Επίσημο δείπνο Νετανιάχου σε Μητσοτάκη, με τους γιους τους
Τί κοκκινοτρίχης εἶναι αὐτός ὁ υἱός Νετανιάχου ! |
Αὐτός πῆρε καί τό ...χρῖσμα !
Καμαρώνουν τά βλαστάρια τους,τούς μελλοντικούς ...ἡγέτες ... |
... µε επικεφαλής τον Κώστα Σαµαρά έκανε µάλιστα και µία προεκλογική καµπάνια µε βίντεο και εικόνες µε τις προτάσεις για τις εκλογές, καµπάνια που θυµίζει σε αναλογία πολιτική καµπάνια εκλογών. Στα βίντεο εµφανίζεται να µιλάει τόσο ο ίδιος όσο και οι συνυποψήφιοί του, ενώ πριν από τη διενέργεια των εκλογών ανέβασε ο ίδιος δικό του βίντεο µε κάλεσµα για τις εκλογές.
Πολλή ἀμερικανιά ! Λές νά ξέρῃ κάτι περισσότερο; ... |
Μήν ξεχνᾶμε κι᾿αὐτόν :
Ὄνομα μέ «βαριά κληρονομιά»,πολύ βαριά ...θεϊκή ! ! !
Γι᾿αὐτό σᾶς λέω,μείνετε ἥσυχοι,διάδοχοι ὑπῆρχαν,ὑπάρχουν καί θά ὑπάρχουν.Κληρονομικῷ δικαιώματι ...
Ἡ Πελασγική
ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΙ .ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΑΚΟΜΑ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ.
Ἀγαπητέ μου Ἀριστόμαχε,τά παιδιά αὐτά δέν μοῦ φταῖνε σέ τίποτα.Δυστυχῶς ἔτσι τά γαλουχοῦν,ἔτσι τά «ἐκπαιδεύουν» ὥστε ἡ βίωσίς τους νά εἶναι μονόδρομος.
ΔιαγραφήΑὐτός πού πρέπει νά καταλάβῃ εἶναι ὁ ἁπλός πολίτης.Νά τό βάλῃ καλά στήν κεφάλα του κι᾿ἄν ἔχει νιονιό θά ξέρῃ τί ἀκριβῶς πρέπει νά κάνῃ...
Καλησπέρα άγαπητέ Ἀριστόμαχε !
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΠΩΣ ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΛΕΤΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ ΦΤΑΙΝΕ.
ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΤΑΙΝΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ.
ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΑΞΙΟΥΣ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ.ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΕΘΝΗΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΕΡΑ.
ΑΓΑΠΗΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ.
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ
http://mavri-fatria.blogspot.com/2015_07_03_archive.html
Ο μέγας Ποιητής Τυρταίος πενήντα χρόνια νωρίτερα, γράφει στο ποίημά του «Ευνομία»:
«τεθνάμεναι γὰρ καλὸν ἐνὶ προμάχοισι πεσόντα
ἄνδρ’ ἀγαθὸν περὶ ᾗ πατρίδι μαρνάμενον,
τὴν δ’ αὑτοῦ προλιπόντα πόλιν καὶ πίονας ἀγρούς
πτωχεύειν πάντων ἔστ’ ἀνιηρότατον,
πλαζόμενον σὺν μητρὶ φίλῃ καὶ πατρὶ γέροντι
παισί τε σὺν μικροῖς κουριδίῃ τ’ ἀλόχῳ.
ἐχθρὸς μὲν γὰρ τοῖσι μετέσσεται, οὕς κεν ἵκηται
χρησμοσύνῃ τ’ εἴκων καὶ στυγερῇ πενίῃ,
αἰσχύνει τε γένος, κατὰ δ’ ἀγλαὸν εἶδος ἐλέγχει,
πᾶσα δ’ ἀτιμίη καὶ κακότης ἕπεται.
εἰ δ’ οὕτως ἀνδρός τοι ἀλωμένου οὐδεμί’ ὤρη
γίγνεται, οὔτ’ αἰδὼς οὔτ’ ὀπίσω γένεος,
θυμῷ γῆς περὶ τῆσδε μαχώμεθα καὶ περὶ παίδων
θνῄσκωμεν ψυχέων μηκέτι φειδόμενοι».
«Είναι ωραίο να πεθαίνει κανείς στην πρώτη γραμμή,
με μεγάλη τιμή αντρειωμένος, πολεμώντας για την πατρίδα.
Όμως την πόλη που έχει αφήσει πίσω και τα εύφορα χωράφια
Να τα χάνει όλα, είναι αισχρά ανόσιο,
και σαν ζητιάνος να γυρνάει εδώ κι εκεί με την αγαπητή μητέρα,
τον γέροντα πατέρα, τα μικρά παιδιά και την γυναίκα του.
Εχθρός θα είναι για τους ντόπιους όπου κι αν πάει,
Σπρωγμένος από την ανάγκη και την στυγερή την φτώχεια
Να ντροπιάζει την γενιά του, να ασχημαίνει στο σώμα,
Και τότε κάθε παλιανθρωπιά και κακουργία ακολουθεί.
Εάν έτσι τον περιπλανώμενο φτωχό κανείς δεν τον φροντίζει,
ούτε ντρέπεται αυτόν, ούτε κι αυτούς που αφήνει πίσω του,
Λοιπόν με ορμή γι αυτήν την γη ας πολεμήσουμε
και για τα παιδιά ας πεθάνουμε
χωρίς να λυπηθούμε πια ούτε τις ψυχές μας».
Κολοσσός ο Τυρταίος. Μέσα στους πατριωτικούς στίχους χώνει με μαστοριά μπόλικο φαρμάκι για τους απατεώνες του ψευτο-πατριωτισμού και τους υποκινητές των βρώμικων πολέμων. Τι άλλο να κάνει ο ποιητής; Γκαρίζει μπας και ξυπνήσει κανένα από τα βόδια, αλλά μάταια. 2.700 χρόνια μετά και είναι σαν να τρως ροπαλιά διαβάζοντάς τον.
Εκείνο το καταληκτικό «χωρίς να λυπηθούμε πια ούτε τις ψυχές μας» δεν παλεύεται με την πίκρα και την απογοήτευση που περικλείει. Δεν παίζεται ο τρόπος με τον οποίο αποδομείται η κενή έννοια του καθήκοντος. Με ελάχιστες λέξεις το πλουτοκρατικό οικοδόμημα γίνεται σμπαράλια. Χίλια κρυμμένα νοήματα έχει αυτό το αριστούργημα της δωρικής ποιητικής τέχνης.
«Με ορμή γι αυτήν την γη ας πολεμήσουμε και για τα παιδιά ας πεθάνουμε»: Η παραδοχή της ήττας μιας γενιάς και η ηθική στάση της στο στημένο παιχνίδι του πολέμου, προορίζεται να χρησιμεύσει ως κόμβος σκέψης για τους νεότερους. Οι απόγονοι θεωρούνται σημαντικότεροι από την γη, μόνο που χρειάζονται οδοδείκτες για να ακολουθήσουν τον ορθό δρόμο. Γι αυτό και οι τελευταίοι στίχοι έχουν διπλή ανάγνωση: Εναντίον ποιού τους προτρέπει να πολεμήσουν ο Τυρταίος αφού στην μέση του ποιήματος έχει ήδη διαστρέψει επίτηδες την σημασία της λέξης «εχθρός»; Ποιος είναι ο εχθρός; Πού βρίσκεται; Για τον εξωτερικό ή για τον εσωτερικό εχθρό μιλάει; Και για ποια γη πρέπει ο ανδρείος να πολεμήσει; Για την γη της πατρίδας έτσι γενικά ή για την γη που του κλέβουν μαζί με την ζωή οι πονηροί των μετόπισθεν; Είναι το ποίημα κάλεσμα για την εκπλήρωση του στρατιωτικού καθήκοντος ή κάλεσμα για ταξική επανάσταση και ανατροπή του άδικου καθεστώτος; Τι άραγε αναζητά ο ποιητής και δεν βρίσκει; Την ανδρεία ή την δικαιοσύνη; Για σκεφτείτε το γιατί θα εξεταστείτε σύντομα.
Όπου επικρατεί το Δίκαιον (η Παιδεία δηλαδή)
Διαγραφήσυνυπάρχουν και οι άλλες τρεις Αρετές: Σοφία, Ανδρεία, Σωφροσύνη.
Τα εξήγησε ο Πλάτων στην Πολιτεία του.
ΔΙΚΑΙΟΝ = ΠΑΙΔΕΙΑ
Ουδεμία Αρετή, από τις άλλες τρεις, στέκεται μόνη της. Όλες μαζί, τις σκεπάζει το Δίκαιον.
* Η λέξις Δικαιοσύνη, αποδίδει την προσπάθεια προς το Δίκαιον.
Όλες οι λέξεις σε -ύνη υποδηλώνουν τάση προς: Καλωσύνη, ευγνωμοσύνη, ευσχημοσύνη / ασχημοσύνη, κλπ, κλπ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΕΙΞΗ.
ΔιαγραφήΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΡΑΦΙ.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Ἀγαπητέ Ῥόκκο,ὅντως ἡ ἐπισήμανσις τοῦ Διηνέκη εἶναι πάρα πολύ σωστή ! Ἡ Παιδεία εἶναι τό «κελιδί» !
ΔιαγραφήΔιότι,μιά καί ἔκανες μία ἀνάλυσιν τοῦ Τυρταίου περί πολέμων,θά σοῦ πῶ τά ἐξῆς καί νά δῇς πού θά καταλήξομε στήν Παιδεία :
Ἡ παρατήρησις τῆς Φύσεως καί τῆς λειτουργίας της δίδει τίς ἀπαντήσεις.Ὅπως ἀπό τά πρῶτα χρόνια τοῦ ἀνθρώπου ἡ ἀνάγκη γιά ἐπιβίωσιν ( τροφή,διαιώνισις εἴδους) τόν ὁδηγοῦσε σέ μάχες εἰτε προσωπικές εἴτε μαζικές ἔτσι καί στήν φῦσιν παρατηροῦμε τά ζωώδη ἔνστικτα νά συνεχίζουν τήν ἴδια καί ἀπαράλλαχτη λειτουργία.
Τί ὅμως κάνει τόν ἄνθρωπο διάφορο ἀπό τά κατώτερα εἴδη;Ὁ Νοῦς,ὁ λόγος !
Συνεπῶς,ἡ ἀνάπτυξις τοῦ νοῦ πού ἔφερε τόν Πολιτισμό λογικῶς θά ἔπρεπε νά τόν ὁδηγήσῃ στήν διαπίστωσιν τῆς ἀνωτερότητός του καί κατ᾿ἐπέκτασιν στήν σταδιακή ἀπομάκρυνσί του ἀπό λειτουργίες ἐνστικτώδεις,ἄρα καί τόν πόλεμο.Ἀφοῦ τό Δίκαιον θά ἔχει τόν πρωτεύοντα ῥόλον.
Ὅμως δέν ἔχει συμβεῖ κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα.Γιατί; Διότι οἱ ἐξουσιαστές καλλιεργοῦν αὐτά τά ἔνστικτα γιά νά ὑφίσταται ἡ ζωώδης ἀντίδρασις ( πόλεμοι) πού λογικῶς θά ἔπρεπε ὁ ἀνθρώπινος πολιτισμός νά τούς εἶχε καταστήσει μακρινό παρελθόν.
Ποῦ φθάνουμε;Στήν ἔλλειψιν παροχῆς σωστῆς Παιδείας,ἄρα καί αἰσθήματος Δικαίου,πρός τόν ἄνθρωπον.Ποιός ἐλέγχει τήν Παιδεία;Ἐν τάξει,τά ἔχουμε πολλάκις ἀναφέρει τά γνωστά κέντρα...
Οἱ σκοπιμότητες πίσω ἀπό αὐτόν τόν ἔλεγχο,νομίζω πώς δέν θά μποροῦσαν νά ἦσαν τίποτα ἄλλο πέραν τῆς καταπολεμήσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ Πνεύματος. Εὐνόητο τό γιατί...
Εἶδες τί ἔγραψες;
« ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ. ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΙΣΩΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.»
Ἔτσι ἀκριβῶς ! Θά λάβῃς τίς ἀπαντήσεις,ὅπως καί κάθε ἄνθρωπος,ἀνά τόν πλανήτη,ὅταν ἐντριφεῖ στήν Ἑλληνική Παιδεία «λαμβάνει τίς ἀπαντήσεις». Λές αὐτό,οἱ ἐξουσιαστές νά τό θέλουν; Καί μετά τί θά ἔχουν γιά νά «παίζουν» τά παιχνίδια ἐξουσίας,πού τούς ἔχουν καταστήσει κυριάρχους;
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Ῥόκκο !
Ευγε κ. ΡΟΚΚΟ.
ΔιαγραφήΕτσι ειναι ακριβως. Θαυμασα τον νου σας..σεμνα.
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΠΟΛΕΜΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΘΟΥΚΥΔΊΔΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΤΟ ΠΙΟ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΕΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΑΝ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ (ΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΑΤΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ.
ΣΕ ΑΝΤΙΔΙΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ "ΠΟΛΕΜΟΥΣ" ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΚΤΗΤΤΙΚΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΕΥΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΦΑΝΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ. ΑΥΤΟΙ ΙΣΩΣ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΟΜΩΣ ΔΑΝΕΙΖΟΜΕΝΟΣ ΠΑΛΙ "ΕΑΝ ΜΗ ΕΛΠΗΤΑΙ ΑΝΕΛΠΗΤΟΝ ΜΗ ΕΞΕΥΡΗΣΕΙ".
ΠΑΡΑΤΑΥΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΩ.
ΦΙΛΙΚΑ
Οχι γενικα οτι πιστευουν οι πολλοι σαν παιδεια. Επικρατει γενικα η αποψη οτι παιδεια ειναι πχ..νασαι γιατρος..κλπ.Αυτο δεν ειναι παιδεια.Ειναι μαθηση μιας τεχνης για να ζεις.Δεν θα πει οτι η παιδεια σου σε εμποδισε να γινεις δολοφονος..κλεφτης..κλπ.Αντιθετα κιολας..εγινες ικανοτερος κλεφτης..κλπ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως σωστα λετε καπου..η κατευθυνση παιζει ρολο αλλα και η δομη της παιδειας.Στον Δυτικο κοσμο επικρατησε η τεχνη..Αρα κι οτι βλεπουμε σε ..κλεψια..δολοφονιες..απατες..και ψευδη..Εντεχνα αλλαξαν τον ρολο της παιδειας της αρχαιας κι Ελληνικης ατομα απο πολιτισμους ασημαντους..εως φαιδρους.Το οτι σκορκισαν αυτην την διαστρευλωση παντου κι επικρατησαν καιρο..ειναι ενα παροδικο φαινομενο στην φυση και στους χρονους που αυτη δουλευει.Αλλωστε ζουμε τωρα τους σπασμους αυτου του αδιεξοδου τους μοιραιους.Του τελους της εποχης δηλ ..αυτης.
Ἐννοεῖται ὄχι τήν «παιδεία» ἂλλά τήν Παιδεία μέ τήν ἔννοια τοῦ ἀρχαίου Ἑλληνικοῦ Πνεύματος.Συμφωνῶ μέ ὅσα γράφεις.Ἀκόμη καί γιά τό «τέλος τῆς ἐποχῆς αὐτῆς»
ΔιαγραφήΚαλησπέρα ἀγαπητέ Δημήτριε !