Καί ποιός ἄλλος θά τά ἔκλεβε ; Ξερουν ἀπό πολιτιστικό πλιάτσικο τά ἐγγλεζάκια. Διότι ἄν δέν τό ἔκαναν πολύ ἁπλῶς θά εἶχαν ΑΔΕΙΑ ΜΟΥΣΕΙΑ . Ἤ μᾶλλον σωστότερα : ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝ ΜΟΥΣΕΙΑ !
Ἀκοῦμε τόν, ἀγαπημένο μας, Roger Waters νά παίρνει ἀκόμη μία φορά τήν σωστή θέσιν.
Θυμᾶστε τί εἶχε πεῖ στό Συμβούλιο Ἀσφαλείας τῶν Ἡνωμένων Ἐθνῶν,γιά τήν κρίσιν στήν Οὐκρανία ;
Γιά τήν Συρία ;
« Ἀναζητεῖτε τήν Ἀλήθεια καί μήν πιστεύετε τήν προπαγάνδα κατά τῆς Συρίας καί τοῦ Ἄσσαντ »
Ὅσο γιά τήν στάση τοῦ Ἰσραήλ κατά τῶν Παλαιστινίων πάντα στό πλευρό τῆς Παλαιστίνης καί ὑπερασπιστής τῶν δικαίων της,ὀ Waters :
Ὁ Ρότζερ Γουότερς, ὁ πρώην τραγουδιστής τῶν Pink Floyd, ἔχει ἀναδειχθεῖ ὡς ἰσχυρός ἐπικριτής τῆς ἰσραηλινῆς μεταχείρισης τῶν Παλαιστινίων. Ὡς ἀποτέλεσμα, κυνηγήθηκε ἀπό τίς ἀρχές στήν Εὐρώπη, ἀκυρώθηκαν οἱ συναυλίες του καί ἀπειλήθηκε μέ νομικές ἐνέργειες ὥστε να τόν κάνουν νά σωπάσει... ( ΕΔΩ)
« Η κραυγή κάθε βόμβας που πέφτει στη Γάζα είναι η ετοιμοθάνατη κραυγή ενός αποτυχημένου κράτους. Η καρδιά μου είναι βαριά. Παρακαλώ σταματήστε! » ( ΕΔΩ )
Καλόν μήνα Ευαγγελία και καλημέρα σέ όλους τούς Νάτιβ Τρομοκράτες τώρα καί μέ τή Βούλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος δέν μνημονέψαμε τόν Άγιον Νεοϊερομάρτυρα Φιλούμενον που κατακρεουργήθη από φανατικά πετσοκομμένα στό Φρέαρ τού Ιακώβ!
Ώ, τί παράλειψις, ήμαρτον Χριστέ μας!
ΆΓΙΕ ΤΟΎ ΘΕΟΎ Σ'ΧΏΡΝΑ ΜΑΣ
ΚΑΊ ΠΡΈΣΒΕΥΕ ΣΈ ΤΌΝ ΚΎΡΙΟΝ, ΥΠΈΡ ΗΜΏΝ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΌΝΤΩΝ ΣΕ:
https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2011/05/eikonaagioufiloumenou01big.jpg
Καλόν μήνα Ευαγγελία και καλημέρα σέ όλους τούς Νάτιβ Τρομοκράτες τώρα καί μέ τή Βούλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦέτος δέν μνημονέψαμε τόν Άγιον Νεοϊερομάρτυρα Φιλούμενον που κατακρεουργήθη από φανατικά πετσοκομμένα στό Φρέαρ τού Ιακώβ!
Ώ, τί παράλειψις, ήμαρτον Χριστέ μας!
ΆΓΙΕ ΤΟΎ ΘΕΟΎ Σ'ΧΏΡΝΑ ΜΑΣ
ΚΑΊ ΠΡΈΣΒΕΥΕ ΣΈ ΤΌΝ ΚΎΡΙΟΝ, ΥΠΈΡ ΗΜΏΝ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΌΝΤΩΝ ΣΕ:
https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2011/05/eikonaagioufiloumenou01big.jpg
Εδώ Ένα πολύ καλόν Αφιέρωμα σέ τήν Μνήμην του:
https://odysseiatv.blogspot.com/2023/11/1979_01734443423.html
Χαίρετε!
