" ...μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρᾳ καί παρά θεοῖς καί παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2022

Οἱ Σκέψεις μας μποροῦν νά δημιουργήσουν τήν πραγματικότητα !

 

" Έχουμε μια επιλογή ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από το τι περνάμε εμείς ή η ανθρωπότητα, τι να σκεφτούμε. Εάν έχουμε την επιλογή να γεμίσουμε τον εγκέφαλό μας εκείνη τη στιγμή με φόβο ή άγχος ή να τον γεμίσουμε με ελπίδα και χαρά, τότε γιατί δεν θα επέλεγες το δεύτερο; Αυτό ισχύει απολύτως, για οποιοδήποτε γεγονός στη ζωή."

από Uspar/7652 

(Συνωμοσία Reddit)

(henrymakow.com

Σταματήστε να διαβάζετε ή ακόμα και να σκέφτεστε σκέψεις που σχετίζονται με τον φόβο. Αφυπνισθείτε  και ουρλιάξτε από χαρά στο διάστημα / θεό / τον δημιουργό, και θα είστε ευλογημένοι. Ακόμα κι αν διανύετε την απόλυτη χειρότερη περίοδο της ζωής σας, πρέπει να το κάνετε αυτό. Δες τα πράγματα ως δοκιμή του εαυτού σου. Μπορείς να βλέπεις το φως ακόμα κι αν σε περιβάλλει το σκοτάδι; Δεν χρειάζεται να το κάνετε αυτό - αλλά γιατί όχι; Αν αυτό κάνει εσάς και τον εγκέφαλό σας να νιώθετε καλά και πραγματικά φέρνει καλοσύνη στη ζωή σας, κάντε το.

Οι ειδήσεις, οι θεωρίες φόβου και όλα αυτά τα σκατά έχουν σχεδιαστεί για να επηρεάσουν τις σκέψεις σας. ΕΣΕΙΣ ελέγχετε το μυαλό σας. Σοβαρά δεν θα αμφιβάλλω ότι μπορούμε να θεραπεύσουμε τις δικές μας σοβαρές νόσους και ψυχικές ασθένειες εάν το πιστεύουμε πραγματικά και δουλέψουμε με τον εαυτό μας. Η δύναμη του μυαλού και η σύνδεσή του με την πηγή είναι εκπληκτική.

Οι σκέψεις μας κάνουν την πραγματικότητα μας και το πιστεύω πραγματικά αυτό.

Έχουμε μια επιλογή ανά πάσα στιγμή, ανεξάρτητα από το τι περνάμε εμείς ή η ανθρωπότητα, τι να σκεφτούμε. Εάν έχουμε την επιλογή να γεμίσουμε τον εγκέφαλό μας εκείνη τη στιγμή με φόβο ή άγχος ή να τον γεμίσουμε με ελπίδα και χαρά, τότε γιατί δεν θα επιλέξεις το δεύτερο; Αυτό ισχύει για απολύτως οποιοδήποτε γεγονός στη ζωή.

Ακόμα κι αν κάνεις μια κακή δουλειά και δυσκολεύεσαι, κάνε την φίλε. Ξυπνήστε και απλώς απολαύστε κάθε καταραμένη στιγμή γιατί γνωρίζετε και πιστεύετε 100% αυτό που πρόκειται να γίνετε - μεγαλείο.

Και μόλις το κάνετε αυτό αποτελεσματικά, θα το παρατηρήσετε στις αλληλεπιδράσεις σας με άλλους, ακόμα και με αυτούς που μπορεί να σας αντιπαθούν. Θα παρατηρήσετε φιλοφρονήσεις, ευκαιρίες, ανθρώπους που χαμογελούν και η πραγματικότητά σας μπορεί πραγματικά να αλλάξει όταν γίνει μέσα σε ένα χρόνο περίπου.

Γιατί να φοβάστε τους νταήδες; Γιατί να φοβάστε ένα εμβόλιο; Γιατί να φοβάσαι απολύτως οτιδήποτε; ... Είναι όλα άχρηστα και εκεί είναι η ομορφιά.

Σημείωση συντάκτου : Συγγνώμη αν υπαινίχθηκα ότι οι σκέψεις σας μπορούν να δημιουργήσουν ένα αντικείμενο από τον αέρα ή να θεραπεύσουν κάποιο από σωματικές αναπηρίες. Το θέμα μου ήταν ότι σε κάθε δεδομένο σενάριο έχεις δύο επιλογές, να σκέφτεσαι θετικά ή να σκέφτεσαι αρνητικά. Το να σκέφτεσαι θετικά μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερες ευκαιρίες λόγω του βελτιωμένου τρόπου με τον οποίο παρουσιάζεσαι και των καταστάσεων στις οποίες θα βρεθείς, μετατρέποντας ουσιαστικά μια κακή κατάσταση σε καλή. Το να σκέφτεστε αρνητικά σε μια αρνητική κατάσταση πιθανότατα θα προσελκύσει περισσότερες αρνητικές καταστάσεις λόγω του τρόπου με τον οποίο σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι, με αποτέλεσμα να χάσετε ευκαιρίες και «τύχη» αν θέλετε...

Ἀπό : henrymakow.com

Οἱ φωτό ἀπό ἐδῶ


Ἡ Πελασγική

Δημόσια λουσιφεριανή ἐπίκλησις ἀπό 72 ἔθνη,μέσῳ τηλεοπτικῆς μεταδόσεως !

Εικόνα: Η ΚΛΗΣΗ: 72 έθνη λατρεύουν ΔΗΜΟΣΙΑ σατανικά είδωλα σε τηλεοπτικό τελετουργικό, ενώ ο διάσημος σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ καταδιώκει ανατριχιαστικά τρομαγμένα αρνιά

Ἀποκάλυψις Ἰωάννου,κεφ. 14 : 9-11

Natural News ) Κάθε δυτική κυβέρνηση διοικείται από σατανιστές και τώρα πραγματοποιούν ανοιχτά δημόσιες τελετουργίες για να γιορτάσουν την (προσωρινή) κυριαρχία του Εωσφόρου στη Γη.

Στην τελετή έναρξης των Αγώνων της Βρετανικής Κοινοπολιτείας αυτή την εβδομάδα (στην οποία συμμετείχαν 72 έθνη), ένα πλάσμα που έμοιαζε με κερασφόρο ταύρο,που αντιπροσωπεύει τον Βάαλ, παρουσιάστηκε σε μια αρένα κόλασης, με απεικονίσεις φλεγόμενων πυρκαγιών λάβας, ενώ δεκάδες σατανικοί οπαδοί υποκλίνονταν στο πλάσμα του δαίμονα ως μέρος του δημόσιου τελετουργικούΑυτό μεταδόθηκε δημόσια στο φως της ημέρας, υποδεικνύοντας ότι οι σατανιστές δεν προσπαθούν πλέον να κρύψουν τις τελετουργίες τους σε σκοτεινά δάση και μυστικά μπουντρούμια… τώρα επικαλούνται τον Σατανά ανοιχτά, για ένα διεθνές κοινό.

Τα παρακάτω στιγμιότυπα είναι από ένα βίντεο που δημοσιεύτηκε από το Amazing World Ministries, το οποίο έχει αποσπάσματα από τις Γραφές που σχετίζονται με τα γεγονότα. (Βλέπε :   Βασιλειών Β  και κεφάλαια 13 και 14 της Αποκάλυψης )

Σε αυτό το πρώτο πλαίσιο, οι λάκκοι από τη λάβα της κόλασης καίγονται σε μια φλούδα γύρω από την αρένα, καθώς οι σατανιστές ντυμένοι με τελετουργικά ρούχα υποκλίνονται μπροστά στον Βάαλ, το κερασφόρο πλάσμα του δαίμονα, που μαίνεται με μία ανάσα φωτιάς:

Βασιλειῶν Β΄ κεφ. 17 : 14-17

Εδώ, βλέπουμε πώς οι δύο ομάδες ανθρώπων, η μία εκ των οποίων αντιπροσωπεύει τους παγκοσμιοποιητές λάτρεις του Σατανά, κρατούν τα χέρια τους σε «προσευχή» ενώπιον του Βάαλ, του δαίμονα, και λατρεύουν την παρουσία του στη «σκηνή» της Γης:

Ἱερεμίας κεφ. 32 : 35 

Εδώ είναι μια άλλη άποψη που σας δείχνει το τεράστιο μέγεθος του πλάσματος του Βάαλ, το οποίο φωτίζεται με φλογερά κόκκινα φώτα και καπνό, υποδεικνύοντας την προέλευσή του από την Κόλαση:

Σύμφωνα με τον The Guardian, 72 έθνη συμμετέχουν σε αυτό το τελετουργικό λατρείας δαιμόνων, το οποίο ενισχύθηκε από τη μουσική από τους Black Sabbath , ένα λουσιφερικό ροκ συγκρότημα.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρο το βίντεο σε αυτόν τον σύνδεσμο:

Brighteon.com/9b72e23f-72d6-4ad1-bc04-cf9225881517

Ακολουθεί μια μερική εικόνα από το TheGuardian.com , φωτογραφία του Neil Hall, η οποία δείχνει την απεικόνιση του δικέφαλου θηρίου της Εκκλησίας, με κινούμενα σχέδια από μικρά πλάσματα σκελετών, ντυμένα στα μαύρα και το θάνατο. Αυτή η εικόνα δείχνει πώς διάφορες παραστάσεις της Εκκλησίας (δηλαδή το Βατικανό και ο Πάπας) είναι στην πραγματικότητα μαριονέτες της λατρείας του λατρείας του θανάτου, που κυριολεκτικά «στηρίζονται» από τους απέθαντους:

Η εμβληματική εικόνα από το τελετουργικό άνοιγμα φαίνεται παρακάτω, παρατηρήστε τη χρήση της φωτιάς και του καπνού για να υποδείξει έναν «κόσμο που φλέγεται» ενώ το δαιμόνιο πλάσμα του Σατανά λάμπει τώρα με φως, στο κέντρο της σκηνής, δείχνοντας ότι ο Σατανάς κυβερνά τη Γη και διατάζει έθνη του κόσμου σε πόλεμο:

Ἀπό :  Ἀποκάλυψις Ἰωάννου  , κεφάλαιο 13:

Καὶ ἐστάθην ἐπὶ τὴν ἄμμον τῆς θαλάσσης· καὶ εἶδον ἐκ τῆς θαλάσσης θηρίον ἀναβαῖνον, ἔχον κέρατα δέκα καὶ κεφαλὰς ἑπτά, καὶ ἐπὶ τῶν κεράτων αὐτοῦ δέκα διαδήματα, καὶ ἐπὶ τὰς κεφαλὰς αὐτοῦ ὀνόματα βλασφημίας.

