Αναστολή Πλειστηριασμών
Νομοθετική ρύθμιση για την παράταση μέχρι την
31/12/2013 της αναστολής για τους
πλειστηριασμούς ακινήτων της πρώτης κατοικίας, προκειμένου
να προστατευτούν τα
νοικοκυριά που έχουν περιέλθει σε αδυναμία
πληρωμής, μέχρι να καταστεί δυνατή η
εξυπηρέτηση των οφειλών τους.(Σελ.22)
Κατά την περίοδο ισχύος της αναστολής θα
απαγορεύεται ο πλειστηριασμός ακινήτων
μέχρι 350.000 ευρώ κατά φυσικών και νομικών
προσώπων, αλλά και της πρώτης
κατοικίας ανεξαρτήτως ποσού.
Η αναστολή θα αφορά όλους τους πλειστηριασμούς
που επισπεύδονται από τις
τράπεζες για την ικανοποίηση απαιτήσεων μέχρι του
ποσού των 350.000 ευρώ και,
επίσης, για αυτούς που επισπεύδονται από
οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο εις
βάρος της πρώτης κατοικίας του οφειλέτη, ενώ η
αναγκαστική εκτέλεση θα
αναστέλλεται και στις περιπτώσεις των
δανειοληπτών που προσφεύγουν στα
δικαστήρια για υπαγωγή τους στο Ν. 3869/2010, για
τη ρύθμιση των οφειλών των
υπερχρεωμένων φυσικών προσώπων.
Κούρεμα Τραπεζικών Δανείων
Νομοθετική ρύθμιση για το κούρεμα των ιδιωτικών
και επιχειρηματικών τραπεζικών
οφειλών κατά 20%-30%, προκειμένου οι υποχρεώσεις
εξυπηρέτησης των δανείων
νοικοκυριών και επιχειρήσεων να προσαρμοστούν, με
το αντισταθμιστικό και
ισοδύναμο αυτό μέτρο, στην απώλεια εισοδήματος
από τις μειώσεις των αποδοχών και
των συντάξεων στο Δημόσιο και τον Ιδιωτικό τομέα,
την αύξηση της ανεργίας και τη
μείωση των εσόδων και του εισοδήματος
επιτηδευματιών, ελεύθερων επαγγελματιών
και επιχειρήσεων.
Ειδική μέριμνα για τις ευπαθέστερες κοινωνικές
ομάδες όπως οι πάσχοντες από βαριές
ασθένειες, πολύτεκνοι, μονογονεϊκές οικογένειες,
άνεργοι και επιχειρηματίες που έχουν
αναστείλει προσωρινά ή οριστικά τη λειτουργία των
επιχειρήσεών τους λόγω της
κρίσης.
Το άμεσο οικονομικό όφελος των δανειοληπτών από
την εφαρμογή του συγκεκριμένου
μέτρου, υπολογίζεται στο ποσό των 30 ΔΙΣ ευρώ και
κρίνεται δίκαιο, εύλογο και
ανάλογο των πακέτων στήριξης που έλαβε το
τραπεζικό σύστημα από το Ελληνικό
Δημόσιο, δηλαδή από τους ίδιους τους
φορολογούμενους δανειολήπτες.
Κατάργηση Εισπρακτικών Εταιρειών
Νομοθετική ρύθμιση για την άμεση κατάργηση, με
ανάκληση της άδειας λειτουργίας
τους, των 20 Εισπρακτικών Εταιρειών που
λειτουργούν σήμερα την Ελληνική αγορά,
σύμφωνα με το Νόμο 3758/2009 (ΦΕΚ
68/Α/05-05-2009), καλυπτόμενες υπό τον ψευδεπίγραφο τίτλο των δήθεν ≪Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών για Ληξιπρόθεσμες Απαιτήσεις≫.Η τηλεφωνική όχληση και η εξώδικη ενημέρωση των οφειλετών για την ύπαρξη
ληξιπρόθεσμων οφειλών θα πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο από τις ίδιες τις
(σελ.23 )τράπεζες και τις εταιρείες κινητής
τηλεφωνίας, τις οποίες φορά η παροχή των
συγκεκριμένων υπηρεσιών, μόνο από τα γραφεία τους
και με εξειδικευμένο προσωπικό που θα απασχολείται υποχρεωτικά με σύμβαση
εξαρτημένης εργασίας, υπό την προϋπόθεση της καταγραφής όλων των κλήσεων και
της κοινοποίησης στους οφειλέτες των στοιχείων ταυτοποίησης του εντεταλμένου για
την ενημέρωση υπαλλήλου, προκειμένου να διασφαλίζεται ο έλεγχος της
διακίνησης και το απόρρητο των ευαίσθητων προσωπικών και οικονομικών δεδομένων
των οφειλετών, τα οποία σήμερα κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα από τη μία εισπρακτική
εταιρεία στην άλλη, ακόμη και μεταξύ των agents που αυτές απασχολούν
περιστασιακά για την παροχή των συγκεκριμένων υπηρεσιών, ενώ τα αντίστοιχα αρχεία
(databases) πωλούνται στην αγορά των call centers, για την εμπορική
εκμετάλλευση της δυστυχίας των απελπισμένων οφειλετών, ωθώντας τους ακόμη και
στην αυτοκτονία.
Οι ανωτέρω εταιρείες είναι ειδικού και
αποκλειστικού σκοπού και απευθύνονται κατά κύριο λόγο στον χρηματοπιστωτικό κλάδο (τράπεζες,
περίπου 90%) και στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών (εταιρείες παροχής υπηρεσιών
κινητής τηλεφωνίας, περίπου 7%).
Η θέση μας αυτή υπαγορεύεται από τις ίδιες τις
αρχές της ιδρυτικής μας διακήρυξης και της προγραμματικής μας ιδεολογίας, αφού
αρνούμαστε κατηγορηματικά να ανεχθούμε ότι στην κορύφωση της μεγαλύτερης
οικονομικής κρίσης που γνώρισε ποτέ η πατρίδα μας, οι μόνες κερδοφόρες Ελληνικές
επιχειρήσεις είναι σήμερα οι εισπρακτικές εταιρείες οι οποίες, σύμφωνα με τα
επίσημα στοιχεία ειδικής κλαδικής έρευνας της ICAP (2011), αυξάνουν σταθερά, κατά
8% τα έσοδά τους σε ετήσια βάση, χωρίς να συνεισφέρουν στην αύξηση της νόμιμης
απασχόλησης, αφού το 90% του
προσωπικού τους αποτελείται από agents και μόλις
το 10% από διοικητικό προσωπικό ενώ, σύμφωνα με τον ομαδοποιημένο ισολογισμό των
δώδεκα αντιπροσωπευτικών εταιρειών του κλάδου, το σύνολο του ενεργητικού
τους αυξήθηκε κατά 26,8% το 2010, οι συνολικές τους πωλήσεις παρουσίασαν άνοδο
περίπου 44% και τα μικτά κέρδη τους κατά 17,2% κατά την ίδια
περίοδο.
Κατάργηση της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε. (σελ.22)
Νομοθετική ρύθμιση για την αναστολή λειτουργίας,
την άμεση λύση και θέση σε
εκκαθάριση της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε., επειδή μέχρι
σήμερα λειτούργησε πλημμελώς και
μονομερώς, υπέρ των τραπεζών και των θυγατρικών
τους που την έχουν συστήσει και
επιλεκτικά υπέρ συγκεκριμένων, προνομιούχων
κατηγοριών δανειοληπτών (πολιτικά
κόμματα, ΜΜΕ, διαπλεκόμενα επιχειρηματικά
συμφέροντα, συνδεδεμένες με
τραπεζικά ιδρύματα επιχειρήσεις), εις βάρος της
τραπεζικής πίστης και της προστασίας
του θεσμού των συναλλαγών, της αγοράς, της
πραγματικής οικονομίας, της υγιούς
επιχειρηματικότητας, του ανταγωνισμού και της
ανάπτυξης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου