Το Υπουργείο Παιδείας της Καλιφόρνιας αποφάσισε πρόσφατα να ενημερώσει το «Μαθηματικό Πλαίσιο για τα Δημόσια Σχολεία της Καλιφόρνια: Νηπιαγωγείο μέχρι και Δημοτικό. Μια ενότητα με τίτλο « Υποστήριξη ισότιμης και ελκυστικής διδασκαλίας μαθηματικών » προωθεί «μια αντιρατσιστική μαθηματική πρακτική» όπου στόχος είναι, οι εκπαιδευτικοί να «βοηθήσουν τους μαθητές χαμηλού βαθμού μαύρους,λατίνους και γλωσσικά διαφορετικούς μαθητές να προοδεύσουν» δίνοντας έμφαση στο «βάθος, τη δημιουργικότητα, οπτική, και μαθηματική ομορφιά» αντί για τις σωστές απαντήσεις.
Συνήθως, το επιχείρημα σχετικά με τα μαθηματικά πως αποτελούν, κατά κάποιο τρόπο προϊόν λευκής υπεροχής ή κάτι ρατσιστικό έχει αποδοθεί σε εξτρεμιστές που έχουν κερδίσει κάποια προσοχή μ᾿ αυτό, αφού σ᾿ εκείνα που δεν έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον δεν τραβούν την προσοχή. Αλλά αυτή η κατάσταση είναι πολύ πιο σοβαρή , καθώς αυτές οι γελοίες και βλαβερές έννοιες αντιμετωπίζονται σοβαρά ως μέρος του προγράμματος σπουδών για εννέα εκατομμύρια παιδιά σ᾿ ένα από τα μεγαλύτερα και πιο ισχυρά κράτη της Αμερικής.
Η Καλιφόρνια σκοπεύει να προωθήσει την ιδέα ότι τα μαθηματικά είναι ρατσιστικά και ότι η ουσία επίλυσης των μαθηματικών προβλημάτων δεν είναι να πάρεις την σωστή λύση, αλλά… καλά, δεν είμαι σίγουρος ποιος είναι ο στόχος, αλλά η περιγραφή είναι «αντιρατσιστικά μαθηματικά», όπου οι Μαύροι, οι Λατίνοι, οι αυτόχθονες, οι γυναίκες και οι αδύνατοι μαθητές" λύνουν μόνο ένα "αυθεντικό πρόβλημα, δραστηριότητα ή το εννοιολογικό πλαίσιο, είναι αυτό στο οποίο οι μαθητές ερευνούν ή παλεύουν με καταστάσεις ή ερωτήσεις για τις οποίες πραγματικά αναρωτιούνται."
Αλλά οι περισσότεροι από εμάς σπουδάσαμε τα βασικά οικονομικά του νοικοκυριού και τον προϋπολογισμό ως παιδιά, παρόλο που σ᾿ εκείνη την ηλικία δεν διευθύναμε ένα νοικοκυριό ή δεν είχαμε χρήματα για έναν προϋπολογισμό. Η εκπαίδευση υποτίθεται ότι αφορά την εκμάθηση νέων πραγμάτων και όχι την επανάληψη των πραγμάτων που ήδη γνωρίζουμε. Πρόκειται για την επέκταση της εμπειρίας κάποιου και όχι τον περιορισμό της. Και, το πιο σημαντικό, είναι να λάβουμε τις σωστές απαντήσεις, δεν γίνεται να νοιώθεις καλά με το λάθος... ( ὁλόκληρο τό θέμα : Ἰσότιμα Μαθηματικά : Τό τελευταῖο σχέδιο τῆς Καλιφόρνια γιά κατάρρευση του πολιτισμοῦ)
Σκεφτεῖτε σέ τί κόσμο μᾶς προορίζουν νά ζήσουμε.Τί εἴδους κόσμο ἑτοιμάζουν γι᾿αὐτά τά παιδιά πού σήμερα ξεκινοῦν ἀπό τίς πρῶτες βαθμίδες μαθήσεώς τους καί μαθαίνουν πώς ἡ λύσις τοῦ 1+1 μπορεῖ νά εἶναι λ.χ. τά πρῶτα θρανία τῆς τάξεως,ἕνα μέρος τῶν φωτῶν στήν ὀροφή τῆς αἰθούσης καί αὐτό νά ἐκλαμβάνεται ἀπό τόν ἐκπαιδευτικό ὡς «μαθηματική ὀμορφιά» ἄρα καί ἕνα καλό βαθμό στήν ἀξιολόγησιν τοῦ μαθητοῦ !
Ὦ ναί,«Τά μαθηματικά εἶναι τό κλειδί γιά ἕναν καλλίτερο κόσμο» ὅπου ΟΛΑ εἶναι ΙΣΑ ! Διότι ἡ Ἰσότητα ἔχει μεγαλύτερη ἀξία ἀπό τήν ...διαίρεσιν !
Ἡ Πελασγική
Αγαπητή οικοδέσποινα, η τρέλλα (καί η σαχλαμάρα) δεν πάει στα βουνά, ως γνωστόν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τις υγείες τους, των "αντιρρατσιστών"!...
Μέ τίς «ὑγεῖες τους» ; Σιγά νά μήν τούς εὐχηθῶ νά ἔχουν ὑγεία ! Νά κολλήσουν covid τέτοιον ὅπως τόν πιστεύουν ὅτι εἶναι. Ἀπολύτως τέτοιον !
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητέ μου εργδημεργ !
Αγαπητη Πελασγική
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και... υπερβολικό
στις μέρες που ζούμε μπορεί-οχι μόνο να το χωνέψουμε- αλλα να γίνει και πραγματικότητα-καθημερινότητα..
Εδώ κατάφεραν απο το 2020 τον ΥΓΙΗ κόσμο να περιμένει ορθιος (πάλι καλά όχι...στα τεσσερα- αυτό γίνεται ΑΚΟΜΗ στην Κινα) ώρες(!) στην ουρά για να κάνει τεστ η να εμβολιαστεί για να "απελευθερωθει"-"επιζήσει"!!!!!!!
Γι αυτό δε θα μου φαινόταν καθόλου υπερβολικό-παράξενο αν αύριο πολλοί γονείς (ο υγιής κόσμος παραπάνω που ανέφερα) -εκτός φυσικα από τους "στανταρ" γνωστούς διαχρονικά "εμβολιασμενους" προοδευτικούς -αντιρατσιστες-πολιτες του κόσμου-οιΚΩΛΟγους- να απέχουν τα παιδιά τους από τα μαθηματικά...
φυσικά και πολλοί δασκαλοι/καθηγητές της ΟΛΜΕ....και δυστυχώς όχι μόνο (βλέπε πάλι παραπάνω ΥΓΙΗΣ...)
Γι αυτό...
Πάλι βλέπω η επανάσταση και απελευθέρωση από κάτι λίγους και "τρελούς" θα γίνει όπως το '21...όχι φυσικά το φετινό εμβολιασμενολάγνων ζόμπι αλλά το περασμένο ΦΩΤΕΙΝΟ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ '21!!!!
Αντώνης Γερμανία
« Πάλι βλέπω η επανάσταση και απελευθέρωση από κάτι λίγους και "τρελούς" θα γίνει όπως το '21...όχι φυσικά το φετινό εμβολιασμενολάγνων ζόμπι αλλά το περασμένο ΦΩΤΕΙΝΟ και ΕΛΛΗΝΙΚΟ '21!!!!»
ΔιαγραφήἌς γίνει ἔστω καί ἀπό λίγους,ἀλλά νά γίνῃ ! Ε Ι Θ Ε !
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ἀντώνιε καί πολλούς χαιρετισμούς στήν ἀγαπητή Ἑλληνική ὁμογένεια !
Καλησπέρα, ήδη και εδώ στην Ελλάδα λύνουν ασκήσεις και προβλήματα περίπου.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈκριβῶς ! Στό περίπου 1=1 = 2 ; 2,5; 1,5 ; 3 ; ...
ΔιαγραφήΤέλος ἡ λογική,τέλος ἡ ἀληθής γνῶσις ! Πᾶρτε τίς νέες γενιές τῶν βλακῶν ! Τῶν τυφλῶν ! Καί ὅπου τυφλοί πάντα κάποιος μονόφθαλμος νά τούς ὁδηγῇ !
Μονόφθαλμος; Χμμ...
http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/04/blog-post_968.html
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου !
Eίναι τουλάχιστον τρεις δεκαετίες που έχει θεσπισθή στις ΗΠΑ η εισαγωγή σε ΑΕΙ ατόμων «μειονεκτικών» φυλών κατά παρέκλησι των επιδόσεων τους. Ναι όπως το αναγιγνώσκετε. Μειονεκτικές φυλές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριλαμβάνονται νέγροι, ινδιάνοι, μουλάτος της Κ.Αμερικής έτι δε και Κινέζοι.
Ο Μπἀρακ Χουσεῒν Ομπάμα τελειοφοιτος κολλεγίου κυρίως για εγχρώμους με κακές επιδόσεις, εισάγεται στην Νομική του Χάρβαρντ σε ηλικία 27 ετών από τους γνωστούς κάποιους... Άμα τη αποφοιτήσει του εγκαθίσταται από τους κάποιους στην πολιτεία του Ιλλινόις για να πολιτευτεί.
Μέτων
Ἔτσι,ὅπως ἡ «ἰδιοφυΐα» ὁ Ἀϊνστάϊν,ὁ ὁποῖος ἦταν μέν κακός μαθητής στό σχολεῖο ἤτοι στουρνάρι,ὅμως αἴφνης μετά μέ τήν ἐπιφοίτησιν τοῦ Γιαχβέ εἰσήχθη στό Πανεπιστήμιον καί ἔγινε διάνοια στήν Φυσική !
ΔιαγραφήΠῶς τό λέει ὁ Ζάκ Κοέν;
Τί κάνει τούς ἑβραίους τόσο πολύ ἔξυπνους; ( https://cohen.gr/new/articles/judaism/2858-2013-08-05-07-12-35)
Πρόσεξε,ὄχι ἁπλῶς ἔξυπνους ἀλλά «τόσο πολύ ἔξυπνους» ! Ὑπερθετικός βαθμός παρακαλῶ !
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Μέτονα !
Επειδή είδαμε στά σχόλια λίγα λόγια περί Μπ.Χουσεΐν Ομπάμα, πιστεύετε ότι γνωρίζουμε ΠΟΙΟΣ πραγματικά είναι; Ούτε οι ίδιοι οι Αμερικανοί δέν έμαθαν στό σύνολό τους όλα όσα αφορούν αυτόν τόν περίεργο "Αμερικανό"....
ΔιαγραφήΥπόδειγμα πολιτικού, μοναδικό γιά νά χάσεις τά μαλλιά σου: Οκτώ αδέλφια, από ...4 μανάδες, εκ των οποίων 2 από τήν Κένυα καί 2 ...αμερικανοεβραίες !
Γαλουχημένος στήν βαθύτατα μουσουλμανική Ινδονησία, αφού εκεί πήγε σχολείο γιά χρόνια!
Σπουδαστής μέ τό όνομα του Ινδονήσιου πατριού του, αφού η ταυτότητά του ως φοιτητού έγραφε Μπάρρυ Σοετόρο!
Μέ ινδονήσια αδελφή ονόματι Μάγια!
Καί όποιος βρεί τί ακριβώς δαχτυλίδι φορά από πολύ νέος στό αριστερό του χέρι, κερδίζει ...χρυσούν ωρολόγιον!
(ΠΟΙΟΣ νά τά πεί αυτά στόν αφελή καί αδαή κοσμάκη;)
Καί γιά νά μήν επεκταθούμε, μας έχουν "πρήξει" καί εδώ, μέ τήν τεραστίων διαστάσεων διαφήμιση του βιβλίου του, κολλημένη στό πίσω μέρος των λεωφορείων των Αθηνών...
Καλή & ευλογημένη Μεγάλη Εβδομάδα Πελασγική μας καί ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
Ἔχουν γραφῆ πολλά,στίς ΗΠΑ,σχετικῶς μέ τό δαχτυλίδι γάμου/βέρα,τοῦ Ὀμπάμα. Μέχρι καί βιβλίο :
ΔιαγραφήObama's Ring: The Seat of Satan ( https://www.amazon.ca/Obamas-Ring-Satan-Will-Clark/dp/1483946355)
Αὐτό πού ξέρω εἶναι πώς ὅ,τι ξεκίνησε ὁ Ὀμπάμα τό συνεχίζει ὁ Μπάϊντεν.Ἔχουν νά ᾿δοῦν πολλά τά μάτια μας ! Οἱ σατανάδες κυριολεκτικῶς χορεύουν !
Δέν εἶδες τί εἶπε ὁ Ἀθηναγόρας; !!! Ἤμαρτον !
Τέλος πάντων,ἄς τά ᾿δοῦνε αὐτά οἱ Χριστιανοί συνέλληνες καί ἄν ἔχουνν ἀκόμη τήν ἰκανότητα,οἱ περισσότεροι φοβοῦμαι πώς ὄχι πλέον ( κάτι τά πολλά τέστ,κάτι τό ἐμβόλιο καί κυρίως ἡ πολύχρονος πλῦσις ἐγκεφάλου,ἔχουν φερη τ᾿ἀποτελέσματά τους ἤδη)ἄς ἀναλογισθοῦν ποῦ ὀδεύουμε...
Καλή κι᾿εὐλογημένη Μεγάλη Ἑβδομάδα καί μέ τό καλό ἡ Ἀνάστασις,γιά ὅλους τούς Ἕλληνες καί τίς Ἑλληνίδες !
Καλημέρα σας, οικοδέσποινα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα προσθέσω κάτι στη σχέση των εβραίων καί της "πολλής εξυπνάδας": οι άνθρωποι είναι όντως σαΐνια στην πρακτική αριθμητική. Καί τούτο, διότι συνδέουν άμεσα την πρακτική αριθμητική με τη διαχείριση του χρήματος, σε αντίθεση με τα δικά μας τα μαθητούδια, που συνήθως βαρυούνται (ή δεν χωνεύουν) τα Μαθηματικά.
Στο κάτω-κάτω, είπε ο Θεός "- Ού μετράς;" Δεν είπε! :-)
Ως αποτέλεσμα - καί δώστε βάση: τόσο το χρηματοπιστωτικό σύστημα είναι πάντα υπέρ αυτών, ***όσο καί οι εκλογικοί νόμοι.*** (Τί νομίζατε; έτσι θα τους άφηναν; ) Τα κατά νόμον απαραίτητα ποσοστά των τελευταίων γιά να γίνει κάτι (πχ αυτόνομη κυβέρνηση, αναθεώρηση Συντάγματος, κτλ κτλ κτλ), είναι προμελετημένα από μακρού χρόνου.
Το να μελετήσεις ποσοστά είναι αριθμητική ΣΤ' Δημοτικού, αλλά περνάνε μπροστά από τα μάτια μας καί δεν δίνουμε σημασία εμείς, τα ξυπνοπούλια. Το ξέρατε ότι πχ από το Σύνταγμα του 1975 έχει προβλεφθεί να βγαίνει αυτόνομη κυβέρνηση με 12.5 (δωδεκάμισυ) % ; (Υπό αρκετές προϋποθέσεις, βέβαια.) Ας είναι καλά φίλος μου, δικηγόρος-γατόνι (συνταξιούχος σήμερα), που τα έψαξε αυτά, αλλοιώς δεν τα μάθαινα ποτέ από το Διαδίκτυο καί τους "κορυφαίους" κτλ που το γεμίζουν με δηλώσεις.
Υγ: Οι εβραίοι, αν θέλουν να επαίρονται γιά κορυφαίο φυσικό, έχουν τον Φέϋνμαν. (Όντως διάνοια, καθώς καί μέγας κυνηγός του ποδόγυρου! :-) ) Υπερπροβάλλουν, όμως, τον πανάσχετο Αϊνστάϊν, λόγωι της κοινωνικο-πολιτικής παρουσίας του τελευταίου, η οποία προωθούσε σιωνιστικές θέσεις.
Ὅπως τό εἶπες : οι άνθρωποι είναι όντως σαΐνια στην πρακτική αριθμητική. Καί τούτο, διότι συνδέουν άμεσα την πρακτική αριθμητική με τη διαχείριση του χρήματος
ΔιαγραφήΝαί σ᾿αὐτά δέν τούς πιάνει κανείς,λέμε !
Ὅσο γιά τό ἐκλογικό σύστημα,ἀλλοίμονον ἄν δέν τό «μαγείρευαν» ἀκριβῶς ὅπως θά τούς ἐξυπηρετοῦσε !
Καλησπέρα ἀγαπητέ εργδημεργ !
Αγαπητή Πελασγική καλησπέρα!Τα μαθηματικά στα ελληνικά σχολεία είναι χαμένη υπόθεση πλέον...Πολλή θεωρητική προσέγγιση, χωρίς σύνδεση με τη ζωή, την πρακτική τους εφαρμογή ή ακόμα και με τη φιλοσοφία τους. Όμως με τα αρχαία ελληνικά τι συμβαίνει? Θυμάμαι σχετικά πρόσφατη ανάρτηση του Διηνέκη στην οποία αναφερόταν στο ιδιαίτερο ενδιαφέρον που δείχνουν για την εκμάθηση της αρχαίας ελληνικής γλώσσας και στις πρωτοβουλίες κάποιου ινστιτούτου της Ιερουσαλήμ, Polis αν θυμάμαι καλά είναι η επωνυμία του. Πώς εξηγείται αυτή η προώθηση των αρχαίων ελληνικών εκ μέρους τους? Σημειωτέον ότι η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο δημόσιο σχολείο είναι μια θλιβερή ιστορία, οι επιδόσεις των μαθητών άκρως απογοητευτικές. Σας ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφή«...η διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στο δημόσιο σχολείο είναι μια θλιβερή ιστορία, οι επιδόσεις των μαθητών άκρως απογοητευτικές.»
ΑπάντησηΔιαγραφήἜμ ὅταν τήν ἴδια τήν γλῶσσα σου τήν ἀποκαλεῖς «νεκρή γλῶσσα»,τ᾿ἀποτελέσματα εἶναι αὐτά. Γιά δέ τήν σημαντικότητά τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς γιά τήν ἐκμάθησιν τῆς ὁποίας τό ἐνδιαφέρον τῶν ἑβραίων εἶναι «ἰδιαίτερο»,ὅπως χαρακτηριστικῶς γράφεις,θά προτιμοῦσα νά ᾿δοῦμε τήν ἄποψιν τοῦ Διηνέκη.
Προσωπικῶς,πιστεύω ὅτι ἡ ἴδια ἡ γλῶσσα μας εἶναι Γνῶσις.Πραγματική γνῶσις ἡ ὁποία ἀποδεικνύεται ἀπό τήν σημασία τῶν λέξεών της οἱ ὁποῖες δέν εἶναι καθόλου τυχαίως πλασμένες. Συνεπῶς,ὅπως μέ τήν καταστροφή τῶν Μαθηματικῶν ἀποσκοποῦν στήν ἀποκλειστικότητα τῆς γνώσεως,τόν ἴδιο στόχο ἔχουν,ἴσως καί πολύ περισσότερο,μέσῳ τῆς ἐκμαθήσεως τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς,τήν ὁποία ταυτοχρόνως προσπαθοῦν στήν ἐν Ἑλλάδι ἐκπαίδευσιν νά τήν καταστήσουν «μισητή».
Μήν ξεχνοῦμε πώς αὐτοί πού ἔχουν ἀναλάβῃ τήν ἔκδοσιν τῶν σχολικῶν βιβλίων,ἀνήκουν στήν δική τους φάρα,καθόλου τυχαίως ἐννοεῖται...
Καλησπέρα ἀγαπητή μου Θεοδώρα !
Καλησπέρα καί πάλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι' αυτό που αναρωτιέστε (οικοδέσποινα, κ. Παλαιολόγου, Διηνέκης), γιατί, δηλαδή οι τζιούζ ν' ασχολούνται με τ' αρχαία Ελληνικά, όλες οι απαντήσεις καί οι επεξηγήσεις σε αναλυτικώτατο βαθμό βρίσκονται στο ΚΟΡΥΦΑΙΟ μυθιστόρημα φαντασίας: "Ο θαυματουργός ψίθυρος του Ερμή", του Λ. Χατζηνικολάου. (Ναί, τυγχάνει συγγενής καί του Μεσογαίας, καί του τηλεοπτικού.) Αν το βρήτε πουθενά, τα σχετικά κεφάλαια να τα μάθετε απέξω!
ΑΝ το βρήτε... διότι είναι εξαντλημένο, καί δεν επανεκδόθηκε. Σε καμιά δανειστική βιβλιοθήκη, ίσως, ή από φίλους.
Κοντολογής, ξέρουμε ότι η σκέψη καθοδηγεί τη γλώσσα, αλλά ο συγγραφέας αποδεικνύει καί το αντίθετο: καί η γλώσσα καθοδηγεί τη σκέψη!!! Η δέ αρχαία Ελληνική έχει ακριβώς "θετικό ισοζύγιο" στην ιδιότητα να ξεκλειδώνει τη δημιουργική σκέψη. Γι' αυτό πάνε να τη μάθουνε οι λεγάμενοι. Όπως καί ο καθένας, που ονειρεύεται παγκόσμια κυριαρχία - αν μ' εννοείτε. Η αρχαία γλώσσα μας είναι το μοναδικό εργαλείο, που ξεκλειδώνει διάφορες "περίεργες" καταστάσεις του νού.
(Η δική τους γλώσσα, που είναι αναβίωση των αρχαίων Αραμαϊκών, αν θυμάμαι καλά, έχει μηδενικό ισοζύγιο στον τομέα. Γι' αυτό την "ανέστησαν" καί την έκαναν επίσημη γλώσσα του κράτους τους, διότι -κατά τον συγγραφέα- "κάποιοι" ήξεραν το μυστικό, που λέμε εδώ. Διότι οι σύγχρονες γλώσσες, όπως πχ η Αγγλική, έχουν *αρνητικό* ισοζύγιο! Με συνέπεια πχ να αισθάνεσαι νοητική κόπωση, εάν μιλάς στα Αγγλικά επί ώρα με υψηλά νοήματα.
Με απλά λόγια, τα Αγγλικά σου τρώνε εγκεφαλική ενέργεια, ενώι τ' αρχαία Ελληνικά σου παρέχουν.)
Ἐγώ καί ἡ ἀγαπητή Θεοδώρα ἀναρωτηθήκαμε,ἀπεναντίας ὁ Διηνέκης δέν νομίζω πώς ἔχει κάποια ἀπορία ἐπ᾿αὐτοῦ.Ἀπεναντίας θεωρῶ,ὅπως ἔχω καταλάβη ἀπό τήν ἀριστον χρῆσιν τῆς Ἑλληνικῆς ἀπό πλευρᾶς του,θεωρῶ λοιπόν πώς γνωρίζει πολύ καλῶς τί κρύβεται πίσω ἀπό τήν ἐπιδιωκόμενη καταστροφή τῆς γλώσσης μας,μέσῳ τῆς ἐκπαιδεύσεως καί ὄχι μόνον. Ἄλλως τε ἐπανειλημμένως ἔχει βάλλη ἀνάλογα θέματα στό ἱστολόγιόν του.Τά ὁποῖα συχνάκις ἀναδημοσιεύει.
ΔιαγραφήΤώρα σ᾿αὐτά πού βγαίνουν ἐν περιλήψει ὡς οὐσία ἀπό τό συγκεκριμένο βιβλίο,νομίζω πώς ὡς χαρακτηριζόμενοι ἀπό τήν Ἑλληνική Σκέψιν,πάνω-κάτω ὅλοι οἱ Ἕλληνες καί Ἑλληνίδες ἔχουμε τήν ἀπάντησιν.
Λ.χ. ἔγραψα στό προηγουμενο σχόλιό μου :
πιστεύω ὅτι ἡ ἴδια ἡ γλῶσσα μας εἶναι Γνῶσις.Πραγματική γνῶσις ἡ ὁποία ἀποδεικνύεται ἀπό τήν σημασία τῶν λέξεών της οἱ ὁποῖες δέν εἶναι καθόλου τυχαίως πλασμένες...ὅπως μέ τήν καταστροφή τῶν Μαθηματικῶν ἀποσκοποῦν στήν ἀποκλειστικότητα τῆς γνώσεως,τόν ἴδιο στόχο ἔχουν,ἴσως καί πολύ περισσότερο,μέσῳ τῆς ἐκμαθήσεως τῆς Ἀρχαίας Ἑλληνικῆς,τήν ὁποία ταυτοχρόνως προσπαθοῦν στήν ἐν Ἑλλάδι ἐκπαίδευσιν νά τήν καταστήσουν «μισητή».
Δέν νομίζω πώς στήν οὐσία λέω κάτι διαφορετικό ἀπό τόν συγκεκριμένο συγγραφέα.Στήν οὐσία...
Ἐν πᾶσῃ περιπτώσει ἀγαπητέ μου εργδημεργ,τό ζητούμενο εἶναι πώς ὑπάρχει ἕνας ἀέναος πόλεμος τοῦ καλοῦ μέ τό κακό.Ποιός εἶναι ποιός,πλέον ὅλοι γνωρίζουν.Τό θέμα εἶναι πόσο ἀποφασισμένοι εἴμαστε νά πολεμήσουμε μέχρι τέλους.Πόσο;
Καλησπέρα ἀγαπητέ εργδημεργ !
Όπως τα λέτε είναι.
Διαγραφή