καὶ τὸ θηρίον ὃ εἶδον ἦν ὅμοιον παρδάλει, καὶ οἱ πόδες αὐτοῦ ὡς ἄρκου, καὶ τὸ στόμα αὐτοῦ ὡς στόμα λέοντος. καὶ ἔδωκεν αὐτῷ ὁ δράκων τὴν δύναμιν αὐτοῦ καὶ τὸν θρόνον αὐτοῦ καὶ ἐξουσίαν μεγάλην·

καὶ μίαν ἐκ τῶν κεφαλῶν αὐτοῦ ὡς ἐσφαγμένην εἰς θάνατον. καὶ ἡ πληγὴ τοῦ θανάτου αὐτοῦ ἐθεραπεύθη, καὶ ἐθαύμασεν ὅλη ἡ γῆ ὀπίσω τοῦ θηρίου.

καὶ προσεκύνησαν τῷ δράκοντι τῷ δεδωκότι τὴν ἐξουσίαν τῷ θηρίῳ, καὶ προσεκύνησαν τῷ θηρίῳ λέγοντες· τίς ὅμοιος τῷ θηρίῳ; τίς δύναται πολεμῆσαι μετ᾿ αὐτοῦ;

καὶ ἐδόθη αὐτῷ στόμα λαλοῦν μεγάλα καὶ βλασφημίαν· καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία πόλεμον ποιῆσαι μῆνας τεσσαράκοντα δύο.

καὶ ἤνοιξε τὸ στόμα αὐτοῦ εἰς βλασφημίαν πρὸς τὸν Θεόν, βλασφημῆσαι τὸ ὄνομα αὐτοῦ καὶ τὴν σκηνὴν αὐτοῦ, τοὺς ἐν τῷ οὐρανῷ σκηνοῦντας.

καὶ ἐδόθη αὐτῷ πόλεμον ποιῆσαι μετὰ τῶν ἁγίων καὶ νικῆσαι αὐτούς, καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία ἐπὶ πᾶσαν φυλὴν καὶ λαὸν καὶ γλῶσσαν καὶ ἔθνος.

καὶ προσκυνήσουσιν αὐτὸν πάντες οἱ κατοικοῦντες ἐπὶ τῆς γῆς, ὧν οὐ γέγραπται τὸ ὄνομα ἐν τῷ βιβλίῳ τῆς ζωῆς τοῦ ἀρνίου τοῦ ἐσφαγμένου ἀπὸ καταβολῆς κόσμου.

Εἴ τις ἔχει οὖς, ἀκουσάτω.

εἴ τις εἰς αἰχμαλωσίαν ἀπάγει, εἰς αἰχμαλωσίαν ὑπάγει· εἴ τις ἐν μαχαίρᾳ ἀποκτέννει, δεῖ αὐτὸν ἐν μαχαίρᾳ ἀποκτανθῆναι. ὧδέ ἐστιν ἡ ὑπομονὴ καὶ ἡ πίστις τῶν ἁγίων.

......

 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς.

( ἀπό ἐδῶ ὅπου ὁλόκληρο τό κεφάλαιο 13 τῆς Ἀποκαλύψεως καί ἡ νεοελληνική ἀπόδοσις) 

Ο διάσημος σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ γίνεται «πραγματικός δαίμονας» ενώ καταδιώκει φοβισμένα αρνιά, του τρέχουν τα σάλια, «Ώρα για φούρνο

Ως άλλη μια επίδειξη του καθαρού δαιμονισμού και του λουσιφερικού κακού που κυριεύει τον κόσμο μας, ο διάσημος σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ —του φήμης του «Hell's Kitchen»- κυκλοφόρησε περήφανα ένα βίντεο όπου καταδιώκει τρομαγμένα αρνιά, δηλώνοντας: «Θα σας φάω!και ρωτώντας, "Ποιο θα μπει πρώτο στο φούρνο;"

Στη συνέχεια, καταδιώκει τα αρνιά σε στάση που μοιάζει με Γκόλουμ, επικαλούμενος την πλήρη δύναμη των δαιμόνων που φαινομενικά κατείχαν την κάποτε ανθρώπινη μορφή του, φωνάζοντας, «Ώρα για φούρνο!» και δηλώνοντας "Yum, yummy yum!"

Η σκηνή είναι σχεδόν τέλεια αντιγραφή από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, όπου ο Smiegel (Gollum) χτυπάει ένα ψάρι για να το φάει ωμό:

Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ο Γκόρντον Ράμσεϊ πιστεύει ότι το ανατριχιαστικό του βίντεο καταδίωξης αρνιού είναι κατάλληλο για το κοινό, είναι επίσης ότι δεν έχει ιδέα πόσο κακός και δαιμονικός φαίνεται — αυτό ακριβώς θα περιμέναμε από κάποιον που είναι δαιμονισμένος και δεν έχει πλέον οποιαδήποτε ανθρώπινη ενσυναίσθηση ή συμπόνια.

Ακόμη και οι άνθρωποι που τρώνε μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο ή αρνί δεν καταδιώκουν μεμονωμένα ζώα , σκέφτονται ποιο από αυτά θα στείλουν στο φούρνο για να τα φάνε. Αλλά για τον Ramsay, η ταλαιπωρία και η θανάτωση ενός αθώου ζώου φαίνεται να είναι μέρος της «χαράς» της μαγειρικής του, σαν να απολαμβάνει πραγματικά τη θανάτωση τρομαγμένων αρνιών.

Χωρίς αμφιβολία, ο Ramsay σύντομα θα υποστηρίξει τον κανιβαλισμό και θα του τρέχουν τα σάλια για το ποιοι άνθρωποι θα σταλούν πρώτοι στους φούρνους.

Οι πύλες έχουν ανοίξει, οι δαίμονες ξεχύνονται και η ανθρωπότητα αντιμετωπίζει Βιβλικούς έσχατους χρόνους στην τελική μάχη μεταξύ καλού και κακού

Ολόκληρο το νόημα αυτών των δαιμονικών τελετουργιών είναι να ανοίξουν πύλες που επιτρέπουν στις δαιμονικές οντότητες να εισέλθουν στο φυσικό Γήινο βασίλειο και είτε να κατακτήσουν τους ανθρώπους είτε να λάβουν κυριολεκτικά φυσική μορφή

Η δαιμονική επιρροή και η κατοχή είναι πλέον σε άνοδο παγκοσμίως, και όπως έδειξε ξεκάθαρα ο Gordon Ramsay, οι δαίμονες τείνουν να στοχοποιούν επιρροές και διασημότητες για να αρπάξουν τα σώματά τους και να τα χρησιμοποιήσουν για να προωθήσουν τον θάνατο και την καταστροφή.

Οι τελετουργίες είναι εργαλεία επίκλησης για να φέρουν δαιμονικές οντότητες σε αυτόν τον κόσμο . Όσο περισσότεροι άνθρωποι συμμετέχουν στο τελετουργικό, τόσο πιο ισχυρή είναι η επίκληση. Αυτός είναι ακριβώς ο λόγος για τον οποίο αυτές οι διαβολικές τελετουργίες εκτελούνται από εκατοντάδες συμμετέχοντες σε δημόσιους χώρους όπου δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι παρακολουθούν ζωντανά. Αυτή είναι μια σκόπιμη στρατηγική για να αυξηθεί η δύναμη της επίκλησης, επιτρέποντας σε όλο και πιο ισχυρές δαιμονικές οντότητες να εισέλθουν σε αυτόν τον κόσμο μέσω των ανοιχτών πυλών.

Αυτό που παρακολουθείτε αυτή τη στιγμή σε παγκόσμια κλίμακα είναι η συντονισμένη, χρηματοδοτούμενη από την κυβέρνηση, τελετουργική επίκληση υπερφυσικών δαιμόνων που πλημμυρίζουν σε αυτόν τον κόσμο για να ξεκινήσουν πόλεμο εναντίον της ανθρωπότητας και του Θεού.

Τα αποτελέσματα αυτού φαίνονται εύκολα παντού:

  • Οι δάσκαλοι των σχολείων μετατράπηκαν σε τρανσέξουαλ δαίμονες, λεηλατώντας αθώα παιδιά, σπρώχνοντας την περιποίηση, την παιδεραστία και τους ακρωτηριασμούς των γεννητικών οργάνων.
  • Η ολοκληρωτική διαφθορά της Εκκλησίας καθώς ασπάζονται την ομοφυλοφιλία, τον τρανσέξουαλ και τους ακρωτηριασμούς παιδιών.
  • Οι εθνικοί ηγέτες εμφανίζονται είτε εγκεφαλικά νεκροί (Μάιντεν) είτε δαιμονισμένοι με νευρολογικές κρίσεις (Κλίντον), είτε αυτοθεραπεύονται για να αποφύγουν τον πόνο της δαιμονικής κατοχής (Πελόζι).
  • 666 συμβολισμοί παντού, από το λογότυπο του Google Chrome μέχρι τον υπερ-επιταχυντή CERNΑκόμη και τα ενεργειακά ποτά Monster — "Unleash the beast!— απεικονίστε το 666 χρησιμοποιώντας εβραϊκούς αριθμούς.
  • Ακόμη και το NIH — το οποίο χρηματοδότησε την ανάπτυξη βιοόπλων κέρδους λειτουργίας SARS-CoV-2 στην Κίνα — διαθέτει ένα λογότυπο που απεικονίζει ξεκάθαρα το «666».

Ενεργειακά ποτά Monster:

Λογότυπο Google Chrome:

Υπερεπιταχυντής CERN, που αναζητά το «σωματίδιο του Θεού»:

Το NIH, συνδεδεμένο με βιοόπλα για να εξοντώσει την ανθρωπότητα:

Τα νομοσχέδια του Κογκρέσου που επιδιώκουν να υποδουλώσουν την ανθρωπότητα λαμβάνουν συνήθως αριθμούς όπως το HR 060606 και οι πατέντες που σχετίζονται με τα εμβόλια κατά του Covid και τον Bill Gates λαμβάνουν επίσης αριθμούς όπως το 2020-060606

Το «666» είναι το σφύριγμα του σκύλου για τους σατανιστέςΕίναι μια τεχνική επικοινωνίας για μια ομάδα σατανιστών για να ενημερώσει τους άλλους σατανιστές ότι συμφωνούν με την Λουσιφεριανή ατζέντα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο βρίσκετε 666 ενσωματωμένα σε τόσα πολλά ιδρύματα της επιστήμης, της κυβέρνησης και του ακαδημαϊκού κόσμου.




Ἀπό Ε Δ Ω 



Ἡ Πελασγική

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2022

Ὁ Βασίλειος Β΄ ὁ Βουλγαροκτόνος στόν Παρθενῶνα !

 

Τά σύνορα τῆς Βυζαντινῆς Αὐτοκρατορίας,ὅπως τά ἄφησε μετά τόν θάνατό του ὁ Βασίλειος ὁ Β΄ ὁ Βουλγαροκτόνος,τό 1025 μ.Χ. 

Το ευλαβικό προσκύνημα του μεγάλου βυζαντινού αυτοκράτορα Βασιλείου Β' (958-1025 μ.Χ.), στην Παναγία την Αθηνιώτισσα το 1018 μ.Χ., αποτελεί ισχυρώτατη μαρτυρία συνδέσεως της αυτοκρατορίας με την βυζαντινή Αθήνα. Ούτε ο Βασίλειος  ήταν ένας συνηθισμένος αυτοκράτορας, ούτε η χρονική στιγμή που διάλεξε να πραγματοποιήσει το προσκύνημά του ήταν τυχαία.

Ο αυτοκράτορας Βασίλειος ο Β΄, αν και γεννήθηκε στην αυτοκρατορική πορφύρα (958 μ.Χ.), μόλις το 985 μ.Χ. κατόρθωσε να κυβερνήσει την αυτοκρατορία ανεξάρτητος, απομακρύνοντας οριστικά τους πέριξ αυτού ευνούχους. Κατά την βασιλεία του, η οποία υπήρξε η μακροβιότερη όλων των Ρωμαίων αυτοκρατόρων, δεν άφησε περιθώρια σε κανένα να αποκτήσει υπερβολική δύναμη. Προβίβαζε αξιοκρατικά ικανούς ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά, υπερασπιζόταν την εδαφική ακεραιότητα της αυτοκρατορίας εκστρατεύοντας συνέχεια εναντίον των εχθρών της, συσσώρευε τεράστιες ποσότητες χρυσού στα θησαυροφυλάκια της, ενώ αρνήθηκε στον εαυτό του να δημιουργήσει οικόγενεια. 

( Ἀριστερά : Ἡ νίκη τῶν Βυζαντινῶν κατά τῶν Βουλγάρων,στό πάνω μέρος τῆς εἰκόνος καί στό κάτω ¨ο θάνατος τοῦ Βουλγάρου Σαμουήλ. Ἡ Μάχη τοῦ Κλειδίου,29 Ἰουλίου 1014 μ. Χ.

Κατά την διάρκεια του επωνομαζομένου ολοκληρωτικού πολέμου εναντίον  του τσάρου Σαμουήλ των Βουλγάρων, διάρκειας 35 ετών, τέθηκε πάμπολλες φορές επικεφαλής των εκστρατειών του. Ο πόλεμος αυτός, έληξε με την συντριπτική ήττα των Βουλγάρων στη μάχη του Κλειδίου των Σερρών, (1014  μ.Χ.) και με την τελική και πλήρη υποταγή της Βουλγαρίας, στην Βυζαντινή αυτοκρατορία. Η μεταγενέστερη βυζαντινή παράδοση υποστήριζε, ότι ο Βασίλειος διέταξε την πλήρη τύφλωση 15.000 Βουλγάρων αιχμαλώτων στρατιωτών, πριν τους στείλει πίσω στην πατρίδα τους, αφήνοντας μόνο ένα ανά εκατό στρατιώτες μονόφθαλμο, ως οδηγό. 

Ο ισχυρότερος αυτός μονάρχης της Ανατολής, εξακολούθησε τη συνετή διακυβέρνηση της αυτοκρατορίας και μετά τη μάχη του Κλειδίου, με αποτέλεσμα κατά τον θάνατό του το 1825 μ.Χ., τα όρια της βυζαντινής αυτοκρατορίας να εκτείνονται από τη Νότια Ιταλία μέχρι τον Καύκασο και από το Δούναβη μέχρι την Παλαιστίνη.

Έτσι το 1018 μ.Χ., θριαμβευτής ο Βασίλειος και κυρίαρχος του μεγαλύτερου μέρους της Βαλκανικής Χερσονήσου, το πρώτο πράγμα που θεώρησε σαν επιτακτική ανάγκη να κάνει ήταν να μεταβεί στην Αθήνα για να προσκυνήσει την Παναγιά την Αθηνιώτισσα και να την ευχαριστήσει για την έκβαση του πολυετούς αγώνα του, εναντίων των Βουλγάρων. Σύμφωνα με τον τότε ιστορικό Ιωάννη Σκυλιτζή,  σκοπός της επίσκεψής του στην Αθήνα ήταν αποκλειστικά θρησκευτικός: «εν Αθήναις δε γενόμενος, και τη Θεοτόκω τα της νίκης ευχαριστήρια δους και αναθήμασι λαμπροίς και πολυτέλερσι κοσμήσας τον ναό, υπέστρεψες εις Κωνσταντινούπολη» 

(=αφού έφτασε στην Αθήνα και απέδωσε ευχαριστήρια για τη νίκη στη Θεοτόκο και κόσμησε το ναό με λαμπρά και πολυτελή αφιερώματα, επέστρεψε πίσω στην Κωνσταντινούπολη), ακολουθώντας χερσαία διαδρομή. Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ούτε τα αφιερώματα του Βασιλείου στην εκκλησία της Θεοτόκου, ούτε την διάρκεια της εκεί παραμονής του, και μόνο σαν υπόθεση μπορούμε να αναφέρουμε ότι η συνοδεία του αυτοκράτορος αποτελείτο από τους αξιωματικούς και την επίλεκτη φρουρά του.

Το έτος 1019 μ.Χ., ο αυτοκράτορας, επιστρέφοντας από το προσκύνημά του στην Αθήνα, εισήλθε τροπαιούχος στην Βασιλεύουσα με την λαμπρή πομπή του να καταλήγει στην Αγία Σοφία, την Μεγάλη Εκκλησία, όπου ο εξηντάχρονος πλέον αυτοκράτορας στεφανωμένος με νίκες και δόξα, έψαλλε ύμνους στον Θεό.

Ο Βασίλειος, υπήρξε μόλις ο δεύτερος αυτοκράτωρ μετά τον Κώνστα Β΄ (630-668 μ.Χ.), που επισκέφθηκε την Αθήνα, δεδομένου ότι οι αυτοκράτορες του Βυζαντίου σπανίως εγκατέλειπαν την ασφάλεια του παλατιού τους παρά μόνο για πολεμικού λόγους. Η επίσκεψη όμως αυτή, αποτελεί αδιάσειστο στοιχείο ότι η Παναγιά η Αθηνιώτισσα υπήρξε οικουμενικό προσκύνημα κατά την Βυζαντινή αυτοκρατορία, ξακουστό στα πέρατά της, συγκεντρώνοντας μεγάλο πλήθος προσκυνητών. Θα μπορούσαμε βάσιμα να υποθέσουμε, ότι η δημοτικότητα του προσκυνήματος να αυξήθηκε περαιτέρω μετά την επίσκεψη του Βασιλείου.

Με το προσκύνημά του αυτό,  αυτοκράτορας πιστοποίησε την κυρίαρχη θέση που κατείχε  στη θρησκευτική συνείδηση των κατοίκων της αυτοκρατορίας ο ναός της Θεοτόκου στη Αθήνα.  Και αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που ο σπουδαίος αυτοκράτωρ κατέβηκε από την Υπέρμαχο Στρατηγό της Κωνσταντινουπόλεως, στην Παναγία την Αθηνιώτισσα της Αθήνας για να ανανεώσει την ενότητα των 2 πρωτευουσών του ελληνισμού, της Κωνσταντινούπολης και της Αθήνας.

