Άρθρα

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

ΤΑ ...ΠΕΡΙΕΡΓΑ " ΑΓΑΛΜΑΤΑ" ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ



Η πλατεία Καραϊσκάκη αποτελεί το γεωγραφικό κέντρο της ευρύτερης περιοχής του Μεταξουργείου του δήμου των Αθηναίων. Μιας περιοχής δηλ., η οποία έλαβε αυτή την ονομασία άλλοτε, λόγω της ύπαρξης εκεί κατασκευαστηρίων μετάξης, μίας ύλης που έδινε οικονομική πνοή και ανάπτυξη στην πρωτεύουσα σε εποχές που μόνο προηγμένες δεν θα μπορούσαν να ονομαστούν... 

Αλλά αποτελεί επίσης, αν ιδωθεί από ψηλά («απ’ αέρος») ή και σε έναν απλό χάρτη των Αθηνών, το κομβικό εκείνο σημείο, που «δένει» το κέντρο με τις τριγύρω όμορες περιοχές. Κάτι, το οποίο στις νεωτερικές συνθήκες έχει σημασία πολύ ευρύτερη, μιας και συνδέεται με τη σύγχρονη εν πολλοίς εφιαλτική πραγματικότητα που επικρατεί στο κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας: με τη διακίνηση «πασών ειδών» νεωτεριστικών ρευμάτων, πρωτόγνωρων για πολλούς, που σχετίζονται με το νεοεποχίτικο-νεοταξικό μέλλον της Αθήνας και της Ελλάδας όλης.

