Ο Οργανισμός Πολιτισμού και Ανάπτυξης ΝΕΟΝ ιδρύθηκε το 2013 από το συλλέκτη και επιχειρηματία Δημήτρη Δασκαλόπουλο και αποσκοπεί στο να φέρει το ευρύ κοινό σε επαφή με τον σύγχρονο πολιτισμό, αναδεικνύοντας τη δυνατότητα της καλλιτεχνικής δημιουργίας να αφυπνίσει, να συγκινήσει, να παρακινήσει.
Συγχρόνως, επιδιώκει να συμβάλει στην ευρύτερη προσπάθεια αναβάθμισης της πόλης και της καθημερινότητας του πολίτη. Ο ΝΕΟΝ δεν περιορίζεται σε ένα μόνον χώρο. Έδρα του είναι ολόκληρη η πόλη, το ευρύτερο αστικό περιβάλλον. Είναι ένας ζωντανός και ενεργός συνομιλητής με την κοινωνία, τους θεσμούς και το κοινό.
Μέσω της τέχνης και των σύγχρονων ιδεών, ο ΝΕΟΝ θέλει να κεντρίσει τις ατομικές συνειδήσεις και ταυτόχρονα να χρησιμεύσει ως ένα όχημα συλλογικής συνείδησης. Ο ΝΕΟΝ επιδιώκει να αναδείξει τον πολιτισμό ως βασικό μοχλό προόδου και ανάπτυξης. (ἐδῶ)
Ὡραῖα δέν ἀκούγονται ὅλα αὐτά; Ἔ ναί,ποιός ἔχει ἀντίρρησιν; Χμμ... Μήπως νά δοῦμε καί τί ἀκριβῶς ἐννοεῖ ὁ «ποιητής» ὅταν λέει : «σύγχρονος πολιτισμός»,«καλλιτεχνική δημιουργία»,«σύγχρονες ἰδέες» καί ἐν ὅλῳ «τέχνη» ;
Πρίν ὅμως δοῦμε ὅλα τά ἀνωτέρῳ,καλό θά ἦταν νά ξέρουμε ποιός εἶναι ὁ «ποιητής» τοῦ «ἀφυπνισμοῦ» μας, Ποιός εἶναι αὐτός πού διακαῶς ἐπιζητᾶ νά μᾶς ἀνοίξῃ τά μάτια γιά τό τί σημαίνει ...τέχνη :
Σε δημόσια τοποθέτηση του στη συνέλευση του Συλλόγου Ελλήνων Βιομηχάνων, κατά τη διάρκεια της θητείας του ως πρόεδρος, με τον ΣΥΡΙΖΑ, που μόλις είχε αναδειχθεί σε Αξιωματική Αντιπολίτευση
είχε μιλήσει για «ευπρόσδεκτο ριζοσπαστισμό του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης»
είχε μιλήσει για «ευπρόσδεκτο ριζοσπαστισμό του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης»
Ο Αριστείδης Δασκαλόπουλος, ο πατέρας του Δημήτρη, ήταν αυτός που έφτιαξε την ΔΕΛΤΑ, ξεκινώντας με ένα γαλατάδικο στα Εξάρχεια...από όπου στήθηκε η ιστορική γαλακτοβιομηχανία – κολοσσός. Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος, ο εγγονός, γεννήθηκε, στην Αθήνα, τo 1957, σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στην ΑΣΟΕΕ, ενώ έχει κάνει ΜΒΑ στο Κellogg Graduate School of Μanagement. Αυτός ήταν που μέχρι το 2006 απογείωσε τη ΔΕΛΤΑ, φτιάχνοντας τον μεγαλύτερο ομίλο παραγωγής τροφίμων στην Ελλάδα...Ήδη, από το 2005, μαζί με τον παιδικό του φίλο Σπύρο Θεοδωρόπουλο, που και εκείνου οι γονείς είχαν κατάστημα στα Εξάρχεια, δημιούργησαν έναν όμιλο που ήταν με διαφορά ο μεγαλύτερος στην Ελλάδα αλλά και ένας από τους πλέον κραταιούς σε όλη την Ευρώπη την Vivartia! Εκεί η Δέλτα, η Chipita, ο Μπάρμπα Στάθης, η Χρυσή Ζύμη, η Goody’s. Η εταιρεία απογειώνεται, αλλά μόλις δύο χρόνια αργότερα, το 2007, ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος, χωρίς να το έχει προβλέψει κανείς και λίγο πριν φανεί η μαύρη οικονομική πανώλη της κρίσης, πουλά το δημιούργημα του, στην υψηλότερη τιμή που γινόταν στη Nestle ....ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος έχει προβλέψει, κατανοήσει, αναλύσει τα οικονομικά δεδομένα και διασφαλίζοντας την περιουσία του, κερδίζει στους λογαριασμούς του στο Λουξεμβούργο 450 εκατ. ευρώ.(ἀπό : Ο αντισυμβατικός κύριος Δημήτρης Δασκαλόπουλος)
Καί ἀπό τό βικιπαίδεια :
Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος είναι επιχειρηματίας και μέλος του δ.σ. της DAMMA ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ Α.Ε., εταιρείας επενδυτικών συμμετοχών και διαχείρισης κεφαλαίων. Διετέλεσε Πρόεδρος του ΣΕΒ επί 8 συναπτά έτη (2006-2014). Είναι επίτιμος Πρόεδρος του ΣΕΒ.
Από το 1983 ως το 2007 ήταν ο βασικός μέτοχος, διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της VIVARTIA Α.Ε., της μεγαλύτερης επιχείρησης τροφίμων στην Ελλάδα.
Ἕνα think tank,ὅπως τοῦ Δασκαλοπούλου πού ...νοιάζεται γιά τά οἰκονομικά προβλήματα τῆς Ἑλλάδος ,εἶναι δυνατόν νά μήν ἐνδιαφέρῃ ἕναν Ῥότσιλντ ; ! |
...είναι συλλέκτης έργων σύγχρονης τέχνης, Συλλογή Δ.Δασκαλόπουλου (1994). Είναι Αντιπρόεδρος του Board of Trustees του Solomon R. Guggenheim Foundation, Πρόεδρος του Collections Council του Solomon R. Guggenheim Foundation και ενεργό μέλος των παρακάτω συμβουλίων: Board of Trustees του Museum of Contemporary Art, Chicago, Leadership Council του New Museum, Tate International Council και συνιδρυτής του Whitechapel Future Fund. Επίσης, είναι ιδρυτής του ΝΕΟΝ (2013), πολιτιστικού και αναπτυξιακού οργανισμού κοινής ωφέλειας, που φιλοδοξεί να φέρει τον σύγχρονο πολιτισμό κοντά στον σύγχρονο πολίτη, ως βασικό μοχλό ανάπτυξης και προόδου.(ἐδῶ)
Βλέποντας ποῦ εἶναι Πρόεδρος,συνιδρυτής καί μέλος,ὁ ἐγγονός τοῦ τσέλιγκα ἀπό τά Βαρδούσια τά ψηλά,θά πάρουμε καί τίς ἀπαντήσεις περί τοῦ τί ἐννοεῖ ὁ «ποιητής» ὅπως τό θέσαμε ἀνωτέρῳ. Πᾶμε νά δοῦμε λοιπόν :
Ὁ Σολομών,πρῶτος ἀπό δεξιά,ἡ καθοδηγήτριά του στήν ...τέχνη βαρόνη καί ὁ ἀρχιτέκτων τοῦ μουσείου τοῦ Guggenheim,στήν Νέα Ὑόρκη,ὁ Frank LLoyd Wright. Ὅλοι οἱ ἑβραῖοι παρέα...(φωτό) |
Τό μουσεῖο τοῦ ἱδρύματος Guggenheim στό Μπιλμπάο τῆς Ἰσπανίας.Ἀποδόμησις κάθε ἔννοιας τῆς Ἀρχιτεκτονικῆς ! Τό γιατί αὐτή ἡ προώθησις,ἄς μήν τά ξαναλέμε...(φωτό ἀπό ἐδῶ) |
Ὅσο γιά τήν βαρόνη,στό ὄνομα τῆς ὁποίας ἐννοεῖται ὑπάρχει ἵδρυμα ( τί ἔκπληξις ! ) μπορεῖτε νά διαβάσετε ἐδῶ. Ἡ ἐν λόγῳ καθοδήγησε τόν Σολομώντα Γκούγκενχάϊμ κυρίως σέ ἀγορά ( ἄρα προώθησις) ἔργων, τῶν :
Wassily Kandinsky
Ὁ Σολομών καμαρώνει μπροστά στό «ἔργο» τοῦ Καντίνσκι |
ἔργο τοῦ Μπάουερ «τετράπτυχον». Μάλιστα... |
Ὅπως ἔβλεπε,ἀπό καλλιτεχνικῆς ὁπτικῆς,ὁ Σαγκάλ τούς γονεῖς του.Καταγωγῆς ἀπό Λιθουανική χασιδική ἑβραϊκή οἰκογένεια ( φωτό ἀπό ἐδῶ) |
Ἔργο τοῦ προδρόμου τῆς pop art τέχνης Fernand Léger (φωτό) |
«Καλλιτέχνημα» τοῦ ἐπίσης ἑβραϊκῆς καταγωγῆς Νάγκυ (φωτό) |
Ἔ λοιπόν καιρός ἦταν ὅλο αὐτό νά ἀλλάξῃ.Νά διαφοροποιηθῇ ῥιζικῶς ! Καί βεβαίως βρέθηκαν οἱ ἀνάλογοι ...καλλιτέχνες ἀλλά κυρίως βρέθηκαν οἱ σωστοί προωθητές ! Τώρα γιατί ἡ συντριπτική πλειοψηφία ἀμφοτέρων,θά ἔπρεπε νά εἶναι ἑβραϊκῆς καταγωγῆς,δέν θέλει καί πολύ σκέψιν...
Ἀντιλαμβάνεσθε πώς κάτι ἀνάλογον πρὄκειται καί γιά τά «ἔργα τέχνης» τῆς συλλογῆς Δασκαλόπουλου :
Τό ἀνωτέρῳ «ἔργο» εἶναι κάποιου John Bock καί τό τιτλοφορεῖ «Palms». Ὦ ναί,πρὄκειται γιά Τόν καλλιτέχνη !
Ὅμως ἡ μεγάλη «ἐπιτυχία» τῆς συλλογῆς Δασκαλοπούλου,εἶναι :
Ένα από τα έργα που είναι υπερήφανος που έχει καταφέρει να φέρει στην συλλογή του είναι το “La fontaine” του Marcel Ducham που άλλαξε την πορεία της μοντέρνας τέχνης. Το “La fontaine”, που δεν είναι τίποτα παραπάνω από έναν απλό, λευκό ουρητήρα είχε την ατυχία να καταστραφεί (το έργο του 1917) όμως υπήρξαν έξι αντίγραφα στην δεκαετία του '60, με τον Δημήτρη Δασκαλόπουλο να αποκτά το No5. To 2000 θα αγοράσει και την “χρυσή” εκδοχή του ουρητήρα (Buddha) ένα έργο του Sherrie Levine. Το αγόρασε έναντι 48 χιλ. δολαρίων και πλέον η αξία του έχει εκτοξευθεί πάνω από 500.000 δολάρια. Ο ίδιος, όπως δήλωσε πριν από λίγα χρόνια στην telegraph δεν σκοπεύει να εκμεταλλευθεί οικονομικά την αξία που παίρνουν τα έργα της συλλογής του.(Δ. Δασκαλόπουλος: Ο γαλατάς που έγινε συλλέκτης ουρητήρων!)
Ο Δημήτρης Δασκαλόπουλος, προσπάθησε, το 2016, να φέρει αυτή τη μεγάλη τέχνη κοντά στους Αθηναίους, αναλαμβάνοντας να επενδύσει στην ανάπλαση του Εθνικού Κήπου και στην δημιουργία μίας διαδραστικής έκθεσης, γεγονός που θα ήταν καθοριστικό όχι μόνο για την απόλαυση αλλά και κυρίως για την παιδεία των νέων και των παιδιών.(ἐδῶ)
( Σημείωσις Πελασγικῆς : Νομίζω πώς ἤδη φαντάζεστε τί θά περιελάμβανε αὐτή ἡ «διαδραστική ἔκθεσις». Κάτι σάν ἐκείνη πού ἔγινε στό Ναύπλιο,ἔ; Διοτι κάπως ἔτσι,μέ τέτοια ἐρεθίσματα «πολιτιστικά» καί «καλλιτεχνήματα» συλλογῆς Δασκαλόπουλου,βρῆκε καί ἡ πρώτη πρωτεύουσα τοῦ νεο-ἑλληνικοῦ κράτους,τήν «πολιτιστική της ταυτότητα» ! )
Αντέδρασε, όμως, ο σύλλογος των «Φίλων του Εθνικού Κήπου», στερώντας μας από ένα δώρο μοναδικό, βάλσαμο για τις άνυδρες, στάσιμες, βαλτωμένες σε δημιουργία εποχές μας και σε ένα πεδίο που υστερούμε σε καλλιέργεια, μόρφωση και ενημέρωση! Και φυσικά, δεν σταματά εδώ η γλιτσερή ημιμάθεια μας. Πολλοί αμαθείς, άσχετοι, αλλά με άποψη, είρωνες από αυτούς που λένε «εμένα δε μ’ αρέσει καθόλου ο Πικάσο» χωρίς να έχουν δει έργο του από κοντά ( σημ. Πελασγ. Ἔ ναί,ἄμα δῇς ἔνα τέτοιο ...ἔργο,ἀπό κοντά,εἶναι ...ἀλλιῶς. Ἀλλάζεις γνώμη βρέ παιδί μου ! ), βιάστηκαν να κρίνουν έργα που δεν κατανοούν για να χαρακτηρίσουν τον Δασκαλόπουλο «συλλέκτη ουρητήρων». Με σαρκαστική διάθεση «κορόιδεψαν» την περηφάνεια του για την κατάκτηση του Νο 5, του «La fontaine» του Marcel Ducham..Σε αυτό δεν είδαν τίποτα παραπάνω από έναν λευκό ουρητήρα και εξαπέλυσαν μια αγοραία κατακραυγή με φανατισμό, με την δριμύτητα που συνηθίζουν πάντα οι αδαείς ή έστω οι ημιμαθείς!( γράφει ἡ συντάκτρια τοῦ θέματος : Ο αντισυμβατικός κύριος Δημήτρης Δασκαλόπουλος: από Κροίσος… Μαικήνας)
Μά καλά κι᾿ἐμεῖς οἱ ἀδαεῖς,οἱ ἡμιμαθεῖς,πού ὑστεροῦμε σέ καλλιέργεια, μόρφωσι,ἐνημέρωσι μέ τήν γλιτσερή ἡμιμάθειά μας νά μήν μποροῦμε νλα κατανοήσουμε ἕνα τέτοιο «καλλιτεχνικό δημιούργημα» ! Νά μήν μποροῦμε νά δοῦμε τί πολύτιμο νόημα βρίσκεται πίσω ἀπό αὐτό καί νά βλέπουμε μόνον ἕναν οὐρητῆρα ; !
Καί μήν παραλείψουμε καί αὐτό :
Ενα πρότζεκτ μεγάλου μεγέθους, εμπειρία για καλλιτέχνες και κοινό, ετοιμάζει το ΝΕΟΝ με την κορυφαία περφόρμερ Μαρίνα Αμπράμοβιτς και το ινστιτούτο τέχνης ΜΑΙ. Τίτλος του πρότζεκτ «As one».
(Τι θα παρουσιάζει επί επτά εβδομάδες η Μαρίνα Αμπράμοβιτς στο Μουσείο Μπενάκη)
Περί Ἀμπράμοβιτς ( ΕΔΩ ) |
Σᾶς χαρίζουμε λοιπόν τήν «πολιτιστική πρόοδό» σας καί ἄν αὐτό ἐσεῖς τό θεωρεῖτε «ἀνάπτυξιν» ἀφῆστε μας νά εἴμαστε καθυστερημένοι πολιτισμικῶς. Τοὔλάχιστον ἔτσι θά ἀποφύγουμε τήν τρικυμία ἐν κρανίῳ. Τοὐλάχιστον...
Ξαναδιαβάζουμε :
Ὅταν ἡ CIA καί οἱ Ῥοκφέλερ διέδωσαν τήν μοντέρνα τέχνη
Γνοφώδες μῖσος ...
Ἡ ἄσχημη τέχνη εἶναι καί ἀνήθικη
Ἡ Πελασγική
Ο Δ.Δασκαλόπουλος διατελούσε πρόεδρος του ΣΕΒ ενώ είχε ήδη πωλήση την πατρική βιομηχανία ΔΕΛΤΑ στν Γεβγενόπουλος, εξ ου κατ τα 450 στο τεχνητό κρατίδιο του Λουξεμβούργου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαί,ἕνα χρόνο πρίν τά ξεπουλήσει τά πάντα,ἔγινε πρόεδρος τοῦ ΣΕΒ καί οἱ κύριοι βιομήχανοι ἦταν τόσο εὐχαριστημένοι μέ ἕναν ἐπιχειρηματία πού εἶχε πάψῃ νά εἶναι ἐπιχειρηματίας πού τόν κράτησαν γιά ἄλλα 7 χρόνια ! ! ! Μά πόσο ἐπιχειρηματικά σκέπτονται αὐτοί οἱ βιομήχανοι,βρέ παιδί μου ! ! !
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητέ μου !
"Ευρέως"...γνωστή "τέχνη" για τα σκουπίδια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά σκοπίμως αυτή η "τέχνη" δεν προσφέρει απολύτως τίποτα... επίσης καθόλου τυχαίο που την εν λόγω "τέχνη" δηλ. το απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ-ΚΕΝΟ
το θαυμάζουν και κοιτούν (!) με τις ώρες (!) "σκεπτόμενοι" εγκεφαλικά νεκροί "αντιρατσιστές" "αντιφασίστες" ,οιΚΩΛΟγοι κλπ...
Υ.Γ. ένας Guggenheim (Benjamin) βρισκόταν ως επιβάτης στον "Τιτανικό"...
Αντώνης Γερμανία
Ἀγαπητέ μου Ἀντώνιε,δέν θά κουραστῶ νά βάζω τέτοια θέματα,πρός ἀπόδειξιν τοῦ τί εἴδους ἀνθρωπότητα ἑτοιμάζουν.Διότι ὅταν περνᾶς στό μυαλό τοῦ κόσμου καί ἰδίως τῶν νέων ἀνθρώπων ( εἶδες τί λέει ὁ Δασκαλόπουλος μέσῳ τοῦ ΝΕΟΝ;«Μέσω της τέχνης και των σύγχρονων ιδεών, ο ΝΕΟΝ θέλει να κεντρίσει τις ατομικές συνειδήσεις και ταυτόχρονα να χρησιμεύσει ως ένα όχημα συλλογικής συνείδησης. Ο ΝΕΟΝ επιδιώκει να αναδείξει τον πολιτισμό ως βασικό μοχλό προόδου και ανάπτυξης» καί στήν προσπάθεια γιά τήν «διαδραστική ἔκθεσιν» στόν Ἐθνικό Κῆπο : « γεγονός που θα ήταν καθοριστικό όχι μόνο για την απόλαυση αλλά και κυρίως για την παιδεία των νέων και των παιδιών») τήν σαβοῦρα,τά σκουπίδια,τό ἀλλοπρόσαλλο,τήν διαστροφή ὡς «τέχνη» καί «πολιτισμό»,ἀντιλαμβάνεσαι καί τίς ἀνάλογες ἐπιπτώσεις στόν ἀνθρώπινο ἐγκέφαλο...
ΔιαγραφήἈκριβῶς αὐτές οἱ κατηγορίες πού σήμερα προσδιορίζονται μέ τούς ὅρους πού ἔβαλες : "σκεπτόμενοι" εγκεφαλικά νεκροί "αντιρατσιστές" "αντιφασίστες" ,οιΚΩΛΟγοι κλπ...
Ὅσο γιά τόν ἐπιβάτη στόν Τιτανικό,Μπένζαμιν,συγγενή τοῦ Σολομώντα,τί ἐντύπωσι νά μοῦ κάνῃ;Μεταλλεῖα χρυσοῦ εἶχε ἡ οἰκογένεια ἀλλοίμονον ἄν ἀνάμεσα στήν «ἀφρόκρεμα» πού στριμώχθηκε γιά νά βρεθῇ στό «ποντοπόρο θαῦμα τῶν ὠκεανῶν»,δέν βρισκόταν καί αὐτός !
Ἀλήθεια,τώρα πού τό σκέπτομαι,σοῦ ἔχει περάσῃ ἀπό τό μυαλό ὅτι μπορεῖ τό ναυάγιο νά μήν ἦταν καί τόσο τυχαῖον;Μήπως κάποιοι ἤθελαν νά ξεπαστρέψουν κάποια ἀπό ἐκεῖνα τά «ἐξέχοντα» πρόσωπα ; Μπορεῖ καί ὅλα; Τήν πλήρωσαν βεβαίως καί κάποιοι φουκαράδες,ἀλλά γιά ὅποιον τό ἐπεδίωξε,φαντάζομαι πώς θ᾿ἀποτελοῦσε λεπτομέρεια.Κάτι σάν «παράπλευρες ἀπώλειες»...
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ἀντώνιε καί τούς χαιρετισμούς μου,σ᾿ὅλη τήν ὁμογένεια τῆς Γερμανίας !
Στον Τιτανικό χάθηκαν εκτός του Βενιαμίν Γκουγκενχάιμ και έτεροι δύο πάμπλουτοι Εβραίοι, ο Ίσιντορ Στράους και ο αδελφός του Ευγενείου Ισαάκ Μέγιερ διευθυντή του Fed το 1933 και πρώτου προέδρου της Παγκοσμίου Τραπέζης το 1944, ιδιοκτήτης της Ουάσιγκτον Ποστ.
ΔιαγραφήΟ αδελφός Όσκαρ Σολομών Στράους, πρέσβυς των ΗΠΑ στην οθωμανική αυτοκρατορία περί τα τέλη του 19ου αιώνος και πρώτος εβραίος υπουργός των ΗΠΑ το 1912. Έτερος αδελφός ο Νάθαν δεν επιβιβάσθηκε στον Τιτανικό γι΄αυτό έδοσε πολλά χρήματα στους σιωνιστές εποικιστές της Παλαιστίνης χάριν του Ιεχωβά.. Προς τιμήν του η πόλις Νατάνια, κέντρο επεξεργασίας αδαμάντων. Είναι και σήμερα ιδιοκτήται των μεγαλοκαταστημάτων Masy's.
Προσωπικῶς,πιστεύω πώς στόχος δέν ἦσαν ἑβραῖοι ἀλλά ἄλλοι ἐπίσης ὅμως παράγοντες εἴτε τῆς πολιτικῆς εἴτε τῆς οἰκονομικῆς παγκόσμιας σκηνῆς.Οἱ ἑβραῖοι πού χάθηκαν πρέπει νά συμπεριληφθοῦν στίς «παράπλευρες ἀπώλειες» πρός ἐπίτευξι τοῦ σκοποῦ.Ἄλλως τε γιά τόν λόγον αὐτό γεννοβολοῦσαν σάν κουνέλια.Ὅποιος καί νά χανόταν πάντα ὑπῆρχε τό ἀπώθεμα,ἀφοῦ αὐτό πού ἔπαιζε ῥόλο στό νά πετύχουν τόν σκοπό τους,δέν ἦταν ποτέ ( καί οὔτε θά εἶναι,γιά εὐνόητους λόγους...) ἡ ποιότητα τοῦ ἀτόμου...
ΔιαγραφήΕἶδες πώς ὅσους μοῦ ἀνέφερες εἶχαν πίσω τους «ἀπώθεμα» γιά νά καταληφθοῦν οἱ ἐπιδιωκόμενες θέσεις;
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Έτσι ακριβώς αγαπητή Πελασγική
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε θέλουν σκεπτόμενους (ειδικά νέους) ανθρώπους γι αυτό και η διαφήμιση και προώθηση "τεχνών" και "καλλιτεχνών" όπως των παραπάνω στο θέμα σου.
Όλα φυσικά μέσα στα πλαίσια της σταδιακής παρακμής και τελικής εξόντωσης των πραγματικών αξιών του ανθρώπου..
ΦΥΣΙΚΑ και στην "τέχνη" όποια πέτρα κι αν σηκώσεις...
Ένα παράδειγμα γερμανικής ΤΕΧΝΗΣ και ΑΚΜΗΣ (...όχι παίζουμε!!)...
"σκεπτόμενοι" που λέγαμε...
https://www.tilestwra.com/germania-anamena-keria-apo-pisw/amp/
Για τον Τιτανικό ακριβώς έτσι είναι όπως τα λες.Σίγουρα δεν έγινε τυχαία/κατά λάθος.
Απο ότι έχω διαβάσει πίσω από τη βύθιση κρύβονταν εταιρεία του J P Morgan..που στην πραγματικότητα o Morgan ήταν υπάλληλος των αιωνίων εξουσιαστών Ροκφέλερ και Ρότσιλντ όπως σήμερα των εξουσιαστών υπάλληλος είναι ο Σόρος...
Αντώνης Γερμανία
Πῶς τό λένε;
Διαγραφή«Θα κάνουμε την Δύση τόσο διεφθαρμένη που θα βρωμάει»
Ἔτσι ἀκριβῶς ! Καί τί σημαίνει Δῦσις; Ὁ Πολιτισμός πού βασίσθηκε στήν Ἑλληνική Σκέψιν καί στήν συνέχεια ἑδραιώθηκε μέσῳ τοῦ Χριστιανισμοῦ,ὁ ὁποῖος ὅμως «ζημώθηκε» μέ τήν Ἑλληνική Σκέψιν. Στήν ούσία μέσῳ τοῦ διαμορφωμένου ἀπό τῆν Ἑλληνική Σκέψι,Χριστιανισμοῦ καίτήν διάδωσίν του στήν Δῦσιν,ὁ Ἑλληνισμός ἐπέτυχε τήν κυριαρχία του.
Τήν προσπάθεια ἀμαυρώσεώς του τήν ξεκίνησε τό σχῖσμα τῶν Ἑκκλησιῶν μέ τήν καθιέρωσι τοῦ Ῥωμαιοκαθολικισμοῦ ( βλέπε Βατικανό) καί τήν συνέχισαν οἱ Φράγκοι ( βλέπε Ἀγγλία-Γαλλία-Γερμανία πού σημαίνει ἑβραῖοι ἀπό πίσω -Μεροβαῖοι- ) μέ πρῶτο καί κύριο θῦμα τήν Βυζαντινή Αὐτοκρατορία !Αὐτοί ὅλοι,εἶναι ὁ λεγόμενος «δυτικός πολιτισμός».
Ὅλα τά ἄλλα ἦρθαν τόσο «φυσιολογικῶς»,ὄχι μόνον γι᾿αὐτά τά παράσιτα,ἀλλά καί γιά τούς «ἐκπαιδευμένους» στόν «δυτικό πολιτισμό» Εὐρωπαίους.Τ᾿ἀποτελέσματά ἀπ᾿ὅλο αὐτό τό σχέδιον,τά βιώνουμε σήμερα. Δέν εἶναι τυχαῖον πού βάλεται ἡ Ὀρθοδοξία τόσο σκληρά,ἀφοῦ ἀποτελεῖ τό τελευταῖο προπύργιο γιά τήν σωτηρία τοῦ Ἀνθρώπου.
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ἀντώνιε !
Στον Τιτανικό βρέθηκαν , πιθανότατα όχι τυχαία , όσοι 'περί-πλούσιοι' ήταν αντίθετοι με την ίδρυση της Fed .
ΔιαγραφήH Fed ιδρύθηκε ένα χρόνο αργότερα από τη βύθιση του Τιτανικού από τορπίλη γερμανικού υποβρυχίου.
Αν θυμάμαι καλά αυτά αναφέρονται στο βίντεο-ντοκιμαντέρ : The Money Masters
Γεώργιος
Πάντως σύμφωνα μέ τά γεγονότα,δέν φαίνεται καθόλου γιά ἀτύχημα.Αὐτό εἶναι σίγουρο.Τώρα τό ὅτι κάτι ἔγινε,ὕποπτο πάντα,πού δείχνει νά ἔχῃ σχέσι μέ τόν Μόργκαν ( τῶν Ῥοκφέλερ καί Ῥότσιλντ) ὁ ὁποῖος καί τί σύμπτωσις ἦταν ὁ ἰδιοκτήτης τοῦ πλοίου καί ἐπίσης τί σύμπτωσις,τελευταία στιγμή ἀκύρωσε τήν ἐπιβίβασί του στό πλοῖο ! Ἀλλά καί μία ἀκόμη μεγάλη σύμπτωσις,νά εἶναι ὁ Μόργκαν πρωτεργάτης τῆς ἱδρύσεως τῆς Κεντρικῆς Τραπέζης τῶν ΗΠΑ ( FED)! Ἔ, ὅλο καί κάποιες (κάποιες; ! ) ὑπόνοιες ἀφήνει γιά τόν ἐν λόγῳ καί τά «μεγάλα του ἀφεντικά» ...
ΔιαγραφήΠάντως,δέν ξέρω ἄν ἀφοροῦσε,τό «ἀτύχημα» τούς συγκεκριμένους ἑβραίους ἤ κάποιους ἄλλους,ἐπίση ἐπισήμους ἐπιβάτες. Ξέρουμε ; Δέν νομίζω...
Εὐχαριστῶ πολύ ἀγαπητέ Γεώργιε !
Τέτοιο παγόβουνο φονιά, μόνο ο Τιτανικός συνάντησε... Όπως τα αεροπλάνα που έριξαν τους δίδυμους πύργους! Όσο για τον μαικήνα πρώην επιχειρηματία, θαυμαστή της Μαρίνας και χορηγό της όταν είχε ξαναέρθει πριν λίγα χρόνια, η μάνα του ποιας καταγωγής είναι; Ίσως εκεί βρούμε την απάντηση της προτίμησής του σε έργα ατεχνίας συγκεκριμένων κακοτεχνών...
ΑπάντησηΔιαγραφή