Καθόλου τυχαίως δέν ξεπετάχθηκε αὐτή ἡ νέα ἐπίθεσις κατά τῶν Ἑλλήνων Πατριωτῶν,ἀπό ἕνα ἀκόμη συριζαίϊκο βρωμόστομα. Μέρος μιᾶς γενικώτερης τακτικῆς,ὄχι πρός ὑπεράσπισιν τῆς ἐπαισχύντου, προδοτικῆς συμφωνίας τῶν λιμνῶν,ἀλλά πρός ἐμπέδωσιν τοῦ : ἡ Μακεδονία εἶναι παρελθόν γιά τήν Ἑλλάδα εἴτε σᾶς ἀρέσει εἴτε ὄχι.
Αὐτή ἡ Βάκη,ἡ συριζαία,πού ξέρασε τήν χολή κατά τῶν Ἑλλήνων καί τοῦ ἐμβατηρίου «Μακεδονία Ξακουστή»,δέν μᾶς λέει καί ποιά εἶναι ἡ καταγωγή της. Ἐνῶ στό βιογραφικό της,ἀπό τήν δική της σελίδα ( ἐδῶ) διαβάζουμε πώς γεννήθηκε στήν Ἀθῆνα,ἐκλέγεται ὡς βουλευτής Κερκύρας. Πρᾶγμα πού σημαίνει πώς εἶναι καί ὀ τόπος καταγωγῆς της,προφανῶς.
Νά ὑποθέσω τώρα ἐγώ,ἐξ ἀφορμῆς τῆς περίεργης,γιά νά μήν πῶ ...ὕποπτης,συγχύσεως τοῦ πατριωτισμοῦ τῶν Ἑλλήνων μέ τά μνημεῖα ὁλοκαυτώματος,τούς βανδαλισμούς,τούς σεφαραδίτες καί τά ἑβραϊκά σχολεῖα τῆς Θεσσαλονίκης,τίς γαλλικές ἐπαναστάσεις καί τούς διαφωτισμούς,πώς κάποια,ἔ, ὅλο καί κάποια σχέσι πρέπει νά ἔχῃ μέ ἑβραϊκή ῥίζα;
Τό ὕφος καί ἡ ἔκφρασίς της,μᾶς κάνει νά πιστέψουμε πώς ἡ πιθανότης αὐτή εἶναι πολύ μεγάλη...
Εἶναι βλέπετε καί ἡ Κέρκυρα...
Κέρκυρα, μία μεγάλη φιδοφωλιά !
Γιά νά μήν πῶ γιά τά βιβλία πού λέει,πώς ἔχει γράψει :
Marx and Habermas on the paradigm of production: towards a re–interpretation of the normative foundations of Critical Theory, (Μαρξ και Χάμπερμας σχετικά με το πρότυπο της παραγωγής: προς μια νέα ερμηνεία των κανονιστικών θεμελίων της κριτικής θεωρίας) ἤ ἀλλιῶς : ἄρες μάρες κουκουνάρες ! ! !
καί τό
Η πρόοδος στον Διαφωτισμό: πρόσωπα και προσωπεία ( περί Διαφωτισμοῦ διαβᾶστε ἐδῶ,ἐδῶ κι᾿ἐδῶ)
Καί βεβαίως εἶναι μέλος τοῦ Ἰνστιτούτου Πουλαντζᾶς,ἐννοεῖται...
Οἱ φιδοφωλιές τοῦ μαρξισμοῦ στήν Ἑλλάδα ...
Τί νά πῶ; Ἔχουμε μπλέξῃ πολύ,πολύ ἄσχημα...
Τί εἶπε ἡ Βάκη ( ἄκου Βάκη ! ! ! ) περί τοῦ ἐμβατηρίου «Μακεδονία Ξακουστή » :
«Οι «υπερπατριώτες» που άδουν το «Μακεδονία ξακουστή» στις παρελάσεις και στα συλλαλητήρια στα οποία κάποιοι εξ αυτών βεβήλωναν μνημεία του Ολοκαυτώματος, καλό θα ήταν να γνωρίζουν ότι το εν λόγω άσμα είναι παλιό σεφαραδίτικο τραγούδι που δημιουργήθηκε για τα εγκαίνια του πρώτου εβραϊκού σχολείου της Θεσσαλονίκης το 1873.
Κρίμα που μια παλιά σεφαραδίτικη μελωδία έντυσε κακότεχνους στίχους και κατέστη σύμβολο σύγχρονης πατριδοκαπηλείας που ενθαρρύνει εθνικιστικές κραυγές.
Κρίμα που παιάνιζαν στην χθεσινή παρέλαση στην Κέρκυρα το εν λόγω άσμα, οι δύο Φιλαρμονικές με πλούσια και μακρά ιστορία. Ακούσαμε λοιπόν και στην Κέρκυρα το «Μακεδονία ξακουστή», στην κάτω πλατεία, εκεί που κάποιον Ιούλιο του μακρινού 1797 φυτεύανε το δέντρο της ελευθερίας, στολισμένο με τρεις κορδέλες στα χρώματα της Γαλλικής Επανάστασης και κάποια χρόνια αργότερα, μερικά μέτρα πιο πάνω, στην Ιόνιο Ακαδημία θα δίδασκε ο Κάλβος Διαφωτισμό.
Ελπίζω να μην ακούσουμε οσονούπω ότι και ο Ρήγας Φεραίος ήταν εθνομηδενιστής και άπατρις».
Βεβαίως,ἀπάντησι ἐπ᾿αὐτῶν τῶν ἐλεεινῶν γραφέντων ἀπό τήν συριζαία Βάκη,ἔδωσε ὁ Προέδρος τῆς «Μάντζαρος» Ἰωάννης Τριβυζᾶς,βάζοντάς της στήν θέσι της.
Ύβρις προς τον ύμνο «Μακεδονία Ξακουστή» από την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Φ.Βάκη στην Κέρκυρα
Ἡ κυρία αὐτή,λοιπόν,πού θέλει νά λέγεται καί καθηγήτρια Πανεπιστημίου καί δή Ἱστορίας,συγχέει τούς συμμετέχοντες στό συλλαλητήριο γιά τήν Μακεδονία Ἕλληνες Πατριῶτες,μέ κάποιους πού διέπραξαν τούς βανδαλισμούς στό ἑβραϊκό νεκροταφεῖο τῆς Θεσσαλονίκης. Καί γιά τούς ὁποίους δέν γνωρίζουμε ἀπό ποῦ προέρχονται...
Ξέσπασμα ἤ προβοκάτσια;
Δῆλα δή,συγχέει δύο γεγονότα χρονικῶς διαφορετικά,παρουσιάζοντάς τα πώς συνέβησαν ταυτοχρόνως ! Δέν τό πλατιάζω,ἀφοῦ εἶναι ἀνάξιο σχολιασμοῦ...
Δεύτερον,παρουσιάζει πώς ἡ μουσική τοῦ ἐν λόγῳ ἐμβατηρίου γράφηκε γιά τά ἐγκαίνεια τοῦ α΄ἑβραϊκοῦ σχολείου ἐν Θεσσαλονίκη,διότι αὐτό τῆς λέει τό wikipedia. Ναί,τό λέει,ἀλλά λέει καί κάποια ἄλλα πράγματα τά ὁποῖα ἡ Βάκη παραλείπει νά ἀναφέρει.
(...Γυναίκες από την την Άνω Ορεινή και την Πετρούσα αποδίδουν τους ελληνικούς στίχους και τη διδασκαλία του χορού σε κάποιον ανώνυμο δάσκαλο μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο...wikipedia)
Δέν εἶναι βεβαίως καθόλου πρωτότυπη αὐτή ἡ τακτική,ἀφοῦ οἱ ἑβραῖοι συνηθίζουν νά οἰκειοποιοῦνται ξένα πράγματα,γενικῶς...Τό ἄξιον ἀπορίας εἶναι πῶς αὐτή ἡ κυρία διδάσκει σέ Πανεπιστήμιο; ! Ἔτσι κάνει τήν διδασκαλία της,δίνοντας στούς φοιτητές της,μία μόνον ἐκδοχή,γιά κάτι τό ὁποῖο ἱστορικῶς δέν προσδιορίζεται ἀπολύτως ; !
Η ακριβής προέλευση του τραγουδιού δεν είναι γνωστή.(wikipedia)
Ὄχι,εἶναι γνωστότατη γιά τήν Βάκη καί εἶναι ΕΒΡΑΪΚΗ. Τελεῖα καί παύλα.
Καί ὅλα αὐτά γιά τήν Μακεδονία ἤ ἐπί τό ἀκριβέστερον γιά τήν Θεσσαλονίκη,τήν ὁποία πάντα ἔβλεπαν δική τους. Τήν «Ἱερουσαλήμ τῶν Βαλκανίων». Ἕνα ὄνειρο πού φαίνεται ὅλο καί πιό κοντά στήν πραγμάτωσή του...
Ἀπό τό περιοδικό ἑβραϊκά Χρονικά,Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2001, Ἡ ἑβραϊκή κοινότητα τῆς Θεσσαλονίκης καί ἡ ἐνσωμάτωσή της στό ἑλληνικό κράτος ( ἐδῶ)
Ἡ Πελασγική
Γνώμη μου, αλλά δεν φταίει αυτή. Φταίει εκείνος ο χαριτωμένος νόμος των Σκανδαλίδη-Παυλόπουλου, που κάνει δωράκι 50 έδρες στο πρώτο κόμμα. Πώς, λοιπόν, θα συμπληρωθεί ο αριθμός αυτών των εδρών, αν δεν μπούν καί μερικά τέτοια νούμερα του τσίρκου - πήραν δεν πήραν χίλιους σταυρούς στις εκλογές; (Αν κι οι υπόλοιποι δεν είναι καλύτεροι, εδώ που τα λέμε.)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο γιά την Κέρκυρα, γνωστό ότι τυγχάνει άντρον των "κρύπτο".
Ἀγαπητέ Ἐργοδότη,Καλησπέρα !
ΔιαγραφήΤό δυστύχημα γιά ἐτούτη τήν χώρα,δέν εἶναι οἱ νόμοι της ἀλλά οἱ ἐξουσιαστές της.Διότι χωρίς αὐτούς παρόμοιοι νόμοι κομμένοι καί ῥαμμένοι στά μέτρα τους δέν θά ὑπῆρχαν.Τώρα θά μοῦ πῇς,ποιός τούς ἐπιλέγει αὐτούς; Σωστά,ὁ πολίτης τῆς ἑλλαδικῆς ! Καί ἐρχόμεθα στό ἴδιο πάντα ἐρώτημα :'Υπάρχει περίπτωσις νά ὡριμάσῃ κάποια στιγμή αὐτός ὁ λαός; Τόσα ἔχει πάθῃ,ἤμαρτον !
Κέρκυρα...Πῶς τό εἶπες; «ἄντρο τῶν «κρύπτο» ! Ἔτσι ἀκριβῶς !
Κέρκυρα, μία μεγάλη φιδοφωλιά !http://sxolianews.blogspot.com/2018/09/blog-post_89.html
Σ᾿εὐχαριστῶ γιά τό σχόλιον.Καλό ἀπόγευμα !