Άρθρα

Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2021

Διαφημίζοντας τό Ἀζερμπαϊτζάν στήν Συμπρωτεύουσα !

Ἀστικά λεωφορεῖα στήν συμπρωτεύουσα,φιλοξένησαν διαφήμιση ὅπου προβάλεται ἡ πόλη Shushi στό Ἀρτσάχ ἤ ἀλλιώς Ναγκόρνο Καραμπάχ,ὡς Σουσά ὅπως τήν μετονόμασαν οἱ Ἀζέροι μετά τήν κατάληψη τῆς περιοχῆς καί τόν ἐκδιωγμό τῶν Ἀρμενίων. Διαβάζουμε :

Όνειδος για τη χώρα η διοίκηση του ΟΑΣΘ (Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης), που τόλμησε να προσβάλει με το χειρότερο τρόπο ένα ολόκληρο λαό όπως ο Αρμενικός, που στέκεται σταθερά χωρίς παρεκκλίσεις στο πλευρό των Ελλήνων, με οποιοδήποτε κόστος εδώ και πολλές δεκαετίες. 

Ο καθηγητής που βρίσκεται στο τιμόνι του οργανισμού, ο Γιώργος Σκόρδας που ενώ είναι Πρόεδρος , εκτελεί ταυτόχρονα και χρέη ως Διευθύνων Σύμβουλος, όχι μόνο αγνόησε τη στενή φιλία και την κοινή πορεία των δύο αυτών λαών, αλλά ταυτόχρονα βεβήλωσε τη μνήμη των χιλιάδων Αρμενίων που έπεσαν νεκροί στο πεδίο της μάχης, για την υπεράσπιση του Shushi στο Αρτσάχ ή αλλιώς Ναγκόρνο Καραμπάχ

Έπεσαν μαχόμενοι χιλιάδες νέοι άνθρωποι για τα ιδανικά τους, από τα πυρά των εισβολέων Αζέρων που επιβουλεύθηκαν τα ιερά Αρμενικά χώματα και με τη βοήθεια των Τούρκων, κατάφεραν να τα καταλάβουν. Οι Αζέροι εισβολείς βάφτισαν προκλητικά την Αρμενική περιοχή Shushi σε Susa και την χαρακτήρισαν Αζερική. 

Ακριβώς ένα χρόνο από τη δραματική εξέλιξη του πολέμου, θέλησαν να προκαλέσουν τους Αρμένιους μέσα στην Ελλάδα, μιας και θεωρείται η μεγαλύτερη κοινότητα στη χώρα. 

Βρήκαν διαθέσιμο τον Πρόεδρο και και ταυτόχρονα Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης και του έδωσαν εντολή να διαφημίσουν τη λεία τους στα αστικά λεωφορεία της συμπρωτεύουσας, όχι για να έλξουν Έλληνες ή ξένους τουρίστες στην περιοχή του Ναγκόρνο Καραμπάχ, αλλά για να προκαλέσουν το Αρμενικό λόμπι στην Ελλάδα και να αποδείξουν ότι όλα στην εποχή που ζούμε έχουν την τιμή τους και εξαγοράζονται, όπως οι συνειδήσεις, ιδίως αν αυτές είναι ανύπαρκτες και τότε το τίμημα είναι ακόμα πιο χαμηλό. 

Για μερικά Αζερικά πετροδόλαρα, ο καθηγητής χτίζει τη δική του καριέρα στο πλευρό του δικτάτορα Αλίεφ. 

Δεν μένει να πει ναι ακόμα κι όταν θα θελήσει να διαφημίσει στη χώρα μας τα Βαρώσια ο Τούρκος πρόεδρος του ψευδοκράτους της κατεχόμενης Κύπρου Μουσταφά Ακιντζί, πετώντας του στα μούτρα μερικές Τουρκικές λίρες

Δεν πρέπει να νιώθει και πολύ περήφανος για την επιλογή του ο Υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής. ( γράφει ὁ Κρικόρ Τσακιτζιάν,ἐδῶ)
  
  Καί βεβαίως μετά τόν σάλο πού ξεσηκώθηκε : 
  
  Άμεση ήταν η αντίδραση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΘ κ. Γιώργου Σκόρδα, στο αιχμηρό δημοσίευμά μου για την άθλια διαφήμιση των Αζέρων που απεικονίζει προκλητικά την αιματοβαμμένη πόλη Shushi να έχει αλλάξει όνομα και να την λανσάρουν οι Αζέροι ως τουριστικό προορισμό στους Έλληνες στα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης και μάλιστα με την νέα της ονομασία Susa.

Ο καθηγητής κύριος Σκόρδας Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού, αναγνωρίζει την αναστάτωση που προκάλεσε, όπως λέει, το συγκεκριμένο γεγονός σε ολόκληρη την Αρμενική κοινότητα, που βρίσκεται στην Ελλάδα και έσπευσε να ξεκαθαρίσει ότι δεν έχει καμία ευθύνη ο οργανισμός για τις διαφημίσεις στα λεωφορεία, αλλά η εταιρεία που έχει αναλάβει κατ’ αποκλειστικότητα το έργο, είναι η  INTERBUS

Ολόκληρη η απάντηση του κ. Σκόρδα : 
  
 Επιτρέψτε μου να σας ενημερώσω ότι ο διαφημιστικός χώρος στο εξωτερικό των λεωφορείων του ΟΑΣΘ έχει παραχωρηθεί με σύμβαση από το 2015 και για 10 χρόνια στην εταιρία INTERBUS. Συνεπώς, η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν είχε την παραμικρή ιδέα για το θέμα. 

Έλαβα γνώση από το άρθρο σας για την συγκεκριμένη διαφήμιση και ήδη έχω δώσει εντολή να αφαιρεθεί από το λεωφορείο.

Ειλικρινά λυπούμαι για την προκληθείσα κατάσταση, εν αγνοία του ΟΑΣΘ.
  
Καί συνεχίζει ὁ συντάκτης τοῦ θέματος Κρικόρ Τσακιτζιάν : 

... η INTERBUS όπως είδαμε έχει αναλάβει για τα επόμενα 10 χρόνια τις διαφημίσεις σε λεωφορεία, τραμ, μετρό και 17 αεροδρόμια της χώρας, μαζί με το Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτή εταιρεία λοιπόν που έβαλε αυτή την αισχρή διαφήμιση στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, αύριο θα πληρωθεί για να βάλει και στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας μας την ίδια ή παρόμοια διαφήμιση; 

Ποιοί βρίσκονται πίσω από τη συγκεκριμένη εταιρεία INTERBUS, ας μας απαντήσει ο αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών κύριος Κώστας Καραμανλής

 Δείτε στην ανάρτηση που έκανε ο πρέσβης της πρεσβείας του Αζερμπαϊτζάν, ποιοί ήταν οι σκοποί τους και τους πρόθυμους που έσπευσαν να τους ικανοποιήσουν.

( ἀπό ἐδῶ)

Βεβαίως ὁ συντάκτης τοῦ παραπάνω θέματος πρέπει νά ἔχῃ κάνει λάθος σχετικά μέ τήν ἀνάρτηση στό Messenger, τήν ὁποία χρεώνει στόν Πρέσβη τοῦ Ἀζερμπαϊτζάν. Στήν πραγματικότητα ὁ Πρέσβης ὀνομάζεται Anar Huseynov ( ἐδῶ ἡ σελίδα του στό τουΐτερ) καί ὄχι Ilyas. Ὁ Ilyas Huseynov εἶναι ἕνας Ἀζέρος πολιτικός ἀναλυτής ( ἐδῶ)

Δέν ἔχει καί πολύ σημασία ὅμως ἀφοῦ ἡ οὐσία πού μετρᾶ εἶναι πώς τά ἀστικά λεωφορεῖα τῆς Συμπρωτεύουσας,προβάλλουν τήν κατεχόμενη περιοχή ἀπό τά πατρογονικά ἐδάφη τῶν Ἀρμενίων,σέ καθημερινή βάση στούς δρόμους τῆς πόλεως καί μάλιστα ἐκεῖ ὅπου ὑφίσταται ἕνας μεγάλος ἀριθμός Ἀρμενίων. Αὐτή εἶναι ἡ οὐσία ὅπως καί ἡ ἐρώτηση πού τίθεται σχετικῶς μέ τήν ἑταιρεία INTERBUS ( Ο Όμιλος Κοπελούζου είναι βασικός μέτοχος της INTERBUS Α.Ε. ἐδῶ ) στήν ὁποία πουλήθηκαν γιά 10 χρόνια τά δικαιώματα διαφημίσεως σέ συγκοινωνιακά μέσα μεταφοράς,ἀπό τό ἀρμόδιο ὑπουργεῖο Μεταφορῶν τοῦ κ. Κώστα Καραμανλῆ.  

Τώρα θά μοῦ πῆς πόσοι ἀπό τούς Θεσσαλονικεῖς ἤ ὅπου ἀλλοῦ στήν Ἑλλάδα ὑπάρξει ἡ ἀνάλογη διαφήμιση, θά καταλάβουν τί σημαίνει Σουσά ; Ἔλα ντέ ; Συνεπῶς ἡ δικαιολογημένη ἀντίδραση τῶν Ἀρμενίων ἔρχεται ν᾿ἀποδειξῃ τόν πονηρό καί δόλιο τρόπο μέ τόν ὁποῖο ἐνεργοῦν οἱ ὅποιοι ἐξουσιαστές. Μέχρι νά τούς πάρουν χαμπάρι κάποιοι καί νά ἀντιδράσουν,θά ἔχουν κάνει τήν δουλειά τους,αὐτό εἶναι τό σίγουρο...


Ἡ Πελασγική

9 σχόλια:

  1. Αν αποκαλυφθει οτι πισω απ ολη την ιστορια, κρυπτονται οι συνηθως υποπτοι, δηλ. οι εβραιοι, δεν θα εκπλαγω ουδολως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kοπελούζος Δημήτριος βεβαίως με καταγωγή από Νάξο. Το 1960 σε ηλικία δέκα ετών, κατά δήλωσιν του, επώλη έξωθεν του γηπέδου του Παναθηναϊκού μετά του αδελφού του Μανώλη τους στυλό διαρκείας BIG, η νέα τεχνολογία της εποχής. Το 1972, όν φοιτητής Μηχανολογίας στο ΕΜΠ, η μητέρα του παραδίδει σ΄αυτόν και τον αδελφό του βιβλιάριον ταμιευτηρίου με κατάθεσι ήμισυ δις δρχ.!
    Που ευρέθησαν; Πατέρα δεν είχε;
    Οι Γερμανοί του παραχωρούν την συναρμολόγησι των λεωφορείων Setra της Καισμπόρερ, παρωχημένο μοντέλο του 1964. Η άδεια κατασκευής του είχε παραχωρηθή στην κομμουνιστική κυβέρνησι της Βουλγαρίας. Τμήματα του έφθαναν από Βουλγαρία.
    Το 1977 κατέρχεται στις εκλογές ανεπιτυχώς με την Ένωσιν Κέντρου, επιτυχώς το 1981 με Ν.Δ..
    Αρχίζει να αναλαμβάνη με τον αδελφό του, επίσης μηχανολόγο, έργα ΔΕΗ.
    Με την πτώσι του κομμουνιστικού καθεστώτος, της αλήστου μνήμης Σοβιετικής Ενώσεως, αναπτύσει σχέσεις με τα εγκληματικά στοιχεία που εσφετερήσθησαν τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους της Ρωσίας επί Γέλτσιν.
    Όταν ιδρύει την ιστοσελιδα του newbeast.gr όλα τα ΜΜΜ των Αθηνών έχουν καθ΄όλον το μήκος και του πλάτους τους σχετική διαφήμησι. Interbus A.E γαρ...
    Με την κρατική γερμανική εταιρεία Frankport κατέλεβε 14 ελληνικά αεροδρομία. Συμμετέχει στο σχήμα.
    Τώρα υλοποιεί στην Αλεξανδρούπολι την κατασκευή εργοστασίου ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο μάλλον εξ Αζερμπαϊτζάν 877MW. Κρατική εταιρεία των Σκοπίων συμμετέχει με 25%!!!;

    Μέτων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στήν Ἀλεξανδρούπολη τήν ἀγαπημενη πόλη τοῦ Πάϊατ.Ἐκεῖ στό Ἀζερμπαϊτζάν ὑπάρχει ἡ κρατικἠ ἑταιρεία SOCAR. Διαβάζουμε ἀπό τό βικιπαίδεια :

      Η SOCAR είναι εταιρεία πετρελαίου εξ ολοκλήρου κρατική που εδρεύει στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν. παράγει πετρέλαιο και φυσικό αέριο από τις χερσαίες και υπεράκτιες πεδιάδες στο τμήμα του Αζερμπαϊτζάν στην Κασπία Θάλασσα.

      Λειτουργεί δύο διυλιστήρια πετρελαίου στη χώρα, εργοστάσιο επεξεργασίας αερίου και παρέχει φυσικό αέριο μέσω αγωγών σε όλη τη χώρα. Η εταιρεία διαθέτει πρατήρια καυσίμων με το εμπορικό σήμα SOCAR στο Αζερμπαϊτζάν, τη Γεωργία, την Ουκρανία, τη Ρουμανία και την Ελβετία.

      Ἐπίσης πρέπει νά θυμηθοῦμε τήν σχέση τοῦ Βρύζα με τήν ἐν λόγῳ ἑταιρεία :

      Τον Ιούνιο του 2012, ο ​​Bryza διορίστηκε μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Turcas Petrol , θυγατρικής της κρατικής SOCAR του Αζερμπαϊτζάν. Ο Bryza είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου σε εταιρείες NEQSOL, ένας ενεργειακός όμιλος του Αζερμπαϊτζάν....( https://sxolianews.blogspot.com/2020/11/blog-post_63.html).

      Νά θυμηθοῦμε ἐπίσης γιά τό ἄτομο αὐτό : Τον Ιούνιο του 2005, ανέλαβε καθήκοντα Αναπληρωτή Βοηθού Υφυπουργού Ευρωπαϊκών και Ευρασιατικών Υποθέσεων. Ήταν υπεύθυνος για την εποπτεία της πολιτικής και τη διαχείριση των σχέσεων με χώρες του Καυκάσου και της Νότιας Ευρώπης. Ηγήθηκε επίσης των προσπαθειών των ΗΠΑ να προωθήσουν ειρηνικούς διακανονισμούς αυτονομιστικών συγκρούσεων στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ , την Αμπχαζία και τη Νότια Οσετία. Επιπλέον,ήταν ο συντονιστής για την ενεργειακή πολιτική των ΗΠΑ στις περιοχές που περιβάλλουν τη Μαύρη και την Κασπία Θάλασσα και συνεργάστηκε με ευρωπαϊκές χώρες σε θέματα ανοχής, κοινωνικής ένταξης και Ισλάμ...

      Τώρα ἄν μᾶς λέει κάτι ἡ σχέσις Τουρκίας,Ἀζερμπαϊτζάν καί ἐν τέλει Σκοπίων ὅπως ἀναφέρεις «Τώρα υλοποιεί στην Αλεξανδρούπολι την κατασκευή εργοστασίου ηλεκτροπαραγωγής με φυσικό αέριο μάλλον εξ Αζερμπαϊτζάν 877MW. Κρατική εταιρεία των Σκοπίων συμμετέχει με 25%!!!;»,νομίζω πώς δέν εἶναι καί πολύ δὐσκολο νά τήν ἐντωπίσουμε (αὐτή τήν σχέση ἐννοῶ...).

      Καί ὁ Βρύζα παντρεμένος μέ τουρκάλα εἶναι :

      «..Ο Μπράϊζα,ανέπτυξε στενούς δεσμούς με την ελίτ της Αζερίας στο Μπακού. Ειδήσεις για έναν υψηλόβαθμο υπουργό Αζέρων που φέρεται να πληρώνει για το γάμο του Μπράϊζα με την τουρκάλα μελετητή Ζένο Μπαράν αναφέρθηκαν από τον Αζερικό Τύπο, μετά απ᾿αυτο ο συντάκτης και ο δημοσιογράφος της εφημερίδας φυλακίστηκαν και δέχτηκαν επίθεση...

      Ὁ Βρύζα πού ἔχει διατελέσει πρέσβης τῶν ΗΠΑ στό Ἀζερμπαϊτζάν...

      Πολύ σημαντικές οἱ πληροφορίες περί Κοπελούζου. Θά κανουμε κάποιο συνδυασμό πληροφοριῶν ὀσονούπω...

      Εὐχαριστοῦμε πάρα πολύ ἀγαπητέ μας Μέτονα. Μᾶς ἔλειψες,εἶναι ἡ ἀλήθεια καί χαιρόμαστε πού ἐπανῆλθες.Ἡ βοήθειά σου μέσῳ τῶν πληροφοριῶν πού μᾶς δίνεις,εἶναι πολύτιμη !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
    2. Δηλ. Μετων ειναι σαν κεινο το πεινασμενο αγορι που περπατωντας στην Αιολου γυρω στο 1960, βρηκε ενα μηλο στον δρομο κι οπως πεινουσε το επλυνε κι ηταν ετοιμος να το κατασπαραξει αλλα το εμπορικο του δαιμονιο τον εσπρωξε να πουλησει το μηλο και με τα χρηματα να αγορασει τρια μηλα. Πουλωντας τα τρια μηλα, τελικα εφτασε να αγορασει ολοκληρο καφασι απο μηλα και σιγα-σιγα ανοιξε παγκο στην Λαϊκη Αγορα της Κυψελης.
      Αφου περασε καιρος και τα κουτσοφερνε βγαζοντας ισα-ισα μεροκαματο, πηρε γραμμα απ το Λονδινο που καποιος θειος του που ειχε πεθανει προσφατα, του αφηνε περιουσια 300.000 χρυσες λίρες.

      Διαγραφή
    3. Σούλα Ξανθοπούλου-Κοντοπωπού24 Νοεμβρίου 2021 στις 11:27 μ.μ.

      Επιτρεψε μου αγαπητε Μετωνα να πω οτι η Γερμανια ως κρατος κατεστραφει ολοσχερως το 1945. Η γεωγραφικη περιοχη, που σημερα ονομαζουμε "γερμανια" δεν ειναι τιποτε αλλο παρα μια Ε.Π.Ε. του Ισραηλ.
      Οποτε οπως καταλαβαινεις η εταιρεια Frankport θεωρειται "γερμανικη" μεν, αλλα στην ουσια αλλοι κανουν κουμαντο. Γι αυτο και στους περισσοτερους αερολιμενες της Ευρωπης, ΗΠΑ, Καναδα και Αυστραλιας οι εταιρειες ασφαλειας ανηκουν σε ισραηλινα συμφεροντα που θα διευκολυναν τα μαλα μια τρομοκρατικη ενεργεια να γινει εις βαρος ενος κρατους μεσω αεροπειρατειας και να χρεωθει σε μια χωρα εχθρον του Ισραηλ οπως π.χ. το Ιραν.
      Καλη ωρα οπως η τρομοκρατια της 11ης Σεπ 2001, κι απο τοτε μας "πηρε η μπαλλα" στην κυριολεξια.

      Διαγραφή

    4. Αὐτή τήν ...ἱστορία τήν ἔχω ἀκούσει καί μέ κότες ἀντί τῶν μήλων...

      Πέραν τοῦ ἀστείου τῆς ὑποθέσεως,γιά σκέψου ἀγαπητέ μου κάποιοι αἴφνης βρίσκονται ν᾿ἀναπτύσσουν τέτοια επιχειρηματική δραστηριότητα,ἀπό τό τίποτα κυριολεκτικῶς,πού πραγματικά εἶναι ἄξιον ἀπορίας !

      Το επιχειρηματικό «ταξίδι» του Δημήτρη Κοπελούζου ξεκίνησε σε ηλικία μόλις 20 ετών, το 1970, χρονιά που παράλληλα σπούδαζε στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο μηχανολόγος...ξεκινώντας τη δραστηριότητά του από τον κλάδο των μέσων μεταφοράς.

      Ιδρύθηκε το 1973 από τον Δημήτριο Χρ. Κοπελούζο με αντικείμενο την κατασκευή λεωφορείων σε δύο βιομηχανικές μονάδες που βρίσκονταν στην περιοχή της Θήβας, 80χλμ. από την Αθήνα. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του ’70, ο Όμιλος είχε προμηθεύσει την ελληνική αγορά με το 30% των αστικών λεωφορείων της Αθήνας και το 25% των τουριστικών και υπεραστικών λεωφορείων της χώρας.

      Το 1975, σύναψε συνεργασία με διεθνείς εταιρείες παραγωγής φορτηγών οχημάτων ενώ την ίδια περίοδο ανέπτυξε και τη μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων πώλησης επιβατηγών αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Παράλληλα, επένδυσε και ανέπτυξε δίκτυο πωλήσεων χωματουργικών μηχανημάτων.Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας αυτής, οι δραστηριότητες επεκτάθηκαν στον τομέα της ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης σιδηροδρομικών δικτύων, αναλαμβάνοντας το πρώτο σχετικό έργο στην Ελλάδα, τις τηλεπικοινωνίες της γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος.(https://boro.gr/294803/dimitris-kopeloyzos-o-epicheirimatias-fainomeno-poy-xekinise-kariera-sta-20-toy-i-oikogeneia-poy-latreyei-i-epaggelmatiki-zoi-poy-ton-pathiazei-kai-i-aionia-prosfora-sta-koina/)

      Διαβάζουμε γιά τήν ἀρχή τῆς ἐπαγγελματικῆς σταδιοδρομίας τοῦ ἐν λόγῳ.Ἀπορία : Ἕνας 20χρονος,πού μάλιστα σπουδάζει,πόσο ...φυσιολογικό φαίνεται νά ξεκινᾷ ταυτοχρόνως καί μία ἐπαγγελματική σταδιοδρομία;

      Καί μάλιστα μέσα σέ 5 χρόνια νά κάνῃ συνεργασίες μέ διεθνεῖς ἑταιρεῖες ; Μιλᾶμε γιά μυαλό;Γιά τύχη ; Γιά τίς κατάλληλες διασυνδέσεις,ἑνός 20χρονου ἔ ;

      Τί ἀκριβῶς ἦταν; Θά σου πῶ :ὅ,τι ἀκριβῶς,μά ἀκριβῶς διαβάζουμε καί γιά ὅλους τούς βαθύπλουτους κι᾿ἐπιτυχημένους ἑκατομμυριούχους,δισεκατομμυριούχους. Ἀκριβῶς τά ἴδια !

      Κάτι σάν τό πεινασμένο ἀγόρι μέ τά μῆλα ἤ τήν κότα πού ἐν τέλει ἦταν ἕνας ...ξεχασμένος θεῖος κάπου στό ἐξωτερικό καί οἱ λίρες μέ οὐρά... Τώρα θά μοῦ πῆς ὑπάρχουν καί κάτι ἄλλες λίρες πού δέν χρειάζεται νά ἔρθουν ἀπό θείους...

      Ἡ λαϊκή σοφία λέει : Δούλεψε νά φᾶς καί κλέψε γιά νά ᾿χῃς...

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !

      Διαγραφή
    5. Σωστα αγαπητη Πελασγικη.
      Αλλα τωρα που να καθεσαι να ξεπουπουλιαζεις και να βραζεις κοτες, ενω το μηλαρακι το σκουπιζεις απ την σκονη στο μανικι σου και το χλαπακιαζεις με την μια, ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΔΑΙΜΟΝΙΟ, γιατι αν εχεις γινεσαι μεγαλος και τρανος οπως ο τοτε 20χρονος Κοπελουζος.

      Καλημερα σας.

      Διαγραφή
  3. Ἡ λαϊκή σοφία λέει : Δούλεψε νά φᾶς καί κλέψε γιά νά ᾿χῃς...

    ΛΑΘΟΣ.
    Το σωστο ειναι: Αρπαξε να φας και κλεψε να 'χης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο πολύ ἔχουν ἀλλάξει τά πράγματα ; Τί καιρούς ζοῦμε ! !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ !

      Διαγραφή