Εν κατακλείδι θα πρέπει να τονιστεί, ότι ο Μεγάλος Αυτοκράτορας πραγματοποιώντας τότε το ευλαβικό προσκύνημά του αυτό, ουδέποτε θα μπορούσε να φανταστεί, ότι με αυτήν του την κίνηση θα υπερασπιζόταν αρκετούς αιώνες μετά τον θάνατό του, την ιστορικότητα της πόλεως των Αθηνών, από τους ποικίλους κακόβουλους ισχυρισμούς, που κατά καιρούς προβλήθηκαν από σλαβικά και λοιπά Ευρωπαϊκά φύλα, περί πλήρους εγκαταλείψεως της Αθήνας κατά τα Βυζαντινά έτη και εποικίσεώς της από εξαθλιωμένους Αλβανούς και Σλάβους.  ( ἀπό ἐδῶ

Ύμνος στον Παρθενώνα  ( ἀπό ἐδῶ

Τα αποσπάσματα που ακολουθούν ανήκουν στην ποιητική σύνθεση του Κ. Παλαμά Η φλογέρα του βασιλιά (1910), που χωρίζεται σε «Δώδεκα Λόγους». Στον «Τρίτο Λόγο» ο Βασίλειος ο Βουλγαροκτόνος κατεβαίνει νικητής από τη Μακεδονία στην Αθήνα, για να προσκυνήσει την Παναγία την Αθηνιώτισσα στον Παρθενώνα. O ποιητής συνθέτει, με αυτή την αφορμή, ένα λυρικό ύμνο στον αρχαίο ναό της ομορφιάς και του ελεύθερου πνεύματος.

Ύμνος στον Παρθενώνα

Εσύ 'σαι, που κορόνα σου φορείς το Βράχο; Εσύ 'σαι,

Βράχε, που το ναό κρατάς, κορόνα της κορόνας;

Ναέ, και ποιος να σ' έχτισε μες στους ωραίους ωραίο,

για την αιωνιότητα με κάθε χάρη Εσένα;


Σ' εσέ αποκάλυψη ο ρυθμός, κάθε γραμμή και Μούσα·

λόγος το μάρμαρο έγινε κι η ιδέα τέχνη, και ήρθες

στη χώρα τη θαυματουργή, που τα στοχάζεται όλα

με τη βοήθεια των Ωρών* των καλομετρημένων,

ήρθες απάνου απ' τους λαούς κι απάνου απ' τις θρησκείες,

κυκλώπειε, λυγερόκορμε και σα ζωγραφισμένε.

[…]

Ναέ, τα θέμελά σου εσέ δεν είναι ριζωμένα,

σα να τη 'γγίξαν τρίσβαθα την τέλειωση* του κόσμου,

μηδέ το μέτωπό σου εσέ πάει πέρα από τα γνέφια,

σαν πυραμίδας κολοσσός απάνου σ' ερμοτόπι

της Αφρικής. Ανάλαφρα κρατάν εσέ στου αέρα

τη διαφανάδα τη γλαυκή των Oλυμπίων τα χέρια.


Κι η αρχοντική κορφή σου εσέ δίχως θρασά να πάει

για να χαθεί στ' απέραντα που μάτι δεν τη φτάνει,

το Πνεύμα προς τ' απέραντα ξέρει απαλό και φέρνει.

Εσένα δε σε χτίσανε τυραγνισμένων όχλοι,

καματερά ανθρωπόμορφα, σπρωγμένα απ' τη βουκέντρα

φαρμακερά κι αλύπητα, δυνάστη αιματοπότη.

Εσένα με το λογισμό κι εσέ με το τραγούδι

σε υψώσαν των ελεύθερων οι λογισμοί εκεί όπου

και ο Νόμος σαν πρωτόγινε της Πολιτείας προστάτης,

με το ρυθμό πρωτόγινε, κι ήταν κι αυτός τραγούδι.

[…]

Κι ακούστε! Πρέπει κι ο άνθρωπος, κάθε φορά που θέλει

να ξαναβρεί τα νιάτα του, να 'ρχεται στο ποτάμι

της Oμορφιάς να λούζεται. Σ' όλα μπροστά τα ωραία

να στέκεται αδιαφόρευτα και γκαρδιακά να σκύβει

προσκυνητής, ερωτευτής, τραγουδιστής, διαβάτης.


Κι αφού όλων πάει ταξίματα και μεταλάβει απ' όλα,

πάλι και πάντα να γυρνά σ' εσένα μ' έναν ύμνο.

Μ' εσένα το ξανάνιωμα του κόσμου ν' αρχινάει,

του κόσμου το ξανάνιωμα μ' εσέ να παίρνει τέλος.

Κωστῆς Παλαμᾶς 


Ἡ Πελασγική 

Κι᾿ὅμως ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ !


 Πάντα σ᾿αὐτή τήν χώρα γινόμαστε μάρτυρες μίας κατηγορίας ἀνθρώπων πού κατά ἕναν παράξενο,περίεργο καί ἴσως ...μεταφυσικό τρόπον ( ἀφοῦ ὅλοι γνωρίζουν ἀλλά σιωποῦν) ὄχι ἁπλῶς ἐπιπλέουν « παντός καιροῦ» πολιτικοῦ,ἀλλά βρέ παιδί μου ἐπιτυγχάνουν νά χαρακτηρίζονται καί ὡς οἱ κορυφαῖοι τῆς ὅποιας πολιτικῆς καταστάσεως ἐπικρατεῖ ! 

Ἦταν κατοχή ; Θά τούς δῆς παρέα μέ τούς Ναζί. Λίγο πρό τῆς ἀπελευθερώσεως ἔτρεξαν νά «πάρουν τά βουνά»  ὡς οἱ πλέον κορυφαῖοι ἐκφραστές  τῶν «δημοκρατικῶν ἰδεωδῶν»  !  Ἦταν οἱ « ἀντικομμουνιστικές δεξιές κυβερνήσεις» ; Πρῶτοι καί καλλύτεροι στά σαλόνια ἀγκαλιά μέ τούς ἀντιπροσώπους τῆς «ἀμερικανικῆς βοήθειας» καί τούς πολεμίους τῶν κομμουνιστῶν στύλ «γέρου τῆς δημοκρατίας» ! 

Μετά ; Ἄ !  Μετά ἦρθε ἡ «ἐθνοσωτήριος» ! Ναί,ναί καί ἐκεῖ αὐτοί ! Εἴτε γλύφοντας εἴτε ἕρποντας καρπώνονταν ἀπό τό μικρότερο κοκκαλάκι μέχρι τά δάνεια γιά τίς ...οἰκογενειακές ἐπιχειρήσεις τους ! Καί μετά ἔγιναν πάλι «ἀγωνιστές τῆς δημοκρατίας»,«ἀντιστασιακοί» καί τό ἄκρον ἄωτον : βρέθηκαν νά ἐξουσιάζουν,νά κυβερνοῦν γιατί ἦταν καί εἶναι οἱ χαμαιλέοντες τῆς ἐλλαδικῆς ζωῆς. Αὐτοί πού κουνοῦν τό δάκτυλο καί κρίνουν ὅλους τούς ἄλλους ,γιατί πῶς ἀλλιῶς μποροῦν νά ἐπιβιώσουν ; 

Σήμερα,ὅλοι αυτοί θέλουν νά τιτλοφοροῦνται «ἀγωνιστές γιά τήν Πατρίδα» ! Καί τούς βλέπουμε,ἀπό τήν δεκαετία τοῦ ᾿90 καί μετά κυρίως,νά προωθοῦν τήν «Ἀρχαιοελληνολατρεία», νά περιφέρουν τό «Ἀπολλώνιο φῶς» ὡς ἄλλοι ἑωσφόροι, νά βρίζουν τά Ὅσια καί Ἱερά τῆς Ἑλληνορθοδόξου Πίστεώς μας, ἀκόμη καί νά ῥυπαίνουν τήν χρυσή περίοδο τῆς Ἑλλάδος,τήν Βυζαντινή Ἱστορία ! 

Σήμερα,αὐτοῦ τοῦ εἴδους οἱ ...πατριῶτες, πῶς στό καλό γίνεται πάντα νά ἀνῆκαν στόν χῶρο τῆς ἀριστερᾶς,στόν χῶρο τοῦ πασοκ ! ! ! Ἄ ναί, εἶναι τό γνωστό παραμύθι καί μέ δράκους ( ναί καί μέ δράκους) πώς ἀπό αὐτούς τούς χώρους προέρχονατι οἱ ...ἀγωνιστές. Τὀ μονοπώλιο τοῦ «ἀγῶνος γιά τήν ἐλευθερία, τήν δημοκρατία» τῶν πασοκ-κομμουνιῶν ! 

Λεζάντα : Δημήτρης Μαρούδας.Ὁ σύντροφος πού λέει τά συνειδητοποιημένα ψέματα. "Ντροπή σου" τοῦ εἶπε κάποτε ὁ Ἀντώνης Λιβάνης,"παίρνεις δάνεια ἀπό τήν χούντα γιά τό σχολεῖ τῆς γυναίκας σου καί μοῦ παριστανεις τόν ἀντιστασιακό ἀγωνιστή".  Ἀπό τό βιβλίο τοῦ Δήμου Μπότσαρη : «ἡ δυναστεία Παπανδρέου»,σελ. 164-165

Διαβάζουμε κάποιες παλιές δημοσιεύσεις πού ὡς φαίνεται ἀπό τό ἕνα αὐτί,τοῦ νεοέλληνα,ἔμπαινε ἀπό τό ἄλλο ἔβγαινε. Προφανῶς τό ἴδιο μέχρι σήμερα συμβαίνει γι΄αὐτό αὐτοί πάντα θά ἐπιπλέουν ! 

Πολλοί από εμάς γνωρίζουν ότι πολυάριθμοι πολιτικοί της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ., στο παρελθόν υμνούσαν και χειροκροτούσαν τη χούντα των συνταγματαρχών. Οι πληροφορίες για τα φιλοχουντικά στελέχη της ΝΔ και το ΛΑΟΣ είναι πολλές, όμως για το ΠΑΣΟΚ λιγοστές. Στο κείμενο που ακολουθεί υπάρχει μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αναφορά στα φιλοχουντικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ.

Παραθέτουμε το κείμενο που έχει δημοσιευτεί σε διάφορες ιστοσελίδες :


« Πολλά στελέχη του ΠΑΣΟΚ όπως οι: Αντώνης Στρατής, Ηλίας Κατριβάνος, Λυμπέρης Λυμπεράκης, και Δημήτρης Ρέππας έστελναν συγχαρητήρια στον [δικτάτορα] Γεώργιο Παπαδόπουλο και ήταν υπέρμαχοι της επταετίας ή “χούντας” όπως οι ίδιοι την αποκαλούν τώρα. Λέτε να είναι τυχαίο που τα ιστολόγια μιλάνε για “χούντα του ΠΑΣΟΚ”; Μάλλον κάποια στελέχη έχουν ασχοληθεί πολύ με το θέμα και ήταν υπέρμαχοι της “χούντας”.

Διαβάζουμε στην Βραδυνή του 1981 πριν τις εκλογές :

* Εξυμνούσαν την “Εθνοσωτήριο” σε συγκεντρώσεις

* Αρθρογραφούσαν υπέρ του χουντικού συντάγματος

* Αξίωναν συμβιβασμό των φοιτητών με την καθεστηκυία τάξη

* Έστελναν συγχαρητήρια τηλεγραφήματα στον Παπαδόπουλο

Διαβάζουμε για τον κ. Ρέππα:

Εξάλλου ο νυν αναπληρωτής γραμματέας ΠΑΣΟΚ και υποψήφιος στον νομό Αρκαδίας κ. Δημ. Ρέππας σαν τριτοετής φοιτητής της Οδοντιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών τον Νοέμβριο 1972, δηλαδή την εποχή που το φοιτητικό κίνημα είχε απλωθεί στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, έγραφε σε επιστολή του σε αθηναϊκή εφημερίδα:

Εν όψει των αρχαιρεσιών εις τους φοιτητικούς συλλόγους, οι δια ζώσης αντεγκλήσεις μεταξύ των σπουδαστών και οι μέσω των εφημερίδων οξείαι ερωταπαντήσεις, δημιουργούν ατμόσφαιραν απτομένην της καταστάσεως απώλειας της φοιτητικής αξιοπρέπειας και κλίμα ασύμφορον δια την φοιτητικήν υπόθεσιν. Αι διορισμέναι διοικήσεις, βαλλόμεναι πανταχόθεν, αντιδρούν δι’ ανακοινώσεων – καυχησιολογιών και όχι δια της αποστοματικής πράγματι απαντήσεως των συνετών πράξεων, τας οποίας τους υποδεικνύει η λογική του δικαίου και το αίσθημα συνεπείας εις την εκτέλεσιν του έργου. Οι αντιδικούντες πρέπει ν’ αντιμετωπίσουν ρεαλιστικά την καθεστηκυίαν τάξιν εις τας φοιτητικάς διοικήσεις όχι ανεχόμενοι συμβιβασμού αλλά προς γενικόν όφελος προσαρμοζόμενοι

Η ιδεολογία ενός εκάστου να παύση να δηλητηριάζη την συμπεριφορά του στον σπουδαστικόν χώρον, την στιγμήν που καυτά αναμένουν την λύσιν των πλείστα φοιτητικά αιτήματα. Ας σταματήσει ο θόρυβος απ’ όπου κι άν προέρχεται, ώστε οι δημιουργοί του να μη χαρακτηρισθούν αξίες που σαν τους ποταμούς κάνουν μεγάλον θόρυβον, επειδή ακριβώς στερούνται βάθους.

Οι φοιτηταί μόνον ηνωμένοι θα επιτύχουν τους σκοπούς των. Η διχόνοια που κρυφολαχταρά να κατοικήση στις κάλπες της …. Συνάδελφοι, αν τώρα διχασθούμε ποτέ πια δεν θα είμαστε ισχυροί. Η φοιτητική μας ιδιότης ας μη εξυπηρετήσει σκοπούς που απέχουν, των φοιτητικών συμφερόντων και μεταβάλουν το σπουδαστικόν χώρον εις πολιτικήν κονίστρον….

Έτσι, λοιπόν ο σημερινός “αρχι-νεολαίος” του ΠΑΣΟΚ στα χρόνια της δικτατορίας ήταν απολογητής των διορισμένων διοικήσεων και υπέρμαχος του συμβιβασμού…

Να τι τονίζουν στην σχετική επιστολή τους οι οπαδοί του ΠΑΣΟΚ, την οποίαν απηύθυναν στην Νομαρχιακή Επιτροπή Αρκαδίας όταν γίνονταν τα μαγειρέματα για την επιλογή των υποψηφίων του κόμματος.

Το κείμενο αφιερώνεται εξαιρετικά σ΄ όλους εκείνους που πέρασαν από την Ασφάλεια και την ΕΣΑ, βασανίστηκαν, αγωνίστηκαν για να δουν μια Ελλάδα λεύτερη, ανεξάρτητη, δημοκρατική και σοσοαλιστική….  Το κέιμενον το υπογράφει ο Δ. Ρέππας τότε φοιτητής Οδοντιατρικής, σήμερα αναπληρωτής γραμματέας της Ν. ΠΑΣΟΚ και υποψήφιος Αρκαδίας. Τί λένε άραγε για τα γραφόμενά του οι συναγωνιστές του ΠΑΣΟΚ, ο πρόεδρος και η ηγεσία του Κινήματος;

Το κείμενο που ακολουθεί παρετίθετο στην επιστολή, μην νομίσετε ότι το έγραψε κανένας φασίστας, χουντοβασιλικός χουντίσας, ακροδεξιός ή κανένας απολίτικος ακροδεξιός. Το έγραψε ο σημερινός αναπληρωτής γραμματέας της Ν. ΠΑΣΟΚ εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ Σάββατο 11 Νοέμβρη 1972 – όταν όλα τα έσκιαζε η φοβέρα και τα πλάκωνε η σκλαβιά, όταν τα μπουντρούμια της ΕΣΑ και της Ασφάλειας ήταν γεμάτα από αγωνιστές φοιτητές, όταν πλέον οι φοιτητές είχον στρατευθή για την αντιδικτατορική τους δράση και πολλοί άλλοι καταλάμβαναν την Νομική διαδηλώνοντας έμπρακτα την αντίθεσή τους στο φασιστικό καθεστώς.

(Ακολουθεί το κείμενο Ρέππα που παρατέθηκε παραπάνω)

Βέβαια τα πάντα χωρεί και ουδέν μένει. ¨Ετσι δεν είναι απίθανο ο πρώην οπαδός του πλατωνικού αριστοκρατισμού να έχη μεταβληθή σε τωρινό υπέρμαχο του μαρξιστικού σοσιαλισμού. Τούτο όμως δεν είναι προσωπικό του ζήτημα και δεν αφορά το ΠΑΣΟΚ ούτε το λαικό κίνημα. Άλλωστε ίδιον της Δημοκρατίας είναι το συγχωρείν όχι όμως το λησμονείν. 

Το ζήτημα Δ. Ρέππα είναι θέμα ηθικής και πολιτικής τάξης και γι αυτό πρέπει να αντιμετωπισθεί από το ΠΑΣΟΚ με κριτήριο πιθανόν τη συγγνώμην αλλά ποτέ τη λήθη εκτός κι αν το κίνημα έχει χάσει την ιστορική μνήμη του.

Φίλοι του ΠΑΣΟΚ” » .

Και τώρα μερικές δικές μας σημειώσεις για τα 4 στελέχη του ΠΑΣΟΚ που υμνούσαν τη χούντα και το δικτάτορα Παπαδόπουλο.

Στο γήπεδο της ομάδας του Παναρκαδικού, ο Λ. Λυμπεράκης μίλησε στους παρευρισκόμενους εκφράζοντας τη βαθιά ικανοποίησή του «δια τους υπέρ της Δημοκρατίας αγώνας του αρχηγού της Επαναστάσεως», δηλαδή του δικτάτορα.

Ο Αντώνης Στρατής  (Ο Αντώνης Στρατής (1918 — 19 Οκτωβρίου 1987) ήταν Έλληνας δημοσιογράφος και πολιτικός αναλυτής, στενός φίλος και συνεργάτης του Ανδρέα Παπανδρέου από τα χρόνια που ήταν συμφοιτητές στη Νομική Αθηνών. Μετά το 1981 διετέλεσε ειδικός σύμβουλος στο Πολιτικό Γραφείο του πρωθυπουργού, πρόεδρος της ΕΡΤ 2 και γενικός διευθυντής της Κεντρικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας (ΚΕΔΚΕ)...ἐδῶήταν από τους πρώτους που έστειλαν συγχαρητήριο τηλεγράφημα στο δικτάτορα Παπαδόπουλο που γλύτωσε από την απόπειρα δολοφονίας που είχε πραγματοποιήσει ο αντιστασιακός Αλέξανδρος Παναγούλης.

Ο Ηλίας Κατριβάνος επί χούντας, προέτρεπε το λαό να υπερψηφίσει το χουντικό ψευτο – σύνταγμα του δικτάτορα Παπαδόπουλου. ..

Ο Δημήτρης Ρέππας γεννήθηκε το 1952 στο Λεωνίδιο. Το 1981 εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής Αρκαδίας του ΠΑΣΟΚ. Διετέλεσε υπουργός Τύπου - Κυβερνητικός εκπρόσωπος και υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων στις κυβερνήσεις του Κώστα Σημίτη. Στις 7 Οκτωβρίου 2009 έγινε υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου.

Ο Δημήτρης Ρέππας, με βάση τα όσα έγραψε ο ίδιος την περίοδο της χούντας, έδειξε ότι ήταν υπέρμαχος των διορισμένων από τη χούντα διοικήσεων των φοιτητικών σχολών.

( ἀπό ἐδῶ

Ἀπό τό βιβλίο τοῦ Δήμου Μπότσαρη " Ἡ Δυναστεία Παπανδρέου",σελ. 166

Ἧταν πού ἦταν αὐτά τά ὄντα, ἦρθε καί ὁ "Ἀνδρέας τους" καί δημιούργησε τήν νέα φυλή,μέ ὅλα τά κουρέλια τοῦ παρελθόντος, βοήθησε καί ὁ Κωστόπουλος,ὁ Πετράν, στόν κοινωνικό τομέα μέ τα νέα ἤθη καί ἰδού αὐτό τό κατασκεύασμα πού σήμερα λέγεται «ἕλληνες πατριῶτες καί πατριώτισσες» ! 

Καί τό κακό εἶναι πώς εἶναι πολλοί... 

Ὅσο γιά τόν Λιβάνη πού κουνοῦσε τό δάχτυλο  στόν Μαρούδα, γιά τήν σχέσιν του μέ τήν χούντα, στήν συνέχεια μιά χαρά τά βρῆκαν. Μέχρι καί τίς ἐκδόσεις τῆς ἀδελφῆς τοῦ ἐπικεφαλής τῆς «ὀμάδας λασπολογίας», τήν Μαριάννα ( χαρακτηριστικό παράδειγμα ὅσων γραψαμε ἀνωτέρῳ,ἀπό τήν ἀντίσταση στήν Κατοχή μέχρι τήν ἀντίστασιν στήν χούντα), ἐπιμελεῖται ὁ οἶκος Λιβάνη ! Διαβᾶστε ἀπό τήν σελίδα τοῦ ἐκδοτικοῦ οἴκου,τό βιογραφικό τῆς Μαριάννας Μαρούδα-Κούτση : 

( ἀριστερά : ἡ φωτό τοῦ βιβλίου ἀπό ἐδῶ

Η Μαριάννα Μαρούδα-Κούτση γεννήθηκε στη Ζάκυνθο. Σπούδασε Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας. Παράλληλα παρακολούθησε για δύο χρόνια στη Θεατρική Σχολή του Σωκράτη Καραντινού μαθήματα υποκριτικής με τον Γιώργο Παππά, σκηνοθεσίας με τον Κάρολο Κουν, σκηνογραφίας και ενδυματολογίας με τον ιστορικό του θεάτρου Γιάννη Σιδέρη. Σπούδασε επίσης αρχιτεκτονικό σχέδιο και εργάστηκε ως σχεδιάστρια. Με αναφορά στις ελληνικές παραδοσιακές ενδυμασίες, συνεργάστηκε με αθηναϊκό οίκο ραπτικής και εργάστηκε ως μοντελίστ σε μεγάλο εμπορικό κατάστημα της δεκαετίας του ’50.

Έλαβε ενεργό μέρος στην Εθνική Αντίσταση (1943-44) ως μέλος της ΕΠΟΝ και της Εθνικής Αλληλεγγύης. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική της πορεία το 1952 από τις στήλες της εφημερίδας Εμπρός.

  Γνώρισε τον Ανδρέα Παπανδρέου κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας της εφημερίδας Νέος Ανένδοτος της οποίας συνεκδότης –όπως και ο Αντώνης Στρατής– ήταν ο επίσης δημοσιογράφος αδελφός της, Δημήτρης Μαρούδας. 

Η δικτατορία των συνταγματαρχών τη βρήκε στο περιοδικό Ελευθεροτυπία το οποίο υποχρεώθηκε σε διακοπή της έκδοσής του. Τότε η συγγραφέας, μαζί με το σύζυγό της τοπογράφο μηχανικό και ποιητή Παν. Κούτση, κατέφυγε στη Ζάκυνθο. Κατά την παραμονή της εκεί συνέλεξε το υλικό το οποίο αποτέλεσε τη βάση για το πρώτο της βιβλίο που εκδόθηκε το 1999, με τίτλο «Ενδυματολογικά Ζακύνθου». Το 1974, εντάχθηκε με τη δημοσιογραφική της ιδιότητα στο Γραφείο Τύπου του ΠΑΣΟΚ. Έκτοτε και μέχρι το 1989, ακολούθησε τον Ανδρέα Παπανδρέου σε όλες τις εξορμήσεις του στο εσωτερικό της χώρας και σε όλα του τα ταξίδια στο εξωτερικό. Τον Ιούνιο του 1975 –χρονιά της «διάσπασης»– και για τρεις μήνες, «κάλυψε», στο Καστρί, την κενή θέση της γραμματέως του προέδρου του ΠΑΣΟΚ... ( ἀπό ἐδῶ

Καί φυσικά ὑπάρχουν κι᾿ἄλλοι μεγάααλοι «ἀντιστασιακοί» ἀπό τόν χῶρο τῶν δημοκραταραίων-σοσιαληστῶν πασόκων  ! 

Απόστολος Κακλαμάνης. Ένας ακόμη «αντιστασιακός»... 

ἀπό ἐδῶ

Κίμων Κουλούρης. Σε επιστολή του, το 1968, προς την δικτατορική κυβέρνηση, δηλώνει «εθνικόφρων» και «αντικομμουνιστής», διαμαρτυρόμενος για την απόλυσή του από την ΔΕΗ.

ἀπό ἐδῶ

Ἤ ἡ κομμουνίστρια-πατριώτισσα Χαροῦλα Ἀλεξίου πού στά πρῶτα της «ἀντιστασιακά» βήματα διασκέδαζε τό Ἀπριλιανό καθεστώς ! 


Καί ἀτέλειωτη ἡ λίστα τῶν ...πατριωτῶν πασοκομμουνιῶν !  Διότι εἴπαμε : ... τό κακό εἶναι πώς εἶναι πολλοί καί οἱ Ἕλληνες, λαίμαργοι λωτοφάγοι...


Ἡ Πελασγική 

Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Ὁ Δένδιας,ὁ κομμουνιστής Χό Τσί Μίνχ καί τό ἐν Ἑλλάδι μελλοντικό μνημεῖο !


Εἶπε ο Δένδιας : 

Ο πρόεδρος Χο Τσι Μινχ, ο ιδρυτής του Βιετνάμ, πολέμησε στο Μακεδονικό μέτωπο την περίοδο 16-17 υπηρετώντας στον γαλλικό στρατό. Συμφωνήσαμε λοιπόν να στηθεί η προτομή του στην Έδεσσα για να τονιστεί αυτό.

Γιά νά ᾿δοῦμε τήν βιογραφία του : 

Χο Τσί Μίνχ , Βιετναμέζος κομμουνιστής επαναστάτης και πολιτικός που διατέλεσε πρωθυπουργός (1946–1955) και πρόεδρος (1945–1969) της Λαϊκής Δημοκρατίας του Βιετνάμ (Βόρειο Βιετνάμ).

Ο Χο Τσι Μιν ηγήθηκε του κινήματος ανεξαρτησίας των Βιετμίν από το 1941 και μετά, ιδρύοντας την κομμουνιστική Λαϊκή Δημοκρατία του Βιετνάμ το 1945 και νικώντας τη Γαλλική Ένωση το 1954, στη μάχη του Ντιεν Μπιεν Φου...

...Με την άφιξή του στη Μασσαλία της Γαλλίας, υπέβαλε αίτηση εγγραφής στο Γαλλικό Σχολείο Αποικιακής Διοίκησης, η οποία όμως απορρίφθηκε. ... Πέρναγε τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο του σε δημόσιες βιβλιοθήκες, διαβάζοντας βιβλία ιστορίας και εφημερίδες για να εξοικειωθεί με το δυτικό πολιτισμό και την πολιτική του...Το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου τον βρήκε στο Παρίσι, όπου εργαζόταν ως φωτογράφος... Εκεί ίδρυσε οργάνωση όλων των εξορίστων αριστερών αντιαποικιοκρατών και εξέδωσε την εβδομαδιαία εφημερίδα Ο Παρίας.

Το 1920, όταν διασπάστηκε το σοσιαλιστικό κόμμα, έγινε ιδρυτικό μέλος του Γαλλικού Κομμουνιστικού Κόμματος και αργότερα πήρε μέρος στο συνέδριο της Κομμουνιστικής Διεθνούς στη Μόσχα, όπου γνωρίστηκε με τον Βλαντιμίρ Λένιν και τον Λέοντα Τρότσκι. Οι οποίοι τον κάλεσαν να μείνει ένα διάστημα στη Μόσχα και να σπουδάσει στο Κομμουνιστικό Πανεπιστήμιο Εργαζομένων της Ανατολής, όπως και έγινε. Κατά τη διάρκεια της τριετούς παραμονής του, είχε την ευκαιρία να συναντήσει τον Ιωσήφ Στάλιν, τον Καρλ Ράντεκ, τον Γκριγκόρι Ζινόβιεφ, τον Γκεόργκι Δημητρόφ, τον Έρνστ Τέλμαν και γενικά την αφρόκρεμα του διεθνούς κομμουνιστικού κινήματος

Το 1924, ως βασικός εισηγητής στο 5ο συνέδριο της Κομμουνιστικής Διεθνούς για το αποικιακό ζήτημα, ανέπτυξε, πολύ πριν από τον Μάο Τσετούνγκ, τη θεωρία για τον επαναστατικό ρόλο της αγροτιάς των αποικιών και τη στρατηγική της «περικύκλωσης των πόλεων» από την επαναστατημένη ύπαιθρο, θεμέλιο όλων των αντάρτικων κινημάτων της Ανατολής που ακολούθησαν. Το 1925 μετέβη στην Κίνα με το ψευδώνυμο Λι Τιούι. Επίσημα, ήταν μεταφραστής του Σοβιετικού προξένου στην Κουανγκτσόου, ανεπίσημα όμως δημιούργησε την Ένωση Επαναστατικής Νεολαίας Βιετνάμ, η οποία έφερνε νεαρούς Βιετναμέζους πατριώτες στην Κίνα για πολιτική και στρατιωτική εκπαίδευση από Σοβιετικούς, στη στρατιωτική ακαδημία του Γουαμπόα.

...Για αρκετό διάστημα έζησε στη Μπανγκόκ, καμουφλαρισμένος σαν βουδιστής-καλόγερος (μπόνγκος).εντάχθηκε στην αριστερή πτέρυγα του γαλλικού σοσιαλιστικού κόμματος....Η επαναστατική του «κατήχηση» αυτής της περιόδου επηρέασε τους βουδιστές μοναχούς...

Την ίδια περίοδο, ίδρυσε το Κομμουνιστικό Κόμμα της Ινδοκίνας, το οποίο αργότερα μετονομάστηκε σε Κ.Κ. Βιετνάμ και, τελικά, Εργατικό Κόμμα Βιετνάμ...Το 1940, ίδρυσε πολιτικοστρατιωτικό μέτωπο των εξόριστων της Ινδοκίνας στα σύνορα με την Κίνα, με την επωνυμία Βιετμίν, ξεκινώντας ανταρτοπόλεμο εναντίον των Ιαπώνων. Εκείνη την περίοδο υιοθέτησε το επαναστατικό ψευδώνυμο Χο Τσι Μιν («Εκείνος που φωτίζει»), με το οποίο πέρασε στην ιστορία...Το 1946 οι Βιετμίν και οι Γάλλοι αποικιοκράτες υπέγραψαν τη συμφωνία των Παρισίων, με την οποία ο Χο αναγνωριζόταν πρόεδρος του Βόρειου (μόνο) Βιετνάμ, το οποίο θεωρείτο ανεξάρτητο τμήμα της γαλλικής κοινοπολιτείας, ενώ οι Γάλλοι δεσμεύτηκαν για δημοψήφισμα στο Νότιο Βιετνάμ με το ερώτημα της ένωσης με το Βορρά και της ανεξαρτητοποίησης από τη Γαλλία.

...δύο μεγάλες έγνοιες που είχε ως τις τελευταίες του στιγμές: την ενότητα του κομμουνισμού και τη νίκη της επανάστασης. «Έχοντας αφιερώσει όλη μου τη ζωή στην υπόθεση της Επανάστασης, όσο περήφανος νιώθω βλέποντας την ανάπτυξη του διεθνούς κομμουνιστικού και εργατικού κινήματος, τόσο θλίβομαι για τις διχογνωμίες που διαιρούν τα αδελφά κόμματα», έγραψε ο Χο Τσι Μιν, αναφερόμενος στη σινοσοβιετική διένεξη. «Εύχομαι το κόμμα μας να κάνει το καλύτερο δυνατό ώστε να συμβάλει αποτελεσματικά στην αποκατάσταση της ενότητας των αδελφών κομμάτων, στο έδαφος του μαρξισμού-λενινισμού και του προλεταριακού διεθνισμού». (  ἀπό ἐδῶ


Τί καταλάβατε ; Ὅ,τι ὁ Χό Τσί Μίνχ ἔκανε τά πάντα ἐκτός ἀπό τό νά πολέμησε καί μάλιστα στό Μακεδονικό μέτωπο κατά τόν Α΄Π.Π. Γιατί πιστεύω πώς ἴσως ὅλοι,ἀκούγοντας τήν σαχλαμάρα τοῦ Κόντε Ντένδια θά νομίζουν πώς ὁ κομμουνιστής βιετναμέζος πολέμησε γιά χάριν τῆς Μακεδονίας !!! 

Ὅμως τί διαβάζουμε στό βιογραφικό του ; 

 ...Ήταν η αρχή της μυθιστορηματικής ζωής του κατά τη διάρκεια της οποίας γύρισε την Ευρώπη, τη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ασία και την Αφρική, έμαθε άπταιστα πολλές ευρωπαϊκές και ασιατικές γλώσσες και έγινε διαδοχικά μούτσος, θαλαμηπόλος, μπόνγκος σε παγόδα βουδιστών, κηπουρός, χιονοκαθαριστής, λαντζέρης, μάγειρας, φωτογράφος, δημοσιογράφος, συγγραφέας, καθηγητής πανεπιστημίου, εκδότης, επαγγελματίας επαναστάτης, αρχηγός αντάρτικου και πρόεδρος της δημοκρατίας μιας μικρής χώρας που, κάτω από την ηγεσία του, αντιμετώπισε δύο αποικιακές υπερδυνάμεις...

Μωρέ ὅλα τά ἔκανε ἐκτός ἀπό τό νά πολεμήσῃ ! Τό παρέλειψε λέτε τό βικιπαίδεια ; Σιγά μήν παρέλειπε τό συστημικό μέσον κάτι τέτοιο ! 

Τί νά τονιστῆ βρέ ἀθεόφοβε Δένδια ; Καί γιά ἀλήθεια νά ἐπρόκειτο ὁ ΧοΤσι Μίνχ δέν θά ἦταν τίποτε περισσότερο ἀπό ἕνας στρατιῶτης τοῦ γαλλικοῦ στρατοῦ πού εἶχε ἐμπλακεῖ σέ μία συμμαχία ( Ἀγγλία- Ῥωσσία) πρός ἀντιμετώπισιν τῆς Γερμανίας τοῦ Κάϊζερ. 

Μάλιστα δέ οἱ δυνάμεις τῆς ΑΝΤ-ΑΝΤ πού βρέθηκαν στήν Μακεδονία,μόνον κακό ἔκαναν καί ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ στά ἀρχαῖα μας. Οὔτε αὐτό τιμᾶ κανέναν τους ! 

Ἀλλά δέν βαριέσαι,τόσο γελοίοι εἴμαστε πάντα. Ἀπό τήν μία νά ἔχῃς « ἡγέτες» πού νά προωθοῦν « ἑλληνοτουρκικές σχέσεις ὑψηλῶν προδιαγραφῶν »  καί ἀπό τήν ἄλλη κάτι ἀπίθανοι,στενά συνδεδεμένοι μέ τό Σύστημα καί τίς έξουσιαστικές ἐλίτ, νά ἱδρύουν ἑνώσεις καί συνδέσμους μέ τούς μπολσεβίκους τῆς Ῥωσσίας καί τά κομμούνια τῆς Κίνας. Μέσα ἀπ᾿ὅλο αὐτό νά ἑτοιμάζουν τό ἔδαφος γιά μία ἀπόλυτον κομμουνιστική ἐπικράτησιν σέ μία Ἑλλάδα πού τήν εἶχαν ἤδη χαρίσει ( Σλαυομακεδόνες, Τουρκαλάδες, Βούλγαροι καί Ἀλβανοί ) καί πού κανόνιζαν τήν μοῖρα τῶν 7 ἑκατομμυρίων Ἑλλήνων στά  « 3 ἑκατομμύρια καί πολλά τούς εἶναι ..» 

Καί δέν ντρέπονται καθόλου,ἀπεναντίας στήνουν ἀνδριάντες,ἀγάλματα  καί προτομές ὄχι μόνον στούς ἐγχωρίους ἀλλά καί σέ ἀλλοδαπούς πλέον !!! 

Ξεφτιλισμένο κράτος ἑλλαδικό  καί τά τσιράκια σας ...!!! 

Ἀλήθεια,πῶς δέν πῆρε ὁ Κόντε Δένδια,μαζύ του καί τό κομμούνι τόν Κουτσούμπα ;  Ἔχει ἐμπειρία ἀπό Βιετνάμ ( ἐπίσκεψις 2016). 


Υ.Γ. Ἄ ἐν τῷ μεταξύ ὁ Δένδιας κανόνισε νά ἔρθουν καί βιετναμέζοι ἐργάτες. Βέβαια !!! Βλέπεις ἔχουμε τόσες πολλές κενές θέσεις ἐργασίας. Καλοπερνοῦμε οἱ Ἕλληνες, νά μήν ἔρθουν νά καλοπεράσουν καί οἱ βιετναμέζοι κομμουνιστές ; ! 


Ἡ Πελασγική

Δευτέρα 1 Αυγούστου 2022

Ὁ Ἀττίλας2 ἐρχόταν κι᾿ἐμεῖς ...ἀπειλούσαμε τούς τούρκους πώς « δέν θά συζητούσαμε μαζύ τους »...


Στις 31 Ιουλίου 1974, το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, ανακαλώντας τα ψηφίσματα 186 (1964) της 4ης Μαρτίου 1964, βάσει του οποίου η ελληνοκυπριακή κυβέρνηση του νησιού αναγνωριζόταν ως η μόνη νόμιμη κυβέρνηση στο νησί, 353 (1974) της 20ης Ιουλίου, για την ανάγκη αποκατάστασης της συνταγματικής σταθερότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας και 354 (1974) της 23ης Ιουλίου 1974, που επιβεβαιώνει το ψήφισμα 353, σημείωσε ότι όλα τα κράτη έχουν δηλώσει το σεβασμό τους για την κυριαρχία, ανεξαρτησία και εδαφική ακεραιότητα της Κύπρου .
 Την 1η Αυγούστου, το επίσημο Ψήφισμα 355 (1974) επιβεβαιώνει όλα τα ανωτέρω και ζητά από το Γενικό-Γραμματέα του ΟΗΕ να λάβει κατάλληλα μέτρα βάσει της δήλωσης του και να παρουσιάσει μια πλήρη αναφορά στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, λαμβάνοντας υπόψη ότι η κατάπαυση του πυρός θα είναι το πρώτο βήμα προς την πλήρη εφαρμογή του ψηφίσματος.  ( Τό Κυπριακό ζήτημα ἀπό τό 1974 ἕως σήμερα

Κανένα ψήφισμα,καμμία ἐπίσημος ὑπόδειξις σεβασμοῦ τῆς ὑπογραφῆς της δέν εἶναι ποτέ ἀρκετό ὥστε ἡ Τουρκία νά ἀποτελέσῃ μία σεβαστή πλευρά γιά ὅτιδήποτε ! Πάντα ἦταν ἔτσι καί τό ἴδιο τόν Αὔγουστο τοῦ 1974 πού παρά τήν ὑπογραφή της γιά κατάπαυσιν τοῦ πυρός,ἀποχώρησιν τῶν στρατιωτικῶν δυνάμεων πού εἶχαν ἀποβιβασθεῖ στήν Μεγαλόνησον,συνέχιζε ἀκάθεκτη τό βρωμερό σχέδιό της. Διότι ἦταν σχέδιο πού εἶχε ἀποφασισθεῖ πολλά χρόνια πρίν καί ἀποσκοποῦσε στήν διχοτόμηση τῆς νήσου. 

Διαβάζουμε στό φύλλο τῆς 2ας Αὑγούστου 1974,τῆς ἐφημ. "Μακεδονία" ( ἀπό  ἐδῶ) : 


«
Ἄγγλος ὑπουργός τῶν ἐξωτερικῶν κ. Κάλλαχαν προέβη ἤδη εἰς ἐπειγούσας παραστάσεις πρός τήν Ἄγκυραν. Ὁ Κάλλαχαν ἐζήτησε τὸν σεβασμόν τῆς συμφωνίας καί τήν συνεργασίαν τῆς Τουρκίας εἰς τήν ὁριοθέτησιν τῆς γραμμῆς καταπαύσεως τοῦ πυρός κατά τήν ἡμέραν τῆς ὑπογραφῆς τῆς συμφωνίας.

ἐλληνική κυβέρνησις παρακολουθεῖ ἐκ τοῦ σύνεγγυς τήν ἐξέλιξιν τῆς καταστάσεως. Μολονότι δέ ἀποφεύγει σκοπίμως νά λάβῃ θέσιν διά δημοσίων δηλώσεων, διά νά μή δυσχεράνη τήν ὑφισταμένην κατάστασιν, εἶναι προφανές ὅτι ἡ Ἑλλάς θά εὐρεθῆ εἰς τήν ἀνάγκην νά προβῇ εἰς τήν καταγγελίαν τῆς ὑπογραφείσης συμφωνίας καί συνεπῶς νά μή μετάσχῃ τῆς δευτέρας φάσεως τῶν συνομιλιῶν τῆς Γενεύης.

Τό δημιουργούμενον διά τήν Τουρκίαν ἠθικάν πρόβλημα, ἐφόσον δέν σταματήση τάς παραβιάσεις καί ἐπανέλθη εἰς τὴν γραμμήν τῆς 30ῆς Ἰουλίου, προσλαμβάνει μεγάλας διεθνεῖς διαστάσεις.

Ἡ τήρηοις τῶν ὑπογεγραμμένων συμφωνιῶν εἶναι ἡ βάσις τῆς διεθνοῦς τάξεως, ἐτονίζετο ὁπό τῶν ἐγκύρων πολιτικῶν καί διπλωματικῶν κόκλων. ᾿Εφόσον ἡ Τουρκία δέν τιμᾶ τήν ὑπογραφήν της θά φέρῃ ἐξ ὁλοκλήρου τήν εὐθύνην διά τήν προκαλουμένην ἐκ τούτου ἀνωμαλίαν.

Ἐξ ἄλλου, ὁ ἀρχιεπίσκοπος Μακάριος, μετά τήν συνάντησίν τοῦ μέ τόν ἄγγλον ὑπουργόν τῶν ἐξωτερικῶν κ. Κάλλαχαν, εἰς Λονδῖνον,ἐδήλωσεν ὅτι « ἡ δευτέρα φάσις τῶν τριμερῶν συνομιλιῶν μέ τήν συμμετοχήν ἐκπκροσῴπων τῶν δύο κοινοτήτων τῆς Κύπρου, δέν πρέπει νά γίνῃ ἐφ΄ ὅσον ἡ Τουρκία δέν τηρεῖ τά συμοφωνηθέντα κατά τήν πρώτην αὐτήν φάσιν».

ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Π ΣΥΜΦΩΝΊΑ

Ἐκ μέρους διπλωματικῶν κόκλων τῶν Ἀθηνῶν παρετηροῦντο τά ἑξῆς ἐν σχέσει μέ τήν ἐφαρμογήν τῆς συμφωγίας τῆς Γενεύης:

Κατ’ ἀρχήν ὅσα λέγονται ἤ γράφονται εἰς τήν Τουρκίαν περί τοῦ ἄν θό ἀποσυρθοῦν ἤ ὄχι τά τουρκικά στρατεύματο ἐκ Κύπρου θά πρέπει νά γίνωνται δεκτά μετά πάσης ἐπιφυλάξεως Διότι δέν δύναται βεβαίως νά ἀφοροῦν εἰς ὅσα συνεφωνήθησαν εἰς Γενεύην, Ἡ ἐρμηνεία τῆς ὑπογραφείσης συμφωνίας δέν εἶναι θέμα μονομερῶν δηλώσεων. Τά λεγόμενα καί τά γραφόμενα ὑπό τοῦ τουρκικοῦ τύπου ἀποσκοποῦν εἰς ἐσωτερικήν κατανάλωσιν ἐν Τουρκίᾳ,

Ἡ συμφωνία ὁρίζει ρητῶς ὅτι θά ἐφαρμοσθῇ ἡ ὑπ᾽ ἀριθμόν 354 ἀπόφασις τοῦ συμβουλίου ἀσφαλείας τῆς 29ῆς ᾿Ιουλίου, Ἡ ἀπόφασις αὕτη περιέχει τρία βασικά στοιχεῖα:

1ον Κατάπαυσιν τοῦ πυρός.

2ον Ἀνάκλησιν τῶν εἰς Κύπρον ξένων στρατευμάτων,

3ον Ἐπάνοδον εἰς τήν συνταγματικήν τάξιν. ᾿

Ἐάν αἱ ἀποβιβασθεῖσαι εἰς τήν Κύπρον μεγάλαι τουρκικαί στρατιωτικαί δυνάμεις μέ ἅρματα μάχης,δέν περιλαμβάνονται εἰς τήν ἀπόφασιν τοῦ συμβουλίου ἀσφαλείας,διερωτᾶται κανείς: Εἰς ποῖα στρατεύματα ἀναφέρεται αὕτη; ᾿

Παραμένει βεβαίως ἐκκρεμές τό θέμα ἐάν τηρῆται ἤ ὄχι ἡ συμφωνία καταπαύσεως τοῦ πυρός. Ἐάν ἡ τουρκική κυβέρνησις δέν εἶναι εἰς θέσιν νά τηρήσῃ τήν συμφωνίαν αὐτήν.Ἡ ἐλληνικὴ κυβέρνησις θά εὑρεθὴ εἰς τήν ἀνάγκην νά καταγγείλῃ τήν συμφωνίαν. Ἡ μή τήρησις τῆς συμφωνίας δημιουργεῖ πελώριον ἠθικόν θέμα, συνιστάμενον εἰς τό γεγονός ὅτι ἐφεξῆς δέν θά εἶναι δυνατόν νά συμφωνηθῆ ὀτιδήποτε μέ τήν Τουρκίαν, διότι δέν θά τηρῆται ὑπ΄ αὐτῆς.... ( ἐδῶ)

Αὐτά ἔγραφαν τότε νομίζοντες πώς τό «μάλωμα» τῆς Τουρκίας ἐκ μέρους τῶν μεγάλων δυνάμεων θά εἶχε ἀποτέλεσμα. Τό ἐρώτημα εἶναι ἀπό ποιόν θά μποροῦσε νά γίνῃ σεβαστή μία συμφωνία ; Μία ὑπογραφή ; Ἅ, ναί ἀπό τήν Ἑλλάδα σίγουρα,ὄχι ὅμως ἀπό τήν Τουρκία. Καί θά ἀναρωτηθῆ κάποιος : Καί γιατί ἡ Ἑλλάς ἔπρεπε να σεβαστῆ τήν ὑπογραφή της ; Τήν ὅποια συμφωνία ἡ ὁποία ὅμως δέν τηροῦσε οὐδέ στό ἐλάχιστο ἡ ἄλλη πλευρά ; 

Διότι ὅπως προαναφέραμε ἔπρεπε νά ολοκληρωθῆ τό σχέδιον. Πού ἤθελε τήν Κύπρον διχοτομημένη. Καί ὄχι βεβαίως σέ ἰκανοποίησιν τῶν τούρκων,ἔτσι ; Ξέρουμε ποιοί πάντα βρίσκονταν πίσω ἀπό τά μεγάλα βάσανα στήν Κύπρον. Ξέρουμε ποιοί καλόβλεπαν καί καλοβλέπουν τό νησί γιά τα δικά τους σχέδια... Τόσες συνέχειες γράψαμε προσφάτως, ὅπου εἴδαμε πῶς ἡ Κύπρος ἀποτελοῦσε μέρος τοῦ εὐρύτερου σκοποῦ τοῦ σιωνιστικοῦ κινήματος κάτι πού ἔφερε τήν τουρκοποίησιν τῆς Νήσου. Μία τουρκοποίησιν πού καθόλου δέν ἀποτελεῖ ἐμπόδιο στά σχέδια τῶν περιουσίων,ἀπεναντίας. 

Ὅσο γιά τήν δική μας πλευρά ; Ἁπλῶς ἀφήσαμε νά ἐξελιχθοῦν ὅλα « ὅπως ἔπρεπε» διότι βλέπετε ἦταν καί τό ὅτι : « Ἡ Κύπρος ἔκειτο μακράν» 

Καί ἦρθε ο « Ἀττίλας 2» ...


Ἡ Πελασγική