" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

Βαρθολομαῖος καί ὁ διχαστικός του ρόλος

 

Δύο βασικοί “εκτελεστές” της ειρήνης στην Ουκρανία, Τζέφρι Πάιατ και Βαρθολομαίος.

Του Γιώργου Χαρβαλιά – dimokratianews.gr

Οσο κι αν μας βολεύει να το ξεχνάμε, η κρίση στην Ουκρανία δεν είναι καθόλου άσχετη με την διχαστική και έξωθεν επιβληθείσα πρωτοβουλία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου να αναγνωρίσει το Αυτοκέφαλο της Ουκρανικής εκκλησίας, συντείνοντας στην αποξένωση του πολυπληθούς ρωσικού στοιχείου από τις θρησκευτικές δομές της χώρας αυτής.

Η απόφαση αυτή του Πατριάρχη που αντιμετωπίστηκε με σοβαρή επιφύλαξη ακόμη και από τις πιο νηφάλιες-πλην όμως εμβληματικές-μορφές της Ορθοδοξίας, όπως ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος, λειτούργησε βλαπτικά και για τα συμφέροντα της πολυπληθούς ελληνικής κοινότητας  που ταυτίζεται πολύ περισσότερο συναισθηματικά με το ρωσικό στοιχείο αφού έχει ως μητρόπολη εθνικής αναφοράς την Μόσχα, όχι το Κίεβο.

Η σημερινή Ουκρανία εξάλλου, που προβάλλεται ως αγαπημένο pet, των Γερμανών, των Αμερικανών και των ακολούθων τους,  αποτελεί ένα πολύ περίεργο μίγμα. Διαθέτει μια πολύ σημαντική παρουσία φιλοναζιστών που αναπολούν τις «ένδοξες» μέρες της συνεργασίας με τα Ες-Ες, μία μεγάλη θρησκευτική μερίδα Ουνιτών (περίπου το 10% του πληθυσμού) που λογοδοτεί στο Βατικανό και μία μειονότητα μουσουλμάνων Τατάρων που διατηρούν προνομιακή σχέση με την Τουρκία.

Εξακολουθεί όμως να αποτελεί μπαξέ του ευρύτερου ρωσικού αυλόγυρου και ο Πούτιν έχει διαμηνύσει ότι δεν θα αφήσει αυτό το καθεστώς να αλλάξει με την υπαγωγή της στο ΝΑΤΟ.  Γι αυτό άλλωστε γίνεται και όλη η φασαρία.

Στα επιμέρους του ορθόδοξου δόγματος, δεν είμαι ειδικός το ομολογώ. Αλλά υπό το ευρύτερο πρίσμα προάσπισης της παγκόσμιας ειρήνης και βεβαίως των συμφερόντων της ομογένειας στην περιοχή, ο Πατριάρχης όφειλε να έχει αφήσει το Ορθόδοξο ποίμνιο στην καθοδήγηση της ρωσικής Εκκλησίας. Και όχι να συμβάλει σε διχαστικές πρακτικές που ενισχύουν την απομόνωση του ρωσικού πληθυσμού(και κατ’ επέκταση της ελληνικής κοινότητας), επειδή κάποιοι, στην άλλη ακτή του Ατλαντικού, του συνέστησαν να μπει στο μάτι της Μόσχας.

Στο σημείο αυτό λοιπόν αρχίζω και διερωτώμαι αν ο Βαρθολομαίος έχει επίγνωση της ιστορικής του αποστολής. Προσοχή: Όχι του θρησκευτικού του ρόλου που δεν αμφισβητείται, αλλά της ιδιαίτερης αποστολής του ως Αρχιεπισκόπου Κωσταντινουπόλεως, Νέας Ρώμης και Οικουμενικού Πατριάρχη.

Φοβούμαι πώς αν είχε έστω και στοιχειώδη επίγνωση αυτής της αποστολής θα είχε σπεύσει πρώτος να αντιδράσει δυναμικά στην βεβήλωση της Αγίας Σοφίας και πρόσφατα της ιστορικής μονής της Αγίας Σουμελά. Όχι με χλιαρές επιστολές που γράφονται για μάτια του κόσμου. Αλλά με καθιστική διαμαρτυρία έξω από το γραφείο του Ερντογάν.

Ενας άλλος Πατριάρχης θα είχε κινήσει γη και ουρανό για να καταγγείλει διεθνώς τις τουρκικές ασχημίες εις βάρος, όχι της Ελλάδας, αλλά της Παγκόσμιας Ορθοδοξίας. Αντ΄αυτού ο Παναγιώτατος περιορίζεται σε παρακλητικές ανακοινώσεις, προσβλέποντας στην…μεγαθυμία του πολυχρονεμένου Εφέντη.

Την ίδια ώρα αγωνίζεται με ζέση για την προστασία του…αργυροπελεκάνου και της μεσογειακής φώκιας, για την αποτροπή της κλιματικής αλλαγής, πιθανόν και για την διάδοση της «πράσινης» ηλεκτροκίνησης. Καλό είναι κι αυτό, αλλά άσχετο με την βασική αποστολή του που είναι η έμπρακτη προάσπιση της Ορθοδοξίας από κάθε είδους επιβουλή. Φοβικότητα και «χαμηλοί τόνοι» δεν νοούνται όταν μαγαρίζονται μνημεία της θρησκείας και του γένους με ανεκτίμητο ιστορικό συμβολισμό. Τελεία και παύλα.

«Μα δεν μπορεί να μιλήσει» γιατί θα τον…πάρει σηκωτό ο Ερντογάν, λένε κάποιοι. Ε, ας τον πάρει! Κι ας τον βάλει σε κατ΄οικον περιορισμό.

Ας φανεί επιτέλους ο Βαρθολομαίος διωκώμενος. Ας ταλαιπωρηθεί εν ανάγκη, επειδή βρήκε το θάρρος να μιλήσει. Μεγαλύτερη υπηρεσία στην Ορθοδοξία που αργοσβήνει δεν θα μπορούσε να προσφέρει. Ανάλογη με αυτήν που κάποιοι άλλοι λαμπροί ιεράρχες προσέφεραν στο παρελθόν θυσιάζοντας ακόμη και την ζωή τους.

Οι καιροί άλλωστε έχουν αλλάξει. Ετσι και αγγίξει μία τρίχα του Πατριάρχη η Τουρκία, είναι βέβαιο ότι θα προκληθεί τέτοια διεθνή κατακραυγή που ούτε ο αλαζονικός Σουλτάνος δεν θα μπορέσει να αγνοήσει. Εδώ για καλλιτέχνες και για δημοσιογράφους γίνεται κακός χαμός στα ξένα μέσα ενημέρωσης. Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι θα τολμήσει να ρίξει ολόκληρο Πατριάρχη, θρησκευτικό ηγέτη 250 εκατομμυρίων Ορθόδοξων πιστών, στην φυλακή;

Το ερώτημα λοιπόν που ξανάρχεται στο τραπέζι είναι αν ο Βαρθολομαίος επιθυμεί να ασκήσει τα καθήκοντα του παίρνοντας και προσωπικό ρίσκο ή προτιμά να ζει ασφαλής στην σκιά του τουρκικού κράτους. Δεν του ζήτησε κανείς να παλέψει για τα ιερά και όσια του ελληνικού έθνους, όπως θα έκανε ο Γρηγόριος ο 5ος , ο Χρυσόστομος Σμύρνης, ο Αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός, ακόμη και ο αείμνηστος Χριστόδουλος. Δεν είναι Ελληνας υπήκοος, το καταλαβαίνουμε. Αλλά την Ορθοδοξία οφείλει να την προστατέψει. Και όχι να τη διχάζει.

Δυστυχώς τα καθεστωτικά μέσα ενημέρωσης, τα ίδια που καθημερινά βυσοδομούν κατά της Εκκλησίας, χλευάζοντας την θρησκεία μας, έχουν τον Πατριάρχη στο απόλυτο απυρόβλητο. Φταίει και το γεγονός ότι μοιράζει τίτλους, παράσημα και οφίτσια σε εκλεκτά μέλη της ελληνικής ολιγαρχίας.

Αλλά το ζήτημα, ξαναλέω, είναι πόσο εξυπηρετεί τα συμφέροντα της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού, η εικόνα του αιχμάλωτου, «βωβού» Πατριάρχη, που βρίσκει μόνο την φωνή του για να πει «Σκασίλα μου για τους Ρώσους!»

Είναι ομολογουμένως τεράστιος ο συμβολισμός της Κωσταντινούπολης ως ιστορικού κέντρου μιας Μεγάλης Ελλάδας, αλλά από την στιγμή που ο Πατριάρχης συμπεριφέρεται ως απλός εντεταλμένος του τουρκικού κράτους και δεν υπάρχει κανένας ορίζοντας αξιοπρεπούς διαδοχής του, θα πρέπει να ξανασκεφτούμε αν ωφελεί η παραμονή του Πατριαρχείου εκεί.

Μια ηρωική έξοδος προς την ιστορική μητέρα-πατρίδα είναι ίσως προτιμότερη από τον σταδιακό εκφυλισμό ενός θεσμού που αδυνατεί να σταθεί στο ύψος της αποστολής του, αναλώνεται σε ανούσιες θρησκευτικές ίντριγκες, ετεροπροσδιορίζεται και εν τέλει λειτουργεί υπό την πίεση ωμού τουρκικού εκβιασμού.

Ἀπό : helleniscopecom

Ἐάν γίνονται ὅλα αὐτά ἐκ μέρους τοῦ Βαρθολομαίου ὥστε νά φθάσουν οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοί νά λένε καλλύτερα να φύγῃ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ἀπό τήν Πόλη καί νά ἔρθῃ στήν Ἑλλάδα,τότε εἰλικρινῶς βλέπω πολύ προδοτικό αὐτό τόν ῥόλον. 

Ἐάν ἐν τέλει χάσουμε καί τήν ἐλάχιστη ἐπαφή μέ τήν Κωνσταντινούπολη,τό Σύμβολο τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας,τότε χάνουμε καί ἕνα μεγάλο,πολύ μεγάλο κομμάτι τῆς Ἱστορίας μας.Ἴσως τό πιό ἐμβληματικό ἀφοῦ ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι ταυτισμένη μέ τήν Βυζαντινή Αὐτοκρατορία. 

Συνεπῶς,αὐτό πού συχνά-πυκνά ἀκούγεται γιά τήν ἐγκατάλειψη τῆς Πόλης καί τήν μεταφορά τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μόνον γιά τό καλό δέν εἶναι οὔτε τῆς Ὀρθοδοξίας,οὔτε τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί ἐν τέλει οὔτε γιά καμμία ἀπό τίς σλαυϊκές χῶρες καί τήν Ῥωσσία πρωτίστως. 

Τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο στό Φανάρι,ἔχει θέσι καί μάλιστα φωτεινή μέ μεγάλο ἱστορικό βάθος καί οὐδέποτε πρέπει νά σβήσῃ...


Ἡ Πελασγική

« Μ᾿αὐτό τόν νόμο ἔζησε ὁ κόσμος καί θά ζήσῃ...»

Γεώργιος Σουρῆς 
Τό ἀφιέρωμα ποιήματος τοῦ Σουρῆ,σχολιαστή μας* ,στό ἱστολόγιό μας ( ἐδῶ) ,καί μάλιστα μελοποιημένο πού τραγουδᾶ ὁ ἀξέχαστος Χάρρυ Κλύνν,θά ἔλεγε κανείς πώς εἶναι ἡ ἀπόλυτος ταύτισις τῶν ἀντιλήψεών μας,γιά τά ὅσα συμβαίνουν,ὄχι σήμερα,ἀλλά παλαιόθεν,ἀπό καταβολῆς ἀνθρωπίνων κοινωνιῶν,ὅπως συνηθίζουμε νά γράφουμε συχνάκις. 
Συνεπῶς τό συγκεκριμένο ποίημα,ἀπαντᾷ ὅσο πιό ξεκάθαρα γίνεται ( πιό πολύ δέν μπορεῖ) σ᾿ὅλους ἐκείνους πού βλέπουν ἄμοιρο εὐθυνῶν τόν λαό,στά ὅσα τοῦ ἐπιβάλλουν οἱ ἐξουσιαστές του,πού αὐτός ὁ ἴδιος τούς ἔδωσε τό δικαίωμα διά τῆς ψήφου του,ἀλλά ἐκεῖνοι συνεχίζουν νά βλέπουν ἄλλους πίσω ἀπό τό χέρι τοῦ λαοῦ στήν κάλπη...
Κι᾿ὅμως,πάνω ἀπό 100 χρόνια ( ὁ Σουρῆς πέθανε τό 1919) γιά ἐκεῖνα πού ἔγραφε κι᾿ἔλεγε ὁ Σουρῆς ἰσχύουν μέχρι σήμερα ἴδια καί ἀπαράλλαχτα ! Καί ξέρετε δέν εἶναι ἐπεί δή ὁ κόσμος εἶναι ἀνόητος,δέν καταλαβαίνει,δέν ἔχει πληροφόρησι,ἀγνοεῖ τό παρασκήνιο καί,καί,καί...Ὄχι,τἰποτε ἀπό αὐτά δέν εἶναι. Τοὐλάχιστον ὅσον ἀφορᾷ τόν Ἕλληνα,προσωπική μου ἄποψις εἶναι,δέν πρὄκειται ποτέ ν᾿ἀλλάξῃ τίποτα διότι τό μόνο πού τόν ἐνδιαφέρει εἶναι τό προσωπικό του ὤφελος. Ἄν ὑπάρχει αὐτό ὄχι κωλοτοῦμπες,ὄχι χοροπηδήματα ὅλα μπροεῖ νά τά κάνῃ ἀκόμη καί νά ψηφίζῃ μέχρι νά πεθάνῃ,τόν πολιτικάντη πού τόν ὠφέλησε ! Καί ὁ κάθε πολιτικάντης τό γνωρίζει πολύ καλά αὐτό...

Ὁρῖστε λοιπόν τό ποίημα τοῦ Γεωργίου ΣουρῆΦόροι» : 

 Βάλετε φόρους,βάλετε εἰς τήν πτωχή μας ῤάχη,

ποτῖστε μέ τό αἷμα μας τήν ἄῤῥωστη Πατρίδα

᾿σεῖς τό κρασί καί τόν καπνό πού πίνετε μονάχοι

κι᾿ἐμεῖς νά σᾶς κυττάζουμε μέ μάτι σάν γαρίδα.

Βαριά φορολογήσετε καί τό νερό πού τρέχει

βάλετε φόρους,βάλετε,ἡ πλάτη μας ἀντέχει.

Ὅ,τι καλό κι᾿ἄν ἔχουμε ἐπάνω σας ἄς μείνει

στά πρόσωπά μας ἄς χυθεῖ τοῦ μαρασμοῦ τό χρῶμα

μ᾿ἐμᾶς τό ἰσοζύγιο τοῦ ἔθνους μας ἄς γίνει

φορολογῆστε καί αὐτη τήν σάρκα μας ἀκόμα.

Τοῦ σώμαός μας κόβετε καμμιά παχιά λωρίδα

καἰ τρώγετέ την λαίμαργα μαζύ μέ τήν Πατρίδα.

*

Ὅ,τι κι᾿ἄν τρώγουν οἱ πτωχοί τό Ἔθνος ἄς τό τρώγει

ὅ,τι κι᾿ἄν πίνουν οἱ πτωχοί τό Ἔθνος ἄς τό πίνει

χορταίνετε σάν Λούκουλοι μ᾿ἐμᾶς τό σκυλολόγι

κι᾿ἐμεῖς θά σᾶς γνωρίζουμε γι᾿αὐτό εὐγνωμοσύνη.

Τέτοιοι χωριάτες πού ᾿μαστε ἀντέχουμε εἰς ὅλα

καί οὔτε τόσον εὔκολα τινάζουμε τά κῶλα**.

*

Πρέπει νά εἶναι οἱ πολλοί πτωχοί καί πειμασνένοι

καί οἱ ὁλίγοι πάντοτε νά βρίσκονται χορτάτοι.

Πρέπει νά στέκουν οἱ πολλοί στά σπίτια των κλεισμένοι

καί οἱ ὁλίγοι νά πηδοῦν ἐπάνω στό παλάτι.

Πρέπει ὁ κόσμος ὁ πολύς νά δέχεται τά βάρη 

κι᾿ὁ λιγοστός ἐπάνω του κανένα νά μήν πάρῃ.

*

Μ᾿αὐτό τόν νόμο ἔζησε ὁ κόσμος καί θά ζήσῃ

τήν δύναμίν του προσκυνᾷ ἡ κάθε κοινωνία.

Δέν ἠμπορεῖ καθένας μας,βεβαίως,νά πλουτίσῃ

γιατί τοῦ κόσμου ἔπειτα χαλᾷ ἡ ἀρμονία.

Φτώχια καί πλοῦτος-ζήτημα τοῦ καθενός αἰῶνος:

Ἰδού τό τέλος κι᾿ἡ ἀρχή τοῦ φοβεροῦ ἀγῶνος ! 

*

Λοιπόν κανένας πρόστυχος κεφάλι μή σηκώσει 

γιά τόσα νομοσχέδια μή βγάλει τσιμουδιά.

Εἰς τῆς Πατρίδος τόν βωμόν τό αἷμα του ἄς δώσει

χωρίς ν᾿ἀφήσῃ στεναγμό ἡ μαύρη του καρδιά.

Κι᾿ἄν τώρα πάλι ἔπεσεν ἐπάνω του ὁ κλῆρος

Πρέπει καί πάλιν νά φανῇ γενναῖος - μάρτυς- ἤρως ! 


Καί μελοποιημένο στόν δίσκο «Ἀφιέρωμα» στόν Γεώργιο Σουρῆ,ἀπό τόν Χέρρυ Κλύνν,σέ μουσική Τάκη Μπουγᾶ,κυκλοφορία δίσκου τό 1982. 

* Ἡ δ/νσις συμπεριλαμβάνει ολόκληρο τόν δῖσκο. Οἱ «Φόροι» εἶναι τό α΄τραγούδι καί ἴσως τό πιό χαρακτηριστικό καί ἀντιπροσωπευτικό γιά τό σήμερα...

** Ἐδῶ ἡ ἐρμηνεία 

Θά μποροῦσα νά γράψω πάρα πολλά ἀκόμη,ἐξ ἀφορμῆς τῶν διαπιστώσεων ἐκείνων τῶν ἀληθειῶν τῆς ἐποχῆς τοῦ Σουρῆ μέ τό σήμερα,ὅμως νομίζω πώς δέν ἔχουν σημασία τόσο τά λόγια ὅσο ἡ σκληρή πραγματικότης. Καί αὐτή μᾶς λέει πώς τί 1890 τί 2022 ! Καμμία διαφορά...

Ὁ Σουρῆς καταγόταν ἀπό πλούσια οἰκογένεια τῆς Σύρου ( ξέρετε, Κυκλάδες...ἐδῶ) καί εἶχε παντρευτεῖ ἐκ τῆς οἰκογενείας Ἀργέντη-Ῥοδοκανάκη ἐκ Χίου. Ἐπίσης ξέρετε ...Ἡ Χίος τῆς ἀριστοκρατίας καί τῆς ἐξουσίας

Συνεπῶς γνώριζε καλῶς ὁ Σουρῆς τί ἐστί πλούσιος μέ κληρονομικό δικαίωμα στήν κάθε εἴδους ἐξουσία. Καί ἴσως ἄν ὁ πατήρ του δέν εἶχε χρεωκοπήσει καί ὁ Γεώργιος δέν εἶχε ἀναγκαστεῖ νά ξενιτευτεῖ στήν Ρωσσία γιά νά πέσῃ στά χέρια τοῦ σιτέμπορου θείου του,πιθανῶς καί νά μήν εἶχε γίνει αὐτός ὁ μεγάλος σατιρικός ποιητής μέ τίς πικρές ἀλήθειες μέσα ἀπό κάθε στίχο του...

Τέλος ἀφιερώνουμε κι᾿ἐμεῖς,ἕνα ποίημα τοῦ Σουρῆ,σ᾿ὅλους καί ὅλες τούς ἀγαπητούς καί ἀγαπητές μου ἀναγνῶστες/ριες καί βεβαίως στόν "ἁπλό ἀνώνυμο σχολιαστή μας". Εἶναι καί ἀνάλογο τῶν  ἡμερῶν : 

Ἀποκρηαῖς


Κι’ ἐγὼ τραγούδια νέα θὰ τονίσω

σ’ αὐτὸ τὸν μασκαρένιο μας καιρό,

καὶ μασκαρᾶς ἐμπρός σας θὰ πηδήσω

νὰ σύρω ἀποκρηάτικο χορό.

Ὄπ! Ὄπ! στὸ γῦρο ὅλοι… τιριρί…,

καρσιλαμᾶ ἡ λύρα μου βαρεῖ.

*

Στοὺς τωρινοὺς καιροὺς τῆς Ρωμηοσύνης

τραγούδια δὲν μᾶς πρέπουν σοβαρά,

οὔτε κλωνάρια δάφνης καὶ μυρσίνης,

μᾶς φθάνει μουσικὴ τοῦ ταμπουρᾶ.

Γυναῖκες, ἄνδρες ὅλοι τὸ χορό,

καὶ σᾶς κρατῶ τὸ ἴσο… τιριρό.

*

Ὅλο τὸ χρόνο εἴμαστε μπερλίναις,

κι’ ὅμως βαστοῦμε ὕφος σοβαρό,

καὶ γιὰ τῇς δόξαις σκούζουμε ἐκείναις,

ποὺ ἄλλοτε τῇς εἴχαμε σωρό.

Ὄπ! Ὄπ! στὸ γῦρο ὅλοι… τιριρά…,

γιὰ βάλετε στὰ πόδια σας φτερά.

*

Μὰ σὰν ἐλθῇ τρελλὸ τὸ καρναβάλι,

ἀφίνομε τὴν πόζα τὴν πλαστή,

γιὰ μιὰ στιγμὴ ἀλλάζομε κεφάλι,

καὶ μασκαράδες βγαίνομε σωστοί.

Ὄπ! Ὄπ! πηδᾶτε ὅλοι σας ψηλά,

ἡ φτέρναις σας ν’ ἀνάψουν… τραλαλά.

*

Ὅλα σ’ αὐτὴ τὴ γῆ μασκαρευτῆκαν,

ὀνείρατα, ἐλπίδες καὶ σκοποί,

ἡ μούραις μας μουτσούναις ἐγινῆκαν,

δὲν ξέρομε τί λέγεται ντροπή.

Ὄπ! Ὄπ! στὸ γῦρο ὅλοι… τραλλαλό…,

κι’ ἐγὼ μασκαρεμμένος σᾶς γελῶ.

Ἡ Πελασγική

23 Φεβρουαρίου - Τό κομβόϊ φορτηγῶν ἀπό τίς ΗΠΑ,ξεκινᾶ ἀπό τήν Καλιφόρνια !


Γράφει ὁ  Άλεξ Αλιφέρης

21/2/22

Όπως είπα στις 4 Φεβρουαρίου, το American Trucker Convoy ξεκινά στην Καλιφόρνια.

Το πρώτο κονβόϊ φορτηγών είναι έτοιμη να ξεκινήσει στις 10 π.μ., την Τετάρτη, 23 Φεβρουαρίου, στο στάδιο Adelanto στην κομητεία San Bernardino κοντά στο Victorville της Καλιφόρνια.

Το δεύτερο κονβόϊ  φορτηγών θα ξεκινήσει την Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου στις 9 π.μ., με ένα ράλι στο South El Monte της Καλιφόρνια στην κομητεία του Λος Άντζελες.

Η Νότια Καλιφόρνια, η Νεβάδα και η Αριζόνα έχουν πολλές εταιρείες μεταφοράς φορτηγών όλων των μεγεθών.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές της συνοδείας, 500 έως 1.000 φορτηγά θα συγκεντρωθούν και θα αναχωρήσουν προς τα ανατολικά για το Κίνγκμαν της Αριζόνα. Θα κατευθυνθούν ανατολικά στην Interstate 40 προς το Lupton της Αριζόνα. Στις 25 Φεβρουαρίου, σχεδιάζουν να φτάσουν στο Glenrio του Τέξας. Η δεύτερη συνοδεία φορτηγατζήδων θα ξεκινήσει την Παρασκευή, 25 Φεβρουαρίου από το Νότιο Ελ Μόντε. (Δείτε άρθρο: εδώ)

Σύμφωνα με τους Epoch Times, ο δικηγόρος Leigh Dundas λέει ότι «το μήνυμα είναι πραγματικά ότι πρέπει να σταματήσει η κατάχρηση εξουσιών έκτακτης ανάγκης που έχουμε δει πολλές πολιτείες και τις ομοσπονδιακές αρχές να εμπλέκονται τα τελευταία σχεδόν δύο χρόνια. Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης πρέπει να τελειώσει, δεν υπάρχει πλέον έκτακτη ανάγκη», είπε ο Ντούντας.

«Επειδή απλώς για να τελειώσουμε μια εντολή εδώ και μια εντολή εκεί, απλώς παίζουμε το χτύπημα ενός τυφλοπόντικα και δεν φτάνουμε στη βασική αιτία του προβλήματος, που είναι οι εξουσίες έκτακτης ανάγκης που ενεργοποιήθηκαν τον Μάρτιο του 2020. Έτσι αυτά πρέπει να τελειώσουν και πρέπει να επιστρέψουμε σε μια κατάσταση κανονικότητας. Πρέπει να αποκαταστήσουμε την ελευθερία και τη λογοδοσία για οποιουσδήποτε παράγοντες δεν συμπεριφέρονταν καλά σε κυβερνητικό επίπεδο».

Το People's Convoy είναι εμπνευσμένο από τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες Canadian Trucker Convoy σε όλη την Οτάβα, τον Καναδά και τις επαρχίες. Ο Καναδάς μετατράπηκε σε δικτατορία την περασμένη εβδομάδα από τις αντισυνταγματικές εξουσίες έκτακτης ανάγκης του τυράννου Τζάστιν Τριντό. Ωστόσο, οι Καναδοί έχουν αφυπνιστεί στο γεγονός ότι ο Καναδάς είναι πλέον μια δικτατορία. Έχει οδηγήσει σε δωρεές εκατομμυρίων δολαρίων. Και είχε περαιτέρω αποτελέσματα: οι επαρχίες του Καναδά, συμπεριλαμβανομένων της Αλμπέρτα, του Σασκάτσουαν, της Μανιτόμπα, του Οντάριο και του Κεμπέκ, έχουν άρει ή ανακοίνωσαν τα σχέδιά τους να καταργήσουν τις εντολές εμβολιασμού τους κατά του COVID-19.

Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συμμετάσχετε στη συνοδεία προς το DC.

Πρώτα, κάντε δωρεά με διάφορους τρόπους μέσω της δ/νσης εδώ. Κάποιος μπορεί να κάνει δωρεά μέσω κρυπτονομίσματος (bitcoin/Ethereum), επιταγή μέσω ταχυδρομείου/δωροκάρτας ή πιστωτικής κάρτας.

Δεύτερον, οι Ελληνοαμερικανοί μπορούν να κατευθυνθούν στο DC μόλις η συνοδεία κλείσει ολόκληρη την Ουάσιγκτον DC. Είμαι βέβαιος ότι εκατομμύρια πατριώτες θα κατασκηνώσουν σε όλη την πόλη. Οι οδηγοί φορτηγών θα τιμήσουν νόστιμα σπιτικά ελληνικά γεύματα από τα ελληνικά εστιατόρια της ΝΕΑΣ ΥΟΡΚΗΣ, ΝΕΟΥ ΤΖΕΡΣΕΪ, ΜΕΡΥΛΑΝΤ, ΠΕΝΣΥΛΒΑΝΙΑ!

Η ελευθερία θα επικρατήσει της τυραννίας!

Ἐδῶ ὅπου θά βρεῖτε καί τούς ἀνάλογους συνδέσμους. 

Ἀπό : helleniscope.com


Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

Διόρθωσις λαθῶν

 Κι᾿ὅμως γίνεται ! 

Διόρθωση λαθών δια χειρός Bob Ross


Διότι τά λάθη ΠΡΕΠΕΙ νά διορθώνονται 


Τό βίντεο τό εἴδαμε ΕΔΩ


Ἡ Πελασγική

Ἐν Ἑλλάδι συμβαίνουν ...


Τούς μαζεύει ὁ Κωνσταντίνου καί ὁ κάθε Κωνσταντίνου,τούς δίνει καί ἀπό ἕνα πλακάτ-ταμπελάκι ἀνά χείρας καί τούς ἀμολᾷ γιά τήν «πορεία-διαμαρτυρία». Γιατί νομίζετε πώς αὐτοί καταλαβαίνουν τί τούς δίνουν στά χέρια ; Γιατί τούς ξαμολᾶνε στούς ἀθηναϊκούς δρόμους νά φωνάζουν γιά τήν ἀξία τῆς «μαύρης ζωῆς» ἤ τό «ποτέ ξανά φασισμός» ; 


Μήπως καταλαβαίνουν πώς αὐτοί πού τούς ὀδηγοῦν ἐκεῖ εἶναι οἱ χειρότεροι φασίστες πού τούς χειραγωγοῦν στόν ἔπακρον; 

Τέλος πάντων αὐτά βιώνουμε ἐν Ἑλλάδι καί ὄχι μόνον,ἀναλόγως τοῦ τί ἐπιδιώκουν ν᾿ἀποκομίσουν οἱ χειριστές τους ἤ τί καί ποιόν θέλουν νά ἐκβιάσουν καί βεβαίως ἐξυπηρετοῦντες ἀπολύτως τούς παγκοσμίους ἐξουσιαστές.


Μία ἀκόμη πορεία-διαμαρτυρία,λέει,κατά τῶν μέτρων Μηταράκη γιά τί ἐπαναπροωθήσεις τῶν ...μεταναστῶν. Ναί,ἀλλά γιά τίς ἑκατοντάδες χιλιάδες νομίμων ...μεταναστῶν πού ὑπέγραψε  Μηταράκης σέ Πακιστάν καί Μπαγκλαντές,τί «δέν κάθετε καλά γιά τούς εὐιασθητούληδες»  ; 

Ο Μηταράκης και τα 144.000 πακιστανο - μπανγκλαντέζια του...

Τί δέν τοῦ πάει καλά τοῦ ΚΕΕΡΦΑ Κωνσταντίνου μέ τίς συμφωνίες τοῦ Μηταράκη καί ἔχει ξεσηκώσει τά  ...πλήθη του ; 


Διαμαρτυρία ενάντια στις επαναπροωθήσεις προσφύγων και μεταναστών έγινε το απόγευμα της Κυριακής στο Σύνταγμα, ενώ
οι διαδηλωτές τάχθηκαν απέναντι στις συμφωνίες του υπουργού Μετανάστευσης, Νότη Μηταράκη με τις κυβερνήσεις του Μπαγκλαντές και του Πακιστάν.

Τη συγκέντρωση είχε καλέσει το Συμβούλιο Δικαιωμάτων Αποδήμων Μπαγκλαντές – Τμήμα Ελλάδος με την στήριξη της Κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στον Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ)...( ὁλόκληρο τό θέμα,ἐδῶ)

Ἐν Ἑλλάδι συμβαίνουν ...


Σημ. Τίς φωτό τίς πήραμε ἀπό ἐδῶ 


Ἡ Πελασγική 

21 Φεβρουαρίου 1913 - Ἡ ἀπελευθέρωσις τῶν Ἰωαννίνων

Η παράδοση της πόλης των Ιωαννίνων. Ο Κωνσταντίνος και ο Εσσάτ πασάς είναι έφιπποι και οι δύο. Ο Εσάτ πασάς με γερμένη τη κεφαλή και χαμηλωμένο ξίφος παραδίδεται ταπεινωμένος. Η Ελληνική σημαία κυματίζει περήφανα, ενώ η Τουρκική, ταπεινωμένη, σχεδόν, αγγίζει το χώμα.( ἐδῶ)

Ήταν φανερό πως, αν δεν έπεφτε το Μπιζάνι, δε θα κυριεύονταν τα Ιωάννινα και δυστυχώς, όλες οι επιθέσεις των Ελλήνων συντρίβονταν πάνω στα οχυρά του Μπιζανίου.

...Μετά την αποτυχημένη επίθεση του Νοεμβρίου του 1912 ο στρατός στην Ήπειρο δοκιμαζόταν από φοβερές κακουχίες. Υπέφερε από το φρικτό κρύο και την πείνα, καθώς δεν ήταν εύκολη η επιμελητεία του στρατού. Τα άλογα και τα μουλάρια πέθαιναν και αυτά από τις καιρικές συνθήκες και όλα ήταν απελπιστικά για τους Έλληνες.

Η κατάσταση των Ελλήνων μπροστά στο Μπιζάνι ήταν εφιαλτική. Στην Αθήνα ο Τύπος και η κοινή γνώμη που διαμορφωνόταν πίεζαν την Ελληνική ηγεσία να προχωρήσει σε επίθεση. Αυτό επιθυμούσε διακαώς ο Στρατηγός Σαπουντζάκης, ο οποίος ήλπιζε να κυριεύσει τα Ιωάννινα, πριν έλθει ο βασιλιάς Κωνσταντίνος με τις δυνάμεις του. Έτσι, οργάνωσε νέα επίθεση, χρησιμοποιώντας όλες τις διαθέσιμες δυνάμεις του. Η κυβέρνηση προσπάθησε να τον εμποδίσει και ο Κωνσταντίνος του τηλεγράφησε να μην κινηθεί, αν ο ίδιος δεν έφτανε στην περιοχή. Τίποτε όμως δεν μπορούσε να συγκρατήσει τον Σαπουντζάκη που στις 7/20 Ιανουαρίου 1913 έκανε επίθεση, χωρίς να ειδοποιήσει ούτε τον Κωνσταντίνο ούτε την κυβέρνηση.

***

ἐδῶ)
Στο μεταξύ η εκεχειρία που είχε γίνει διακόπτεται, όχι γιατί δεν προχωρούν οι διαπραγματεύσεις για ειρήνευση που πραγματοποιούνταν στο Λονδίνο, αλλά γιατί ξεσπά το πραξικόπημα των Νεοτούρκων.

Η ήττα ως τώρα των Τουρκικών δυνάμεων υπέθαλψε τα πάθη και την οργή εθνικιστικών στοιχείων που αξίωναν να συνεχιστεί ο πόλεμος μέχρις εσχάτων και όχι να υπάρχουν διαπραγματεύσεις και συνθηκολογήσεις.

Έτσι, την 10η Ιανουαρίου 1913 ο Εμβέρ και ο Ταλαάτ, ηγέτες των Νεοτούρκων εισέβαλαν στην Υψηλή Πύλη στην Κωνσταντινούπολη, σκότωσαν τον Ναζίτ πασά, που ήταν και ο Υπουργός των στρατιωτικών και εγκατέστησαν νέα κυβέρνηση με τον Μαχμούτ Σεφκέτ πασά στη θέση του Μεγάλου Βεζύρη. Με αυτόν τον τρόπο η επαναστατική κυβέρνηση των Νεοτούρκων διέκοψε τις διαπραγματεύσεις στο Λονδίνο και ξανάρχισε τον πόλεμο.

****

Κι ενώ οι καιρικές συνθήκες επιδεινώνονταν, η ηγεσία του Ελληνικού στρατού αποφασίζει να μεταφέρει τέσσερεις Μεραρχίες από τη Μακεδονία στην Ήπειρο. Μεσούντος του χειμώνος (Ιανουάριος 1913) η Διοίκηση του στρατού της Ηπείρου ανατέθηκε στο Διάδοχο Κωνσταντίνο. Η οχυρή θέση του Μπιζανίου περικυκλώνεται και απομονώνεται (18 με 19 Ιανουαρίου του 1913) σε μια προσπάθεια των Ελληνικών δυνάμεων να επιτεθεί στη δεξιά πλευρά των δυνάμεων των Τούρκων.

( φωτό ἀριστερά :   Ζίγκμουντ Μινέϊκο,ὁ παππούς τοῦ Ἀνδρέα Παπανδρέου, κατά την παραμονή του στην Ήπειρο, εργάστηκε για λογαριασμό των τούρκων στις οχυρώσεις του Μπιζανίου  έργα που τόσο πολύ δυσκόλεψαν τον ελληνικό στρατό κατά τις επιχειρήσεις κατάληψης των Ιωαννίνων...ἐδῶ)

Το Μπιζάνι είναι λόφος που προστατεύει από το Νότο τα Ιωάννινα. Γρανιτένιος σχεδόν δεσπόζει στο δρόμο Άρτας – Πρεβέζης – Ιωαννίνων. Για να κυριεύσει κανείς τα Ιωάννινα, πρέπει να ελέγχει το Μπιζάνι.

Σε αυτό οι Τούρκοι, εκμεταλλευόμενοι και το φυσικό οχυρό της θέσης, είχαν κάνει ένα απόρθητο σχεδόν φρούριο. Την κατασκευή και οχύρωσή του επέβλεψαν Γερμανοί αξιωματικοί και το κάλυψαν με χαρακώματα, πολυβολεία και πυροβολεία.

