Άρθρα

Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2022

Βαρθολομαῖος - « Ἀδιάντροπος καί ὑποκριτής στό ἔπακρον» !

Σημείωσις ἀπό Νίκ Σταματάκης : Το Helleniscope ήταν το πρώτο μεταξύ όλων των ειδησεογραφικών ιστοσελίδων ελληνικού ενδιαφέροντος παγκοσμίως – που επεσήμανε τους κινδύνους που αντιμετωπίζει η αρκετά μεγάλη ελληνική κοινότητα της Ουκρανίας υπό τις παρούσες συνθήκες. Βρίσκονται κυρίως στην Ανατολική Ουκρανία, είναι Ρωσόφωνοι και Ορθόδοξοι υπό το Πατριαρχείο Μόσχας. Μια εβδομάδα μετά την εκτενή παρουσίαση και ανάλυσή μας (σύνδεσμος εδώ), ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Νίκος Δένδιας επισκέφθηκε την Ουκρανία και είχε εκτενείς επαφές με την ελληνική κοινότητα. Ελαφρό κτύπημα. Ο Βαρθολομαίος έχει σιωπήσει και προσποιείται ότι αυτή η ελληνική κοινότητα δεν υπάρχει. Γιατί; Διότι υπάγονται στο Πατριαρχείο Μόσχας και έχει αναλάβει μια αποστολή να διχάσει την Παγκόσμια Ορθοδοξία αποσπώντας την πλειονότητα των Ορθοδόξων που ανήκουν σε Ρωσικές, Σλαβικές και άλλες Εκκλησίες της Ανατολικής ΕυρώπηςΑδιάντροπος και υποκριτής στο έπακρον

Ἀπό : helleniscope.com


Καί ἀλήθεια,ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης γιατί δέν εἶπε μία κουβέντα,γιά τό Ἕλληνα ὁμογενῆ πού σκότωσαν οἱ Οὐκρανοί ναζί; Ποιός ἤ τί  τοῦ κλείνει τό στόμα ; 

Έκκληση για ειρήνη στην Ουκρανία απηύθυνε την Κυριακή  ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος από τον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι...“Ο Θεός να φυλάξει, ένας τέτοιος πόλεμος σήμερα μπορεί να εξελιχθεί στον 3ο Παγκόσμιο πόλεμο, γι’ αυτό και καταβάλλονται έντονες προσπάθειες για να αποφευχθεί το μοιραίο, το οποίο θα οδηγήσει σε εκατόμβες θυμάτων

Ἐνῷ ...κόπτεται γιά τήν Οὐκρανία καί τήν εἰρήνη,δέν βρῆκε μία λέξι συμπαθείας γιά τόν δολοφονημένο Ἕλληνα στό Γκράνιτνε τῆς Ἀνατολικῆς Οὐκρανίας. 

Ἀλλά ὅταν ἡ Τουρκία εἰσέβαλλε στήν Βόρεια Συρία,Ἀφρίν,ἐκεῖ δέν ἔβλεπε οὔτε τά περιστέρια τῆς εἰρήνης οὔτε τόν κλάδο ἐλαίας. Ἀπεναντίας εὐλογοῦσε τόσο τόν Ἐρντογάν γιά τήν « σοφή ἀπόφασίν του» ὅσο καί τά τουρκικά,μουσουλμανικά στρατεύματα γιά τά ὁποῖα προσευχόταν ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Χριστιανισμοῦ νά πετύχουν τόν σκοπό τους,τήν εἰσβολή σέ ξένα ἐδάφη,δῆλα δή !!!  Ἐκεῖ δέν ἔβλεπε ἑκατόμβες νεκρῶν ; Ἤ ἐκεῖνοι οἱ σκοτωμοί ἦσαν ...καλοί ; 

«Ως παράδοση της εκκλησίας μας, προσευχόμαστε πάντα για το κράτος μας, την υγεία των ηγετών μας και την ευτυχία και καλοδαιμονία του λαού μας... Προσευχόμαστε εσείς ( ἐννοεῖ τόν Ἐρντογάν) και οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις να οδηγηθείτε σε επιτυχία ...(ἐδῶ
 Ὅπως τό γράφει ὁ Νίκ Σταματάκης : « Ἀδιάντροπος καί ὑποκριτής στό ἔπακρον» ! 


Ἡ Πελασγική

7 σχόλια:

  1. https://katakomviki-ecclesia.blogspot.com/2021/08/blog-post_66.html#more

    ΔΕΣ ΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ
    ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΞΕΡΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καί ὁ μακαριστός Χριστόδουλος ;


      Ὅσο γιά τό Βαρθολομαῖο,τί νά πῶ ; Ἴσως ὁ χειρότερος Πατριάρχης πού ἔχει περάσει,τά τελευταῖα 100 χρόνια !

      Καί μᾶλλονἀπό ἐδῶ καί πέρα μόνον τέτοιους θά ἔχουμε στίς ὑψηλότερες βαθμίδες τῆς Ἐκκλησίας .

      Καλό ξημέρωμα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
  2. ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ 1/2

    ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

    1.Πιστεύει καὶ κηρύττει τὶς ἰδέες τοῦ Ἀντίχριστου Οἰκουμενισμοῦ: «Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας».1Ἡ μεγαλύτερη ὕβρις ὅλων τῶν ἐποχῶν ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ. Μόνο ἕνας διάβολος θὰ μποροῦσε νὰ ὑποστηρίξει τέτοια πράγματα. Καὶ ὅμως οἱ ἐπίσκοποι καὶ ἱερεῖς τον μνημονεύουν και κοινωνοῦν μαζί του !

    2.Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι τὸ Κοράνιο (καὶ οἱ γραφὲς τῶν ἄλλων θρησκειῶν) εἶναι «ἴσο μὲ τὴν Ἁγία Γραφὴ, ἱερὸ ὅπως αὐτή και ἃγιο»2 καὶ ὅτι οἱ Μουσουλμᾶνοι μποροῦν νὰ πᾶνε στὸν παράδεισο χωρὶς νὰ πιστεύουν στὸν Χριστό.3


    3.Πιστεύει καὶ κηρύττει ὅτι πολλὲς ἐντολὲς τοῦ Θεοῦ εἶναι προσωρινές,4 διαφωνώντας ἀκόμα καὶ μὲ τὸν Κύριο!


    4.Ὀνομάζει «εὐλογημένη» καὶ τιμᾷ τὴν Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων, ἐκεῖ ποὺ ὑβρίζεται ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Θεοτόκος.5


    5.Πιστεύει καὶ κηρύττει τὴν βασικὴ ἀρχὴ τῆς Μασονίας ὅτι δηλαδή: «ἕκαστος νὰ λατρεύῃ τὸν Ἕνα Θεὸν ὡς [=ὅπως] προτιμᾷ…». «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποῖαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν».6

    6.Ἐπιδιώκει τὴν κατάργηση, ἢ τροποποίηση πλειάδας Ἱερῶν Κανόνων, κάτι, ποὺ γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, εἶναι γνώρισμα αἱρετικοῦ ἀνθρώπου.7  Ὀνομάζει τοὺς Ἱ. Κανόνες: «Τείχη τοῦ αἴσχους».8

    7.Πιστεύει καὶ κηρύττει - σὲ ἀντίθεση μὲ δεκάδες Συνόδους καὶ ἑκατοντάδες Ἁγίους - ὅτι ἡ Ρωμαϊκή «ἐκκλησία» εἶναι κανονική, τὰ μυστήριά της ἔγκυρα καὶ ὁ Πάπας κανονικὸς Ἐπίσκοπος. Τὸ 1995 συνυπέγραψε μὲ τὸν Πάπα «ΚΟΙΝΗΝ ΜΑΡΤΥΡΙΑΝ ΠΙΣΤΕΩΣ». Τὸ 2011 μάλιστα, κατήχησε καὶ σπουδαστὲς παπικοῦ πανεπιστημίου ὑπὲρ τοῦ Πάπα: «Ὁ Οἰκ. Πατριάρχης κ. Βαρθολομαῖος δέχτηκε ἐπίσκεψη ὁμάδας φοιτητῶν τοῦ Ποντιφικοῦ Ἰνστιτούτου Sant Apollinare. Ἀναφερόμενος στοὺς φοιτητὲς τοὺς εἶπε: «Ἀκολουθῆστε τὸν Πάπα. Ὁ Πάπας Βενέδικτος ὁ ΙΣΤ΄ εἶναι ἕνας μεγάλος θεολόγος ποὺ κάνει καλὸ σὲ ὅλες τὶς Ἐκκλησίες. Ἀκολουθῆστε τον μὲ ἀγάπη καὶ συμπάθεια». 9


    8.Συμπροσευχήθηκε μὲ Προτεστάντες ποὺ εἶναι διαστρεβλωτὲς τῆς διδασκαλίας τοῦ Ἰησοῦ, ὑβριστὲς τῆς Θεοτόκου, περιφρονητὲς τῶν Ἁγίων μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας καὶ ὡς Eἰκονομάχοι, βρίσκονται ὑπὸ τὸν ἀναθεματισμὸ τῆς 7ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου. Κάνει ἀποδεκτὸ τὸ βάπτισμα τῶν Προτεσταντῶν (Λουθηρανῶν).10


    9.Τὸν Νοέμβριο τοῦ 1993 προέβη σὲ ἄρση τῶν ἀναθεμάτων ἀνάμεσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ στὴν αἵρεση τῶν Μονοφυσιτῶν. Ἡ κάθε πλευρὰ ἀναγνώρισε τὴν ἄλλη ὡς Ὀρθόδοξη. Τὶς καταδίκες καὶ τὰ ἀναθέματα τῆς 4ης Οἰκουμενικῆς πρὸς τοὺς Μονοφυσίτες (ποὺ τὰ ἐπανέλαβαν οἱ ἑπόμενες Σύνοδοι) τὰ ὀνομάζει «παρεξηγήσεις τοῦ παρελθόντος ποὺ ἔχουν ξεπεραστεῖ» ἀφοῦ «δὲν ὑπάρχει θεολογία ποὺ μᾶς χωρίζει»!11

    10.Ἀναγνωρίζει τὶς χειροτονίες τῶν Ἀγγλικανῶν.12

    11.Τὸ 1991 στὸ Μπάλαμαντ τοῦ Λιβάνου ἀποδέχτηκε τὰ μυστήρια τῶν παπικῶν καθὼς καὶ τὴν Οὐνία...».13

    12. Στὸ συνέδριο τοῦ Π.Σ.Ε., τὸ  2006, στὸ Porto Alegre, ἀποδέχτηκε  την  κοινὴ  δήλωση  μὲ τοὺς Προτεστάντες, ὅτι  δὲν ὑπάρχει μόνο Μία Ἐκκλησία, ἀλλὰ ὅτι οἱ 348 Ἐκκλησίες -μέλη τοῦ ΠΣΕ- εἶναι γνήσιες Ἐκκλησίες. Μία δὲ ἀπὸ αὐτὲς εἶναι καὶ ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία! Οἱ ποικίλες αἱρετικὲς διδασκαλίες τῶν Προτεσταντῶν θεωροῦνται ὡς διαφορετικοὶ τρόποι ἐκφράσεως τῆς ἰδίας πίστεως καὶ ὡς ποικιλία τῶν χαρισμάτων τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Δεχόμενοι ἔτσι ὅτι τελικὰ δὲν ὑπάρχουν αἱρέσεις!! «Αὐτὲς οἱ Ἐκκλησίες καλοῦνται νὰ συμβαδίζουν ἀκόμη καὶ ὅταν διαφωνοῦν».14

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 2/2

    13.Μὲ τὰ παραπάνω δεδομένα ἀρνεῖται τέσσερα ἄρθρα τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως.


    14.Εἶναι Ἁγιομάχος καὶ Πατρομάχος. Εἶπε: «Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν (τὸ Σχίσμα) προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλὰ ὀφείλομεν ἐνώπιον Αὐτοῦ ὅπως ἐπανορθώσωμεν τὰ σφάλματα ἐκείνων»!!!15   Εἶναι ἀπροκάλυπτα ἁγιομάχος. Αὐτὸς ὅμως ποὺ βλασφημεῖ τοὺς Ἁγίους εἶναι ἀντίχριστος.16


    15.Δηλώνει ὅτι εἶναι «εὐλογημένη» ἡ Συναγωγὴ τῶν Ἑβραίων. Γιὰ τὸν Ἱερὸ Χρυσόστομο, βεβαίως, ἡ Συναγωγή «εἶναι χῶρος δαιμονίων ποὺ συνάζονται οἱ σταυρωτὲς τοῦ Χριστοῦ καὶ θεομάχοι».17


    16. Τον ‘Ιούνιο τοῦ 2016 στο Κολυμπάρι τῆς Κρήτης προήδρευσε τῆς ψευδοσυνόδου και ὑπέγραψε πλῆθος αἰρετικῶν διατάξεων και κανόνων μαζί με τους ἂλλους «Προκαθημένους» και τους ψευδεπισκόπους που ἒλαβαν μέρος, χωρίς να ἒχουν δικαίωμα ψήφου.18 


    Παραπομπές:

    1 «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 603, σελ. 15 καὶ «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 494, σελ. 23, Γενεύη 1994 . «Ἐπίσκεψις» 511/30-11-1994 καὶ «Ὀρθόδοξος Τύπος» 11-9-2009, «Ἀδέσμευτος Τύπος» (Μήτση) 21/9/2004, «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀριθ. 523, σ. 12, Γενεύη 1995.
    2 Ἀντιφώνηση πρὸς τὸν πρόεδρο τοῦ Ἰρὰν Mohamend Khatami στὶς 13-1-2002. «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ.606,σ.2 . «Ὀρθ.Τύπος»,15/3/2002.«ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 563, σ. 21.
    3 www.romfea.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=3117&Itemid=2,Ἐκκλ.Πρακτορεῖο Εἰδήσεων www.amen.gr 20/1/2013.
    4 «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», 21/9/2003.
    5 Νέα Ὑόρκη, 28η Ὀκτ. 2009. Ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης παραλαμβάνει τὸ βραβεῖο «Μακκαβαίων» μὲ τὸ ὁποῖο τὸν «τίμησε» ἡ Ἑβραϊκὴ Συναγωγὴ τῆς πόλης.
    6 Ὁμιλία στὸ Μπαχρέϊν, στὶς 25−9−2000. «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 588, σελ. 16 καὶ ἀπὸ μήνυμα ποὺ ἔστειλε στοὺς Μουσουλμάνους ὅλου τοῦ κόσμου μὲ τὴν εὐκαιρία τοῦ Ραμαζανίου. Ρεπορτὰζ τοῦ Νίκου Παπαδημητρίου στὸ “Flash” στὶς 16.12.2001.
    7 Ἀρχιμ. Βαρθολομαίου Ἀρχοντώνη, Περὶ τὴν κωδικοποίησιν τῶν Ἱερῶν Κανόνων καὶ τῶν Κανονικῶν Διατάξεων ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ, Θεσ/κη 1970, σ. 15.
    8 «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀρ. 423, 15/7/1989, σ, 6-7.
    9 http://entoytwnika.blogspot.com/2011/03/blog-post_28.html#ixzz1cja7kdc6
    10 «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ», ἀριθ. 640/31-10-2004: «Κοινὸν ᾿Ανακοινωθὲν τῆς 13ης συναντήσεως μεταξὺ Θεολόγων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου Κων/πόλεως καὶ τῆς Εὐαγγελικῆς “᾿Εκκλησίας” ἐν Γερμανίᾳ» (16-22.9.2004).
    11 www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=816
    12 Στεφανίδου Β., Ἐκκλησιαστικὴ Ἱστορία, σ. 711.
    13 Πορίσματα Διορθόδοξου Συνεδρίου γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, Θεσσαλονίκη 2004, περ. «Θεοδρομία», τεῦχ. 4ο.
    14 «Ὁμιλία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου ἐπὶ εὐκαιρίᾳ τῆς 60ης ἐπετείου ἀπὸ τῆς ἱδρύσεως τοῦ Π.Σ.Ε.», Θεοδρομία 1 (Ἰαν.–Μάρτιος 2008) σ. 145.
    15 «ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ»15-6-1989,«Ἐκκλ.Ἀλήθεια»16.12.1998κ’ἐφημερίδα «Νέοι Ἄνθρωποι» 26-2-1999.
    16 Ἀποκ. ιγ΄6.
    17 Λόγος Κατά Ιουδαίων, 2,4,6
    18 Βλ.στο Ἰστολόγιο «Θεογνωσία» την μελέτη τοῦ καθηγ.Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου Κυριάκου Κυριαζόπουλου, για τις αἰρέσεις που ψήφισαν οἰ «Προκαθήμενοι» και  οἱ ψευδεπίσκοποι στην ψευδοσύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου καθώς και την μήνυση τοῦ ἰδίου κατ’αὐτῶν (Για τον χαρακτηρισμό ψευδεπίσκοπος/οι, βλέπε τον 15ον κανόνα τῆς Πρωτοδευτέρας Οἰκουμενικῆς Συνόδου στο Ἰ.Πηδάλιον).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάπας και κρατούσα εκκλησία - άρση ακοινωνησίας απο το 1965


    Καταθέτω τα παρακάτω αποσπάσματα από το βιβλίο του Μ. Ν. Ιερόθεου Βλάχου «Ἡ Ἁγία καὶ Μεγάλη Σύνοδος, Θεολογικὲς καὶ ἐκκλησιολογικὲς θέσεις» (σελ. 150-154), στο οποίο αποκαλύπτει την μεγάλη απάτη κατά της Πίστεως που συντελέστηκε το 1965 με την υποτιθέμενη άρση αναθεμάτων και την οποία οι Αρχιερείς γνωρίζουν εδώ και καιρό:

    «Τὸ ἐκπληκτικὸ τῆς ὑπόθεσης εἶναι ὅτι ἐνῶ τὸ ἑλληνικὸ κείμενο κάνει λόγο γιὰ ἄρση τοῦ ἀναθέματος ποὺ ἔγινε τὸ 1054 μ.Χ., τὸ πρωτότυπο γαλλικὸ κείμενο καὶ τὸ ἀγγλικὸ κάνουν λόγο γιὰ ἄρση ἀκοινωνησίας. Συγκεκριμένα. Τὸ ἑλληνικὸ κείμενο γράφει: «4) Ὅθεν ὁ πάπας Παῦλος ὁ ΣΤ\ καὶ ὁ πατριάρχης Ἀθηναγόρας ὁ Α’ μετὰ τῆς περὶ αὐτὸν Συνόδου... β) ἀποδοκιμάζουσιν... τὰ ἐπακολουθήσαντα ἀναθέματα...
    Τὸ γαλλικὸ (πρωτότυπο) κείμενο γράφει: «C‘ est porqouoi le pape Paul VI et le patriarche Athenagoras Ier en son synode… b) regreter également et enlever de la memoire et du milieu de l‘ Eglise les sentences d‘ excommunication…
    Τὸ ἀγγλικὸ κείμενο γράφει: «Pope Paul VI and Patriarch Athenagoras I whith his synod, in common agreement… b) They likewise regret and remove both from memory and from the midst of the Church the sentences of excommunication…
    Σαφής ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ κλήρου και λαού, καθώς το μεν ελληνικό κείμενο κάνει λόγο για άρση αναθεμάτων, τα δε άλλα κείμενα, γαλλικό και αγγλικό, κάνουν λόγο για άρση ακοινωνησίας.
    Και μετά από αυτές τις φρικιαστικές αποκαλύψεις ὁ Μ. Ναυπάκτου ρωτάει (μάλλον αστειευόμενος τουλάχιστον): «Ἑπομένως, πρέπει νὰ διευκρινισθεῖ σαφέστατα (πόσο πιο σαφέστατα;) τό τί ἔγινε τὸ 1965: ἄρση ἀκοινωνησίας ἢ ἄρση ἀναθεμάτων. Ἄν ἔγινε ἄρση τῶν ἀναθεμάτων... τότε ὑφίσταται ἡ ἀκοινωνησία... Ἂν ἔγινε ἄρση τῆς ἀκοινωνησίας... τότε γιατὶ γίνεται ὁ θεολογικὸς διάλογος προκειμένου νὰ ἀρθῆ ἡ ἀκοινωνησία;... Τὸ γεγονὸς εἶναι ὅτι οἱ Ρωμαιοκαθολικοὶ ἰσχυρίζονται σὲ διάφορες συζητήσεις ποὺ ἔχω κάνει μαζί τους ὅτι ἔγινε ἡ ἄρση ἀκοινωνησίας τὸ 1965, γι’ αὐτὸ προέρχονται στοὺς Ὀρθοδόξους Ναοὺς γιὰ νὰ κοινωνήσουν τοῦ Σώματος καὶ τοῦ Αἵματος τοῦ Χριστοῦ.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/48451-oikoumenikos-patriarxis-ergazometha-me-ton-papa-kai-efxometha-taxeia-enosi-ton-ekklision

    ΦΡΕΣΚΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΙ ΑΛΛΑ ΦΡΕΣΚΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΑ

    https://katanixi.gr/synergates/metoikos/o-p-vartholomaios-anakiryxe-agio-ton-anathematismeno-kyrillo-loykari/

    ΑπάντησηΔιαγραφή