" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

«Μένουμε ΠΙΣΤΟΙ»,στήν Ὀρθοδοξία,στήν Πατρίδα,στήν Οἰκογένεια,στίς Παραδόσεις ! Mr.V,ἐκπομπή 53η


Τὸ «Μένουμε Σπίτι», οἱ «ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ» τὸ διαβάζουμε «ΜΕΝΟΥΜΕ ΠΙΣΤΟΙ»!
ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ!

Ἀφιέρωσε 1 λεπτό καί συμπλήρωσε ΤΩΡΑ τήν αἴτησι, τήν ὁποία θά βρῆς στήν ἱστοσελίδα μας
ΕΘΝΙΚΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ : Ἐγγραφή

ἢ ἐκτύπωσέ την καί ἀπόστειλέ την ταχυδρομικῶς στήν διεύθυνσιν

Πρός: Ἐθνικούς Φύλακες
Τ.Θ. 67250,
Τ.Κ. 15102, Μελίσσια Ἀττικῆς

Τά στοιχεῖα σου θά εἶναι ἄκρως ἐμπιστευτικά!

Ἡ συμμετοχή σου εἶναι ἀπαραίτητη καί ἐπιβεβλημένη! Σέ περιμένουμε!

Τό κανάλι μας στό Brighteon: Ε Δ Ω 
Τό ἱστολόγιό μας: Ὀδύσσειαtv
Ἡ ἱστοσελίς μας: Ἐθνικοί Φύλακες
ΕΘΝΙΚΟΙΦΥΛΑΚΕΣ -MrV ,V for Vendetta


Ἔχουμε νά ᾿δοῦμε καί ν᾿ἀκούσουμε,πολλά ἀκόμη...



Με έγγραφο τους οι μουσουλμανικές κοινότητες της Αθήνα ευχαριστούν την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, τον γενικό γραμματέα Θρησκευμάτων Γιώργο Καλαντζή και τον υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας Νίκο Χαρδαλιά για τον σεβασμό που επέδειξαν στην θρησκεία τους.

ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Μουφτή Διδυμοτείχου Χαμζά Οσμάν:

Είναι ξεκάθαρο ότι η Ελληνική Πολιτεία ποτέ δεν απαγόρευσε το εζάνι...επειδή το εζάνι είναι γνωστοποίηση της ώρας της προσευχής και όχι η ίδια η προσευχή...δεν απαγορεύεται η χρήση μεγαφώνων.


Γι᾿αὐτό καί γκαρίζει ὁ Ἰμάμης στήν Κομμοτηνή ! Ναί μωρέ,δέν εἶναι προσευχή...

Κατά τ᾿ἄλλα οἱ ἐκκλησίες μας,σ᾿ὅλη τήν διάρκεια τῶν Χαιρετισμῶν καί τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος,ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή

Εἶμαι σίγουρη πώς θά δοῦμε κι᾿ἄλλα...

Σημ. Μήν παραλείψουμε καί τίς εὐχές τῆς Κεραμέως καί ὅλου τοῦ ὑπουργείου ( μήπως ἀκούσατε ἐσεῖς καμμία εὐχή γιά τήν Σαρακοστή,τήν Μεγάλη Ἑβδομάδα,τήν Ἀνάστασιν καί τήν Λαμπρή; )

Η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων εύχεται στους μουσουλμάνους ο μήνας του Ραμαζανίου να είναι ένας μήνας αγάπης, ελεημοσύνης και καλών πράξεων

Ναί,ἀκριβῶς οἱ ...σωστές εὐχές στούς πλέον καταλλήλους  !




Ἡ Πελασγική

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Ἡ καφρίλα καί οἱ ἀλληλέγγυοί της


Πρόσφυγες και μετανάστες ρήμαξαν το ξενοδοχείο «Γαλαξίας» στην Ερμιονίδα


Αναποδογυρισμένα έπιπλα, σπασμένοι υπολογιστές, σπασμένα τζάμια, πόρτες και τοίχοι κατεστραμμένοι, τραπέζια διαλυμένα, με μια λέξη ρημαδιό το ξενοδοχείο στην Ερμιονίδα όπου φιλοξενούνται οι πρόσφυγες και μετανάστες αιτούντες άσυλο 


Φιλοξενεί περί τους 470 πρόσφυγες, κυρίως Σομαλούς


Αὐτά ἀπό τούς ...μετανάστες πού θέλουν οἱ ἐξουσιαστές μας νά τούς ...ἐνσωματώσουν στήν ἑλληνική κοινωνία. Καί ὄχι μόνον οἱ ἐξουσιαστές :


Καί ὅλοι οἱ ἀλληλέγγυοι,βεβαίως,οἱ ὁποῖοι δέν μένουν μόνον στά λόγια,ἀλλά ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ νά «μετακινηθοῦν σέ σπίτια στίς πόλεις» !


Το κίνημα αλληλεγγύης μαζί με συνδικάτα και δημοτικές κινήσεις, το διεθνές κίνημα, η Διεθνής Αμνηστία, οι Γιατροί χωρίς Σύνορα απαιτούν την άμεση εκκένωση των καμπ. Να μεταφερθούν αμέσως στα ξενοδοχεία που δεν λειτουργούν αλλά και σε σπίτια.(ἐδῶ)

800 υπογραφές στο κείμενο της καμπάνιας "Εκκενώστε τα καμπ. Οι πρόσφυγες σε σπίτια και ξενοδοχεία." 

Ἐρώτημα πρός τούς εὐαισθητούληδες : Ἀφοῦ τόσο πολύ νοιάζεστε καί συμπονᾶτε μέ τούς ...πρόσφυγες,γιατί δέν κάνετε κατι πολύ ἁπλό καί σύμφωνον πρός τά πιστεύω σας,ὥστε νά δώσετε τό καλό παράδειγμα,καί νά πάρετε στά σπίτια σας ἀπό 3-4 ...πρόσφυγες; Βάσει τῶν ὑπογραφῶν πού λέτε πώς ἔχετε μαζέψῃ,κάλλιστα θά μπορούσατε νά γλυτώσετε ἀπό τήν ...κακοπέραση,ὅπως λέτε,γύρω στίς 3,5 χιλιάδες ἀπό αὐτούς. Καί στέγη νά τούς παρέχετε καί φαγητό (ὅπως τό προτιμοῦν αὐτοί...) καί τά παιδιά τους νά τά στέλνετε στό σχολεῖο μαζύ μέ τά δικά σας παιδάκια καί γενικῶς νά τούς κάνετε νά αἰσθανθοῦν καλά,ὅπως ἐσεῖς τό ἐννοεῖτε...

Ἀλλά,ξέχασα,ἐσεῖς ὅλοι,γνωρίζετε καλῶς πώς αὐτό δέν μπορεῖ νά γίνῃ,ἔ ; 

Τα πρώτα χρόνια πίστευα, ότι οι άνθρωποι που έρχονται είναι πραγματικοί πρόσφυγες, ότι είναι πραγματικά πανευτυχείς που είναι ασφαλείς και έτσι θα έχουν και την θέληση να προσαρμοστούν και να ενσωματωθούν. Αλλά με την πάροδο του χρόνου και αποσπασματικά αποκαλύφθηκε η πικρή αλήθεια... Είσαι για αυτούς απλώς χαζός, επομένως αδύναμος. Και έτσι μας αντιλαμβάνονται, ως χαζή, ως αποτυχημένη κοινωνία αδύναμων. Συνεπώς : «Σταματεῖστε τήν ἀποδοχή προσφύγων/μεταναστῶν,ἀμέσως»   Rebecca Sommer

(Τά εἶπε καί τά λέει,ἐπισήμως,μία πρώην δική σας ἀλληλέγγυα καί μάλιστα μέ πολύχρονους ἀγῶνες καί προσφορές ὑπέρ τῶν ...προσφύγων/μεταναστῶν. Ε Δ Ω )

Καί ὁ Κωνσταντίνου καί ὁ κάθε Κων/νου,αὐτό τό γνωρίζει πολύ καλῶς,ἀλλά πῶς θά παίξῃ τό παιχνιδάκι του; Τό παιχνιδάκι του πού τοῦ ἀποφέρει πολύ,μά πάρα πολύ χρῆμα...! Καἰ κυρίως ΤΖΑΜΠΑ ΧΡΗΜΑ,χωρίς νά ἱδρώσῃ οὔτε κατά μία σταγόνα !

Ὅσον ἀφορᾷ γιά τήν γυναῖκα ἀπό τό Κογκό,πού πέθανε, ὁ θάνατός της δέν προῆλθε ἀπό τόν ...ἰό,ἀφοῦ εἶχε βρεθῆ ἀρνητική στό τέστ :

...τη νύχτα του Μεγάλου Σαββάτου προς Κυριακή του Πάσχα πέθανε αιφνιδίως μια γυναίκα μόλις 39 ετών που έμενε στη δομή και καταγόταν από το Κογκό, χωρίς όμως να έχει διαγνωσθεί θετική στον κοροναϊό (ἀπό : Τό Βῆμα)

Καί αὐτό τό γνωρίζει ὁ Κων/νου,ἀλλά συνεχίζει νά τό ἐκμεταλλεύεται καί νά τό χρησιμοποιῇ ὡς ἀπειλή πρός τούς ...ἀρμοδίους. Γιά τό ...καλό τῶν ...προσφύγων,ἔτσι; Διότι τό καλό τῶν Ἑλλήνων τοῦ εἶναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ἀδιάφορον ! Χεσμένους τούς ἔχει τούς Ἕλληνες ἄν κόλλησαν τόν ...ἰό ἤ ἄν τόν κολλήσουν ἀπό τούς ...μετανάστες. Οὔτε μία ἀράδα,οὔτε μία λέξιν γιά τούς ντόπιους κατοίκους πού κινδυνεύουν. Τίποτα ἀπολύτως ! Γιατί; Διότι πέραν τοῦ χρήματος (πού εἶναι δεδομένη ἀπόρροια τῆς ...ἀλληλεγγύης του) ὑπάρχει καί κάτι ἀκόμη σημαντικότατον :Δέν εἶναι Ἕλλην ! Πιό ἁπλή ἐξήγησις δέν ὑπάρχει. Δέν ὑπάρχει λέμε. Ξεχνᾶ ὅμως,ὁ ἐν λόγῳ κάτι πολύ σημαντικόν. Πώς ὑπάρχει γιά ὅλα,μά γιά ὅλα ὅσα κάνουμε καί ἐξ αὐτῶν βλάπτουμε συνανθρώπους μας,τό ἀνάλογον ἀντίδωρον.Συμπαντική Νομοτέλεια εἶναι καί θά τήν βρῆ μπροστά του πολύ,πολύ σύντομα. 



Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Ναί,στήν ἑλλαδική αὐτά ! ! !


ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ; Ε;

Tο Κρανίδι, βρίσκεται σε αυστηρή καραντίνα μετά τον εντοπισμό 150 θετικών κρουσμάτων σε δομή λαθρομεταναστών 



Ο Χαρδαλιάς όμως «ξέχασε» τους κανόνες που ο ίδιος διακηρύττει (εντόνως) καθημερινά και συνωστίσθηκε μαζί με «τοπικούς άρχοντες» και πολλούς άλλους, μπροστά από το δημαρχείο της Ερμιόνης




Μάλιστα σχεδόν κανείς από αυτούς δεν φορούσε μάσκα, ενώ εξυπακούεται πως η «συγκέντρωση» ήταν πάνω από 10 άτομα κάτι που μόλις πριν από λίγες ημέρες, το τριήμερο της Ανάστασης, τιμωρούνταν με πρόστιμο 1000 ευρώ έκαστος.( Ε Δ Ω )



K A Φ Ρ Ι Λ Α Α Α ...


Πυροτέχνημα και μάλιστα ληγμένο ήταν η εξαγγελία έκτακτης οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα, ύψους 700 εκατ ευρώ, από την Κομισιόν με αφορμή τα γεγονότα στον Έβρο.Το κονδύλι υπάρχει και θα δοθεί σε δύο ισόποσες δόσεις, αλλά αποδέκτης, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, δεν θα είναι το ελληνικό κράτος.

Ούτε βεβαίως αυτή η οικονομική ενίσχυση θα κατευθυνθεί σε δράσεις για τη θωράκιση των συνόρων και την ενίσχυση των αποτρεπτικών μηχανισμών κατά της παράνομης μετανάστευσης, όπως αρχικά είχε αφεθεί να εννοηθεί…
Στην πραγματικότητα το μισό από το σύνολο του ποσού(350 εκ. ευρώ)θα εκταμιευθεί άμεσα, αλλά θα διατεθεί αμιγώς για σκοπούς βελτίωσης της διαμονής και φιλοξενίας μεταναστών στην Ελλάδα, ενώ ένα σημαντικό τμήμα θα δοθεί υπό την μορφή επιδομάτων σε 90.000 «αιτούντες άσυλο» που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη χώρα μας.( Ε Δ Ω )

ΕΙΣΕΒΑΛΑΝ στη χώρα μας προ μηνός, τον Μάρτιο τού 2020 - Χρησιμοποιήθηκαν ως Β Ι Ο Λ Ο Γ Ι Κ Ο ΟΠΛΟ από τους τουρκαλάδες



Σάλος στο Κρανίδι για μετανάστριες από τη δομή φιλοξενίας που εκδίδονταν

Συναγερμός έχει σημάνει στο Κρανίδι Αργολιδας μετά την επιβεβαίωση της πληροφορίας πως νεαρές γυναίκες οι οποίες φιλοξενούνταν στη δομή φιλοξενίας μεταναστών εκδίδονταν.
...το θέμα ετέθη κατά τη διάρκεια της σημερινής σύσκεψη των φορέων στην περιοχή και έχει προκαλέσει πανικό στις αρχές που εκφράζουν φόβους για το ενδεχόμενο ανεξέλεγκτης διασποράς του κορωνοϊού. 
Οι αρχές αντιλαμβάνονται ότι η διαδικασία ιχνηλάτησης καθίσταται πλέον πάρα πολύ δύσκολη. Πάντως, ήδη φαίνεται πως έχουν εντοπίσει τις γυναίκες οι οποίες εκδίδονταν και προσπαθούν να εντοπίσουν τυχόν επαφές τους.



Ἤθελαν νά πᾶνε καί μέ τίς μαυροῦλες,οἱ Κρανιδιῶτες,κατάλαβες ; Ἔμ λές νά μή ξέρουμε ὅταν λέμε : Κάνεις Κρανιδιώτη φῖλο ; Κρᾶτα κι᾿ἕνα κομμάτι ξύλο...

Ιδιοκτήτρια ξενοδοχείου στην Ερμιόνη: Στις 6 Μαρτίου το πρώτο κρούσμα κοροναϊού

Γιατί μήν μοῦ πεῖτε πώς ἐνῶ τό ἤξερε ἡ συγκεκριμένη ξενοδόχος,πώς ἀπό τίς ἀρχές Μαρτίου εἶχε βρεθῇ ἤδη κροῦσμα,δέν τό ἔμαθαν οἱ κάτοικοι τῆς περιοχῆς ! Γιατί λοιπόν ὄχι μόνον δέν ἔλαβαν τά μέτρα τους,πήγαιναν καί μέ τίς μαυροῦλες; Ἔ,γιατί;

Διότι ὅπως εἶναι οἱ ἐξουσιαζόμενοι τό ἴδιο εἶναι καί οἱ ἐξουσιαστές τους. Γιά νά λέμε τά σῦκα - σῦκα καί τήν σκάφη-σκάφη.

Καί ὅλα αὐτά στήν ἑλλαδική. Ναί,στήν ἐλλαδική τοῦ Κούλη,τοῦ Χαρδαλιᾶ πού βλέπει νά μήν τίθεται λόγος πανικοῦ ἀλλά ἡ κυβέρνησίς του στέλνει τόν στρατό στό Κρανίδι :

Ο Στρατός στήνει σκηνές στο Κρανίδι 


Ἀλλά καί  τοῦ Ἄλεξ πού ὅλος ὁ πόνος του ἦταν νά κάνῃ δήλωσιν γιά τήν 21η Ἀπριλίου γιά νά μήν ξεχάσουμε τούς «ἀγῶνες γιά Ψωμί-Παιδεία -Ἐλευθερία»


Ὁ Chipra μέ τούς ...ταύρους του...(ἐδῶ)
«53 χρόνια από το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου, δεν ξεχνάμε: Τους αγώνες του λαού και της νεολαίας για ψωμί-παιδεία-ελευθερία, με αποκορύφωμα την εξέγερση του Πολυτεχνείου...»

 «Ἀγῶνες» πού ἔφεραν τήν μεταπολίτευσιν καί τήν ...δημοκρατία τους μέ ὅλα αὐτά τά ...ὡραῖα πού βιώνουμε σήμερα !



Ἡ Πελασγική

Τρίτη 21 Απριλίου 2020

Δέν ὑπάρχει θέμα πανικοῦ,λέμεεε...


Ἀπό πότε ἦταν γνωστό πώς ἐτίθετο θέμα μεταδόσεως τοῦ ἰοῦ ἀπό «μετανάστες» στήν Ἐρμιονίδα ; Ἀπό τήν Μεγάλη Τετάρτη.Μάλιστα,παρακαλῶ,ἀπό τήν Μεγάλη Τετάρτη εἶχαν διαγνωσθῇ θετικοί στόν ...ἰό ἕνα ζευγάρι ἀπό τό Κρανίδι.Ἡ γυναῖκα ἐργαζόταν στό ξενοδοχεῖο μέ τούς «μετανάστες» στό Πόρτο Χέλι.



Δυστυχώς τα νέα δεν είναι ευχάριστα όσον αφορά τα δύο νέα κρούσματα κορωνοιού στην Αργολίδα.

Καί τί ἔκαναν οἱ κ.κ. Τσιόδρας καί Χαρδαλιᾶς καί οἱ λοιποί ...ἀρμόδιοι ἐπί 5ημέρου; Ἔψαχναν νά δοῦν ἄν,ἄν τελικῶς ἦσαν κάποιοι ἐξ αὐτῶν πού τό μετέδωσαν στήν ἐργαζομένη ἀπό τό Κρανίδι ἤ τά μεταναστόπουλα ! Σχεδόν 6 ἡμέρες γιά νά ἀνακαλύψουν κάτι πού ἔπρεπε ἤδη νά γνώριζαν ἐξ ἀρχῆς καί πρίν ἀκόμη μᾶς τούς κουβαλήσουν ὅλους αὐτούς ἐδῶ δῖπλα μας !

Τί φώναζε ὁ Δήμαρχος Ἐρμιονίδος πρό 15ημέρου ;

Δήμαρχος Ερμιονίδας: Κίνδυνος από την ανεξέλεγκτη κυκλοφορία μεταναστών στην Ερμιονίδα ΒΙΝΤΕΟ 

Επιστολή προς τον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αργολίδας, τον Αστυνομικό Διευθυντή Αργολίδας και το Αστυνομικό Τμήμα Ερμιονίδας, απέστειλε ο Δήμαρχος Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος, επισημαίνωντας τον κίνδυνο εξάπλωσης του κορωνοϊού από την καθημερινή μαζική και ανεξέλεγκτη κυκλοφορία προσφύγων και μεταναστών σε μεγάλες ομάδες πολλών ατόμων, στις Κοινότητες του Δήμου Ερμιονίδας

Θέλετε ἀκόμη πιό πίσω,χρονικῶς,τήν ἐπισήμανσιν τοῦ κινδύνου ἐξαπλώσεως τοῦ ἰοῦ ἀπό «μετανάστες» ; Ὁρῖστε,πρό 3 ἐβδομάδων :

Κίνδυνος εξάπλωσης του κορωνοϊού από Ινδούς και Πακιστανούς που ζουν στο Κρανίδι

Καί τί ἔγινε; Τίποτα ὠς συνήθως ! Διότι τά λαθρομουσλίμια πρέπει νά κυκλοφοροῦν ἀνεξέλεγκτα ὅπου θέλουν καί ὅπως θέλουν.Μόνον οἱ Ἕλληνες νά εἶναι ἔγκλειστοι,ἐλεγχόμενοι καί ὑπό τήν ἀπειλή προστίμων μάλιστα...


Ἐ ἦταν καί τό πρωτεύον θέμα πού ἀπασχολοῦσε τήν κυβέρνησιν,πολύ,πολύ σημαντικόν :


Μήν τυχόν καί ξεμυτίσουν σέ καμμιά ἐκκλησία οἱ Ἕλληνες ! Ὁπότε ὅλη ἡ ἔγνοια τους καί ἡ ἀστυνομική δύναμις μαζύ,ἦταν ἐκεῖ. Στό ΠορτοΧέλι,στήν Ἐρμιόνη,στό Κρανίδι τά λαθρόμουσλίμς 
ἁλώνιζαν !

Ἔτσι φθάσαμε ἐδῶ πού φθάσαμε καί πού δέν ξέρουμε τί ἐξέλιξι θά ὑπάρξῃ,γιά τούς Ἕλληνες βεβαίως,διότι ὅπως φαίνεται αὐτοί καί φορεῖς νά εἶναι τίποτα δέν παθαίνουν. Τίποτα λέμεεε ...

«Σε καραντίνα όλη η Ερμιονίδα … : ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ Δεν υπάρχει λόγος πανικού (βίντεο)


Κατάλαβες,τό λέει καί ὁ Χαρδαλιᾶς πώς δέν ὑπάρχει λόγος πανικοῦ. Μόνον πού δέν ξέρω σέ ποιῶν τόν πανικό ἀναφέρεται...


Ὁ Χαρδαλιᾶς,ὁ πολιτικάντης...



Ἐδῶ καμαρώνοντας μέ τόν Σγουρό (2009)σέ πολλές φωτό...
Κίνηση ΜΑΤ του Γιάννη Σγουρού. Ο Δήμαρχος Βύρωνα Νίκος Χαρδαλιάς (Ν.Δ.) υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης! (2014)
Ὁ Σγουρός τῆς Φώφης 

Καί ὁ Χαρδαλιᾶς τοῦ Κούλη
Ἔμ τί θά σκέφτονταν,ἄν ὄχι τόν ἐαυτό τους,πόσο ἐγκληματικό εἶναι νά στήνουν τά τσαντήρια τῶν λαθρό σέ τουριστικές περιοχές; 

Το έγκλημα με τις δομές προσφύγων σε αμιγώς τουριστικές περιοχές συνεχίζεται...

Πῶς τό εἶπε; «Δέν ὑπάρχει λόγος πανικοῦ» ...Ναί,ὅντως...


Υ.Γ. Ἄ,δεῖτε καί μία ἐργαζομένη ἀπό τήν περιοχή,ὅπου μᾶς μιλᾶ γιά τίς ...διατροφικές προτιμήσεις τῶν λαθρό.Οἱ ὁποῖες ἰκανοποιοῦνται στό ἔπακρον ! 

Μήν νευριάστε... Ε Δ Ω 


Ἡ Πελασγική

Ἐπέτειος εἶναι,τήν θυμοῦνται κάποιοι «μεγάλοι ἀριστεροί ...ἀγωνιστές»;


Πῶς ξεμπροστιάζονται ὅλοι τους ! 


Τό θέμα εἶναι,τόσα χρόνια γιατί δέν τήν δημοσιοποιοῦσαν αὐτή τήν φωτό; 

Καμμία σοβαρή καί πιστική κυρίως,ἀπάντησις; 

Τό θέμα : ΕΔΩ


Ἀντικατασταθήκαμε καί ...ἐπισήμως;


«Αγαπητοί μου συμπολίτες,

Γιορτάζουμε ένα αλλιώτικο Πάσχα. Κάτω από τον ίδιο ανοιξιάτικο ήλιο, δίχως όμως τις εκκλησίες μας, τους φίλους μας και τα πατροπαράδοτα έθιμά μας.

Φέτος, η Εβδομάδα των Παθών κράτησε περισσότερο από πενήντα ημέρες. Αλλά η Ανάσταση φωτίζει, πλέον, το δρόμο για τη χαρμόσυνη έξοδο από την καταιγίδα της πανδημίας.

Με πειθαρχία και αλληλεγγύη αποκρούσαμε τα πρώτα της κύματα. Θωρακίσαμε τη δημόσια υγεία. Και, μένοντας στον ίδιο δρόμο, σύντομα θα ξεκινήσουμε τη σταδιακή μετάβαση σε μία νέα εποχή. Στην οποία πολλά θα έχουν αλλάξει.

Θρηνούμε για τις ζωές που χάσαμε από τον κορονοϊό. Και ευγνωμονούμε εκείνους που συνεχίζουν τη μάχη εναντίον του. Με πρώτους τους γιατρούς και τους νοσηλευτές του Εθνικού Συστήματος Υγείας, αλλά και όσους εργάζονται ακόμα και σήμερα, ανήμερα το Πάσχα, για να μένουμε όλοι ασφαλείς.

Συμπολίτες μου,

Ο ιός μάς κράτησε στο σπίτι. Μας έκανε, όμως, να ξαναγνωριστούμε με τον εαυτό μας και με τη σημασία των πραγμάτων. Αν σκεφτούμε πόσα μικρά μάς χώρισαν, άλλοτε, από τον διπλανό μας, είμαι σίγουρος ότι θα μετανιώναμε για τη στάση μας.

Η δοκιμασία αυτή προσέδωσε σε όλους και σε όλα το αληθινό τους μέγεθος. Ανέδειξε το υπέρτατο αγαθό της Υγείας, αποδεικνύοντας ότι όσα ζούμε και γευόμαστε δεν είναι αυτονόητα. Πως τίποτα δεν είναι δεδομένο. Και ότι εκτός από οικονομική, η ευημερία έχει και διάσταση κοινωνική.

Οι κρίσεις πάντα κρίνουν. Έτσι, η υγειονομική περιπέτεια επανέφερε στο προσκήνιο την ουσία της πολιτικής: Την ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα της Πολιτείας. Τη συστράτευση της ευθύνης. Και, πάνω απ' όλα, την εμπιστοσύνη και την αλληλεγγύη μεταξύ μας.

Από την πανδημία, λοιπόν, θα βγούμε με ένα καλύτερο κράτος. Γιατί οι ανάγκες του «τώρα» μετατρέπονται σε δράσεις για τις αναγκαιότητες του «μετά».

Θα βγούμε, όμως, οπλισμένοι και με ισχυρότερους δεσμούς ανάμεσα σε κοινωνία και Πολιτεία. «Αλλήλων τα βάρη βαστάζετε», όπως καλούσε ο Απόστολος Παύλος. Μπροστά στις οικονομικές συνέπειες της υγειονομικής θύελλας, λοιπόν, έχουμε το κοινό χρέος να μην αφήσουμε κανέναν μόνο. Να μην αφήσουμε κανέναν πίσω. Γιατί όλοι, στο μεταξύ, θα έχουμε γίνει καλύτεροι πολίτες και καλύτεροι άνθρωποι.

Το φετινό Πάσχα βιώνουμε μία νέα κατάνυξη. Μία άσκηση αναστοχασμού για την απελευθέρωση «εκ της δουλείας του αλλοτρίου», όπως λέει ο ψαλμός. Και δεν σας κρύβω ότι και εγώ προχώρησα σε δικές μου, προσωπικές σκέψεις και αναθεωρήσεις. Γιατί η ατομική πρόοδος έρχεται μέσα από δοκιμασίες. Όταν αναμετριόμαστε με το απρόοπτο και αντιπαλεύουμε καταστάσεις που δεν έχουμε ξανασυναντήσει.

Το φως της Ανάστασης θα φωτίζει το δρόμο μας μέχρι η ζωή να επιστρέψει, βήμα-βήμα, στους κανονικούς της ρυθμούς.

Μέχρι τότε, ας μη βάλουμε σε κίνδυνο όσα μας έκαναν παράδειγμα σε ολόκληρο τον κόσμο: Σεβόμαστε τους ειδικούς, πειθαρχούμε στους κανόνες. Κάνουμε, με άλλα λόγια, την αγωνία μας αγώνα. Και μετατρέπουμε τους πρόσκαιρους περιορισμούς σε φωτεινούς προορισμούς.

Γιορτάζουμε το Πάσχα στο σπίτι. Αλλά με το βλέμμα στην Αναγέννηση που έρχεται!

Χριστός ανέστη. Χρόνια πολλά σε όλες και σε όλους. Χαρά και πάνω απ' όλα υγεία».


φωτό
Συμπολίτες ; Δῆλα δή ἀπευθύνεται στούς Ἀθηναίους,ἔτσι; Ὄχι; Μά,ἄν δέν ἀναφέρεται στούς συμπολίτες του,ἀλλά σ᾿ὅλους τούς Ἕλληνες ( ἕνα μήνυμα πρωθυπουργοῦ ἐκεῖ πρέπει νά ἀναφέρεται,στούς κατοίκους ὅλης τῆς χώρας),γιατί τό  συμπολίτες μου καί ὄχι Ἑλληνίδες,Ἕλληνες ;  

Συνεχίζομε :

Ἡ οὐσία τῆς πολιτικῆς πού ἦρθε ἒξ αἰτίας τοῦ ...ἰοῦ,κατά Κούλη,εἶναι : η ετοιμότητα και αποτελεσματικότητα της Πολιτείας,πού σημαίνει τό ἀστυνομικό κράτος κατά τῶν ἑλλήνων ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ

Από την πανδημία, λοιπόν, θα βγούμε με ένα καλύτερο κράτος ! Πῶς τό καταλαβαίνετε ἐσεῖς τό «καλύτερο κράτος»,ὅπως τό ζήσατε στήν περίοδον τοῦ ἐγκλεισμοῦ; 
Μέ ἀπαγορεύσεις,μόνον γιά Ἕλληνες,μέ διωγμούς κατά τῆς θρησκείας καί τῶν πιστῶν  

Καί κυρίως τό «πειθαρχοῦμε» στούς εἰδικούς,στά μέτρα,στήν καταστολή,στήν ἐξουσία

Πειθαρχοῦμε γιά τούς «φωτεινούς προορισμούς» ἔτσι ὅπως μόνον ὁ Κούλης τούς βλέπει γιά τό μέλλον τῆς χώρας, ἐμᾶς μᾶς ἔχει ἤδη,ἀντικαταστήσῃ μέ τούς «συμπολίτες» καί τό «ὅλες καί ὅλοι» καί ἐπισήμως,πλέον...


Υ.Γ. Σέ τρεῖς ἡμέρες πού ξεκινᾶ τό ῥαμαζάνι,θέλω νά ᾿δῶ τό μήνυμα τοῦ Κούλη. Εἶμαι βεβαία πώς τό «συμπολίτες» καί τό «ὅλες καί ὅλοι» θά τό ἀκούσουμε ἀκόμη μία φορά...


Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

Τό ἑπόμενο βῆμα...


Γιατί ; Τό ἀποκλείεται νά συμβῇ;

η Morgan Stanley αντιδρά «αισιόδοξα» και «βλέπει» ύφεση 5,3% για την ελληνική οικονομία το τρέχον έτος. Η HSBC προβλέπει πτώση 6% για το ελληνικό ΑΕΠ και η Goldman Sachs το βλέπει να συρρικνώνεται κατά 9%. Ωστόσο, η πιο δυσοίωνη πρόβλεψη προέρχεται από την UniCredit, η οποία κάνει λόγο για «βουτιά» 18,6% στο ελληνικό ΑΕΠ το 2020.( ΕΔΩ)

IMF: Το τεράστιο οικονομικό πλήγμα του κορονοϊού παγκοσμίως

Ἄλλως τε,τό ἑπόμενο βῆμα δέν εἶναι ὁ ἐμβολιασμός;

Ὁ πρώην Κνίτης νῦν ΝΔημοκράτης Ὑπουργὸς Ἐσωτερικῶν κάνει λόγο γιὰ μαζικὸ ἐμβολιασμὸ ὅλων τῶν πολιτῶν 

Καί αὐτός : 

Ε.Βενιζέλος: «Υπάρχει πρόταση του Μπιλ Γκέιτς για εμφύτευση τσιπ σε όλους»

Καί μέ τί ἰσοδυναμεῖ αὐτό ; 

Δέν χρειάζεται νά σᾶς πῶ ἐγώ,σίγουρα θά ἔχετε διαβάσῃ πολλά,ὅλον αὐτό τόν καιρό.Ἀλήθεια ἤ ὄχι δέν ξέρω...Τό σίγουρο εἶναι πώς ἡ παγκόσμια ἐλίτ ἑτοιμάζει κάτι πολύ μεγάλο γιά τήν ἀνθρωπότητα καί βεβαίως ὄχι γιά τό καλό της.

Τό θέμα εἶναι οἱ ἄνθρωποι αὐτό τό βλέπουν ἤ φαντάζονται πώς οἱ ἐξουσιαστές μεριμνοῦν γιά τήν ὑγεία τους ; Κάτι τέτοιο λοιπόν θά μποροῦσε,συμβολικῶς, νά μεταφρασθῆ ὡς τό ἐπόμενο καί τελειωτικό μέτρο κατά τῶν ἀνθρώπων : Πηδῆξτε ἀπό τά μπαλκόνια σας,νά τελειώνουμε ! 


Ἡ Πελασγική

Κυριακή 19 Απριλίου 2020

Ἔτσι,νά μπαίνῃ τό νερό στ᾿αὐλάκι...


Ξέρετε τί σημαίνει νά «μπαίνῃ τό νερό στ᾿ αὐλάκι» ; Ὅτι ἡ βασική τροφή τῶν καλλιεργειῶν,τό νερό,παίρνει τόν σωστό δρόμο γιά τό ῥίζωμα καί τό μεγάλωμα τῶν φυτῶν. Καί μεταφορικῶς τί σημαίνει αὐτό ; Σημαίνει πώς ἔχουν τεθῇ οἱ βάσεις γιά τήν σωστή ἐξέλιξιν.



Στήν Χῖο,λοιπόν,ὅπου τά λαθρομουσλίμ ἐδῶ καί μία πενταετία περίπου,ἔχουν ἐγκατασταθῇ μονίμως,πλέον,οἱ «οἰκισμοί» τους,ἀφοῦ ἑδραιώθησαν (μέ τίς πλᾶτες τῶν ἀνθελλήνων-προδοτῶν ἐξουσιαστῶν,παντός ...χρωματισμοῦ), ἔχουν καί τίς ...ἀνάγκες τους. Καί γιά τήν κάλυψιν αὐτῶν ἔστησαν καί τά ...μαγαζάκια τους ὅπου μποροῦν νά προμηθεύονται ἀπό εἴδη τροφίμων (διότι αὐτά πού ἀπό τό κρατικό ὑστέρημα,τούς δίδονται εἶναι μαγαρισμένα καί  πετιοῦνται...) μέχρι τσιγάρα,καπνό ἀλλά καί χασισάκι γιά τά ...ντέρτια βρέ παιδί μου ! Ἄλλως τε,συνηθισμένοι οἱ ἀσασῖνοι (χασασίνοι) ἀπό τέτοια,γιά νά ὁραματίζονται «τά οὐρί τοῦ ἀλλαχοῦ παραδείσου»



Σε αιφνιδιαστική έρευνα που έκανε τη Μεγάλη Τετάρτη η Ασφάλεια Χίου, διαπιστώθηκε ότι στο παράνομο μίνι μάρκετ προορίζονταν για πώληση 130 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης, 28 πακέτα τσιγάρων και 18 συσκευασίες καπνού χωρίς τις ειδικές ταινίες του φόρου κατανάλωσης, 88 συσκευασίες με τσιγαρόχαρτα και πλήθος προϊόντων άμεσης κατανάλωσης.
Όλα κατασχέθηκαν, μαζί με μετρητά ύψους 1.720 ευρώ, καθώς και οκτώ τραπεζικές κάρτες για τις οποίες δρομολογείται το άνοιγμα των λογαριασμών στους οποίους αντιστοιχούν.( Ε Δ Ω )

Τώρα ἐσεῖς θά νομίζετε πώς αὐτοί θά λάβουν τίς ἀνάλογες τιμωρίες,ἔτσι; Ἄ, ναί; Χμμ...

Έκτακτη οικονομική βοήθεια ύψους 500.000 δολαρίων, θα δώσουν στην Ελλάδα οι… φίλοι μας οι Αμερικάνοι, όπως ανακοίνωσε ο πρεσβευτής – Ύπατος Αρμοστής Πάιατ στον αναπληρωτή υπουργό (Λαθρο) Μετανάστευσης Γιώργο Κουμουτσάκο.( Ε Δ Ω )

Ποῦ τά δίνουν,στόν Κουμουτσάκο; Ἄ ! Γιά τούς ...μετανάστες ; Μάλιστα. Ἔμ,πῶς ἀλλιῶς θά στήσουν τίς ...κοινωνίες τους οἱ λαθροέποικοι; Χωρίς τήν «ἀμερικανική βοήθεια» δέν ἔρχεται ἡ ...ἀνάπτυξις,βρέ παιδί μου.Ἄκρως ἀπαραίτητος,πάντα καί παντοῦ ! 
Καί μετά θέλετε νά πιστεύεται,ἔστω καί στό ἐλάχιστον,πώς θά τιμωρηθοῦν οἱ «καταστηματάρχες»  τῶν χοτ-σπότ ...! 



Ἐάν ἦταν νά τιμωρηθοῦν θά γινόταν ὅταν πρό 15ημέρου,ξερίζωναν τίς 5000 ἐλιές,στήν Χῖον ( Ε Δ Ω ). Τότε πού ἤθελαν τό ἅπλωμα τοῦ «οἰκισμοῦ» τους γιά νά ἑτοιμάσουν τίς δικές τους «κοινωνίες» μέ τά δικά τους μαγαζιά. Ἔμ,ἔτσι μπαίνει τό νερό στ᾿αὐλάκι,τοὐτέστιν ἔτσι ἔρχεται καί ἡ ἰσλαμοποίησις τῆς Ἑλλάδος,ἀφοῦ πρῶτα δημιουργήσουν τά γκέτο καί τίς ἀπολύτως ἐλεγχόμενες ἀπό αὐτούς,περιοχές ! 

Διαβᾶστε αὐτό καί θά καταλάβετε... «ΕΚΤΡΟΠΑ ΣΤΗΝ ΧΙΟ» !ΕΞΕΓΕΡΣΗ Λ@ΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΒΙΑΛ ΣΤΗ ΧΙΟ – ΕΚΑΨΑΝ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΝΤΙΝΑ


Υ.Γ. Καί μήν νομίζετε πώς τό συγκεκριμένο «μαγαζάκι» στήν Χῖο,εἶναι τό μοναδικό. Ἔχουν στήση μπόλικα,ὅπου βρίσκονται οἱ λαθροέποικοι.Ἂπ῍ἄκρου εἰς ἄκρον τῆς χώρας...
 Ὅσο γιά τούς «ἐμπόρους» πού τούς προμηθεύουν,δέν χρειάζεται καί πολύ σκέψιν γιά τό ποιοί εἶναι. Ξέρετε ποιοί ἔχουν ...εἰδίκευσιν σ᾿ὅλα τά εἴδη ἕως ἀκόμη καί σ᾿αὐτά τῶν «εἰδικῶν» ...ἀπολαύσεων... ( Ἄ καί πού οἱ «μάγκες» ἐκπρόσωποι,τῆς ἐννόμου τάξεως δέν ΑΓΓΙΖΟΥΝ ...)
Ταιριάζουν,ἄλλως τε κι᾿ἀπό κάθε ἄποψιν...Βρῆκε ὁ Φίλιππος τόν Ναθαναήλ,πού λένε...


Ἡ Πελασγική

Χριστός Ἀνέστη !



Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, θανάτῳ θάνατον πατήσας 
καὶ τοῖς ἐν τοῖς μνήμασι ζωὴν χαρισάμενος


Ἀνάστασιν Χριστοῦ θεασάμενοι,
προσκυνήσωμεν ἅγιον, Κύριον,
Ἰησοῦν τὸν μόνον ἀναμάρτητον.
Τὸν Σταυρόν σου Χριστὲ προσκυνοῦμεν
καὶ τὴν ἁγίαν σου Ἀνάστασιν
ὑμνοῦμεν καὶ δοξάζομεν·
σὺ γὰρ εἶ Θεὸς ἡμῶν,
ἐκτὸς σοῦ ἄλλον οὐκ οἴδαμεν,
τὸ ὄνομά σου ὀνομάζομεν.
Δεῦτε πάντες οἱ πιστοί,
προσκυνήσωμεν τὴν τοῦ Χριστοῦ ἁγίαν ἀνάστασιν·
ἰδοὺ γὰρ ἦλθε διὰ τοῦ Σταυροῦ
χαρὰ ἐν ὅλῳ τῷ κόσμῳ.
Διὰ παντὸς εὐλογοῦντες τὸν Κύριον,
ὑμνοῦμεν τὴν ἀνάστασιν αὐτοῦ·
Σταυρὸν γὰρ ὑπομείνας δι᾿ ἡμᾶς,
θανάτῳ θάνατον ὤλεσεν.


Σάββατο 18 Απριλίου 2020

Καλήν Ἀνάστασιν καί Καλή Λαμπρή,Ἕλληνες !


Καλήν Ἀνάστασιν καί Καλή Λαμπρή νά ἔχουμε Ἕλληνες ! 


Θέλω νά ἐκφράσω καί μία ...μικρή ἀπορία : Αὐτό τό ἀστυνομικό σῶμα τῆς ἑλλαδικῆς,πού γιά ἀκόμη μία φορά ἔβγαλε τέτοιο μένος κατά τῶν Ἑλλήνων ὅπως πρό 2ετίας στίς Πρέσπες,ὅπως πρό 2μήνου στήν Λέσβον ἔτσι καί τώρα κυνηγᾶ μέ ...περίεργη λῦσσα τούς Ἕλληνες πιστούς,τούς ἱερεῖς καί καραδοκεῖ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ σέ κάθε ἐκκλησία,λές καί χαίρεται νά συλλαμβάνῃ,νά κόβῃ πρόστιμα καί τό χείριστο ὅλων,νά τσακίζῃ στό ξῦλο Ἕλληνες,τί θά κάνῃ ὅταν ἐπανέλθουν τά πράγματα στό φυσιολογικόν ;


Ναί,ὅντως,μιλᾶμε γιά περίεργο καί ἀνεξήγητο μῖσος...Ὅπως τό χαρακτηρίζει,πολύ ἐπιτυχῶς,ἡ Ἐσχάτη Γραμμή Ἀνασχέσεως : Γνοφῶδες μῖσος ...
Καί βεβαίως,ὁ Διηνέκης,ξέρει πολύ καλῶς γιατί τό λέει : Ε Δ Ω  
Κάτι πού μᾶλλον ἔχουμε ἀρχίσῃ νά τό καταλαβαίνουμε ὅλοι μας,πιά...

Τί θά κάνουν λοιπόν, ὅλοι αὐτοί,ὅπως ὁ ἀστυνομικός στό ἀνωτέρῳ βίντεο,πού ἀπαρνιέται τούς ἴδιους του τούς γονεῖς; 
Ἐκτός καί τά πράγματα δέν ἐπανέλθουν ποτέ ξανά στό φυσιολογικόν καί μέσα ἀπό αὐτό τό ...πείραμα κάποιοι ἔγιναν πειθήνια στρατιωτάκια καί κάποιοι πραγματικοί,μά πραγματικοί γενίτσαροι ! 

Ἕλληνες,καλή δύναμιν,ὁ Θεός μαζύ μας ! 


Υ.Γ. Ἄς ξαναδιαβάσουμε : Ξέρεις τί εἶναι νά φορᾶς στολήν ...ἐξουσίας ; Μεγάλη ὑπόθεσις ! ! !


Ἡ Πελασγική

Παρασκευή 17 Απριλίου 2020

Ἡ ἑλλάδα πού ...ἔρχεται...Ἄν τε,χωνέψτε το !


Μαζύ μέ τούς λαθρεποίκους,πού τόσο πολύ ἀγαποῦν καί προστατεύουν οἱ ἐξουσιαστές μας,ἔρχεται καί ἡ «νέα ἐλλάδα».Ἡ ἑλλάδα ἑνός ἄλλου ...πολιτισμοῦ ...!



πλ.Κλαυθμώνος: Πακιστανός έπαιρνε το μπάνιο του σε δημόσια πλατεία

«Μεσημέρι Μ.Τετάρτη και στην πλατεία Κλαυθμώνος, στην κάτω πλευρά της πλατείας, στο 1ο Δημοτικό Διαμέρισμα, κέντρο Αθήνας, ένας Πακιστανός στη δημόσια βρύση, έπαιρνε το ….. μπάνιο του με σαμπουάν, χωρίς να δείχνει να τον ενοχλεί η δημόσια θέα. Εμείς για να βγούμε πρέπει να στείλουμε μήνυμα να πάρουμε ταυτότητα να έχουμε ΑΦΜ και «πρόχειρα» 150 ευρώ σε περίπτωση που κάτι …… δεν πάει καλά στον έλεγχο. Και Μένουμε Σπίτι και τις εξωτερικές δουλειές τις έχουμε ξεχάσει και μήνυμα στέλνουμε και ταυτότητα έχουμε και το ΑΦΜ για τον έλεγχο...

Ἐν μέσῳ γενικῆς ἀπαγορεύσεως καί προστίμων στούς παραβάτες. Αὐτός,παντελῶς ἀδιάφορος ! Γιατί; Διότι ξέρει,πολύ καλῶς, πού ...βρίσκεται ...



Ἡ Πελασγική

Φ Ο Β Ε Ρ Ο,μέ τό τί ἔχουμε μπλέξῃ ! ! !


Ἀποκαλύπτουν τίς προθέσεις ὅλο καί περισσότερον. Καί ποιές εἶναι αὐτές ; Μά τί ἄλλο παρά ἡ ΑΜΕΡΙΣΤΟΣ καί ΑΠΟΛΥΤΟΣ προστασία τῶν λαθρεποίκων ! 

Πιστοί συμπαραστάτες στό ἔργον τους ἡ ἑλλαδική ἀστυνομία τῆς ὁποίας ὅση προθυμία καί ἀμεσότητα πρός ἀντιμετώπισιν τοῦ κοινοῦ ἐγκλήματος τῆς λείπει,τήν καλύπτει μέ τό νά τά «δίνει ΟΛΑ» ὅταν πρὄκειται νά παταχθοῦν οἱ Ἕλληνες καί ἡ Πίστις τους ! 

Φ Ο Β Ε Ρ Ο,μέ τό τί ἔχουμε μπλέξῃ ! ! ! 


« Ὅταν μπῆκαν στό σπίτι μας νά μᾶς σκοτώσουν δέν ἦρθε ΚΑΝΕΝΑΣ,τώρα ἦρθαν: ἕνα περιπολικό καί τρεῖς μοτό τῆς ΔΙΑΣ,γιατί; Γιατί εἴχαμε τό ἠχεῖο «δυνατά» στό μπαλκόνι ! Δέν ἐνοχλεῖ τό «δυνατά»,ἐνοχλεῖ ἡ ἐκκλησία,ἐνοχλεῖ ὁ Χριστός ! Ξυπνῆστε γιατί χανώμαστε,μᾶς παίρνουν τήν Πατρίδα ! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ! ! ! »


Ἡ Πελασγική

Δημόσιο ὁμολογία τῆς Μοσάντ : «Κλέψαμε (ἱατρικό ἐξοπλισμό πού ἦταν γιά ἄλλες χῶρες) ἀλλά λίγο...»


Israel’s Mossad Boasts Of Stealing Medical Gear From Other Countries

Γιόσι Κοέν
The interview had been conducted by reporter Ilana Dayan for the investigative journalism series Uvda, as Haaretz explained in its Ventilators by Cloak-and-dagger: The Mossad agents boasted about stealing medical equipment ordered by other countries. As Dayan chuckled, ”H.,” the head of Mossad’s technology division, said with a wink: We stole, but only a little.

Σέ συνέντευξιν πού ἔδωσε ὁ ἐπικεφαλῆς τῆς Μοσάντ Γιόσι Κοέν,στήν δημοσιογράφο Ἰλάνα Νταγιάν,ἡ ὁποία  περιέγραφε πώς πράκτορες τῆς Μοσάντ καυχιόνταν γιά τήν κλοπή ἱατρικοῦ ἐξοπλισμοῦ πού εἶχαν παραγγελθῆ ἀπό ἄλλες χῶρες,ὁ Κοέν,κλείνοντας τό μάτι,εἶπε : «Κλέψαμε ἀλλά λίγο...» 


Mossad obtains 10 million more protective masks for Israel



How Mossad is helping Israel fight the coronavirus with a ‘little theft’ 
Πώς ἡ Mossad βοηθᾶ τό Ἰσραήλ νά καταπολεμήσῃ τόν κοροναϊό μέ μία «μικρή κλοπή»

Using government contacts and clandestine tactics, including theft, the infamous Israeli agency is making sure there are no shortages within the country. 
Χρησιμοποιώντας κυβερνητικές ἐπαφές καί μυστικές τακτικές, συμπεριλαμβανομένης τῆς κλοπῆς, ἡ διαβόητη ἰσραηλινή ὑπηρεσία διασφαλίζει ὅτι δέν ὑπάρχουν ἐλλείψεις στήν χώρα.


Ἡ Πελασγική