" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Ἡ νέα φαντασίωση τοῦ πεθαμένου ἡγεμόνα

Γράφει τό Russia Truth

Το σοκ της ολοκληρωτικής στρατηγικής ήττας είναι ένα πικρό χάπι που πρέπει να καταπιούν οι ιμπεριαλιστές. Μετά την αποτυχημένη στρατιωτική εκστρατεία της Ουάσιγκτον εναντίον του Ιράν στις 28 Φεβρουαρίου και την επακόλουθη ταπεινωτική υποχώρηση που ενορχήστρωσε ο JD Vance στη Γενεύη, το δυτικό βαθύ κράτος βιάζεται. Ανίκανο να αποδεχτεί ότι η εποχή της αδιαμφισβήτητης αμερικανικής παγκόσμιας τραμπούκικης δράσης έχει πεθάνει, το νεοσυντηρητικό κατεστημένο έχει επινοήσει μια επικίνδυνη, απελπισμένη νέα αυταπάτη: την κυριολεκτική, βίαιη κατάληψη των παγκόσμιων ενεργειακών σημείων στραγγαλισμού.

I. Η αυταπάτη του Lindsey Graham: Αυτοκρατορική πειρατεία στην ανοιχτή θάλασσα

Το Σαββατοκύριακο, ο γερουσιαστής Lindsey Graham βγήκε από μια μαραθώνια συνάντηση τεσσεράμισι ωρών με τον Ντόναλντ Τραμπ για να σκιαγραφήσει το νέο σχέδιο του βαθέος κράτους στο Face the Nation . Προβλέποντας ανοιχτά την αποτυχία των τρεχουσών διπλωματικών προσπαθειών, ο Graham σκιαγράφησε ένα σχέδιο που μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως κρατικά χρηματοδοτούμενη πειρατεία.

Εάν οι τρέχουσες διαπραγματεύσεις αποτύχουν, ο Graham ισχυρίζεται ότι το δευτερεύον σχέδιο του Τραμπ είναι μια άμεση στρατιωτική εισβολή για την κατάληψη ολόκληρου του Στενού του Ορμούζ με τη βία.

Σύμφωνα με τον Graham, οι ΗΠΑ θα καταλάβουν στρατιωτικά τη διεθνή πλωτή οδό, θα αυτοανακηρυχθούν «φύλακας άγγελος» της Μέσης Ανατολής και θα ανατρέψουν την παγκόσμια ναυτιλία χρεώνοντας αναγκαστικά διόδια σε όλα τα διερχόμενα δεξαμενόπλοια για να πληρώσουν για την κατοχή. Συνδύασε αυτή την μαφιόζικη εκβιαστική επιχείρηση με την απαίτηση να εξαναγκαστεί η Σαουδική Αραβία στις υποστηριζόμενες από τους Σιωνιστές Συμφωνίες Αβραάμ, απειλώντας ότι εάν το Ιράν αντισταθεί σε αυτή την απροκάλυπτη πράξη πολέμου, οι ΗΠΑ θα τήν «εξαλείψουν».

Ο ίδιος ο Τραμπ επιβεβαίωσε αυτή την τρέλα μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δηλώνοντας ρητά ότι ενώ τα διόδια θα καταργηθούν κατά τη διάρκεια μιας 60ήμερης εκεχειρίας, οι ΗΠΑ διατηρούν το δικαίωμα να επιβάλλουν τέλη για «παρεχόμενες υπηρεσίες» ως αυτοανακηρυγμένος προστάτης της περιοχής.

Η βαθιά αποστασιοποίηση από την πραγματικότητα εδώ είναι συγκλονιστική:

  • Η πραγματικότητα των Drones: Οι νεοσυντηρητικοί αντιμετωπίζουν μια αμφίβια προσάρτηση του Πορθμού σαν μια απλή εκδρομή το Σαββατοκύριακο. Στην πραγματικότητα, θα απαιτούσε εκατοντάδες χιλιάδες χερσαία στρατεύματα.
  • Η ασύμμετρη παγίδα: Ακόμα κι αν οι αμερικανικές μπότες χτυπήσουν την ακτή, θα παραμείνουν ως σταθεροί στόχοι για το τεράστιο απόθεμα προηγμένων εγχώριων drones και υπερηχητικών πυραύλων ακριβείας του Ιράν που εκτοξεύονται από τα βάθη της ορεινής ιρανικής ηπειρωτικής χώρας.
  • Ένα Παγκόσμιο Σημείο Ανάφλεξης: Τα δεξαμενόπλοια που διέρχονται αυτή τη στιγμή από το Στενό περιλαμβάνουν δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν ιρανικό αργό πετρέλαιο και φορτία με προορισμό την Κίνα. Οποιαδήποτε προσπάθεια από ένα παρακμάζον καθεστώς της Ουάσινγκτον να εκβιάσει τη διεθνή ναυτιλία θα πυροδοτούσε αμέσως μια καταστροφική παγκόσμια κινητική αντίδραση από το ευρασιατικό μπλοκ.