Επί τρεις μήνες επιχειρούσαν οι Έλληνες να το καταλάβουν με απανωτές επιθέσεις και δεν το κατόρθωναν. Εκτός αυτού ο χειμώνας του 1912/1913 ήταν ιδιαίτερα βαρύς, πράγμα που έκανε τη ζωή των Ελλήνων στρατιωτών ακόμα πιο δύσκολη.

Στην αρχή του Α΄ Βαλκανικού πολέμου οι Ελληνικές δυνάμεις ήταν χωρισμένες σε δύο «στρατιές». Η στρατιά της Θεσσαλίας περιελάμβανε επτά από τις οκτώ μεραρχίες. Η «στρατιά» της Ηπείρου στην πραγματικότητα ήταν ένα συγκρότημα από οκτώ τάγματα πεζικού και Εύζωνες καθώς και από μερικά σώματα εθελοντών (Κρήτες, Γαριβαλδινοί κλπ.).

Δεν ήταν «στρατιά» και ας την αποκαλούσαν έτσι, αφού διέθετε μόνο 7.800 άνδρες και 24 κανόνια. Είχε όμως επικεφαλής τον Στρατηγό Κ. Σαπουντζάκη, διάσημο για τη σοφία του και τη στρατηγική του. Ήταν ο άνθρωπος που είχε εκπαιδεύσει τον Κωνσταντίνο και θεωρείτο το πιο μορφωμένο στέλεχος του στρατού. Πολλοί τον θεωρούσαν άνθρωπο των γραφείων και δεν επιθυμούσαν να έχει την αρχηγία στην Ήπειρο.

Οι Τούρκοι στην Ήπειρο διέθεταν 30.000 άνδρες και 30 πυροβόλα. Αρχηγό τους είχαν τον Εσάτ πασά. Ως βάση τους χρησιμοποιούσαν τα Ιωάννινα και ήταν τετραπλάσιοι σε δύναμη από τους Έλληνες.

Σκοπός, αρχικά, της στρατιάς της Ηπείρου ήταν να μην απειληθεί από τα νώτα η στρατιά της Θεσσαλίας. Ο Σαπουντζάκης έπρεπε να κρατήσει τον Άραχθο ποταμό που αποτελούσε τότε τα σύνορα Ελλάδας και Τουρκίας στην Ήπειρο. Κανείς δε φανταζόταν τις εξαιρετικές επιθέσεις και τις κατακτήσεις των Ελλήνων.

Εδώ θα πρέπει να γίνει αναφορά στο «Στόλο του Ιονίου». (δες το ομώνυμο κεφάλαιο ἐδῶ) Τα παλαιότερα από τα σκάφη που διέθετε το Ελληνικό ναυτικό αποτελούσαν τον Στόλο του Ιονίου. Αναφέρονται ατμομυοδρόμωνες, ατμοβάριδες, ξύλινα μικρά σκάφη με κανόνια. Ανάμεσα σε αυτά υπήρχαν όμως και τρεις κανονιοφόροι που είχαν ναυπηγηθεί το 1880 σύμφωνα με τις προδιαγραφές (σε βύθισμα, τακτική κλπ.) που απαιτούνταν για τον Αμβρακικό κόλπο. (Για τον ανοργάνωτο Έλληνα αυτά τα πλοία ήταν ένα θαύμα προβλεπτικότητας.)

Τα παλαιά αυτά πλοία 52 τόνων, ταχύτητα 12 μιλίων και βύθισμα 1,5μ. ανέλαβαν να εισέλθουν στον Αμβρακικό την είσοδο του οποίου έφραζε το φρούριο της Πρέβεζας.

Οι κανονιοφόροι «Α» και «Β» με κυβερνήτες τους Υποπλοιάρχους, Ν. Ματικά και Κ. Μπούμπουλη τη νύχτα της 4ης προς 5ης Οκτωβρίου 1912 (17 / 18 Οκτωβρίου με το καινούριο ημερολόγιο) πέρασαν το στενό της Πρέβεζας, χωρίς να γίνουν αντιληπτά από τους Τούρκους και μπόρεσαν να πάρουν μέρος στις επιχειρήσεις που άρχισαν τη νύχτα εκείνη, βοηθώντας πολύ τον Ελληνικό στρατό.

Στις 20 Φεβρουαρίου 1913 ο ταγματάρχης Βελισσάριος με ένα τάγμα Ευζώνων καταφέρνει μέσα στη σύγχυση των δυνάμεων των Τούρκων να καταλάβει τις παρυφές της πόλης των Ιωαννίνων. Ο στρατηγός Εσάτ πασάς αναγκάστηκε να συνθηκολογήσει.

Στις 21 Φεβρουαρίου 1913 ο Ελληνικός στρατός προελαύνει νικητής στα Ιωάννινα και μετά από λίγες ημέρες απελευθερώνεται και η πόλη του Αργυροκάστρου.

Η νέα κατάσταση υπαγόρευε στους Έλληνες την όσο το δυνατόν γρηγορότερη κατάκτηση της Ηπείρου, για να επανέλθουν οι δυνάμεις που βρίσκονταν στην Ήπειρο πίσω στη Μακεδονία, όπου αναμένονταν εξελίξεις. Έτσι, άρχισε μεγάλη προετοιμασία για επίθεση εναντίον των Ιωαννίνων.

Ο Βενιζέλος, γυρίζοντας από το Λονδίνο, επισκέφθηκε το μέτωπο της Ηπείρου στο Μπιζάνι και λίγο έλειψε εκεί να σκοτωθεί μαζί με τον Κωνσταντίνο. Παρόλες τις δυσκολίες έγινε η επίθεση 20 Φεβρουαρίου / 5 Μαρτίου 1913.

Με 80 κανόνια και 60.000 ενόπλους οι Έλληνες εξαπολύουν την τελική επίθεσή τους στο Μπιζάνι. Οι Τούρκοι καταρρέουν. Το Μπιζάνι απομονώνεται. Οι Εύζωνοι του Δ. Παπαδόπουλου φτάνουν στις παρυφές της πόλης των Ιωαννίνων.


Την επόμενη ημέρα 21 Φεβρουαρίου /6 Μαρτίου 1913 οι Τουρκικές δυνάμεις παραδίδονται.

Ο Αρχιστράτηγος Εσάτ πασάς καταθέτει τα όπλα (ο Εσάτ πασάς ήταν εξισλαμισμένος χριστιανός).

Ο Παβίτ πασάς αρνείται να παραδοθεί και με μικρή δύναμη διαφεύγει στην Αλβανία.

Στις 21/2 τα μεσάνυχτα υπογράφτηκε το πρωτόκολλο της παράδοσης των Ιωαννίνων. Εν ονόματι της Α.Β.Υ. Του διαδόχου υπέγραψαν οι λοχαγοί του Γενικού Επιτελείου κ.κ. Στρατηγός και Μεταξάς και ο τέως διοικητής Ιωαννίνων Βαχήπ Μπέης

Ο Κωνσταντίνος με το ακόλουθο τηλεγράφημα ενημερώνει. Τον πατέρα του, Βασιλιά Γεώργιο Α΄ για την απελευθέρωση των Ιωαννίνων:

 Ο Αρχιστράτηγος  Κωνσταντίνος εισέρχεται ελευθερωτής στα Ιωάννινα...το ημερολόγιο έγραφε 21η Φεβρουαρίου 1913.  ἀπό ἐδῶ

«ΕΜΙΝ ΑΓΑ σημ. 21 Φεβρουαρίου 1913

Α.Μ. Βασιλέα . Θεσσαλονίκη.

«Αλωθέντος υπό του ελληνικού στρατού ολοκλήρου του δυτικού μετώπου του φρουρίου των Ιωαννίνων και κυκλωθείσης της γραμμής των ερεισμάτων του Μπιζανίου και Καστρίτσης ο Εσάτ Πασσάς μοι εδήλωσε την στιγμήν ταύτην ότι ο στρατός του παραδίδεται αιχμάλωτος πολέμου. Λεπτομερείας μεγάλης νίκης του ανδρείου στρατού μας τηλεγραφήσω προσεχώς.

Κωνσταντίνος Διάδοχος»

Οι ιππείς του Πιερράνου του Σούτσου και του Μαυρομιχάλη ήταν οι πρώτοι που μπήκαν στην πόλη, ενώ το πρωί κυμάτιζε στα οχυρώματα του Μπιζανίου η ελληνική σημαία. Ακολούθησε για αρκετές ώρες η παράδοση των όπλων του Οθωμανικού στρατού. Περί τις 33.000 άνδρες αφοπλίστηκαν εκείνη την ημέρα. Ο Διάδοχος Κωνσταντίνος ανέβηκε στο Γενικό παρατηρητήριο του Πυροβολικού ακριβώς στο σημείο εκείνο που πριν λίγο έλειψε να τραυματιστούν ο ίδιος και Πρωθυπουργός Βενιζέλος που είχε επισκεφτεί την περιοχή.

Την επόμενη ημέρα 22/2/1913 ο Κωνσταντίνος μπαίνει θριαμβευτής στην πόλη των Ιωαννίνων. Με υπερηφάνεια αναγγέλλει τη νίκη των Ελλήνων στον Ελευθέριο Βενιζέλο.

Οι κάτοικοι παραληρούσαν. Γελούσαν, έκλαιγαν και φώναζαν Ζήτω η Ελλάς! Ζήτω ο Στρατός! Ζήτω ο Κωνσταντίνος! Πολλοί χαιρετούσαν ο ένας τον άλλο, λέγοντας «Χριστός Ανέστη», γιατί γι’ αυτούς ήταν ημέρα Ανάστασης. Κυανόλευκες σημαίες κυμάτιζαν στα μπαλκόνια των Ελλήνων. Στους δρόμους καταγής σαν κουρέλια κείτονταν Τουρκικές σημαίες.

Ο Διάδοχος Κωνσταντίνος κατευθύνθηκε προς τον Μητροπολιτικό ναό της Πόλης όπου ετελέσθη Δοξολογία. Παρόντες ήσαν οι Πρίγκιπες Ανδρέας, Χριστόφορος, Γεώργιος, Αλέξανδρος, ο Στρατηγός Δαγκλής και άλλοι Επιτελικοί... ( ἀπό ἐδῶ)


Ἡ Πελασγική 

Μία εἰκόνα ὅλο τό νόημα ...

 

ἀπό ἐδῶ

Χρειάζεται νά συμπεριλάβῃ κανείς ἔστω καί μία λέξι στήν συγκεκριμένη φωτό ; Δέ νομίζω. Εἶμαι μία εἰκόνα πού τά λέει ὅλα ἀπό μόνη της γιά τό αὔριο τοῦ Καναδᾶ κι᾿ἴσως ὅλου τοῦ Κόσμου ... 

( ἐδῶ κι᾿ἐδῶ

Μία εἰκόνα ὅλο τό νόημα ...   

ἀπό ἐδῶ



Ἡ Πελασγική

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2022

Ἀρχεῖα KGB,κωδικός "Frida"...


Ποῦ εἰδικεύεται ἡ ἀντιπρόεδρος τῆς κυβερνήσεως Τρυντώ καί ὑπουργός τῶν οἰκονομικῶν,Φρήλαντ ; Προφανῶς δέν ξέρετε (γιατί ἄλλως τε, ἐδῶ δέν γνωρίζουμε τούς δικούς μας πολιτικάντηδες καί συνεχίζουμε νά τούς ἐκλέγουμε διά βίου !),ἀλλά θά σᾶς πληροφορήσω σχετικῶς. Ἡ εὐτραφής κυρία ἀντιπρόεδρος ἔχει μία βαθιά σχέσιν μέ τήν Οὐκρανία. Μία σχέσις παλιά πού ζωντάνεψε ἐπί Σοβιετικῆς Ἑνώσεως καί εἶχε φθάσει νά μπῆ στά μαῦρα,πολύ μαῦρα κατάστιχα τῆς Κά-Γκέ-Μπέ ! 

Διαβάζουμε ἀπό τό βίκιπαίδεια ( ἐδῶ): 

Η Freeland γεννήθηκε στο Peace River της Αλμπέρτα. Ο πατέρας της, Donald Freeland, ήταν αγρότης και δικηγόρος και μέλος του Φιλελεύθερου Κόμματος,  και η μητέρα της, Halyna Chomiak (1946–2007), ήταν επίσης δικηγόρος και έθεσε υποψηφιότητα για το Νέο Δημοκρατικό Κόμμα (NDP) στο Έντμοντον Στράθκονα ( εκλογική περιφέρεια της Αλμπέρτα ) ομοσπονδιακές εκλογές του 1988.

φωτό
Η Φρίλαντ παρακολούθησε το Ακαδημαϊκό Λύκειο Old Scona στο Έντμοντον της Αλμπέρτα για δύο χρόνια προτού παρακολουθήσει το United World College of the Adriatic στην Ιταλία, με αξιόλογη υποτροφία από την κυβέρνηση της Αλμπέρτα για ένα έργο που προσπάθησε να προωθήσει τη διεθνή ειρήνη και κατανόηση. ( Καλά τό πῶς βγάζει μάτια κάθε ἐπιλεγμένο ἀπό τό Σύστημα πρόσωπο,δέν λέγεται !!! Κρατεὶστε τήν ὑποτροφία γιά τό Πανεπιστήμιο στήν Ἰταλία,τό Χάρβαρντ καί τήν ἀνταλλαγή φοιτητῶν μέ Πανεπιστήμιο τῆς Σοβιετικῆς Ἑνώσεως καί τά Οὐκρανικά πού ἤδη γνώριζε πολύ καλῶς ! Γιατί ; Διότι ἡ μαμά της εἶχε καταγωγή ἀπό ἐκεῖ. Θά δεῖτε πιό κάτω... ) 

Έλαβε το πτυχίο της στη ρωσική ιστορία και λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ . Κατά τη διάρκεια του χρόνου της στο Χάρβαρντ, επισκέφτηκε τη Σοβιετική Ένωση ως φοιτήτρια ανταλλαγής για να σπουδάσει Ουκρανικά , αν και γνώριζε ήδη άπταιστα τη γλώσσα

Ενώ εκεί τράβηξε την προσοχή της KGB, το οποίο της έβαλε ετικέτα με το κωδικό όνομα "Frida" και σοβιετικές εφημερίδες, οι οποίες της επιτέθηκαν ως αλλοδαπή που αναμειγνύεται στις εσωτερικές τους υποθέσεις λόγω των επαφών της με Ουκρανούς ακτιβιστές. ( Κρατάει ἀπό πολύ παλιά τό ζήτημα μέ τήν Οὐκρανία,μήν νομίζετε πώς εἶναι καινούργιο...) 

φωτό 
Η KGB παρακολουθούσε τη Freeland και παρακολουθούσε τις τηλεφωνικές της κλήσεις και κατέγραψε τη νεαρή Καναδή ακτιβίστρια να παρέδιδε χρήματα, εξοπλισμό εγγραφής βίντεο και ήχου και έναν προσωπικό υπολογιστή σε επαφές στην Ουκρανία. Χρησιμοποίησε έναν διπλωμάτη στην καναδική πρεσβεία στη Μόσχα για να στείλει υλικό στο εξωτερικό σε μια μυστική διπλωματική θήκη, εργάστηκε με ξένους δημοσιογράφους σε ιστορίες για τη ζωή στη Σοβιετική Ένωση και οργάνωσε πορείες και συγκεντρώσεις για να προσελκύσει την προσοχή και την υποστήριξη από τις δυτικές χώρες. Κατά την επιστροφή της από ένα ταξίδι στο Λονδίνο, τον Μάρτιο του 1989, η Freeland δεν έλαβε άδεια για επανείσοδο στην ΕΣΣΔ. 

Όταν τελείωσε ο ακτιβισμός της εντός της Ουκρανίας, η Freeland είχε γίνει αντικείμενο μελέτης περίπτωσης υψηλού επιπέδου από την KGB σχετικά με το πόση ζημιά θα μπορούσε να προκαλέσει ένα αποφασισμένο άτομο στη Σοβιετική Ένωση. ( Χά ! Μήν μοῦ τό λές !  Δῆλα δή ἡ Φρήλαντ ἔστρωσε τόν δρόμο στήν Νούλαντ καί τόν Πάϊατ ;  Γιά φαντάσου ! Σᾶς πιστέψαμε,μόνον πού ὅταν τελείωσε τήν δρᾶσιν της στήν Σοβιετική Ἕνωση σχετικῶς μέ τήν Οὐκρανία,εἶχε τελειώσει καί ὁ κομμουνισμός στήν Ρωσσία ! Μάρτιος 1989 τελευταία ἐπίσκεψη ὅπου δέν τῆς ἐπετράπη ἡ εἴσοδος στήν χώρα.

Σε μια συνέντευξη του 2021 στην Globe and Mail , ένα πρώην μέλος της υπηρεσίας πληροφοριών αποκάλεσε τη Freeland ως «ένα αξιόλογο άτομο» και την περιέγραψε ως «σοφή, κοινωνική, επίμονη και εφευρετική στην επίτευξη των στόχων της».

Έλαβε το μεταπτυχιακό της στις Σλαβικές σπουδές από το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης το 1993 έχοντας σπουδάσει στο Κολέγιο St Antony ως υπότροφος του Ρόουντς... ( Συμπληρῶστε καί αὐτή τήν ὑποτροφία. Μήπως θυμᾶστε τόν Σέσιλ Ρόουντς πού εἶναι αὐτός πού καθιέρωσε τήν ὁμώνυμη ὑποτροφία ; Ξαναδιαβᾶστε λοιπόν ἐδῶ καί ἐδῶ,γιά νά διαπιστώσετε πρῶτον πώς ὅταν γράφουμε κάτι γιά κάποιον δέν εἴμαστε συνωμοσιολόγοι καί δεύτερον πώς τίποτα δέν κάνουν τυχαίως αὐτοί.Κυρίως τήν ἐπιλογή προσώπων.)

Ὁ παππούς Μάϊκλ καί ἡ γιαγιά Ἀλεξάνδρα Τσόμιακ,τῆς Φρίλαντ,μέ τά παιδιά τους στόν Καναδᾶ τό 1952. Τό δεύτερο ἀπό ἀριστερά κορίτσι,εἶναι ἡ μητέρα τῆς Φρίλαντ.Ἡ οἰκογένεια πῆγε στόν Καναδᾶ τό 1948. 

Προφανῶς καταλάβατε τήν σχέσιν τῆς Φρίλαντ μέ τήν Οὐκρανία,ἀπό τό μητρικό ἐπίθετο Τσόμιακ. Τό ὡραῖο πιό εἶναι στήν ὑπόθεσιν; Πώς τόν παπποῦ της,Μάϊλ Τσόμιακ, τόν κατηγόρησαν γιά συνεργάτη τῶν ναζί ! Τό 2018 ὅταν ἡ Φρήλαντ  ἦταν ὑπουργός ἐξωτερικῶν. 

Διαβάζουμε : 

.....Ο Kirill Kalinin, γραμματέας Τύπου της Ρωσσικής πρεσβείας στην Οτάβα, επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του ότι είναι ένας από τους τέσσερις Ρώσους διπλωμάτες που απελαύνονται από τον Καναδά. Κατηγορήθηκε ότι συμμετείχε σε μια προσπάθεια πέρυσι που αποκάλυψε τον ουκρανικής καταγωγής παππού της υπουργού Εξωτερικών Chrystia Freeland, Michael Chomiak, ως συνεργάτη των Ναζί.

Ο Πρωθυπουργός Τζάστιν Τριντό δήλωσε : 
«Όλοι μπορούμε να θυμηθούμε τις προσπάθειες των Ρώσων προπαγανδιστών να δυσφημήσουν την υπουργό μας Εξωτερικών με διάφορους τρόπους μέσω των social media και μοιράζοντας αστείες ιστορίες για αυτήν», είπε ο Τριντό σε δημοσιογράφους, όταν ρωτήθηκε για λεπτομέρειες σχετικά με την απομάκρυνση των Ρώσων διπλωματών.

Ωστόσο, ο Καλίνιν, ο οποίος έστειλε φωτογραφίες και συνδέσμους για τις ιστορίες για τον παππού του Φρήλαντ σε καναδικά ειδησεογραφικά πρακτορεία, είπε ότι το υλικό ήταν ήδη δημόσια, χάρη στο έργο Ουκρανώ/Καναδών που αντιτάχθηκαν στο ναζιστικό παρελθόν του άνδρα.
( ἐδῶ ὁλόκληρο τό θέμα. Ἐπίσης ἡ οἰκογενειακή φωτό τῶν Τσόμιακ,ἀπό τό ἴδιο θέμα.) 
Επίσης πολύ ἐνδιαφέρον καί λεπτομερές,τό σχετικό θέμα ἐδῶ.  

Ο παππούς της Chrystia Freeland,Michael Chomiak σε ένα πάρτι - είναι στα δεξιά του καπνιστή. Στη δεξιά κάτω γωνία της φωτογραφίας με στολή είναι ο Emil Gassner, ο ναζί διαχειριστής που είναι υπεύθυνος για τον Τύπο για την περιοχή. Φωτογραφία από τα Επαρχιακά Αρχεία της Αλμπέρτα. (φωτό)

Κυττᾶξτε νά δεῖτε,δέν μπορῶ νά πῶ ὅτι ἐκπλήσομαι ἀπό ὅλα αὐτά. Διότι εἶναι ἴσως ὅ,τι πιό σύνηθες νά συναντήσῃ κανείς στήν ἀναζήτηση στοιχείων σέ βιογραφικά πολιτικάντηδων. Ὅσο πιό ὑψηλά τά πρόσωπα καί οἱ θέσεις,τόσο πιό βαθιές οἱ σχέσεις μέ σκοτεινά σημεῖα τῆς Παγκοσμίου Ἱστορίας...

Λέγεται λοιπόν,ὅτι αὐτή θα εἶναι ἡ ἀντικαταστάτρια τοῦ Φιντελίτο-Τρυντώ. Λέτε νά μήν ξέρουν γιατί τό λένε ; Χμμ...

Η αναπληρώτρια του Καναδού πρωθυπουργού Τζάστιν Τριντό, Chrystia Freeland, είναι ἡ θεματοφύλακας τοῦ Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ (WEF) του Klaus Schwab.( ἐδῶ)


Ἡ Πελασγική

Ὁ Κομμουνισμός μετά τόν Καναδᾶ καί σ᾿ὁλόκληρη τήν Δύση !

Μπράβοι τῆς ΝΤΠ ἔχουν καταλάβει τόν Καναδᾶ 
Δέν ἔχουν διακριτικά, δέν ἔχουν ταμπέλες μέ τό ὄνομά τους, φοροῦν μάσκες, δέν μιλοῦν ἀγγλικά, αὐτοί δέν εἶναι Καναδοί, αὐτοί εἶναι ξένοι εἰσβολεῖς, ὁ Καναδᾶς εἶναι ὑπό πολιορκία (φωτό)

Ἄν στόν Καναδᾶ τά ζοῦνε τώρα,ἐμεῖς ὅλη αὐτή τήν ἀπόλυτον κατάλυψιν,τήν ἔχουμε ζήσει ἀπό τά χρόνια τοῦ Τσίπρα καί τῆς «πρώτη φορά ἀριστερά» ( πού συνεχίζεται ἀναλλοίωτη ἀκόμη και ἀπό αὐτούς πού δέν εἶναι,λένε,ἀριστεροί...) Τί κάναμε ἐμεῖς; Τίποτε περισσότερο ἀπό τό νά φωνάξουμε καί νά φωνάζουμε κάθε πού συμβαίνει,μέσα ἀπό τίς σελίδες τοῦ διαδικτύου καί μέχρι ἐκεῖ. Ξέρουμε πώς ἡ χώρα ἔχει ἤδη καταληφθεῖ,πάνω ἀπό δέκα χρόνια τώρα. Ἐμεῖς παραμένουμε παρατηρητές τῆς κατάντιας μας καί μόνον. 

Τό ζητούμενο εἶναι,σήμερα πού τά βλέμματα ὅλων τῶν πατριωτῶν,κάθε κράτους,κάθε ἔθνους εἶναι στραμμένα στόν Καναδᾶ καί στούς πολίτες πού μαζύ μέ τούς γενναίους κι᾿ἀποφασισμένους φορτηγατζῆδες ἀγωνίζονται στό ὄνομα τῆς Ἐλευθερίας,νά ᾿δοῦμε ἄν θά γίνουν τελικῶς οἱ φωτεινοί φάροι πού θά φέρουν τό ντόμινο τῶν τοπικῶν ἐξεγέρσεων. Ἴσως καί τό Σύστημα νά ἐπιδιώκῃ κάτι τέτοιο ὥστε νά δικαιολογήσῃ τήν ἐπέμβασιν τῶν νέων ὀμάδων καταστολῆς ( αὐτῶν πού ἡ  παραπάνω φωτό δείχνει...) τῶν λαϊκῶν ἐξεγέρσεων. Μέ στόχο τήν ἐπιβολή ἑνός ἀπολύτου κομμουνιστικοῦ καθεστῶτος. 

Ὅμως καί τό νά μείνῃ κανείς ἀδρανής μπροστά σ᾿ὅλο αὐτό πού βιώνουμε,πού καμμία διαφορά δέν ἔχει ἀπό τήν ὅποια δικτατορία,βεβαίως καί δέν εἶναι κάτι πού τιμᾶ τόν ἄνθρωπο,ἀπεναντίας  μᾶλλον δηλωτικό τοῦ σκλάβου εἶναι...

 Διαβάζουμε παρακάτω ἀπό τόν henrymakow

Ο αρχηγός της αστυνομίας της Οτάβα επιβεβαιώνει ότι οι ομοσπονδιακές αρχές επιβολής του νόμου θα χρησιμοποιήσουν πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν για να συνεχίσουν την έρευνα, το κυνήγι, τη στόχευση και τη σύλληψη των συμμετεχόντων στη διαδήλωση για πολύ ακόμη και μετά το τέλος των διαδηλώσεων (Τι τον κάνει να πιστεύει ότι οι διαδηλώσεις θα τελειώσουν;)

Chrystia Freeland (ἀντιπρόεδρος τῆς κυβέρνησης τοῦ Φιντελίτο/Τρυντώ καί ὑπουργός οἰκονομικῶν),φωτό,φωτό

Η Chrystia Freeland (ἀντιπρόεδρος τῆς κυβέρνησης τοῦ Φιντελίτο/Τρυντώ καί ὑπουργός οἰκονομικῶν) λέει ότι ο στρατιωτικός νόμος θα είναι μόνιμος ( ἐδῶ). Δημιουργούν ένα αστυνομικό κράτος κινεζικού τύπου. Αν πιστεύουν ότι οι Καναδοί έτσι απλά θα το δεχτούν χωρίς νά πέσουν στήν μάχη, κάνουν λάθος. Οι πράξεις τους επιβεβαιώνουν αυτό που έχουν πει θεωρητικοί συνωμοσίας όπως ο υποφαινόμενος. Οι μάζες ξυπνούν. Εκατομμύρια οπαδοί του Τζόρνταν Πίτερσον ξυπνούν. Αυτό που συμβαίνει τώρα στον Καναδά είναι το σχέδιό τους για όλο τον κόσμο ( ἡ παγκόσμια δικτατορία εἶναι ἐδῶ.Ὁ καναδᾶς εἶναι ἡ ἀρχή) . Η ανθρωπότητα πρέπει να ενωθεί και να ακρωτηριάσει αυτόν τον καμπαλιστικό (μασονικό) εβραϊκό καρκίνο από το πολιτικό σώμα μας για πάντα.

Ο θρυλικός αναλυτής του οικονομικού και γεωπολιτικού κύκλου Μάρτιν Άρμστρονγκ πιστεύει ότι το λεγόμενο σχέδιο «Μεγάλης Επαναφοράς» της Νέας Παγκόσμιας Τάξης για την ανθρωπότητα καταρρέει και οι παγκοσμιοποιητές γίνονται όλο και πιο «απελπισμένοι». Ο Άρμστρονγκ εξηγεί, 

"Βασικά είναι απελπισμένοι σε αυτό το στάδιο. Δεν νομίζω ότι ανέμεναν το μέγεθος της αντίστασης που έχουν. Δεν είναι μόνο με τους φορτηγατζήδες στον Καναδά, αλλά αυτό που ξεκινά από παντού..."

Η νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων απελπίζεται καθώς το σχέδιο καταρρέει - Μάρτιν Άρμστρονγκ με Γκρεγκ Χάντερ (Βίντεο) 

- Καλώς ἦρθες μπαμπά. Τί ἐκανες σήμερα ; 
- Ξυλοκόπησα κάποιους ἀθώους πολίτες πού ζητοῦσαν ἐλευθερία ( τό σκίτσο ἀπό ἐδῶ)


Ἡ Πελασγική

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2022

Δέν κρύβονται καθόλου,πλέον !

 

Δεν κρύβονται πλέον !  Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ 

Το παρακάτω βίντεο  δείχνει το ΠΟΦ να παραδέχεται ανοιχτά ότι ελέγχει τους κυβερνητικούς ηγέτες, αλλά και τους τοπικούς ηγέτες, για να επιτύχουν τον στόχο τους.

Συνδυάζοντας τον καπιταλισμό (σκλαβιά από τα κορυφαία εταιρικά μονοπώλια) και την κομμουνιστική σκλαβιά από το κράτος) σ᾿ένα απόλυτα ολοκληρωτικό καθεστώς... (henrymakow.com 

Κλάους Σβάμπ : Ὅσον ἀφορᾷ τήν διακυβέρνησι,ναί πραγματικά, αὐτή ἡ ἰδέα τῆς ἐνσωματώσεως νέων ἡγετῶν εἶναι μέρος τοῦ Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ,ἐδῶ καί πολλά χρόνια καί πρέπει νά πῶ ὅταν ἀναφέρω τά ὀνόματά μας,ὅπως ἡ Καγκελάριος Μέρκελ,ὁ Βλαντιμίρ Πούτιν καί οὔτω καθ᾿ἐξῆς,λέμε ὅτι ὅλοι ὑπῆρξαν νέοι παγκόσμιοι ἡγέτες τοῦ Παγκόσμιου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ.Ἀλλά γι᾿αὐτό πού εἴμαστε τώρα πολύ ὑπερήφανοι εἶναι γιά τίς νέες γενιές,ὅπως ὁ πρωθυπουργός τοῦ Καναδᾶ Τρυντώ,ὁ Πρόεδρος τῆς Βραζιλίας,τῆς Ἀργεντινῆς καί οὔτω καθ᾿ἐξῆς.  Ἔτσι διεισδύουμε στά ὑπουργικά συμβούλια. Καί ξέρω πώς τό μισό ἤ καί περισσότερο ἀπό τό μισό,τῶν ὑπουργικῶν συμβουλίων εἶναι κυριολεκτικά νέοι παγκόσμιοι ἡγέτες τοῦ Παγκοσμίου Οἰκονομικοῦ Φόρουμ...

Πόσο πιό ξεκάθαρα νά στό ποῦν ; !!! 

Παρακολουθεῖστε ὁλόκληρο τό ἀπόσπασμα στό παρακάτω βίντεο. 

Γιά ὅσους ἐπιθυμοῦν,ὑπάρχει ἐδῶ,ὁλόκληρο τό βίντεο τῆς ἐκδηλώσεως τοῦ 2017 στό Harvard University - JFK School of Goverment


Ἡ Πελασγική 

Ὁ Κομμουνισμός ἔρχεται στόν Καναδᾶ

 Οι αστυνομικοί κινούνται για να διαλύσουν την «φάλαγγα της Ελευθερίας»,των φορτηγατζήδων. 

Η αστυνομία έχει ξεκινήσει μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις επιβολής του νόμου στην ιστορία του Καναδά σε μια προσπάθεια να καθαρίσει το κέντρο της Οττάβα από τους  διαδηλωτές και τα μεγάλα φορτηγά που έχουν φράξει τους δρόμους για τρεις εβδομάδες.


Εχθές Παρασκευή, εκατοντάδες αστυνομικοί, με την υποστήριξη τεθωρακισμένων οχημάτων, άρχισαν να προελαύνουν προς τους διαδηλωτές που έχουν αποκλείσει τους δρόμους γύρω από τον λόφο του Κοινοβουλίου. Πλησίασαν το κύριο σημείο αποκλεισμού, από τα ανατολικά και νότια, καθώς οι διαδηλωτές φώναζαν, "Κρατήστε τη γραμμή!" και "Ελευθερία!" εν μέσῳ κορναρισμάτων.

Ο μεταβατικός αρχηγός της αστυνομίας της Οτάβα  Στιβ Μπελ είπε στους δημοσιογράφους σε χθεσινή συνέντευξη Τύπου ότι από τις 3 μ.μ. έχουν γίνει 70 συλλήψεις στο κέντρο της πόλης.

Makow- Είμαι στεναχωρημένος για αυτό που συνέβη στην Οττάβα. Μου φαίνεται επώδυνο να το σκέφτομαι. Είμαι ευγνώμων στους ανθρώπους που έβαλαν τον εαυτό τους σε πολύ δύσκολες καί βλαβερές περιστάσεις, για να υπερασπιστούν την ελευθερία. Αυτοί οι άνθρωποι είναι ήρωες!


Αυτή η αστυνομική ενέργεια φαίνεται υπερβολική
, δεδομένου ότι οι επαρχίες ήδη αίρουν τις εντολές του Covid. Τι διαφορές απομένουν; Οι φορτηγατζήδες έχουν ήδη κερδίσει!

Ή είναι μόνο η αρχή για κάτι χειρότερο; (δείτε τη μυστηριώδη εκπομπή στο βίντεο παρακάτω)

Τέτοιες καταστάσεις είναι αυτό πού λέμε : ουδέν κακό αμιγές καλού. Παραμελήσαμε τους δημόσιους θεσμούς μας για πάρα πολύ καιρό. Μολύνθηκαν με τερμίτες και θρυμματίστηκαν μπροστά στα μάτια μας.

Εξαγοραστήκαμε με δικά μας χρήματα. Και μας ήρθε ο λογαριασμός.

Δοκιμαζόμαστε. Μπορούμε να ενωθούμε ως Καναδοί, Αμερικανοί κ.λπ. για να αποκαταστήσουμε τα έθνη μας;

Ο ιός δεν είναι ο covid. Είναι ο κομμουνισμός. Δεν μπορείτε να συμβιβαστείτε με τον Σατανά.

.......................

Όχι για να σας τρομάξουμε μέχρι θανάτου, αλλά αυτή η μυστηριώδης εκπομπή προβλέπει ότι τα μέτρα έκτακτης ανάγκης του Καναδά θα επεκταθούν την επόμενη εβδομάδα σε ένα κομμουνιστικό αστυνομικό κράτος πλήρους κλίμακας

Οι άνθρωποι δεν θα έχουν πλέον προσωπική αυτονομία. Θα είναι σκλάβοι του κράτους. 

Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά τίποτα δεν με εκπλήσσει πια. 

Πηγαίνετε στόν σύνδεσμο Εδώ, γιά νά τό παρακολουθήστε. 3΄ διάρκεια.



Γιά τά σοβαρά αὐτά γεγονότα καί τόν κομμουνισμό πού ἔρχεται,γράψαμε κι᾿ἐμεῖς ἐχθές τό βράδυ : Ἡ παγκόσμια δικτατορία εἶναι ἐδῶ. Ὁ Καναδᾶς εἶναι ἡ ἀρχή 

Θά δοῦμε πού θά πάῃ τό πρᾶγμα. Οἱ καιροί εἶναι πάααρα πολύ δύσκολοι. Παρακολουθοῦμε τίς ἐξελίξεις σέ Καναδᾶ καί Οὐκρανία.


Ἡ Πελασγική

Ἡ παγκόσμια δικτατορία εἶναι ἐδῶ. Ὁ Καναδᾶς εἶναι ἡ ἀρχή


Αυτά που έλαβαν χώρα στην Οττάβα εχθές,πρέπει να ήταν αυτό στο οποίο αναφερόταν ο προσωρινός αρχηγός της αστυνομίας Steve Bell όταν είπε ότι θα ήταν μια «πολύ διαφορετική εικόνα στην καρδιά του κέντρου της πόλης, αυτό το Σαββατοκύριακο» σε σύγκριση με τα τρία τελευταία Σαββατοκύριακα.

Οι αστυνομικές μέθοδοι θα είναι αυτές που οι Καναδοί δεν συνηθίζουν να βλέπουν, προειδοποίησε ο Μπελ σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη.

Και όντως, εχθές η αστυνομία στην Οτάβα άρχισε να εκπληρώνει την προειδοποίηση του Μπελ, συλλαμβάνοντας διαδηλωτές που βρίσκονταν στην πρωτεύουσα του έθνους εδώ και εβδομάδες απαιτώντας τον τερματισμό των εντολών που σχετίζονται με τον COVID.

Ακολουθούν σκηνές από το σκούπισμα της αστυνομίας που διώχνει μεθοδικά διαδηλωτές και υποστηρικτές του Freedom Convoy από την Οτάβα την Παρασκευή:





Ἀπό : montrealgazette.com

Ἡ παγκόσμια δικτατορία εἶναι ἐδῶ. Ὁ Καναδᾶς εἶναι ἡ ἀρχή 


Ἡ Πελασγική