Καλό Μῆνα !
ΔιαγραφήΠάντως προσωπικῶς διαχωρίζω τήν θέσιν μου ἀπό τήν κατηγορία τῶν τρομοκρατῶν κάθε ἀποχρώσεως...
Εὐχαριστοῦμε γιά τίς παραπομπές.
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΤΤ600 !
Άν έχει κάποια σημασία,
Διαγραφήαποτελεί Τιμή μου καί Καμάρι μου νά μέ αποκαλούν έτσι, αφτωνών τών είδών οί οντότητες που, ούτως ή άλλως, ήδη αφττό κάνουν μέ Ζωντανό τόν Τρόμο στό φυλλοκάρδι των, ώς ακραιφνείς λαγόκαρδοι που είναι όλοι τους.
το θρασος τους δε ειναι τοσο μεγαλο που θεωρουν οτι ειναι δικαιωμα τους να τα κλεβουν,να τα εκθετουν,και δικαιωμα τους να κερδοσκοπουν απο ΑΥΤΑ. επισης οτι ειναι υποχρεωση αυτων που τα δημιουργησαν να πληρωνουν αυτους που τα εκλεψαν για να τα βλεπουν.Καλησπερα Πελασγικη μου, κι ας ελπισουμε καποτε να βρουν τα μαρμαρα του Παρθενωνα την θεση που τους αξιζει, Στο Μουσειο Τους\μας.......Σουλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕἴθε νά γίνῃ ἔτσι !
ΔιαγραφήΣκέπτομαι τί μπορεῖ νά κατάλαβε ὁ κάθε ἀρχικλέφταρος εἴτε λεγόταν Ἔλγιν εἴτεJ. Foster, C. R. Cockerell, K. H. von Hallerstein, G. Gropius, J. Linckh, O. M. Stackerlberg, και P. O. Brondsted ( βλέπεις πόσοι πολλοί χρειάστηκαν γιά νά κλέψουν τόν Πολιτισμό μας ; Οἱ συγκεκριμένοι μετά μανίας ἔσκαψαν γιά νά φέρουν στό φῶς τόν δεύτερο Παρθενῶνα ὅπως χαρακτηρίζεται ὁ Ναός τοῦ Ἐπικουρίου Ἀπόλλωνος στίς Βάσσες τῆς Φιγαλείας Ἠλείας, τό 1812 καί ἐν συνεχεία μετέφεραν τήν ζωφὀρο στήν Ζάκυνθο ἀπ᾿ὅπου τήν μετέφεραν στόν βρωμότοπό τους - μέ ἐντολή τοῦ Ἀντιβασιλέα τότε Γεωργίου τῆς Ἀγγλίας καί τήν ἐλεύθερας τοῦ τουρκαλα Βελῆ πασᾶ τῆς Ἠλείας ) πλιατσικαδώροι κλέβοντας τόν ξένο Πολιτισμό κι᾿ἐκθέτοντας τον στά μουσεῖα τους. Μήπως ἔγινε δικός τους ;
Ἀπό τήν ἄλλη ξέρεις τί ἔρχεται στό μυαλό μου ; Ἐκεῖνοι νά νοοῦνται σήμερα " πολιτισμένοι" κι᾿ἐμεὶς ( ὅπως μὰς ἔχουν καταντήσει οἰ Καραμανλῆδες,Παπανδρέηδες καί Μητσοτακαῖοι, Κουτσουμπαῖοι καί Τσιπρο Κασσελάκηδες ) οἱ ...τριτοκοσμικοί πού δέν μᾶς πρέπουν οἱ κληρονομιές μας...
Τραγικές ἀλήθειες...
Καλησπέρα ἀγαπητή μου Σοῦλα καί Καλό Μῆνα !
Η πιο οργανωμένη ομάδα ήταν αυτή του Βρετανού Τσαρλς Ρόμπερτ Κόκερελ, που αποτελείτο από έναν Γερμανό και έναν Δανό. Την ομάδα συμπλήρωναν κατά περίπτωση, Ευρωπαίοι διπλωμάτες οι οποίοι αναλάμβαναν τις διαπραγματεύσεις και τις δωροδοκίες των Οθωμανών.
ΔιαγραφήΟ Κόκερελ και η συμμορία του από αριστοκράτες αρχαιοκάπηλους, πραγματοποίησαν δύο μεγάλες επιχειρήσεις στην αρχή του 19ου αιώνα. Στον Ναό της Αφαίας στην Αίγινα, από όπου άρπαξαν τα γλυπτά των αετωμάτων και στον Ναό του Επικουρίου Απόλλωνα στην Ηλεία, από όπου άρπαξαν τμήματα της ζωφόρου....
https://sxolianews.blogspot.com/2019/09/blog-post_9.html
Charles Robert Cockerell ΑΡΧΙΚΛΕΦΤΑΡΑΣ !!!
Τι γίνεται αξιότιμη Πελασγική με το water(νερό) στην Ελλάδα;,πάει για ιδιωτικοποίηση με νόμο-σχέδιο από ότι μαθαίνουμε(δήθεν ενιαίος φορέας) ,χάριν των μνημονίων(και της ειρήνης και της ευημερίας κατά την Μπενάκη-Ψαρούδα) ,που και καλά έχουμε βγεί απο αυτά,ούστ λέμε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιά καί ὁ Roger Waters σοῦ θύμισε ό νερό καί τό τί ἐπέρχεται ΚΑΙ στήν χώρα μας,νά σοῦ θυμίσω πώς ἔχομε γράψει ἀπό τό 2012 γιά τό ξεπούλημα τῶν ὑδάτινων πόρων τῆς Πελοποννήσου,ἀπό τόν τότε περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη, στούς Γάλλους.
Διαγραφή.............Ο ξενόδουλος περιφερειάρχης Πελοποννήσου Τατούλης, πιστός στα κελεύσματα και τα δόγματα που επιβάλλουν η τρόικα, οι Γερμανοί και το Δ.Ν.Τ. προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης παραχώρησης όλων των υδάτινων πόρων της Πελοποννήσου στην (προς το παρόν υπό δημόσιο έλεγχο και οσονούπω ιδιωτική Ανώνυμη Εταιρεία) Ε.Υ.Δ.Α.Π. Α.Ε. την ίδια στιγμή που ετοιμάζουν και προωθούν την πώλησή της σε γαλλικά ιδιωτικά συμφέροντα.............
https://sxolianews.blogspot.com/2012/06/blog-post_15.html
Σκεφτεῖτε τί ἄλλο μπορεῖ νά ἔχῃ ὑπογραφεῖ σ᾿ὁλόκληρη τήν χώρα καί δέν τό γνωρίζουμε.
Ἐδῶ νά σᾶς μεταφέρω καί τό ἐξῆς :
Στήν περιοχή τοῦ Ἄργους, ὑπάρχει ἕνα χωριό πού λέγεται Κεφαλλάρι. Σ᾿αὐτό ἔτρεχαν ἄφθονα νερά πρό ἀμνημονεύτων ἐτῶν, τόσα πολλά ὥστε εἶχαν δημιουργηθεῖ πολλές νεροτριβές, από τόν καιρό τῆς τουρκοκρατίας καί μέχρι σήμερα.
Ἐκεῖ ὑπάρχει καί μία ἐκκλησία,ὁ Ναός τῆς Ζωοδόχου Πηγῆς στόν ὁποῖο ἔρχονταν χιλιάδες προσκυνητές κάθε χρόνο. Σέ συνδυασμό δέ μέ τά νερά ἀποτελοῦσε ἕνα πολύ ἀγαπημένο μέρος.
Ἐδῶ καί 2 χρόνια δέν ὑπάρχει οὔτε μία σταγόνα νερό. Ἔχει ἐρημώσει ὁ τόπος,καί οἰ νεροτριβές πλέον ἔχουν κλείσει. Ὅταν ἐρώτημα πρό καιροῦ πού βρεθήκαμε ἐκεῖ, μοῦ εἶπε κάτοικος τοῦ χωριοῦ πώς ἡ πηγή δέν ἔχει πλέον νερό λόγῳ ἀνομβρίας !
Καί πῶς γίνεται,τοῦ λέω, ὁ Ἐρασίνος τῶν Μύλων ( 2-3 χιλιόμετρα ἀπό ἐκεῖ) νά εἶναι ξέχειλος κυριολεκτικῶς καί ἡ πηγή ( πού εἶναι τοῦ ἰδίου ποταμοῦ ) ἐδῶ νά μήν ἔχει σταγόνα ; Καί μοῦ ἀπαντᾷ : Ὁ Ἐρασίνος ἔχει τά νερά τῆς θάλασσας πού μπαίνουν μέσα.
Ἐν τάξει,τί νά τοῦ πῶ τοῦ ἀνθρώπου πώς τά νερά τῶν ποταμῶν μπαίνουν στήν θάλασσα κι'ὄχι τό ἀντίστροφο ; Ποῦ νά τοῦ ἔλεγα κιόλας πώς τίς πηγές τίς ἔχουν σφραγίσει οἱ "νέοι ἰδιοκτῆτες " !!!
Συμπληρώστε δέ πώς στήν συγκεκριμένη ἐκκλησία πού βρίσκεται σέ ὕψωμα,ὑπάρχει πισω καί παραπλεύρως ἕνα σπήλαιο. Ἐκεῖ εἶχαν τοποθετηθεῖ,πάνω ἀπό 100 χρόνια, εἰκόνες, μανουάλια, καί κυρίως ἀναθύματα πιστῶν. Ἦταν ἕνα εἶδος ναοῦ ἡ " Παναγία Κεφαλαριώτισσα" . Πέρσι μετά μεγάλης μας λύπης σ᾿ἐπίσκεψή μας εἴδαμε πώς εἶχαν ἀφαιρεθεῖ τά πάντα ! Σ᾿ἐρώτησή μας στόν ἐπίτροπο τῆς ἐκκλησίας μᾶς εἶπε πώς ἡ Ἀρχαιολογία τούς ἐπέβαλλε νά τά μαζέψουν !
Καλά ποῦ ἦταν ἡ Ἀχαιολογία τόσες δεκαετίες ; Καί πῶς γίνεται νά συμπίπτῃ ἡ ἐντολή τῆς Ἀρχαιολογίας μέ τό στέρεμα τῆς πηγῆς ; !!!
Εἶπαν πώς ἔγιναν ἔργα ἀντιστήριξης τοῦ σπηλαίου ( εἶχε σημειωθεῖ ἕνα δυστύχημα ) ἀπό τόν Δῃμο Ἄργους πού ἀνήκει ἀλλά ἔκτοτε ἔχουν περάσει 7 χρόνια καί τίποτε δέν ἐπανῆλθε στήν θέσιν του. Ἀπεναντίας "στέρεψε " καί ἡ πηγή !!!
Ἐφέτος ἦταν ἀμπαρωμένη καί ἡ Ἐκκλησία...
Ἄς βγάλει ὁ καθείς τά συμπεράσματά του γιά τό τί μᾶς περιμένει...
Δεῖτε φωτό :
https://athanasiadistravel.gr/wp-content/uploads/2022/10/kefalari-argous-nafplio-1.jpg
https://www.anagnostis.org/wp-content/uploads/2022/09/%CE%9A%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9-%CE%86%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%82-10.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-8D06nqC49p4/VOPoBDQXUaI/AAAAAAAAM4g/cBP9_lArdqo/s1600/54612_b.jpg
https://3.bp.blogspot.com/-kYMt5mNoe7w/V2GFdtRdnrI/AAAAAAACUSY/Wn432Ckbvtg0mHvnLlxllzRBiN1FFhWbgCK4B/s640/ARGOLIDA_ERGA_SUNTIRISHS_KEFALARI_SPHLAIO12-749858.jpg
https://argolikoslibrary.files.wordpress.com/2023/03/109.jpg?w=440&h=602
Ὁ πρῶτος ναός λέγεται πώς εἶχε χτιστεῖ τό 1634 ὅταν εἶχε βρεθεῖ ἡ εἰκόνα τῆς Παναγίας. Ἡ Παναγιά ἡ Κεφαλαριώτισσα ὅπως τήν λένε. Διαβᾶστε σχετικῶς ἕνα ἱστορικό : https://www.argolikeseidhseis.gr/2014/04/blog-post_6466.html
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Τό μεγάλο πλιάτσικο ἔγινε τό 1204. Τότε ἀπογυμνώθηκαν ὅλες οἱ μεγάλες πόλεις τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας ἀπό τούς ἀρχαιοελληνικούς θησαυρούς. Δέν εἷναι μόνο τά γλυπτά τοῦ Παρθενῶνος. Οἱ πλιατσικολόγοι δέν εἷναι μόνο οἱ Ἄγγλοι. Στό χωριό μου, ἱστορική πρωτεύουσα τοῦ βασιλείου τῆς Ἐλίμειας τῆς Ἄνω Μακεδονίας πού ἤκμασε στά χρόνια τοῦ Φιλίππου Β΄και τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου, περιοχή τεράστιας ἀρχαιολογικῆς ἀξίας πού ἀποδεικνύει περίτρανα τήν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας, τό 1855, ὁ Γάλλος Lèon Heuzey (Εζέ προφέρεται) ἄρπαξε πληθώρα ἀρχαιολογικῶν εὐρημάτων. Ἕνα ἀπό αὐτά καμαρώνει στό μουσεῖο τοῦ Λούβρου. Πρόκειται γιά νεκρικό ἀνάγλυφο.Ὁ νεκρός κάθεται στόν σκίμποδα, φοράει δέ τήν μακεδονική καυσία. Εἷναι ἔργο τοπικοῦ καλλιτέχνη κάτι πού φανερώνει φρεσκάδα καί ὄχι τυποποίηση.Ὅλοι οἱ συστημικοί καί τά ἀθηναϊκά Μ.Μ.Ε. μιλοῦν γιά τά μάρμαρα τοῦ Παρθενῶνος καί ὄχι γιά τίς ὑπόλοιπες κλεψιές. Δέν καταλαβαίνουν ὄτι χωρίς τή Μακεδονία εἷναι ἕνα τίποτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε συγχωρείτε κυρία Θεοδώρα, πρόκειται γιά τήν Αιανή;
ΔιαγραφήἈγαπητέ ΤΤ600s, ναι, γιά τήν Αἰανή πρόκειται. Τό ἐξοργιστικό εἷναι πώς οἱ Γάλλοι, ὡς ἔνδειξη καλῆς θέλησης, ἔστειλαν ἕνα...ἀντίγραφο, τό ὁποῖο κοσμεῖ τήν εἴσοδο τοῦ Μουσείου...
Διαγραφή
ΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ αγαπητή μας κυρία Θεοδώρα,
τό 'ψαξα σχεδόν αμέσως και τού 'βρα, βιάστηκα -ώς συνήθως- όμως νά ρωτήσω...
...Αλλά, πού θά πάει;....κάποια στιγμή δέν θά βγεί η πολυαναμενόμενη καί πολυπόθητη «απανταχούσα», γιά την Θήρα τού αγριοχοίρου, που -σάν τά αρούρια στόν χ.υ.τ.α- γέμισε ό τόπος μας;...
Σάν τήν Αφροδίτη τής Μήλου, πιστό αντίγραφο, Δωρεά τού φράγκου!
ΔιαγραφήΩχριά, είναι ανεπαρκής η έννοια τών λέξεων, λεηλασία καί πλιάτσικο...
Ελεεινά ανθρωποειδή, ευγενούς όμως καταγωγής.
Τό Ἀρχαιολογικό Μουσεῖο Αἰανῆς, ἐδῶ :
Διαγραφήhttps://www.mouseioaianis.gr/index.php#
Τί μοῦ ἔκανε ἐντύπωσιν :
Aμφιπρόσωπος πήλινος ερυθρόμορφος κάνθαρος – πλαστικό αγγείο.