Με δυο λόγια: με τον ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟ της ελλαδικής επικράτειας και της πρωτεύουσάς της, μέσω «μαλακής γενοκτονίας» του πανάρχαιου γηγενούς πληθυσμού και της αντικατάστασής του από «αλλότριους» πληθυσμούς, που φυσικά θα μετατρέψουν τη χώρα μας σε... Ισλαμική Ρεπούμπλικα Μπουζουκιστάν!!!
Εκείνο που κάνει αμέσως εντύπωση στον επισκέπτη της πλατείας Μεταξουργείου είναι το κατασκεύασμα τέχνης που δεσπόζει στο κέντρο της. Πρόκειται σαφώς για «καλλιτεχνικό» έκτρωμα της σύγχρονης (;) τέχνης, που είναι όντως αισθητικά δύσμορφο και μάλλον «αντιαισθητικό», μιας και – πώς να το κάνουμε, ρε αδερφέ; - ΔΕΝ αρέσει!
Είναι χαρακτηριστική εκπροσώπηση και προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα διάφορων κακοτεχνιών και αδεξιοτήτων της... «μοντέρνας τέχνης» (αν είναι δυνατόν!), που επικράτησαν στην Ευρώπη (Δυτική και Ανατολική) τις τελευταίες δεκαετίες. Μορφές και σχήματα ακατανόητα δηλαδή, που δήθεν παριστάνουν τι; Ούτε ο ίδιος τους ο «κουλτουριάρης»... κακοτέχνης (!) δεν καταλαβαίνει τι ήθελε τελικά να κάνει, επηρεασμένος προφανώς από παραισθησιογόνες ουσίες!...
Υποτίθεται ότι αυτό το γλυπτό «μνημείο» (;;;) ήθελε να αναπαριστά τον Ίκαρο, τον γνωστό από την ελληνική μυθολογία γιο του Δαίδαλου, ή – άκουσον, άκουσον! – τον... κάθε πεσόντα αεροπόρο!
Τοποθετήθηκε δε εκεί, σ’ αυτό το νευραλγικό σημείο της πόλης των Αθηνών (4-5 λεπτά με τα πόδια απ’ την Ομόνοια και άλλα τόσα απ’ τον σταθμό Λαρίσης των τρένων), επί δημαρχίας Δημήτρη Αβραμόπουλου, κάτι που δημιουργεί διάφορους «περίεργους» συνειρμούς, αν ληφθεί υπ’ όψιν ότι ο σημερινός υπουργός άμυνας υπήρξε πάντοτε άνθρωπος με, τουλάχιστον, ενδιαφέρουσες διασυνδέσεις, ενώ ερευνάται και ο πραγματικός του ρόλος στην εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ το 2009 [γνωστές είναι οι διασυνδέσεις του με τη Μόσχα, αλλά και με την ισραηλιτική κοινότητα της Ελλάδας, για την οποία και βρίθουν τα στοιχεία που υπάρχουν σ’ εμάς και σε χέρια... «καλών κ’ αγαθών ανθρώπων»!].
Πηγαίνοντας όμως κανείς δίπλα στο άγαλμα που δεσπόζει επί της πλατείας Καραϊσκάκη στο Μεταξουργείο διαπιστώνει ότι το πρόσωπο που αναπαριστά αυτό δεν είναι καθόλου ο Ίκαρος, αλλά ο... Εωσφόρος!!!
Δηλ. ο εκπεσών άγγελος της εβραϊκής παράδοσης, άρα ο Σατανάς, και μάλιστα το «μνημείο» ετούτο έχει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά με τα γνωστά εωσφορικά (: σατανικά) εξωτερικά γνωρίσματα, τα οποία έχουν φιλοτεχνήσει κατά το παρελθόν γνωστοί μασόνοι της Δύσης, όπως π.χ. στη ζωγραφιά του Άγγλου σατανοτέκτονα Ουΐλιαμ Μπλέικ για τον Εωσφόρο, ο οποίος όμως είναι ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ με τη μορφή του δήθεν «Ίκαρου» της πλατείας Καραϊσκάκη των Αθηνών!!!
Σύμπτωση; Αν πάντως συγκρίνει κανείς τις δύο αυτές αναπαραστάσεις μένει έκπληκτος από τη φοβερή αυτή «σύμπτωση»!...
«Μνημείο» λοιπόν του Εωσφόρου στην Αθήνα, και μάλιστα στο κέντρο της; «Μοντέρνας» μάλιστα τεχνοτροπίας (δηλ. «καλικάντζαρος», όπως λέει και ο σοφός μας λαός!), την ώρα μάλιστα που στα Σκόπια ανεγείρουν διαρκώς ομορφότατα αγάλματα και προτομές μεγάλων ηρωικών μορφών της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ιστορίας, όπως π.χ. του Φιλίππου ή πρόσφατα (στο κέντρο μάλιστα των Σκοπίων) εκείνο του Μεγαλέξανδρου κτλ.; Ποιος άραγε θέλει να αφελληνίσει τον τόπο μας και να διαστρεβλώσει την ελληνική ιστορία και πραγματικότητα, διαλύοντας τον κοινωνικό ιστό της χώρας μας και παραδίδοντας τα ελληνικά σύμβολα σε άλλους λαούς;...
 
Εδώ αξίζει πράγματι να παραθέσουμε μία πληροφορία, για την οποία – αν και εκτιμούμε την πηγή της ιδιαίτερα – εκφράζουμε κάποιες επιφυλάξεις. Σύμφωνα μ’ αυτήν, ένα πρόσωπο που διαφώνησε τότε με το στήσιμο στην πλατεία Καραϊσκάκη του εωσφορικού στυλ αγάλματος ήταν ο γνωστός αργότερα γ.γ. του υπουργείου πολιτισμού Χρήστος Ζαχόπουλος.
Λέγεται δηλ. ότι αυτός, ως άνθρωπος του χώρου του πολιτισμού, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του με την τοποθέτηση του εν λόγω «μνημείου» στη συγκεκριμένη θέση. Λίγα μόλις χρόνια μετά... βούτηξε στο κενό από την ταράτσα του σπιτιού του, ως συνέπεια του γνωστού σκανδάλου επί κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή! Εκπεσών Εωσφόρος, εκπεσών Ζαχόπουλος, «σύμπτωση» άραγε κι αυτό;...

Ένα άλλο σημείο, το οποίο εντείνει τον προβληματισμό μας πάνω σ’ αυτό το θέμα αφορά σε ένα άλλο «μνημείο», που βρίσκεται κι αυτό τοποθετημένο λίγο πιο πέρα από αυτό του διαβόλου, στην ίδια πλατεία. Πρόκειται για τις μαρμάρινες μορφές ενός αετού (μάλλον του είδους του γύπα, δηλ. αρπακτικού όρνιου) και ενός «παράξενου» αγγέλου (ή γυναίκας).
Παράξενη πράγματι σύνθεση... Από κοντά όμως και πάλι με έκπληξη – και φρίκη – διακρίνει κανείς ότι το επιθετικής διάθεσης αυτό πτηνό δεν είναι παρά ο γνωστός αετός του... Κάρλος Καστανέντα!!! Δηλ. του γνωστού παράδοξου Αμερικανού μύστη-συγγραφέα, ο οποίος – μέσω της διδασκαλίας του Ινδιάνου Δον Χουάν – διείσδυσε στα άδυτα των αδύτων της ινδιάνικης (αρχαίας αμερικανικής) αποκρυφιστικής φιλοσοφίας!...
Τυχαίο κι αυτό; Πάλι «σύμπτωση»; Στην ίδια μάλιστα πλατεία με το άγαλμα του ψευτο-Ίκαρου (Σατανά);... Μήπως, όπως μας είπε ένα... «πουλάκι» (!), αυτό το δεύτερο άγαλμα είναι... ο «φύλακας» του κεντρικού αγάλματος της πλατείας; (!)
Το άγαλμα που βρίσκεται σήμερα στην πλατεία Καραϊσκάκη αντικατέστησε εκείνο του εθνικού ήρωα των Ελλήνων, του Γεωργίου Καραϊσκάκη, ο οποίος είχε σκοτωθεί σε μάχη με τους Τούρκους λίγα χιλιόμετρα πιο πέρα, κοντά στον Πειραιά και το σημερινό ομώνυμο στάδιο.
Όμως ο Καραϊσκάκης, μία προσωπικότητα αρκετά πολύπλοκη και πολυσύνθετη (όπως λέγεται σε κύκλους ανώτερης μύησης!), λίγο πριν ξεψυχήσει, είπε τα εξής λόγια, δείχνοντας προς το κέντρο των Αθηνών: «Να προσέχετε την Αθήνα»! Τι άραγε εννοούσε ο Καραϊσκάκης;
Και κατά πόσο όλα αυτά σχετίζονται με τα όσα παραπάνω αναφέρθηκαν από εμάς για το όλο “story” της πλατείας Καραϊσκάκη; Δεν θα αργήσει η μέρα, στην οποία όλα ετούτα θα βγούνε στη φόρα. Το ’παμε κι άλλοτε: «Έχουν γνώση οι φύλακες»!...

4 σχόλια:

  1. Αὐτὰ δὲν εἶνε ἀγάλματα (< ἀγάλλομαι, ἀγαλλίαση) ἀλλὰ τερατουργήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αὐτός εἶναι ὁ σκοπός τῶν ...δημιουργῶν τους(αὐτῶν πού ἔχουν ἐπιβάλῃ αὐτοῦ τοῦ εἴδους τήν «τέχνη»),ἡ ἀποδοχή τῆς ἀσχήμιας ὡς ...ψυχική ἀγαλλίασις ! Τό γιατί,φαντάζομαι δέν θέλει ἐπεξήγησιν ἀρκεῖ νά μπορῇ κανείς νά δῇ τήν ...πραγματική τους μορφή...
      Τῶν δημιουργῶν τους,ἐννοῶ.

      Σ᾿εὐχαριστῶ ἀγαπητέ !

      Διαγραφή
  2. Οι πρόγονοί μας στόλιζαν τις πόλεις με καλλιτεχνήματα υψίστου κάλλους. Έτσι οι άνθρωποι είχαν ως σημείον αναφοράς την ομορφιά και την αρμονία. Η ασχήμια πολλων καλλιτεχνημάτων του 20ού αιώνα συνέτειναν στον ξεπεσμό του γούστου και της ποιότητας ζωής, στην δυσαρμονία και στην πτώση των αξιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή