδος που εζησαν οι Ελληνες απο την δεκαετια του '50 μεχρι σημερα.
Αντιθετως με τον φιλτατο eksothen, εγω την εκθειαζω αυτην την περιοδο γιατι κατα τους τοτε ηλικωμενους κοιμομασταν με ανοιχτα παραθυρα τα καλοκαιρια, ο κοσμος δουλευε, η εγκληματικοτητα ηταν στο ΜΗΔΕΝ. Οι φυλακες ηταν αδειες. Τωρα αν επεφταν και μερικες φαπες στους κομμουνιστες ακομα καλλιτερα. Το ΜΕΓΑ λαθος του Παπαδοπουλου ηταν οτι δεν κρεμασε με την κατηγορια της εσχατης προδοσιας ΟΛΟΥΣ τους πολιτικαντηδες, στους οποιους επετρεψε να φυγουν στο εξωτερικο και οι οποιοι επεστρεψαν και βλεπουμε ακομα και σημερα τα αποτελεσματα της δημοκρατιας αυτων και το σφαλμα του Παπαδοπουλου, ο οποιος πεθανε στην φυλακη ενω ο Κουφοντινας κοβει βολτες στα Εξαρχεια.
Ευχομαι ο επομενος δικτατορας (που ειμαι βεβαιος οτι θα ΥΠΑΡΞΗ) να μην υποπεση στο ιδιο λαθος, ας ειναι και Λοχιας.
Βλεπω οτι μακρυγορω αλλα κοντολογις θα ελεγα οτι χρειαζεται να σκεπτομεθα βαση της Λογικης, πριν πεσουμε την λεκτικη προπαγανδα των εβραιων.
Κι επιμενω, οτι κοντρα στα εβραϊκα ψευδη, ο Χιτλερ δικαιωνεται ΙΣΤΟΡΙΚΑ.
Καλησπερα σας
Φυσικά καί δέν διαφωνῶ μέ ὅσα γράφεις,ἀφοῦ κι᾿οἱ δικές μου θέσεις-ἀπόψεις εἶναι οἱ αὐτές.
ΔιαγραφήὍμως ὅσον ἀφορᾷ τήν δικαίωσιν τοῦ Χῖτλερ, σήμερα, θά διαφωνήσω.
Δέν ἔχει ἀκόμη δικαιωθεῖ. Αὐτό θά γίνῃ ὅταν δέν θά ὑπάρχῃ πλέον ΟΥΤΕ ΕΝΑ ἀπό τά βδελύγματα πού καθορίζουν, ἑκατονταετίες ( ἴσως καί χιλιετίες ) τά πράγματα πάνω στόν πλανήτη. Δέν θά ὑπάρχῃ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ ἀπό τούς βρωμερούς καί διεφθαρμένους ( ἐγκεκριμένοι ἀπό τήν ῥίζα τοῦ Κακοῦ ) ἡγέτες τῆς Δύσεως.
Τότε θά ἀλλάξουν πολλά πράγματα ὅπως τά ἤξερε καί ξέρει μέχρι σήμερα ἡ πλειονότητα τῶν ἀνθρώπων.
Πρός τό παρόν νοιώθουμε τί ἐστί « ἡ κατάρα τῆς Ἐπίγνωσης » ...
https://sxolianews.blogspot.com/2026/06/blog-post.html
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου ΕΑΦ !
Χμμμ!
ΔιαγραφήΘα διαφωνησω μαζι σου, οριζοντιως, καθετως και διαγωνιως αγαπητη μου Π.
Ο Χιτλερ δικαιωνεται στην συνειδηση ολων των λογικα σκεπτομενων ανθρωπων σε ολο τον κοσμο, με τα γεγονοτα της τελευταιας 25ετιας που ζει και βιωνει..
Πανε τα παραμυθια που μας πασσαραν οι εβραιοι δηλητηριαζοντας το μυαλο μας απ' τον καιρο που γεννηθηκαμε.
Μιας και μιλαω για εβραϊκα παραμυθια................
------------------------------------------------------------------------------------
"Τα Κρυμμένα Μηνύματα στη Λίστα του Σίντλερ
Για να τεκμηριώσουμε τη σημασία των υποσυνείδητων μηνυμάτων στις ταινίες, ας στραφούμε σε μια από τις πιο αξιομνημόνευτες ταινίες όλων των εποχών: την "Λίστα του Σίντλερ", μια μυθοπλασία του Εβραίου σκηνοθέτη Στίβεν Σπίλμπεργκ. Στόχος μας είναι να δείξουμε πώς το Χόλιγουντ, που ανήκει στους Εβραίους, κρύβει και παραποιεί τα γεγονότα για να αμαυρώσει την Λευκή κουλτούρα.
Όπως σημειώνει ο Μαρκ Βέμπερ του Ινστιτούτου Ιστορικής Αναθεώρησης:
Ακόμα και πολλοί από αυτούς που αναγνωρίζουν εύκολα την τεράστια επιρροή του αμερικανικού κινηματογράφου και της τηλεόρασης φαίνεται να μην κατανοούν πλήρως το τρομερό εύρος της δύναμης πίσω από το Χόλιγουντ ή την προοπτική και την ατζέντα όσων ασκούν αυτή την εξουσία... Το Χόλιγουντ, μαζί με τα υπόλοιπα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης που κυριαρχούνται από τους Εβραίους, εντυπωσιάζουν και διαστρεβλώνουν τα τρέχοντα γεγονότα, παραποιούν συστηματικά την ιστορία, προωθούν την υποτιμημένη «ψυχαγωγία» και τα διεστραμμένα πολιτιστικά πρότυπα και καθιστούν δυνατή την Εβραιο-επιρροή στην αμερικανική πολιτική ζωή.
συνεχιζεται...................
συνεχεια.................
ΔιαγραφήΑυτό που συμβαίνει σε αυτή τη μυθοπλασία ωχριά σε σύγκριση με την πραγματικότητα της απάνθρωπης, αδυσώπητης και ωμής βίας των στρατιωτών και των εποίκων των Ισραηλινών Αμυντικών;;;;;; Δυνάμεων στη Δυτική Όχθη: Η καμένη γη, η καθοδηγούμενη από την Τεχνητή Νοημοσύνη Palantir, κονιορτοποίηση νοσοκομείων, σχολείων, γεφυρών, επιχειρήσεων και κατοικιών· η σκόπιμη δολοφονία γιατρών και δημοσιογράφων· η λιμοκτονία των Παλαιστινίων, οι οποίοι απανθρωποποιούνται χαρακτηρίζοντάς τους ως «ζώα»· τα σεξουαλικά πάρτι των στρατιωτών των Ισραηλινών Αμυντικών;;;;;; Δυνάμεων, ο εμπαιγμός των Παλαιστινίων, η λεηλασία των σπιτιών τους και ο αποκλεισμός και η κλοπή της διεθνούς βοήθειας· ο δημόσιος εξευτελισμός των ακτιβιστών του στολίσκου βοήθειας από τον υπουργό Εθνικής Ασφάλειας, Itamar Ben-Gvir· ο βιασμός και τα βασανιστήρια ενηλίκων και ανηλίκων και των δύο φύλων· οι μαζικοί τάφοι ανθρώπων που έχουν ταφεί ζωντανοί· η δίψα για αίμα από τον «εκλεκτό λαό» του Θεού, που έχει πείσει τον εαυτό του για την ανωτερότητά του έναντι των αδελφών του, των Αράβων Σημιτών· και η επιθυμία τους για εκδίκηση από τον Αμαλήκ, τον αρχετυπικό εχθρό της εβραϊκής φυλής, μετατρέπει σε χλευασμό το κύριο Ταλμουδικό μήνυμα της Λίστας του Σίντλερ: «Όποιος σώσει μια ζωή, σώζει ολόκληρο τον κόσμο».
«Ποτέ ξανά»: Το Μαγικό Ραβδί της Δημοκρατίας.
Πριν εξετάσουμε την αλήθεια της πιο φρικιαστικής σκηνής της Λίστας του Σίντλερ, της σκηνής στο μπαλκόνι, ας εξετάσουμε πρώτα τα κρυμμένα μηνύματα της ταινίας:
Το αποτρεπτικό στοιχείο για τη Φυλετική Συνείδηση
Παρουσιάζοντας τους Γερμανούς, και συσχετίζοντας τους Λευκούς, ως την ενσάρκωση του απόλυτου κακού, αυτός ο συστηματικός στιγματισμός χρησιμεύει για να εξουδετερώσει με ενοχή τη φυλετική συνείδηση ολόκληρης της Λευκής φυλής, και κατ' επέκταση, το ένστικτό της για αυτοσυντήρηση. Αν μείνουν ανυπεράσπιστοι, οι Λευκοί είναι τότε ανίκανοι να αμυνθούν ενάντια στην αντικατάστασή τους από εξωευρωπαίους, και τελικά, στην εβραϊκή-παγκόσμια διακυβέρνηση και σε έναν κόσμο χωρίς σύνορα.
Βαθειά αναζήτηση για τη Μεγάλη Αντικατάσταση
Αυτό που φοβούνται περισσότερο οι Εβραίοι», γράφει ο συγγραφέας F. Britton στο βιβλίο του Behind Communism, «είναι μια αναβίωση της φυλετικής συνείδησης μεταξύ της συντριπτικής λευκής πλειοψηφίας του δυτικού κόσμου. Θυμούνται ότι την ίδια στιγμή που ο γερμανικός λαός ανέκτησε τη φυλετική του συνείδηση, στράφηκε με θανατηφόρα οργή εναντίον των Εβραίων.[4]
Το Εβραϊκό Ενδιαφέρον για την Πολυεθνική Μετανάστευση και την Πολυπολιτισμικότητα
Πράγματι, οι Εβραίοι γνωρίζουν εκ πείρας ότι η φυλετική συνείδηση είναι η καλύτερη στρατηγική επιβίωσης. Η θέση τους στις κοινωνίες μας αποτελεί απόδειξη αυτού. Το Ισραήλ και η εβραϊκή διασπορά στην πραγματικότητα ενθαρρύνονται από μια ισχυρή αίσθηση πεπρωμένου και ταυτότητας που βασίζεται στη φυλετική συνείδηση. Ως εκ τούτου, οι Εβραίοι βλέπουν τους εαυτούς τους ως μια συλλογική ομάδα που ευδοκιμεί χάρη στη φυλετική της ομοιογένεια, ενότητα, αλληλεγγύη και «ό,τι είναι καλό για τους Εβραίους», κάτι που απαγορεύουν ρητά στους Λευκούς να κάνουν ακριβώς επειδή δεν θέλουν ο κύριος φυλετικός τους ανταγωνιστής να ξεφύγει από την αδράνεια του και να αντισταθεί στην αντικατάσταση και την εξαφάνισή του.
Η συνεχεια εδω: https://www.theoccidentalobserver.net/2026/06/01/the-hidden-messages-in-schindlers-list/
Ας το διαβασουν ΟΛΟΙ.
Ξανακαλησπερα σας
« Ο Χιτλερ δικαιωνεται στην συνειδηση ολων των λογικα σκεπτομενων ανθρωπων »
ΔιαγραφήΜά γι᾿αὐτό ἀκριβῶς τό λέω. Πόσοι θαρρεῖς πώς εἶναι οἱ λογικοί ἄνθρωποι ;
Μία ματιά γύρω μας, σ᾿ὅποιο μέρος τοῦ δυτικοῦ κόσμου καί καταλαβαίνεις ἀμέσως τήν μοναξιά πού νοιώθουν οἱ λογικοί ἄνθρωποι...
Παράδειγμα ἡ ἑβραϊκή βικιπαίδεια. Γράφει γιά τόν ἱστορικό ἀναθεωρητή Mark Weber , 217 λέξεις ὅλες κι᾿ὅλες, τόν ὁποῖο προσδιορίζει ὄχι ὡς ἱστορικό, ὄχι ὡς συγγραφέα ἀλλά ὡς ΑΡΝΗΤΗ ΤΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ. Φαίνεται πώς κι᾿αὐτό εἶναι ἕνα νέο "ἐπάγγελμα" !!!
Καί μέ ἐπίλογο :
Το 2018, στον Weber απαγορεύτηκε η είσοδος στο Ηνωμένο Βασίλειο
Ἀπεναντίας τό Grokipedia τόν παρουσιάζει μέ τίς ἰδιότητές του :
... Αμερικανός ιστορικός, συγγραφέας και διευθυντής του Ινστιτούτου Ιστορικής Αναθεώρησης (IHR), ενός οργανισμού που επικεντρώνεται στον ιστορικό αναθεωρητισμό...
Σέ ἕνα κείμενο 6500 λέξεων !
Πές μου τώρα, πόσοι διαβάζουν τό βικιπαίδεια καί πόσοι τό Grokipedia ;
Ἀκριβῶς, συντριπτικῶς περισσότεροι εἶναι κολλημένοι μέ τήν βικιπαίδεια. Τό βλέπω καί στίς παραπομπές τῶν σελίδων πού ἐπισκέπτομαι.
Ἄρα ... Ἡ Κατάρα τῆς Ἐπίγνωσης...
Τώρα γιά τά ὑπόλοιπα, τζάμπα τά ἔγραψες. Τό θέμα ἐπεξεργάστηκε καί δημοσιεύτηκε ἤδη :
https://sxolianews.blogspot.com/2026/06/schindler.html
Δέν πειράζει αὐτό ἀποδεικνύει γιά ἀκόμη μία φορά τήν ταύτισιν τῶν ἐπιλογῶν μας...
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου ΕΑΦ !
Φιλολογικα και ιστορικα εαν το κρινουμε το φαινομενο - οχι και τοσο φαινομενο διοτι καθε δραση φερει την ισοποση και αντιθετη αντιδραση, νομος της φυσικης - χιτλερ μεσα αυτο το πρισμα το ιστορικο και τις πραξεις του θα δουμε οτι επραξε λογικα ωστε να αντιμετωπιστει ενα καρκινωμα της εποχης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ιδια κατα λεξη θα ελεγα και για εκεινη την ομαδα των αξιωματικων τις επταετιας. Πιστευαν οτι υπηρχε ενα κοινωνικο καρκινωμα το οποιο ειχε προεκτασεις εσωτερικης ασφαλειας.
Εκει που αλλαζω πορεια απο τους πρωταγωνιστες αυτων των δυο γεγονοτων, ειναι στην περιπτωση του χιτλερ οταν αποφασισε να χαρακτηρισει τα υπολοιπα Ευρωπαικα εθνη ως ο Στρατηγικος Εθνικος χωρος/βαθος της Γερμανιας "Lebensraum" και βεβαια οταν αποφαισεσε να κατακτησει την Ελλαδα. Εκει χωριζουμε τα τσανακια μας. Ναι κατα εμε ο χιτλερ ηταν αριστος στο πως αντιμετωπισε την εσωτερικη απειλει απο την WOKE agenda της εποχης οπως και το "δημοκρατικο" & "ανεξαρτητο" κρατιδιο της Βαημαρης γεματο ηθικη σηψη - που ολως τυχαιως ηταν ελεγχομενο απο ιουδαιους.
Επισης πως επανεφερε την Γερμανια, απο μια οικονιμκα κατεστραμενη απο υπερπληθωρισμο οικονομια σε μια οικονομικης ευμαρειας, εντος λιγων ετων.
Στην δικη μας περιπτωση με την επταετια, αντιλαμβανομαι γιατι ανγκαστηκαν οι αξιωματικοι της εποχης να δρασουν, εκει που χωριζω τα τσανακια μου με τους πραγματι ευπατριδες αυτους αξιωματικους ειναι το πραξικοπημα ως πραξη και ως εργαλειο που χρησιμοποιησαν να φερουν αυτες τις αλλαγες. Πρωτον κι κυριοτερον αθετησαν τον Ορκο που εδωσαν.
Κατα εμε, ΔΕΝ γινεται να αποδεχτει Ελληνας την απορριψη και διακοπη του Συνταγματος. Διοτι το Συνταγμα ειναι το "εν ζωη" συμβολαιο του Ελληνικου Λαου με τον εαυτον του, το πως θα νομοθετει το πως θα οργανωθει ως μια ευνομη κοινωνια τι νομους θα εχει πως θα κανονισει τα εσωτερικα και εξωτερικα θεματα που τον αφορουν και κυριως ποιοι και πως θα ασκουν εξουσια εκ μερους του. Αρα, ελλειψης Συνταγματος εισαι κυριολεκτικα αντιμετωπος με το ΧΑΟΣ, μια κοινωνια κυριολεκτικα στο κενο.
Να προσθεσω, οτι ΕΑΝ και εδω ειναι το ολο θεμα για εμενα.
Λοιπον ΕΑΝ οι πραξικοπηματιες ειχαν καταφερει τα αποτελεσματα που επιδιωκαν να φερουν, τελος στην υποχθονια κομμουνιστικη/διεθνιστικη δραση που φουντωνε ολο και περισσοτερο καθε ετος και ειχε παρει μια διαφορετικη χροια απο εκεινη του συμμοριτοπολεμου μετα τον 2οΠΠ. Δηλαδη τις δεκαετιες του 60 & 70 υπηρχε μεγαλυ επιρροη απο τα γερμανικα κομμουνιστικα κινηματα στην Ελλαδα, και εκεινα τα κινηματα ηταν εξ ολοκληρου ελεγχομενα και καθοδηγουμενα απο το διεθνες ιουδαικο κατεστημενο.
Δευτερον εαν ειχε καθαρισει τους Σταυλους του Αυγεια εντος του οικου του. Για αρκετα χρονια πριν δρασει ως "αντι χουντικος" ο μητσος ιωαννιδης, η "ποιοτητα" αυτου του ανθρωπου ηταν γνωστη και ειχε εγκυρες προειδοποιησεις ο Γ. Παπαδοπουλος πολυ πριν φουντωσει η υποστηριξη εκεινου του ημιτρελου στις ταξεις των υπαξιωματικων. Επισης ηξερε τις διασυνδεσεις του μητσου με ισραηλινο παραγοντα λογο ανωτατου Ισραηλινου αξιωματικου που ειχε κανει τα γλυκα ματια στην αδερφη του μητσου.
Τριτον, οπως πολυ ευστοχα τα λες, επρεπε να ειχε καθαρισει την σαπιλα του πολιτικου κοσμου και αυτοι που εφυγαν επρεπε να βρει τροπο και υπηρχε νομιμος και διπλωματικα αποδεκτος τροπος να κοψει αυτα τα πολιτικα καρκινωματα ΠΡΙΝ καν βαλουν ριζα στην Ελλαδα.
Ομως ΑΠΕΤΥΧΕ και ετσι η αποτυχια ειναι διπλη μια γιατι ΔΕΝ καταφερε να φερει σε περας αυτες τις αλλαγες και δευτερον γιατι το πραξικοπημα ειναι η μονη ΠΑΡΑΝΟΜΗ πραξη στην οποια καταφερε 100% το αποτελεσμα.
Αρα, ναι η επταετια εφερε πολλα θετικα στην οικονομια στην Βιομηχανικη αναπτυξη της Ελλαδος στους νομους στην ενδυναμωση των ΕΔ μας Συνταγματικες διαταξεις με εθνικο πρισμα, απο τις οποιες εχουμε αρκετες σημερα που ειναι σε εφαρμογη.
Αλλα επι της ουσιας, επειδη απετυχε στο να φερει εκεινες τις αλλαγες που ειχε δηλωσει ξεκαθαρα πρωτα στην ομαδα του και δευτερον στο Ελληνικο κοινο, εμεινε το πραξικοπημα που απο μονο του καταδικαζει το ολο εχγειρημα και την υστεροφημια του Γ. Παπαδοπουλου μαζι και της ομαδας του.
eksothen
« ...στην περιπτωση του χιτλερ οταν αποφασισε να χαρακτηρισει τα υπολοιπα Ευρωπαικα εθνη ως ο Στρατηγικος Εθνικος χωρος/βαθος της Γερμανιας "Lebensraum" και βεβαια οταν αποφαισεσε να κατακτησει την Ελλαδα...»
ΔιαγραφήἈπό τό σημερινό θέμα μας :
Στόχος του Χίτλερ ήταν μια «Ευρώπη κυρίαρχων εθνών» βασισμένη στη φυλή και παρόμοια με τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία στο απόγειο της δύναμής της κατά τη διάρκεια της Pax Romana (27 π.Χ.—180 μ.Χ.). Σύμφωνα με τον Βέλγο πολιτικό Léon Degrelle, έναν από τους πιο λαμπρούς στρατιώτες του Χίτλερ, ο Φύρερ ήθελε μια πανευρωπαϊκή ένωση με ελευθερία κινήσεων εντός αυτής, αλλά περιοριζόμενη στους ανθρώπους που αποτελούν μέρος της ευρωπαϊκής γονιδιακής δεξαμενής.
Καί :
«αυτοί που η επίσημη ιστορία και οι συμβάσεις της γλώσσας μας υποχρεώνουν να αποκαλούμε «Σύμμαχους» δεν παρενέβησαν για να «απελευθερώσουν» την Ευρώπη από τη "βαρβαρότητα" του Χίτλερ». Παρενέβησαν, προς όφελος των τραπεζιτών με επικεφαλής τους Εβραίους, «για να καταστρέψουν την παραδοσιακή Ευρώπη, η οποία είχε γίνει ακόμη πιο επικίνδυνη γι' αυτούς επειδή βρισκόταν στη διαδικασία να ξαναγίνει ο εαυτός της - χάρη στον εθνικισμό που υιοθέτησαν τα παραδοσιακά της έθνη, τα οποία είχαν επιτέλους γίνει κυρίαρχα, συμπληρωματικά και όχι πλέον αντικρουόμενα»· παρόμοια με τις χώρες BRIC όπως η Ρωσία, η Κίνα και το Ιράν, οι οποίες προσπαθούν να απελευθερωθούν από την ηγεμονία των δυτικών τραπεζών με επικεφαλής τους Εβραίους...
https://sxolianews.blogspot.com/2026/06/schindler.html
Συνεπῶς ἄλλα μᾶς ἔχουν πεῖ, ἄλλη ἡ πραγματικότης.
« ΔΕΝ γινεται να αποδεχτει Ελληνας την απορριψη και διακοπη του Συνταγματος. »
Τό ΚΚΕ διακηρύσσει :
«Η σοσιαλιστική εξουσία είναι η επαναστατική εξουσία της εργατικής τάξης, η δικτατορία του προλεταριάτου. Η εργατική εξουσία αντικαθιστά όλους τους αστικούς θεσμούς... Το επαναστατικό Εργατικό Σύνταγμα και η ανάλογη νομοθεσία συγκροτούν το νέο Δίκαιο που αντιστοιχεί στις νέες οικονομικές σχέσεις... »
Λοιπόν ὅταν τό συγκεκριμένο "κόμμα" ψηφίζεται ἀπό 7,5 % περίπου τοῦ ἐκλογικοῦ σώματος ( κάπου μισό ἑκατομμύριο ) σημαίνει πώς αὐτομάτως ἀποδέχονται τήν διακήρυξιν περί καταργήσεως τοῦ Συντάγματος. Ἐπίσης ὅταν τά λοιπά κόμματα, τά ἐντός βουλῆς, πού ψηφίζονται ἀπό τό 80 % τοῦ ἐκλογκιοῦ σώματος, ἀποδέχονται ὡς νόμιμο κόμμα τό ΚΚΕ, αὐτό σημαίνει πώς ἐπίσης ἀποδέχονται ὡς ΝΟΜΙΜΗ τήν διακήρυξίν του περί καταργήσεως τοῦ Συντάγματος καί δέν τούς καίγεται καρφάκι.
Συνεπῶς, γιά ποιά "εὐαισθησία περί Συντάγματος" γίνεται λόγος ;
Νά σοῦ πῶ ἐγώ. ΚΑΜΜΙΑ. Διότι ἐάν πραγματικά ὑπῆρχε σέ κάποιο ἔστω βαθμό, θά γνώριζαν καί τά βασικά του σημεῖα. Ἔλα, μή μοῦ πεῖς πώς συμβαίνει αὐτό ! Χά,χά,χά ! Οὔτε τί σημαίνει Σύνταγμα, οὐσιαστικῶς δέν γνωρίζουν.
Καί τέλος ἄν εἶναι νά γίνῃ κάτι καλό γιά τήν χώρα καί τό Ἔθνος, ἄς καταργηθεῖ τό Σύνταγμα ἤ ἔστω ἄς ἀνασταλεῖ μέχρι νά ὑπάρχῃ τό ὑπόβαθρο ἐκεῖνο πού θά τό ἀποκαταστήσῃ καί κυρίως θά τό κάνῃ ἀνἀγκη στήν συνείδησιν τοῦ πολίτου.
( Θυμᾶσαι ποιά ἦταν ἡ πρωτεραιότητα τοῦ Καποδίστρια ; Ἡ ἀναστολή τῆς ἰσχύος τοῦ Συντάγματος τῆς Τροιζήνας. Γιατί τό ἔκανε ; Γιά τό καλό τοῦ τόπου καί γιά νά βάλῃ φρένο στίς ἐπιδιώξεις τῶν πολιτικάντηδων καί τῶν ἀφεντάδων τους. Καί βεβαίως γνωστό τό τέλος πού τοῦ ἐπιφύλαξαν καί οἱ μέν καί οἱ δέ εὐαισθητούληδες δημοκραταραῖοι...
Τώρα γιά τά ὑπόλοιπα "ἐάν ", αὐτό πού σίγουρα ξέρω εἶναι ἐκεῖνα πού ἐπέτυχε. Σ᾿ὅλους τούς τομεῖς, ἀλλά κυρίως στόν οἰκονομικό τομέα. Καί ἦταν πάρα πολλά καί οὐσιαστικά καί ὁ λόγος πού ὄχι ἁπλῶς τόν ἔβγαλαν ἀπό τήν μέση, ἀλλά καί πού γκρέμισαν καί γκρεμίζουν ὅλα καί δέν πρὄκειται νά ᾿δῇ χαΐρι καί προκοπή ὁ τόπος, στόν αἰῶνα τόν ἅπαντα !
Καλησπέρα ἀγαπητέ eksothen !
Δεν διαφωνω με τις διατυπωσεις αγαπητη Πελασγικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως η λογικη οτι επειδη εχουμε μια μεριδα ελληνων(;;) ψηφοφορων του ΚουΚουμπε που επι της ουσιας αποδεικνυουν με την υποστηριξη τους σε πολιτικο φορεα με καταστατικο την καταργηση του Συνταγματος κι πολιτευματος, εμεις γιατι να παιζουμε με τους σωστους κανονες;;
Δεν ειναι λογικη, που θα φερει τα θεμιτα αποτελεσματα, αυτη.
Αποψη μου ειναι πως το Εθνος αυτο ακομη ειναι ενεργο και δυναμικο εστω σε παραδοση σε εθικη και σε βουληση του Λαου του ειναι ακομη ενεργο και μαχομενο, διοτι ακομη μερικοι παιζουμε με τους σωστους κανονες τους "παιχνιδιου" και δεν αφηνουμε αλλοθι στον εχθρο να καταστρεψει ολα φραγματα, που μας χωριζουν απο το χαος.
Για αυτο στο σχολιο μου εφερε το υποθετικο/πιθανοτητα του ΕΑΝ.
Διοτι εαν ειχε μεν καταργησει το Συνταγμα αλλα ειχε φερει τις αλλαγες και πραγματι το καραβι που αγαπουμε κι ονομαζουμε Ελλαδα, ειχε μπει σε αλλους διαδρομους και σαλπαρε προς αλλο μελλον, τοτε το πραξικοπημα θα ηταν τιποτα περισσοτερο απο ενα πτεσμα, ουτε καν μελανια στο ονομα του Ευπατριδη χωρις καμια αμφησβιτηση Συγχωρεμενου Γεωργιο Παπαδοπουλου.
Και εκει παιζεται το ολο ρισκο που ελαβαν αυτοι οι ανωτεροι αξιωματικοι, εκεινη την ημερα του Απριλη το κοντινο και πραγματι γεματο ελπιδες 1967.
Αλλα, ειτε για τον αλφα λογο ειτε για τον βητα λογο ΑΠΕΤΥΧΑΝ, τουλαχιστον να φερουν τις ριζικες αλλαγες που θα αλλαζαν την ολη πορεια του πολυ αγαπημενου μας Καραβιου.
Και ετσι, σαν μια πεισματικη ιωση, οι καλικατζαροι τα παρασιτα επανηλθαν δριμυτερα. Και μας παρισταναν τους εθναρχες και τους "σωτηρες" και σημερα μας ΕΞΟΥΣΙΑΖΟΥΝ.
Βεβαια ΚΑΝΕΙΣ δεν λεει λεξη οτι πολλα απο αυτα τα Κ#ΛΟΠΑΙΔΑ αρκετα απο τα οποια εχουν ΔΙΠΛΗ υποικοτητα (εκεινη η "αγωνιστρια εκ τους ασφαλες "εδω πολυτεχνιο, εδω πολυτεχνιο" και η μαστουρα πηγενε συννεφο εαν μιλησεις με τους σωστους ανθρωπους) ετρεχαν να κρυφτουν εκεινα τα βραδια που ειχε βγει Αστυνομια και Στρατος στους δρομους μεσα σε ΔΥΟ συγκεκριμενες πρεσβειες!!
Βλεπε Αγγλια κι ΗΠΑ.
Επισης μια ασυγχωρετη πραξη απο τον Προεδρο εκεινης της κυβερνησης της επταετιας.
Εδωσε στα ΚΙΣ Αθηνων & Θεσσαλονικης νομικη καλυψη με Προεδρικο Διαταγμα, αναγνωριζοντας τους δυο αυτους ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ οργανισμους, νομικως, ως Νομικο Προσωπο Δημοσιου Δικαιου, δηλαδη μια ΔΕΚΟ.
https://www.kis.gr/politiki-aporritou
Που δινει δυνατοτητα αποφυγης στην φορολογια, μαλιστα εχουν δικο τους trust, το οποιο λενε οι κακες γλωσσες οτι καποιος δικηγορισκος της πλακας και νυν υπουργος και φιλαρακια των ροταρυ, εχει φερει ολα τα οικονομικα του περουσιακα στοιχεια εντος αυτου του trust. Λες να ειανι ο μονος;;
Τετοια λαθη ΔΕΝ επιτρεπονται για κανενα λογο και αλλοθι. Φαινεται οτι εμεις βγαζουμε τα ματια μας μονοι μας.
eksothen
Πρέπει νά κυττοῦμε τό σύνολο τοῦ ἔργου πού παρήχθη. Τήν οὐσία δῆλα δή κι᾿ὄχι τίς ὅποιες παραμέτρους πού λειτουργοῦν ὡς παράγοντες ἀνασταλτικοί. Ἡ οὐσία λοιπόν λέει πώς ἐκεῖνοι οἱ ἄνθρωποι ἀγωνίστηκαν καί μπόρεσαν νά ἀφήσουν τό ἴχνος τοῦ καλοῦ τους ἀγῶνα. Τό παίρνουμε ὡς ἀφετηρία καί συνυπολογίζοντας τά ὅποια λάθη κανονίζουμε ἀναλόγως τόν ἀγῶνα μας. Δέν μένουμε στά λάθη διότι αὐτό σημαίνει παράδοση. Εἶναι τό μεγαλύτερο κακό πού μπορεῖ νά καταστρέψῃ κάθε προσπάθεια καλυτέρευσης μία τακτική πού προσδιορίζει μόνον τά λάθη καί λειτουργεῖ ἀνασταλτικά.
ΔιαγραφήΚαί ὅπως φαίνεται, δυστυχῶς, συνεχίζουμε νά τό κάνουμε. Ἀκόμη μέχρι σήμερα διαφωνοῦμε ἐμεῖς πού θά ἔπρεπε νά συμφωνοῦμε καί νά προσπαθούσαμε, ὅλοι μαζύ χωρίς διχόνοιες κι᾿ ἀντιγνωμίες, νά ἀγωνιστοῦμε γιά τήν ἀνατροπή τοῦ Κακοῦ. Σήμερα πού πλέον ἔχουμε κατανοήσει τόν ἐχθρό καί τό μόνο πού μᾶς μένει εἶναι ἡ πιό σκληρή ἐπίθεσις ψαχνόμαστε νά βροῦμε αἰτιολογίες πού θά μᾶς κάνουν νά ὁμολογήσουμε τό μάταιο τῆς ὅποιας προσπάθειας.
Ὄχι ! Πρέπει νά συνειδητοποιήσουμε πώς ὁ ἐχθρός αὐτό ἀκριβῶς κάνει, πολλά χρόνια τώρα καί γι᾿αὐτό θά βρίσκεται πάντα ἀπό πάνω. Ἐμεῖς δέν πρέπει νά σκύβουμε πλέον τό κεφάλι. Καί γιά νά τό ἐπιτύχουμε αὐτό πρέπει νά εἴμαστε ἑνωμένοι. Ἔτσι εἶναι.
Καλημέρα ἀγαπητέ eksothen !
Η διαφωνια ειναι κυριο συστατικο της ευρεσης λυσης, αγαπητη Πελασγικη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ειμαστε οχλος ολοι να συμφωνουμε στο καθε τι και για καθε θεμα.
Η διαφωνια - η καλοπροαιρετη διαφωνια - φερνει την πιθανοτητα μιας καλυτερης λυσης.
Επισης θεωρω, πως ειναι ενδειξη ευδαιμονιας (επιτηχυμενης κοινωνικης καταστασης) και ασκηση κριτικης σκεψης απο νοημων, ευστροφους και ελευθερους πολιτες οταν ο καθεις εχει την δικη του/της αποψη και γνωμη για καποιο θεμα.
Το αντιθετο μιας καλοπροαιρετης διαφωνιας, ειανι ο οχλος ή ακομη χειροτερα η χειραγωγηση συνειδησεων απο καποιον αυταρχικο απο καποιον δωλιο ή κολακα ή δημαγωγο.
eksothen
« η καλοπροαιρετη διαφωνια »
ΔιαγραφήΑὐτή ἡ ἀποσαφήνισις τά λέει ὅλα. ¨Οπότε ἔτσι ΝΑΙ συμφωνῶ.
Καλησπέρα ἀγαπητέ zen !