Χρονολογείται στις αρχές του 5ου αι. π.Χ.
Βρέθηκε στη Βασιλική Νεκρόπολη της Αρχαίας Αιανής, πρωτεύουσας του βασιλείου της Ελίμειας που ανήκε στην Άνω Μακεδονία. Αποτελεί προϊόν του αττικού εργαστηρίου, απόδειξη των εμπορικών, οικονομικών και πολιτιστικών επαφών ανάμεσα στην Αιανή και την Αττική.
Ο κάνθαρος, κτέρισμα ταφής και συμποσιακό σκεύος, ανήκει σε μια χαρακτηριστική κατηγορία πλαστικών αγγείων που εικονίζουν λευκά και μαύρα πρόσωπα. Στη μία του όψη απεικονίζει λευκή γυναικεία μορφή και στην άλλη μαύρη γυναικεία μορφή. Το άνω τμήμα του διακοσμείται και στις δύο του πλευρές με δύο ανθέμια να πλαισιώνουν άνθος λωτού
( https://www.prlogos.gr/%CF%84%CE%BF-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%B2%CE%B4%CE%BF%CE%BC%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CE%BB/ )
Ὁ πανέμορφος καί πρωτότυπος αὐτός κάνθαρος, κύπελλο δηλαδή, εἶχε ἀνακηρυχθεῖ ἀπό τό ὑπουργεῖο πολιτισμοῦ τήν περασμένη χρονιά ὡς "Τό ἔκθεμα τῆς ἐβδομάδος" μέ πανελλήνια προβολή! Ἐπιπλέον, τεράστιο ἐνδιαφέρον παρουσιάζει καί "ἡ Νίκη τῆς Αἰανῆς". Πρόκειται γιά μαρμάρινο ἄγαλμα Νίκης τοῦ 4ου αἰῶνος π.Χ., τό ὁποῖο βρέθηκε στήν αὐλή τοῦ σπιτιοῦ συγγενῶν μου. Ἔχει ἀφαιρεθεῖ άπό ἀέτωμα ἀρχαίου ναοῦ πού ὑπῆρχε ἐκεῖ στήν περιοχή τῆς Ἐλιμιῶτιδος τῆς Μακεδονίας.Εἶναι σχεδόν ὄμοια μέ τή Νίκη τοῦ Παρθενῶνος πού ἐπίσης ἄρπαξαν οἱ Ἄγγλοι καί τήν ἐκθέτουν στό Βρεττανικό τους Μουσεῖο. Ἔχουν σπάσει μέ τόν ἴδιο τρόπο καί ἀμφότερες ἴπτανται. Ἀποτελοῦν ἀναμφισβήτητη ἀπόδειξη τῆς ὀμοιότητας τῆς τέχνης, τῆς ἐπικοινωνίας καί τῆς ταυτόσημης πολιτιστικῆς κληρονομιᾶς Μακεδονίας καί Ἀθήνας. Τά λέω αὐτά γιατί ὑπάρχουν άρχαιολόγοι(;) πού ἰσχυρίζονται ὄτι κατά τήν ἀρχαιότητα δέν ὑπῆρχαν σχέσεις μεταξύ Βορείου καί Νοτίου Ἑλλάδος, ἐνῶ ἔχει ἀποδειχθεῖ ἡ στενότητα κάθε εἴδους σχέσεως ἀπό τά μυκηναϊκά ἀκόμη χρόνια. Εἷναι μοναδικῆς ἀξίας τό Μουσεῖο Αἰανῆς, ἄν καί βρίσκεται στήν τελευταῖα θέση ἐπισκεψιμότητας.
ΔιαγραφήΜοῦ ἔκανε τρομερή ἐντύπωσιν τό πρόσωπο τῆς ἀφρικάνας πάνω σ᾿αὐτό ! Καί βεβαίως ἀποδεικνύει πώς δέν εἶναι κάτι ἄγνωστο στόν τότε κόσμο. Μᾶλλον θά ἔλεγα κάτι κοινότυπο καί σύνηθες ;
ΔιαγραφήΚαί τί θυμήθηκα ; Τίς Δαναΐδες ...μαυροῦλες πού εἶχαν ἔρθει στό Ἄργος γιά νά ὑποστηρίξουν τήν ντόπια καταγωγή τους !
« ...ἄπιστα μυθεῖσθ᾽, ὦ ξέναι, κλύειν ἐμοί, ὅπως τόδ᾽ ὑμῖν ἐστιν Ἀργεῖον γένος. Λιβυστικαῖς γάρ μᾶλλον ἐμφερέστεραι γυναιξίν ἐστε κοὐδαμῶς ἐγχωρίαις...» ( Αἰσχύλου " Ἱκέτιδες", στιχ. 277-280)
Τούς ἀπάντησε ὁ Ἀργεῖος Βασιλεύς Γελάνωρ ἀποδεικνύοντας ἀπολύτως τήν γνώσιν τῆς μορφῆς τῶν βορειοαφρικανῶν κατοίκων.
Καλησπέρα ἀγαπητή μου Θεοδώρα !
https://www.youtube.com/watch?v=BliJyiGHM9o
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ Μπογδάνος λέει μποῦρδες διότι ὅλα αὐτά,ἐκ τῶν ὑστέρων εἶναι καθαρῶς προεκλογικά πολιτικά παιχνίδια πού στήν οὐσία δέν ἔχουν καμμία βάσιν ἀφοῦ ὁ Σούνακ βρίσκεται τοὐλάχιστον 20 μονάδες πίσω στίς δημοσκοπήσεις.
ΔιαγραφήΣτό κομμάτι τώρα πού ἀφορᾷ τήν ἐπιστροφή τῶν γλυπτῶν τοῦ Παρθενῶνος μέ ἀγγλική ὅμως ἰδιοκτησία, εἶναι ἀπό τό 2019 ἤδη γνωστό πώς ἀποτελοῦσε προϋπόθεσιν γιά τήν ἐπιστροφή τους στήν Ἑλλάδα.
Συνεπῶς ὁ κ. Μπογδάνος γιά τό θεαθῆναι ἁπλῶς, ἴσως κι᾿ἀκουσίως, παίζει τό προεκλογικό παιχνίδι τῶν ἐγγλέζων. Ἔ, λοιπόν τί ἀξία ἔχει τώρα γιά ἐμᾶς ὅλο αὐτό ; Τίποτε ἀπολύτως !
Ξέρεις γιατί ; Διότι σπουδαῖες προσωπικότητες,τά τελευταῖα 5-6 χρόνια ἔχουν πάρει θέσιν περί τῆς ἐπιστροφῆς τῶν γλυπτῶν τοῦ Παρθενῶνος στήν βάσιν τους. Ἐκεῖ ὅπου ἀνήκουν. Ὁ Γουότερς δέν εἶναι ὁ μοναδικός...
Καί ἀντί ὅλοι αὐτοί οἱ πολιτικάντηδες νά ἑστιάσουν σ᾿αὐτό,ἁπλῶς παίζουν στήν μικροπολιτική γιατί ἔτσι ἔχουν μάθει καί διότι ἔτσι πιάνει καλλύτερα στό ἀδαές κοινό τους.
Ἐπίσης θά ἔπρεπε,ὅπως πάρα πολύ σωστά ἐπεσήμανε καί ἡ ἀγαπητή μας Θεοδώρα πιό πάνω, νά ἀναφερθοῦν καί μάλιστα διεξοδικῶς,στίς κλεψιές πού εἶναι πάμπολλες σ᾿ὁλόκληρη τήν Ἑλλάδα μές τήν 100ετία καί πλέον αὐτῆς ( 1800 - 1920 ) μέ τούς ἐγγλέζους νά ἔχουν τά πρωτεῖα στήν κλεψιά !
Ἀλλά εἴπαμε ἡ μικροπολιτική θά κυριαρχῇ στήν χώρα ὅπου ἀνθεῖ φαιδρά πορτοκαλέα...! ! !
Καλησπέρα ἀγαπητέ Γρηγόριε !