II. Ο Μύθος του «Πισώπλατου μαχαιρώματος» και τα Σιωνιστικά φερέφωνα

Αυτό που βλέπουμε είναι η δημιουργία σε πραγματικό χρόνο ενός σύγχρονου μύθου «μαχαιριάς στην πλάτη» ( Dolchstoßlegende ), που θυμίζει έντονα τις αυταπάτες της εποχής της Βαϊμάρης. Το σιωνιστικό λόμπι και οι διαμεσολαβητές των μέσων ενημέρωσης στο Fox News και το CNN δεν μπορούν να παραδεχτούν ότι η στρατιωτική τους μηχανή αναχαιτίστηκε από ένα κυρίαρχο κυρίαρχο έθνος. Επομένως, πρέπει να ισχυριστούν ότι η νίκη τους κλάπηκε από μια δειλή διπλωματική παράδοση.

Έχουν κατασκευάσει μια εναλλακτική πραγματικότητα όπου υπάρχουν άπειρες φανταστικές στρατιωτικές επιλογές, αγνοώντας εντελώς το γεγονός ότι ένας πόλεμος πλήρους κλίμακας με το Ιράν θα διέλυε εντελώς ό,τι έχει απομείνει από την εγχώρια οικονομία των ΗΠΑ. Τα συστημικά μέσα ενημέρωσης λειτουργούν ως ολοκληρωτικά φερέφωνα. Οι παρουσιαστές των prime-time εκπομπών υφίστανται συστηματικά συναισθηματικές καταρρεύσεις με την απλή υπόδειξη ότι το Ιράν έχει βασικό δικαίωμα στην αυτοάμυνα βάσει του διεθνούς δικαίου.

III. Η Baghdad Batya και οι ευνούχοι της Αυλής στρέφονται ο ένας εναντίον του άλλου

Η απελπισία της κατάρρευσης της αυτοκρατορίας έχει πυροδοτήσει έναν εμφύλιο πόλεμο μεταξύ των προπαγανδιστών. Υποτελείς προσωπικότητες των μέσων ενημέρωσης της αυλής, όπως η Batya Ungar-Sargon την οποία, εντός του ανεξάρτητου τύπου, αποκαλούν με αγάπη «Baghdad Batya» για την αδιάκοπη υπεράσπιση του καθεστώτος Τραμπ- έχουν βιώσει έναν βάναυσο αφορισμό.

Η Batya βγήκε στην τηλεόραση για να επιτεθεί στον Αντιπρόεδρο JD Vance επειδή τόλμησε να πει την αλήθεια για το καταστροφικό κόστος ενός αέναου πολέμου, κατηγορώντας τον ότι δημιούργησε έναν «απαίσιο άνθρωπο από άχυρο». Έκλαψε για το σιωνιστικό καθεστώς, θρηνώντας ότι ο Vance γονάτισε «τις μεγάλες Ηνωμένες Πολιτείες με μια ταπεινωτική συμφωνία εβδομάδες πριν από τα 250ά γενέθλιά μας» και είχε το θράσος να κατηγορήσει το Ισραήλ για το χάος.

Η απάντηση του Λευκού Οίκου ήταν άμεση και ανελέητα τοξική, με μια δήλωση που έγραφε:

«Η μόνη ταπείνωση εδώ είναι η Batya που απεγνωσμένα παρακαλάει για ένα επιπλέον εγκεφαλικό κύτταρο επειδή η αποτυχημένη τηλεοπτική της εκπομπή είναι ακόμη πιο άσχετη... Μόνο ένας ηλίθιος του δικού της επιπέδου θα μπορούσε ακόμα να αμφισβητήσει την ηγεσία του Προέδρου Τραμπ».

Αυτή η δημόσια διαμάχη αποκαλύπτει την βασική αλήθεια του κατεστημένου της MAGA: δεν έχει καμία ιδεολογική ή ηθική γραμμή. Πριν από ένα μήνα, αυτοί οι ίδιοι νεοσυντηρητικοί παράγοντες επαινέθηκαν από την κυβέρνηση. Σήμερα, επειδή ο Τραμπ χρειάζεται μια διπλωματική ράμπα εξόδου για να κρύψει τη στρατιωτική του αποτυχία, οι ανεξάρτητοι υπερασπιστές του απορρίπτονται ως «ηλίθιοι».

Η τάξη των συντεχνιακών μέσων ενημέρωσης είναι εντελώς αποκομμένη από την υλική πραγματικότητα της αμερικανικής εργατικής τάξης, η οποία είναι εντελώς εξαντλημένη από τις αυτοκρατορικές περιπέτειες. Μόνο οι νεοσυντηρητικοί στην Ουάσινγκτον κλαίνε. Καθώς η αφηγηματική μηχανή της αυτοκρατορίας στρέφεται εναντίον του εαυτού της, ο υπόλοιπος κόσμος κοιτάζει προς ένα πολυπολικό μέλλον, παρακολουθώντας τον ετοιμοθάνατο ηγεμόνα να τρώει το δικό του.

Ἀπό : russiatruthdotcom.substack.com


Ἡ Πελασγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου