Άρθρα

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2023

Κατά βάθος ...πενθοῦν ...

 Μήν τούς βλέπεις ἔτσι,κατά βάθος πενθοῦν ...



Ἀπό ἐδῶ,ἐδῶ

Ἀπορία :  Ἡ τραγωδία στό Μάτι μέ τούς 100+ νεκρούς δέν τούς συγκίνησε ; Τί εἴδους ἐπιλεκτικός συναισθηματισμός εἶναι αὐτός ;!!!  Ἡ ἀπάντησις στά χαμόγελα τῶν ...συνταραγμένων ἀπό τήν τραγωδία στά Τέμπη, συμμετεχόντων στό συλλαλητήριο διαμαρτυρίας...


Ἡ Πελασγική 

6 σχόλια:

  1. Ολα γίνονται μπροστα και φανερα και ο λοβοτομημένος λαος εκει....να σου πω κάτι;; καλα τους κάνουν.
    Περαιτέρω
    ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ Μετα απο μια εβδομάδα και δεν εχει εμφανιστεί καμία επιτροπή εμπειρογνώμων αντιθέτως εχουν εξαφανίσει τα βαγόνια κι εριξαν παντού ΑΣΦΑΛΤΟ ωστε να μην βρεθεί τίποτα. Τόσο πένθος είχαν που εστειλαν τα ΜΑΤ και σάπισαν στο ξυλο τους φοιτητές που διαδήλωσαν στο Σύνταγμα.
    ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ Προς τους ανθρώπους που εχασαν τα παιδιά τους και τους δικους τους και θέλουν να κινηθούν δικαστικά:
    Οργανωθείτε μεταξύ σας και πηγαίνετε στα ευρωπαικά δικαστήρια. ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ- ΒΑΣΙΚΑ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ολα γίνονται μπροστα και φανερα και ο λοβοτομημένος λαος εκει....να σου πω κάτι;; καλα τους κάνουν.

      ...ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΛΑΔΑ"

      Τά εἶπες ὅλα !!!

      Καί συμφωνῶ ΑΠΟΛΥΤΩΣ !

      Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Γρηγόριε !

      Διαγραφή
  2. Ἄ καί κάτι ἀκόμη,ὡς ἀπορία καί πάλι : Σάν πολύ ...προετοιμασμένοι δέν ἦταν ; Ἤ μήπως ἐγώ τό εἶδα ἔτσι ;

    Χμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχουν χ3στει πανω τους.....

    Για το πώς θα μπορούσε η τραγωδία στα Τέμπη να επηρεάσει το πολιτικό σκηνικό, μίλησε ο Δημήτρης Μαύρος, διευθύνων σύμβουλος της MRB, στο κεντρικό μαγκαζίνο του Realfm, με τον Νίκο Στραβελάκη και την Ελισάβετ Σαλαμάρα.

    Για την πτώση της εγκληματικής συμμορίας Μητσοτάκη έχει γίνει πολύς λόγος. Εκεί που εστιάζουμε είναι ότι ανέφερε: «Ποιο είναι το πιο αντισυστημικό κόμμα; Το Εθνικό Κόμμα ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Εεεε, τα ποσοστά του εκτινάσσονται, θέλει πολύ μεγάλη προσοχή από το σύστημα αυτή η άνοδος. Θέλει διαχείριση και σοφία. Δεν θέλει σπασμωδικές κινήσεις. Και θέλει ηρεμία και νηφαλιότητα από όλους του πολιτικούς δρώντες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλή σαρακοστή , της θεώσεως , και ου της διαίτης μόνον .!!!

    Αρχή σοφίας , ονομάτων επίσκεψις.
    (Ανάλυσις δλδ. Κάτι που οι σιόνες το ασκούν κατά κόρον , τα δε έθνη δεν , διότι οδηγούνται υπό μίας ρουτίνας , όπως διαγνώνουν στα προτόκολά τους)

    Η λέξη ηθοποιός εμφανίζεται μετά το '21 και πιθανότατα στα χρόνια των βαυαρών του Όθωνα,
    που έκτος από την καταστροφή πολλών μοναστηριών ,
    πλάσαραν και την ανηθικότητα του θεάτρου , που είχε , από αιώνων , ξεπέσει ως θεσμός , ως ...ήθος.
    Έπρεπε να φτιάξουν είδωλα ανηθικότητας παρουσιάζοντας τα ανάποδα από ότι ήταν ,
    από ανηθικοποιούς , σε ηθικοποιούς ... ηθοποιούς.

    Τώρα πια που έχουν ξεπέσει τα ήθη και ο πιο πολύς κόσμος διαμορφώνει στρεβλή εικόνα
    για το ασκητικόν της πίστεως , δεν τους χρειάζονται άλλο και τους υποβιβάζουν και τα πτυχία.

    Για το ότι στόχος της μαρξιστικής προπαγάνδας είναι το θέαμα να αντικαταστήσει την εκκλησιά σας παραθέτω :
    .... άρθρο του περιώνυμου Ρώσου μπολσεβίκου και μαρξιστή Λέοντος Τρότσκυ (1879-1940), ενός από τους ηγέτες της Οκτωβριανής Επανάστασης στη Ρωσία,
    δευτέρου μετά τον Βλαδίμηρο Λένιν, σχετικά με τη δύναμη του θεάματος (συγκεκριμένα του κινηματογράφου, τότε) ως μέσου απομάκρυνσης του λαού από τον εκκλησιασμό. ...

    http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2020/05/blog-post_646.html


    Γεώργιος Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στήν ἀρχαιότητα κι᾿ἀπό τήν γέννησίν του τό θέατρο χρησιμοποιοῦνταν μόνον ἄνδρες γιά τούς ῥόλους ἐνός ἔργου. Καί μάλιστα πάντα μέ μάσκα. Ἐλέγοντο δέ ὑποκριτές κι᾿ὄχι ἠθοποιοί.
      Ἡ "Ἀναγέννησις " ἔφερε καί τήν γυναίκα στό σανίδι ἀλλά καί τόν "ἐπαγγελματισμό" στόν χῶρο τόσο τῶν ὑποκριτῶν ὅσο καί αὐτόν τῆς μονιμότητος τοῦ θιάσου πού στεγάζεται πλέον καί δέν περιφέρεται.
      Τό πόση ἀξία ἐδίδετο στούς ἠθοποιούς εἶναι κάτι πού ἕως καί σήμερα τό ἀντιμετωπίζουν οἱ ἐνασχολούμενοι μέ τό ἐπάγγελμα. Ὅπως καί οἱ μέ τό τραγούδι ἐπίσης. Καί βεβαίως ὄχι ἀδίκως. Σχεδόν τό καλλιτέχνης ίσοδυναμεῖ μέ τό "ἐλευθέρων ἠθῶν" ἄτομο... Καί σίγουρα σέ καμμία περίπτωσιν δέν ποιεῖ ἦθος ! Ἀπεναντίας...
      Ἐν πᾶσῃ περιπτώσει εἶναι πολύ δύσκολο νά σταθῇ ἐπαξίως κάποιος ἀπό τόν χῶρο ἀλλά καί στήν κοινωνία.Γι᾿αὐτό καί εἶναι ἐλάχιστοι αὐτοί /ές οἱ καλλιτέχνες. Στό δέ τραγούδι πιστεύω πώς οἱ μόνοι εἶναι οἱ ἀνήκοντες στόν χῶρο τῆς κλασσικῆς μουσικῆς καί λυρικῆς σκηνῆς.

      Ἀπό δέ τούς ἀρχαίους θεατρικούς συγγραφεῖς θά μέ συγχωρέσετε ἀλλά θά χρησιμοποιήσω τήν λέξιν " ἀπεχθάνομαι" τόν Ἀριστοφάνη. Δική μου ἄποψις... Πιθανῶς νά τόν ἀδικῶ ἀλλά ὅλη αὐτή ἡ βωμολοχία καί ξετσιπωσιά πού χαρακτηρίζει τά ἔργα του δέν...( ἔπαιζε κι᾿ἕναν περίεργο ῥόλο σχετικῶς μέ τήν σπίλωσιν ἀνθρώπων ὀνομαστῶν, ἔτσι ; )

      Τό θέμα πού μᾶς παραπέμπεις φαίνεται ἐνδιαφέρον. Θά τό διαβάσω μέ μεγάλη προσοχή. Εὐχαριστῶ.

      Καλησπέρα ἀγαπητέ Γεώργιε !

      Διαγραφή