Σᾶς παραθέτω καί τά δύο θέματα ὅπως τά βρῆκα δημοσιευμένα. Τά συμπεράσματα δικά σας. Διότι ἄν ἄρχίσω νά λέω φοβοῦμαι πώς θά μοῦ ἔρθῃ τέτοιος ἀποκλεισμός πού δέν ἔχει ξανασυμβῇ !
Σάλος στη Γαλλία με παράσταση όπου λευκά μωρά έγιναν σουβλάκι -Οι αντιδράσεις
Σκηνή από την παράσταση στο Φεστιβάλ της Αβινιόν
Σάλο, αλλά και ενθουσιώδεις κριτικές από μερίδα του Τύπου, έχει προκαλέσει στη Γαλλία, μια θεατρική παράσταση στο Φεστιβάλ της Αβινιόν, με τίτλο ««Carte noire nommée désir».
Πρόκειται για ένα έργο της αφρο-γαλλίδας Rébecca Chaillon, με καταγωγή από το νησί Μαρτινίκα, μιας υπερπόντιας περιοχής της Γαλλίας και στο οποίο πρωταγωνιστούν οκτώ αφρο-γαλλίδες ηθοποιοί.
Στην αρχή της παράστασης, η οποία διαρκεί δύο ώρες και 40 λεπτά, οι ηθοποιοί καλούν τις μαύρες γυναίκες από το κοινό να καθίσουν στους καναπέδες της αίθουσας, όπου τους σερβίρουν και αναψυκτικά, ενώ οι υπόλοιποι θεατές, στην πλειοψηφία τους λευκοί, παραμένουν καθισμένοι στα σκαλοπάτια. Γιατί αυτός ο ρατσιστικός διαχωρισμός; Για να μας κάνει να καταλάβουμε τι νιώθουν όσοι το ζουν καθημερινά, απαντούν οι συντελεστές της παράστασης.
Θέλοντας να αποδομήσει τον ρατσισμό, τα στερεότυπα και τα κλισέ που βιώνουν οι μαύροι στη Γαλλία, η δημιουργός Rébecca Chaillon, που πρωταγωνιστεί στο έργο, ενσαρκώνει μια καθαρίστρια η οποία σκουπίζει με φρενίτιδα το λευκό πλατό, στη συνέχεια γδύνεται, ενώ οι άλλες ηθοποιοί σχηματίζουν στα μαλλιά της τεράστιες κοτσίδες, που μοιάζουν με αλυσίδες, τις οποίες κρατάνε ως το τέλος της παράστασης.
Μια άλλη ηθοποιός ενσαρκώνει μια νταντά η οποία κρατάει μια τεράστια σούβλα στην οποία έχει περάσει «όλα τα παιδιά των Γάλλων που της έχουν εμπιστευθεί», όπως αναφέρουν οι παράγοντες της παράστασης. Η σκηνή αυτή προκάλεσε πολεμική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και αντιδράσεις στο κοινό. Αρκετοί θεατές φώναζαν κατά τη διάρκεια του έργου. Ένας άνδρας, μάλιστα, σηκώθηκε από τη θέση του, ανέβηκε στη σκηνή και έστριψε βίαια το δάχτυλο της χορογράφου Maguy Marin. Ένας άλλος άνδρας φώναζε «φάε τα σκατά σου!», στον σκηνοθέτη Johan Simons.
Το έργο δέχτηκε και ενθουσιώδεις κριτικές, από μερίδα του Τύπου. Η αριστερή εφημερίδα Libération αποκάλεσε την παράσταση «αριστούργημα» και υπερασπίστηκε την δημιουργό και πρωταγωνίστρια λέγοντας ότι «ανασκολοπίζει τα μεγαλύτερα κλισέ που συνδέονται με την αναπαράσταση της μαύρης γυναίκας στη σύγχρονη γαλλική κοινωνία, και ειδικά την έντονη σεξουαλικοποίησή της». Το περιοδικό Telerama έκανε λόγο για «μια αβάσταχτη όσο και μεγαλειώδη παράσταση». «Η περφόρμερ και σκηνοθέτης Rébecca Chaillon ταρακουνάει τις δυτικές και αποικιοκρατικές συνειδήσεις», έγραψε το πολιτιστικό σάιτ maze. «Ένα απαραίτητο χαστούκι», κατέληγε.
Ο τίτλος της παράστασης «Carte noire nommée Désir», που παραπέμπει στο «Λεωφορείο ο πόθος», του Ελία Καζάν, σχετίζεται με τα υποκοριστικά που δίνουν οι λευκοί για να ορίσουν το σώμα των μαύρων ως «καφέ» ή «σοκολάτα» [carte noir είναι μάρκα καφέ], αλλά και με τις φαντασιώσεις για το «εξωτικό» παρουσιαστικό τους και την σεξουαλικότητά τους. Γι'αυτό και στην παράσταση το σώμα έχει κεντρικό ρόλο, αποδομημένο, απομυθοποιημένο και αόρατο ουσιαστικά, αφού βάφεται λευκό.
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι αντιδράσεις ήταν εξαιρετικά έντονες και πολλοί μίλησαν για «ρατσισμό κατά των λευκών». Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ της Αβινιόν αναγκάστηκαν να εκδώσουν ανακοίνωση, αναφέροντας:
«Από τις 20 Ιουλίου 2023 στην Αβινιόν, οι ηθοποιοί της παράστασης Carte noire nommée désir της Rébecca Chaillon, η οποία θέτει το ερώτημα της θέσης των αφρικανικής καταγωγής γυναικών, που ζουν στη Γαλλία, δέχονται λεκτικές και σωματικές επιθέσεις, ρατσιστικής φύσης, τόσο κατά τη διάρκεια των παραστάσεων, όσο και στους δημόσιους χώρους. Είναι απαράδεκτο να σιωπήσουμε μπροστά σε αυτή την επίδειξη μίσους. Εκφράζουμε την αλληλεγγύη και τη στήριξή μας στους ηθοποιούς και στη δημιουργό Rébecca Chaillon», αναφέρει η ανακοίνωση του Φεστιβάλ.
Οι υπερασπιστές του έργου τονίζουν, σε ό,τι αφορά την επίμαχη σκηνή με τα μωρά-σουβλάκι, ότι το θέμα της δημιουργού δεν είναι να θυσιάσει τα παιδιά, αλλά αντίθετα να καταγγείλει τους λευκούς γονείς που είναι αδιάφοροι για τα παιδιά τους και έχουν τα οικονομικά μέσα να τα αφήσουν σε μαύρες νταντάδες, οι οποίες πληρώνονται ελάχιστα σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουν.
Πολλοί αντέδρασαν και για το γεγονός ότι οι μαύρες γυναίκες από το κοινό καλούνται να καθίσουν ξεχωριστά σε καναπέδες. Αν είναι να καταγγέλλουμε τον ρατσιστικό διαχωρισμό στο θέατρο, τότε σε τι ωφελεί να τον αναπαράγουμε στην παράσταση, ισχυρίστηκαν πολλοί. Άλλοι σχολίασαν βλέποντας την Rébecca Chaillon να σφουγγαρίζει, στα τέσσερα, το λευκό πλατό της παράστασης, επί μια ώρα, ότι δεν είναι φεμινιστικό να αναπαράγεις αυτή την εικόνα της γυναίκας, ακόμη κι αν θέλεις να την καταδικάσεις.
( Τό κείμενο ἀπό ἐδῶ καί οἱ φωτό ἀπό ἐδῶ)
Τρίτο -και φαρμακερό!- «χτύπημα» για το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.
Μετά τις πλαστικές καρέκλες και τα σκουπίδια στις παραστάσεις της Λένας Κιτσοπούλου και του Φρανκ Κάστορφ τις προηγούμενες εβδομάδες, αυτήν τη φορά τα όρια ξεπεράστηκαν κατά πολύ, με την απόφαση του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και του σκηνοθέτη Γιώργου Οικονόμου να δώσει σε μια trans γυναίκα που εκδίδεται μέσω διαδικτύου τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση «Φιλοκτήτης».
Η Φένια Αποστόλου, όπως είναι το όνομά της, μπορεί να έχει μακριά πορεία στα καλλιτεχνικά δρώμενα ως χορεύτρια, χορογράφος, ηθοποιός και σκηνοθέτρια, όμως -όπως φαίνεται και από τα στοιχεία που δημοσιεύουμε στη σημερινή «Espresso»- διατηρεί ενεργό προφίλ εδώ και 13 χρόνια στην ιστοσελίδα με call girls για όλα γούστα, ts-dating com!
«Είμαι η Φένια, εικοσιεννιάχρονο κορίτσι (διαφορετικού τύπου) με υπέροχο και μεγάλο μπούστο και εξαιρετικά προικισμένη. Μπορώ να ικανοποιήσω και τους δύο ρόλους στον έρωτα, χωρίς ταμπού, φτάνει μόνο να μου το ζητήσετε, λατρεμένα μου αγόρια… Εχω ψυχολογία παλλακίδας και είμαι ταγμένη να σας ικανοποιώ και να σας προσφέρω ασύλληπτες στιγμές ηδονής και έκστασης» αναφέρει χαρακτηριστικά στο κείμενο που συνοδεύει το προφίλ με τις XXX φωτογραφίες της, στις οποίες δείχνει ξεκάθαρα τα προσόντα της: από το γυμνό της στήθος μέχρι και το μόριό της σε… όλο του το μεγαλείο, αποδεικνύοντας έτσι και αυτό που γράφει, ότι δηλαδή είναι «εξαιρετικά προικισμένη»!
Εντύπωση, δε, προκαλεί το γεγονός ότι το 29χρονο trans call girl δεν κρύβει ούτε καν το πρόσωπό του στο προφίλ που διατηρεί στη «ροζ» ιστοσελίδα, από την οποία «παρελαύνουν» και γυναίκες escorts,( «παρελαύνουν» και γυναίκες escorts ( γυναίκες συνοδείας ) κάτι για το οποίο θα έπρεπε -αν μη τι άλλο- να είχε προνοήσει, γνωρίζοντας πως θα έπαιρνε μεγάλη δημοσιότητα το όνομά της λόγω της συμμετοχής της στην παράσταση «Φιλοκτήτης».
Ομως, δεν το έκανε… Και μη νομίζετε πως πρόκειται για κάποιο ξεχασμένο προφίλ, που έχει να χρησιμοποιηθεί πολύ καιρό από την ίδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία που γίνονται ορατά σε κάθε επισκέπτη στο «πονηρό» site, όπου η Φένια φαίνεται να προσφέρει τις ερωτικές υπηρεσίες της αντί αμοιβής, η τελευταία φορά που έκανε update στο προφίλ της ήταν στα μέσα Μαρτίου της φετινής χρονιάς, ενώ η τελευταία της επίσκεψη στην ιστοσελίδα καταγράφηκε μόλις πριν από ενάμιση μήνα, στις 15 Ιουνίου 2023. Ισως να ήταν και η περίοδος που ξεκίνησε τις πρόβες της για την παράσταση «Φιλοκτήτης» του Γιώργου Οικονόμου, όπου ενσαρκώνει τον χαρακτήρα του φαντάσματος μιας νεαρής κοπέλας, η οποία σκοτώθηκε άδικα σε τρομοκρατική επίθεση, με αποτέλεσμα να στοιχειώνει τα όνειρα του ήρωα, δηλαδή του Φιλοκτήτη.
Αναρωτιόμαστε, η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη είχε κάνει την έρευνά της για τις παράλληλες δραστηριότητες της Φένιας Αποστόλου με τον «Φιλοκτήτη»; Ή, όπως και σε άλλες περιπτώσεις σκανδάλων του παρελθόντος, απλώς δεν ασχολήθηκε;
Ἀπό ἐδῶ
Βουλευτής Μπιμπίλας : Είναι φυσιολογικό μια τρανς να παίξει στην Επίδαυρο
Ἄν τε καί εἰς ἀνώτερα στό ἑλλάντα πού ἔχει ξεπεράσει κατά πολύ ἀκόμη καί τήν πιό νεοταξίτικη χώρα τῆς γηραιᾶς ἡπείρου !
Γαλλία ; Ἐδῶ νά ᾿δῆς !!!
Υ.Γ. Εὐχαριστῶ ΕΑΦ !
Ἡ Πελασγική
Στην διάρκεια της Οθωμανικής αυτοκρατορίας που κράτησε 400 χρόνια και βάλε στα Βαλκάνια αλλά και στις μεσογειακές χώρες Τούρκοι, Άραβες και μαύροι της βόρειας Αφρικής που ήταν πειρατές σκότωσαν χιλιάδες λευκούς άντρες, βίασαν χιλιάδες λευκές γυναίκες, χιλιάδες λευκά κοριτσάκια και αγοράκια τα πούλησαν στα σκλαβοπάζαρα και πολλά από αυτά κατέληξαν στα χαρέμια να τα βιάζουν μουσουλμάνοι. Μόνο στην Ελλάδα στα 400 χρόνια σκλαβιάς υπολογίζεται ότι οι Τούρκοι σκότωσαν 2 εκατομμύρια Έλληνες. Αν εγώ γράψω ένα έργο που να δείχνει όλη αυτήν την βία τις δολοφονίες τους βιασμούς και το δουλεμπόριο από τους Τούρκους Άραβες και μαύρους και το καταθέσω στο φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου ή της Αβινιόν θα μου το απορρίψουν αμέσως γιατί "είναι φασιστικό, ρατσιστικό και παρακινεί σε φυλετικό μίσος". Αυτό που ανέβασε η μαύρη στην Αβινιόν δεν είναι ρατσιστικό και δεν παρακινεί σε φυλετικό μίσος; Και δεν κατάλαβα τι θέλει να δείξει; Ότι οι μαύρες μετανάστριες που πήγαιναν στην Γαλλία σφουγγαρίζανε πατώματα και κρατάγανε μωρά; Και τι ήθελες να κάνεις; Αφού ήσουν αμόρφωτη και ανειδίκευτη πατώματα θα σφουγγαρίζεις και θα κρατάς μωρά. Ήθελες να σε βάλουν διευθυντή στο Υπουργείο; Πού είναι ο ρατσισμός; Και αυτήν την σαχλαμάρα που σαφώς θέλει να κάνει τους λευκούς να νοιώσουν ενοχές την θεωρούν οι αριστεροί αριστούργημα; Και αν οι λευκοί πρέπει να νοιώσουν μια φορά ενοχές, οι μαύροι οι άραβες και οι μουσουλμάνοι πόσες φορές πρέπει να νοιώσουν ενοχές για τα εγκλήματα που έχουν κάνει στους λευκούς;
ΑπάντησηΔιαγραφήἌ, αὐτά δέν μετροῦν διότι ἀνήκουμε στίς χῶρες πού δέν πειράξαμε κανέναν ἀλλά ὅλοι εἴτε οἱ ἐκ τῶν Ἀλτάϊων ὀρέων καταβαίνοντες ἑρυθρομέλανες εἴτε μαῦροι, ἀκόμη καί κάποιες φάρες λευκές μᾶς ἔχουν ἀναλόγως " περιποιηθεῖ "...
ΔιαγραφήἜτσι αὐτοί πού θά φαίνονται μπροστά ὡς αἰτιολογία,λογικῶς ἀδικαιολόγητος, θά εἶναι οἱ ἀποικιοκράτες πού κῦττα νά ᾿δῆς βρέ παιδί μου,πάλι τό ἐπάνω χέρι ἔχουν !
Διότι τό θέμα εἶναι νά προσδιορίσῃ κάποιος ποιοί ἦσαν καί εἶναι οἱ "ἀποικιοκράτες" ,σέ παγκόσμιο ἐπίπεδον..
Ἔτσι λοιπόν μήν γυρέυεις την λογική. Σίγουρα εἶναι τό μόνον πού δέν θά βρῆς σ᾿ὅλο αὐτό πού χαρακτήρισαν οἱ προοδευτικοἰ ἀλληλέγγυοι ὡς " ἀπαραίτητο χαστούκι" . Διότι θά συνεχίζουν νά τό λένε ἀφοῦ αὐτός ἀκριβῶς εἶναι ὁ ῥόλος τους.
Κάτι σάν τόν Μπιμπίλα πού θεωρεῖ πάρα πολύ φυσιολογικό ἕνας/μία/α πόρνος/η/πορνίδιο νά βεβυλώνῃ τόν ἱερό τόπο τῆς Ἐπιδαύρου.
Καί μετά τούς φταίει ὁ Ποῦτιν,ὁ Ὄρμπαν,ἡ Μελόνι πού ὑποστηρίζουν καί στηρίζουν,μέ νύχια καί μέ δόντια,τήν Πολιτιστική Παράδοσιν !
Βρές μου τήν λογική...
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Κι ενα διαμαντακι απ την σελιδα του "Κοκκινου Ουρανου"
ΑπάντησηΔιαγραφή-Οι "τράπεζες" απειλούν πλέον τους ανθρώπους, ότι εάν έχουν «λάθος απόψεις» θα τους κλείνουν τους λογαριασμούς-
(Τωρα σε ΠΟΙΟΥΣ ανηκουν οι τραπεζες ειναι αλλουνου ραββινου ταλμουδοαναγνωσμα)
http://redskywarning.blogspot.com/2023/08/blog-post.html
Θά τούς κλείνουν τούς λογαριασμούς ; Ἄν εἶναι τόσο ἠλίθιοι καί διατηροῦν λογαριασμούς στά βρωμοκαταστήματά τους,καλά θά τούς κάνουν.
ΔιαγραφήὍσο γιά τούς ἐργαζομένους,νά ἀπαιτήσουν ἀνά χείρας πληρωμή.
Ἄμάν πιά,μέ τήν καμπαλαρία,πού θέλει νά βρίσκεται πάντα πάνω ἀπ᾿ὅλους καί ὅλα !
Βρέ ΟΥΣΤ λέμε...
Υ.Γ. Εἶδες τήν φωτό μέ τήν τουρίστρια πού φωτογραφίζεται μέ φόντο τόν Ἀπριλιανό Φοίνικα ; Ἁπλῶς χάρμα ἰδέσθαι !!! https://sxolianews.blogspot.com/2023/08/blog-post_20.html
Καλησπέρα ἀγαπητε ΕΑΦ !
Κατά ένα όχι και τόσο μυστήριο τρόπο κάθε ανθρωποκτόνα ιδεολογία συγκλίνει και με την μπολιολαγνεία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά τα μπόλια από κατάρα που νόμιζα ότι είναι θα γίνουν καθαρτικό και τα αφοδεύματα θα βρεθούν εκεί που πρέπει.
Καλησπέρα αγαπητ(ή-οί).
Μήν τό λές. Ξέρεις πόσοι καλοί ἄνθρωποι ἐξαναγκάστηκαν νά μπολιαστοῦν ;
ΔιαγραφήΞέρεις καί παρά ξέρεις.
Δέν εἶναι καλό οὔτε μπορεῖ νά σημαίνῃ κάποια κάθαρσιν,ὅπως τό χαρακτηρίζεις,τό κακό νά γινόμαστε μάρτυρες καθημερινῶς,θανάτων ἀνθρώπων πού δέν ἔφταιξαν σέ τίποτα.
Εἶναι θυσία τῆς καμπαλαρίας καί σέ καμμία περίπτωσιν δέν τήν ἐπικροτοῦμε.
Καλησπέρα ἀγαπητέ !
Έχεις δίκιο, πάντως πιστεύω πως όσοι αναγκάστηκαν έμειναν στο "2" με πολύ μεγάλες πιθανότητες να μην έχουν συνέπειες λόγω πλασέμπο ή αστοχίας του σκευάσματος (ισχυρισμός Μπαγκντί περί αστοχίας).
ΔιαγραφήΓια τους ζηλωτές δεν έχω αισθήματα συμπόνιας.
Δέν εἶδα νά σχολιάζετε τό : Βουλευτής Μπιμπίλας : Είναι φυσιολογικό μια τρανς να παίξει στην Επίδαυρο
ΑπάντησηΔιαγραφήσά νά λέῃ : εἶναι φυσιολογικό ἕνας μεγάλος ἡθοποιός-τραγωδός νά παίξῃ στήν Ἐπίδαυρο !!!
Ὁ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Μπιμπίλας ...
Καλησπέρα ἀγαπητοί !
ΠΟΙΟΣ ειναι αυτος ο βρωμιαρης; Η μανα του τον ξερει;
ΔιαγραφήΑγαπητη Π., ασχολουμεθα με σοβαροτερα προβληματα οπως ....το κουνημα της πετσετας.
ΥΓ
Για την τουριστρια διπλα στο σημα της Εθνικης Επαναστασης της 21ης Απριλιου' ακομα και σημερα οι κρυφοκομμουνιστες μουρμουρανε:
"Που εισαι Παπαδοπουλε";
Δέν ξέρω ἄν μουρμουρᾶνε τά κομμούνια αὐτό πού λές,ἀλλά τό πιό σίγουρο εἶναι πώς μετά ἀπό τόσα χρόνια μυαλό δέν ἔχουν βάλλει,γιά νά παραμένουν ἔστω καί κρυπτό-κομμουνιστές....
ΑπάντησηΔιαγραφήὍπως ἀκριβῶς τό διαπίστωνε κι᾿ὁ Κώστας Πλεύρης. ( τό θυμᾶσαι τό βίντεο...)
Ὅταν λές "βρωμιάρης" ἀναφέρεσαι στόν Βουλευτή Μπιμπίλα ;
Ὅσο γιά τό " κούνημα τῆς πετσέτας" ἄς τά ᾿δοῦν κάποιοι πού βλέπουν πάντα νοθεία στίς ἐκλογές καί ἀπαλλαγή κάθε εὐθύνης ἀπό τόν σύγχρονο "ἐπαναστάτη" ἑλληναρᾶ !
Ναί βρέ, ἡ νοθεία φταίει. Τί νόμιζες πώς ὁ Ἕλλην θά ψήφιζε τόν ἀπόγονο Μητσοτάκη ; Πές το ξανά : Ἡ σίνγκιουαλαρ ἤ ὅπως την λένε,ἔβγαλε τόν Κούλη. Ἄντε !
Δῶσε πετσέτα,ἁπλώστρα,ἀντηλιακό καί τό βράδυ πολύ ...διασκέδασιν στά "ντάπα-ντούπα" καί τίς λαϊκάντζες ( δέν ξέρω καί ποιές ἤ ποιοί εἶναι τῆς μοδός καθότι εἶμαι πολύ, μά πολύ μακριά ἀπό τέτοια εἴδη...). Καί νά μήν ξεχάσω : Καί πολύ φαΐ βρέ παιδί μου στά ῥέστοραν, τά ἑστιατόρια, τίς ταβέρνες καί δή τίς παραθαλάσσιες...
Ῥέει τό χρῆμα ἄφθονον,λέμε ! Ἀπό ποῦ ;
Ἔλα ντέ !
Υ.Γ. Κῦττα πού ἡ συντριπτική πλειοψηφία ἀνήκει στό 30% τῶν δημοσίων ϋπαλλήλων και γενικὼς κρατικοδίαιτων. Ἕνα 30% στό ὁποῖο ἄν προσθέσῃς κανείς καί τά περί αὐτοῦ σόγια καί ὅσους ὀφελοῦνται ἤ περιμένουν νά ὁφεληθοῦν αἰσίως φθάνουμε τό 45-50% ! Αὐτό πού ΠΑΝΤΑ θά ψηφίζει καί θά στηρίζῃ τό Συστημα !
Καλησπέρα ἀγαπητέ ΕΑΦ !