Θυμᾶστε τό θέμα :Ἐπεί δή,« ὁ πολιτισμός ἔχει τήν δική του ταυτότητα στό Ναύπλιο» ; Ναί ἐκεῖ ὅπου ...θαυμάσαμε τήν ὑπαίθρια ἔκθεσιν «τέχνης» μέ τίς κατσαρίδες ἀνάσκελα ! Τήν ἐπιμελήτρια τῶν «καλλιτεχνικῶν» ἐκδηλώσεων τοῦ Δήμου Ναυπλίου,Φαίη Τζανετουλάκου,φαντάζομαι πώς ἐπίσης τήν θυμᾶστε,ἀπό τό ἴδιο θέμα ἀνωτέρῳ,ὅπου ...θαυμάσαμε τόν λόγο,τήν ὁπτική της ἀλλά καί τήν κατ᾿οὐσίαν πρότασίν της, στό τί σημαίνει τέχνη καί πῶς πρέπει νά τήν ...ἀποδεχόμεθα,ἐμεῖς οἱ ἀδαεῖς,οἱ ἄσχετοι τοῦ «ὡραίου τε καλοῦ» διότι ἄλλο νά εἶσαι ἕνας ἁπλός πολίτης πού περιφέρεται χωρίς νά γνωρίζῃ ποῦ πρέπει νά δοθῇ ἡ ἀξία τῆς ζωῆς ὅταν αὐτή ἀποδίδεται καλλιτεχνικῶς κι᾿ἄλλο νά μιλοῦν οἱ «καλλιτέχνες/δημιουργοί» καί κυρίως οἱ ...εἰδήμονες ἐπί τῆς τέχνης !
Ἔλεγε τότε,γιά τά «καλλιτεχνήματα»,κατσαρίδες τέζα καί καφάσια στοιβαγμένα:
« ...το ενδιαφέρον εντοπίζεται στη συγκινησιακή δυνατότητα της τέχνης να κατανοεί και να ερμηνεύει τις επιλογές του ανθρώπου που αφορούν τη δόμηση του κοινωνικού του χώρου αλλά και τα αδιέξοδα που δημιουργούνται όταν αυτές οι επιλογές είναι επιβεβλημένες από τις σύγχρονες συνθήκες μαζικοποίησης σε αντιδιαστολή με τη βαθιά, αρχέγονη ανάγκη του για αρμονική συνύπαρξη με το φυσικό περιβάλλον.Αναπόφευκτα, δύο θεματικές ενότητες μοιάζουν να δημιουργούνται από μόνες τους- η πόλη ως θραύσμα και η φύση ως ο συνδετικός ιστός που αναδημιουργείται διαρκώς για να επουλώνει τα τραύματα της αποκοπής...»
Καί ἄλλα,ἔλεγε,πολύ ...φιλοσοφημένα βρέ παιδί μου...
Αὐτή λοιπόν,ξανακτύπησε,ἐν ὅψει τοῦ «α΄φεστιβάλ λόγου καί τέχνης»,( ἡ πρότασις γιά τό ἐν λόγῳ φεστιβάλ ἀπό τόν συγγραφέα,ποιητή καί μεταφραστή, Γιῶργο-Ἴκαρο Μπαμπασάκη,ἐδῶ).Μία ἀπό τίς ἐκδηλώσεις τοῦ ἐν λόγῳ φεστιβάλ,τό «πρόγραμμα streetart-δημόσιων τοιχογραφιών». Τί εἶπε λοιπόν,γιά τήν ὁλοκλήρωσιν τῆς πρώτης τοιχογραφίας ;
Κᾶντε ὑπομονή καί διαβᾶστε το μέχρι τέλους :
«...η ιστορία ως παλίμψηστο ιδεών όπου η μία αφήγηση χτίζεται επάνω στην άλλη, δημιουργεί το πολυποίκιλτο υφαντό που ονομάζουμε κουλτούρα.
φωτό |
Το 1ο Λύκειο Ναυπλίου αποτελεί ένα δημιούργημα του μεγάλου Κωνσταντινουπολίτη μοντερνιστή αρχιτέκτονα Πάτροκλου Καραντινού. Ο Καραντινός είχε αναπτύξει δημιουργικές συνέργειες με καλλιτέχνες της εποχής του όπως ο Γιώργος Ζογγολόπουλος. Επίσης υπήρξε επίσης ένας οραματικός δημιουργός, ο οποίος κατά τη διάρκεια της δημιουργικής του πορείας, που περιλαμβάνει μία μεγάλη σειρά σχολικών κτηρίων, αναφέρεται συχνά στον κίνδυνο που διατρέχει η αρχιτεκτονική να μεταβληθεί σε μια Ακαδημία του μοντέρνου, ως συνέπεια της ελλιπούς ανταπόκρισης στις κοινωνικές της ανάγκες.
Η γεμάτη σεβασμό παρέμβαση στην «επιδερμίδα» του κτηρίου του Καραντινού, ενός σχολείου-φυτώριου εκπαίδευσης και πνευματικής τροφής, μέσα από την οραματική απεικόνιση της προσωπογραφίας του Νίκου Καρούζου από το χέρι του KEZ, ενός από τους σημαντικότερους σύγχρονους Έλληνες graffiti artists, στα πλαίσια του νέου πολιτιστικού θεσμού της πόλης, του 1ου Φεστιβάλ Λόγου και Τέχνης Ναυπλίου, συνθέτει μία ελεγειακή τιμητική πραγματεία στους ανθρώπους και στις ιδέες που προχώρησαν προς τα μπρος και εξύψωσαν την αξία της νεώτερης, πρωτοποριακής Ελληνικής πολιτιστικής ιστορίας. Ο Δήμος Ναυπλίου στέκεται σταθερά αρωγός σε αυτήν την ευαγή προσπάθεια.
Ο ποιητής-καλλιτέχνης Νίκος Καρούζος, αυτός που πίστεψε στα χρυσάνθεμα και ορκίστηκε στη χλόη, δεν θωρεί τη ζωγραφική έκφραση ως μίμηση αλλά ως μία σημαίνουσα ποιητική πράξη. Μία πράξη αντίστασης και ελευθερίας. Και αγάπης. Μιας αγάπης με μαλακά περιγράμματα κόντρα στη σκληρότητα όλων όσοι διάγουν μακριά από την αγάπη.
Και μέσα από τα σπρέυ και τα πινέλα του ΚΕΖ, η τέχνη του Καρούζου κατρακυλά, σαν γιγάντια σταγόνα από κυανά και κόκκινα δάκρυα, στο Μεγαλείο. Στο Ναύπλιο, την πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, στην Κοιτίδα του πολιτισμού.
Μέσα στη φύση της ανθρώπινης κατάστασης, κεντούσε τα λόγια του ο ποιητής, και όταν ολοκλήρωνε τη μοναχική του περιήγηση στις περιοχές που σύχναζαν οι καθημαγμένοι ερασιτέχνες του Πραγματικού, που τόσο αγαπούσε να μελετάει, τότε έσταζαν τα μελάνια του γλυκό πιοτο πολύχρωμο σκοτάδι, εκείνες τις ώρες που η μοναξιά απειλεί με ένα μαχαίρι γεμάτο σιωπή.
Η αποτύπωση της μορφής του, ως πορτρέτο της ύλης αυτού του σπάνιου πνεύματος, από τους δημιουργούς της UrbanAct, μέσα στο αστικό τοπίο της πόλης που τον γαλούχησε, στον τοίχο-καμβά μίας παιδαγωγικής μήτρας, είναι μια ύψιστη πράξη αντανάκλασης της παιδευτικής δύναμης της Ποίησης, που εξυψώνει και εξυμνεί την ίδια τη Ζωή.» (τό εἴδαμε ἐδῶ)
Δέν μπορῶ νά πῶ,γιά ἀκόμη μία φορά «ἐκστασιασμένοι» μπροστά σέ μία τέτοια ἔκφρασιν...!
Γιά τόν Νῖκο Καροῦζο,διαβάζετε,ἐδῶ. Ἀπό ἐμένα οὐδέν σχόλιον...
Ποιά εἶναι ἡ UrbanAct ;
Το UrbanAct (μέλη και συνάδελφοι) έχει ενεργή παρουσία στην Ελλάδα από το 1998. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε την τέχνη και τις τεχνικές εναλλακτικής μορφής πολιτισμών όπως δημόσια τοιχογραφία, γκράφιτι, street art, ποδηλασία κ.λπ. Το UrbanAct στοχεύει να παρέμβει με την τέχνη στο αστικό τοπίο δημιουργώντας υπαίθριες τοιχογραφίες, διοργανώνοντας φεστιβάλ και εκθέσεις. Οι τοιχογραφίες απεικονίζουν τις ιδέες και την ενέργεια των καλλιτεχνών σχετικά με την έκφραση και τη δημιουργία, την ανάγκη εξοικείωσης με τους δημόσιους χώρους. Δίνουν επίσης έναν λόγο να ωθήσουν τους ανθρώπους από το κλουβί τους, να βγουν στους δρόμους, να συναντηθούν, να μιλήσουν, να παρακολουθήσουν, να βάλουν χρώμα και φαντασία στη ζωή τους....(μᾶς λένε οἱ ἴδιοι μέσ᾿ἀπό τήν σελίδα τους,ἐδῶ)
Το «Μνημείο για τους Προδομένους Ήρωες» του Νίκου Παπαδημητρίου, (επ. Λίνα Τσίκουτα) αποτελεί ίσως το πιο μελαγχολικό σχόλιο σε σχέση με τα ηρωικά αφηγήματα που γαλούχησαν γενιές, όταν ένας μικρός μπρούτζινος ακέφαλος καβαλάρης φορά κουκούλα μπροστά από το βουτηγμένο σε ηρωικές αναφορές αυτοθυσίας, με τη νίκη ως αυτοσκοπό όποιο κι αν είναι το διακύβευμα, λάβαρο της Μάνης, ενώ μπροστά τους, σε πολυτελή μπλε κυανή έκδοση, αναπαύονται όλα τα μνημόνια.
Σε περίπτωση που δεν αντιληφθήκατε το τι γίνεται, να σάς ενημερώσω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Χίος, θα σταθή η αφορμή, για να φιμωθή η ελληνική μπλογκόσφαιρα.
Αναλυτικές λεπτομέρειες, εδώ: http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/06/action24.html
Φιλάκια, ο Διηνέκης σας...
Διηνέκη,ἀπό ποῦ συμπεραίνεις πώς «θά φιμωθῇ ἡ ἑλληνική μπλογκόσφαιρα»,ὅπως γράφεις;
ΔιαγραφήἈπ᾿ὅ,τι διάβασα ἡ ὑπόθεσις ἀφορᾷ συκοφαντική δυσφήμησιν,ἀπό τήν πλευρά τοῦ Χίου.Ἀπό δέ τήν πλευρά τοῦ Παναγιωτάκη,τό θέμα Χῖος ἔχει νά κάνῃ μέ τήν «σπίλωσιν διαφόρων προσώπων»,τά προσβλητικά πρωτοσέλιδά του...
Εἶναι πολύ συγκεκριμένες οἱ κατηγορίες καί δέν νομίζω πώς ὅλο αύτό ἔχει νά κάνῃ μέ μία σωστή δημοσίευσιν πού στέκεται σέ γεγονότα καί ἀποδείξεις ἀλλά κυρίως μέ κόσμιο χαρακτῆρα.
Ἐν τέλει,ἄν κάποιος δέν δίνει δικαίωμα καί προσπαθεῖ μέσα σέ λογικά καί νόμιμα πλαίσια νά κάνῃ τήν δουλειά του,δέν μπορεῖ κανείς νά βρῇ πάτημα ἐναντίον του.
Καί ἐν κατακλείδι,θά συμφωνήσω μέ τόν ἐν λόγῳ Παναγιωτάκη,στό θέμα Χῖος.Ὅσο γιά τά πρωτοσέλιδά του,κάθε ἀντικειμενικός ἄνθρωπος βλέπει πώς μόνον ...δημοσιογραφικά δέν εἶναι.Γιά νά μήν ἀναφερθῶ στήν χυδαιολογία του...
Καλησπέρα Διηνέκη !
Τό σχόλιο πού ἦρθε ἐπί τοῦ θέματος,νομίζω ἦταν τοῦ Χίου.Εἶχε τήν γνωστή εἰρωνία του...
ΔιαγραφήΔέν ἀναρτοῦνται ἐξυπναδίστικα σχόλια,ἀγαπητέ...
Τα τερατουργηματα αυτα που προβαλλονται ως τεχνη απλα ειναι μια αντινοικη και αποστηματικη εκφραση του ωραιου και του αισθητικα υπεροχου!!!Που αναπτυχθηκε πρωτα πρωτα στην Αρχαια Ελλαδα, για να ξερουμε και τι λεμε!!Ολη η υπεροχη αναγεννησιακη ζωγραφικη για παραδειγμα δεν θυμιζει εντονα τις ελαχιστες εικονογραφιες που διασωθηκαν απο τους βανδαλισμους στον Ελληνικο χωρο???? Οπως αυτη της Αμφιπολης? η αυτη της Πελλας???Ολα τα αγαλματα που κοσμουν τον πλανητη ελκουν την τεχνοτροπια απο την Αρχαια Ελλαδα!! Αυτο ειναι αναντιρρητο!! Δεν πρεπει να το ξεχναμε αυτο και ας τα λενε με φθονο και υποκρυπτομενο μισος Ρωμαικα!!!! Η βιομηχανια της ασχημιας αρχισε απο πολυ παλια(πριν απο τον Β. Παγκ. Πολ) και προωθηθηκε τοσο ραγδαια λογω της αφειδους ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ της και της αναφανδον διατεταγμενης "αποδοχης" της απο τις εγκαθετες "Αρχες"!!!! Μπροστα απο την ΔΕΘ πριν ακομα απο την χουντα νομιζω ειχε τοποθετηθει μια σκουριασμενη αηδια που χρονια εβλεπαν με περισκεψη οι επισκεπτες!!! Και παντου βεβαια στον Ελλαδικο χωρο (στην πατριδα παλαι ποτε του αισθητικα ωραιου στην γλυπτικη, στην ζωγραφικη στην πολεοδομια κλπ) "αναπτυχθηκαν" υπο την προβεια δηθεν της συγχρονης τεχνης ολα αυτα τα αισθητικα σκουπιδια που καθηλωνουν τα υψηλα καλλιτεχνικα προταγματα της Ελληνικης τεχνης και ωθουν τον χειραγωγουμενο πολιτη στο μηδενισμο και στο ΤΙΠΟΤΑ!! Ειναι τυχαιο οτι παντου μα παντου στον δυτικο ιδιως κοσμο υπαρχουν σχεδον μονο Ελληνικα τεχνουργηματα πλην της σκοταδιστικης σημερινης Ελλαδας!! Παλι καλα που καποια αντιγραφα αυτης της υπεροχης τεχνοτροπιας ηρθαν (μαζι με ολα τα στραβα) με τους Βαυαρους ως αντιδανειο εστω της συνεισφορας της Ελληνικης Τεχνης στο παγκοσμιο καλλιτεχνικο στερεωμα!!Ευχαριστουμε Τσιλλερ!! Χαριν της αληθειας οφειλω να πω οτι και η Ορθοδοξη Εκκλησια δεν ενθαρρυνε την τεχνοτροπια αυτη ενω τα αλλα Χριστιανικα δογματα δεν ειχαν αυτη την τεχνοκτονο σταση!!!! Ετσι εξηγειται κυριως που η Ελλαδα που δημιουργησε την παγκοσμια κλασσικη τεχνοτροπια στερειται εκκωφαντικα απο τα τεχνουργηματα αυτα!!! Κατσαριδες, ομπρελες, κακεκτυπα μαυρων που υποδυονται τον Αριστοτελη, και, και, και, και!!!! Οφειλω να πω οτι ΚΑΙ η χριστιανικη Βυζαντινη η Λατινικη τεχνη εχει υποστει επιθεσεις ισως επειδη πολλα απο τα καλλιτεχνηματα των δογματων αυτων εν σπερματι περιειχαν τα κλασσικα προτυπα!!! Αλλα και στην κατασκευη των δημοσιων ιδιως κτιριων κοιταξτε σημερα τι συμβαινει!!! Τσιμεντενια κτιρια μπουνκερ, χωρις πολλα παραθυρα, χωρις κατευθυμση προς την θαλασσα οταν υπαρχει, που θυμιζουν εμμεσως αλλα εντονα τεχνοτροπια κυβων, τριγωνων και πυραμιδων!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή« Αλλα και στην κατασκευη των δημοσιων ιδιως κτιριων κοιταξτε σημερα τι συμβαινει!!! Τσιμεντενια κτιρια μπουνκερ, χωρις πολλα παραθυρα, χωρις κατευθυμση προς την θαλασσα οταν υπαρχει, που θυμιζουν εμμεσως αλλα εντονα τεχνοτροπια κυβων, τριγωνων και πυραμιδων!!!!»
ΔιαγραφήΧάριν τοῦ ...μοντερνισμοὺ. Εἶδες τί λέει,αὐτή ἡ καημένη (προσπάθεια ἀκόμη καί μέσῳ τοῦ γραπτοῦ της λόγου,νά προβάλλῃ τήν ...διαφορετικότητά της !!!) ;
«Το 1ο Λύκειο Ναυπλίου αποτελεί ένα δημιούργημα του μεγάλου Κωνσταντινουπολίτη μοντερνιστή αρχιτέκτονα Πάτροκλου Καραντινού.»
Μοντερνιστής,λέει,κάτι σάν τόν πατέρα τοῦ Δοξιάδη ( https://sxolianews.blogspot.com/2019/11/blog-post_26.html)...
Ἔχεις δίκιο Θαλῆ,ὅπως τά λές εἶναι !
Ὁ Ἰωάννης Πασσᾶς,ἔχει στηλιτεύσει πολλές φορές,αὐτό πού λέγεται «μοντέρνα τέχνη» καί ἰδίως στόν τομέα τῆς ἀρχιτεκτονικῆς (κυριως τῆς Πρωτευούσης). Καί τί ἔγινε; Ἄλλαξε κάτι;
Ἀπεναντίας,ἀπό τό κακό στό χειρότερο πᾶμε...
Δέν βαριέσαι,προσωπικῶς πιστεύω πώς εἴμεθα,ὅλη ἡ ἀνθρωπότης σύν τόν ...πολιτισμό της,τελειωμένη ὑπόθεσις.
«Ὅλα καινούργια ! »
Καλησπέρα ἀγαπητέ μου Θαλῆ !
Πελασγική,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο βίντεο το παρακολούθησες;
Δεν το παρακολούθησες. Γι' αυτό μού γράφεις αυτά που μού γράφεις.
Άκου το ολόκληρο. Και τον Βορίδη.
Κατόπιν, μού ξαναλές...
Ἄν ἐννοεῖς το βίντεο τῆς 11ης Ἰουνίου,ναί τό παρακολούθησα.Ποῦ ἔμεινα;
Διαγραφήα) Στό σημεῖο ὅπου ὁ Παναγιωτάκης λέει πως ὁ Χῖος εἶναι «ἄντιεμβολιαστής,ἀλλά ὑπέρ τοῦ ἐμβολίου Σποῦτνικ»,ὁ «Χῖος κατηγορεῖ ὅλους τούς ἡγέτες παγκοσμίως,ἀλλά εἶναι ὑπέρ τοῦ Ποῦτιν» ΚΑΙ
β) Στό σημεῖο ὅπου ζητᾷ νά δημιουργηθῇ μία ἀνεξάρτητη ἀρχή ὅπως τό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο,γιά τό Διαδίκτυο.
Νομίζω αὐτά θα ἐννοεῖς καί ἐσύ,ὡς σημεῖα πού θά σταθοῦν ἰκανά γιά τό «φίμωμα».
Ἀλήθεια,ἀκόμη καί σήμερα,χωρίς αὐτά,δέν ὑφίσταται ἀνάλογο φίμωμα; Θά μοῦ πῆς θά γίνουν πιό αὐστηροί,θά ἐπικεντρωθοῦν σέ συγκεκριμένους «στόχους» ( ξέρουμε πού),καί ἐν κατακλείδι θά ἔχουμε τό δυστοπικό μέλλον 1984.
Δέν βαριέσαι Διηνέκη,οὔτως ἤ ἄλλως τό πρᾶγμα ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΩΣ ἐκεῖ ὁδηγεῖ,ἀκόμη καί χωρίς τήν συμβολή τῆς χώρας.Αὐτή ἤ μᾶλλον οἱ ἐκπροσωποῦντες αὐτήν,θά ἀκολουθησουν ὅπως πάντα χωρίς τήν παραμικρή ἀντίδρασιν.
Ὁ παγκόσμιος κομμουνισμός εἶναι παρόν,ἁπλῶς δέν τό ἔχουμε ἀκόμη συνειδητοποιήση...
Ἀλλά στό θέμα τοῦ Χίου,τοῦ χριάζεται νά τόν βγάλη κάποιος στά μανταλάκια,ὅπως κάνει αὐτός,χρόνια τώρα γιά ὅλους,δικαίως ἤ ἀδίκως.Καί βεβαίως ὄχι μόνον αὐτό,κάνει κι᾿ἄλλα...
Ἐννοεῖς ἄλλο βίντεο,ἀπ᾿ὅ,τι κατάλαβα.Ποῦ εἶναι αὐτό; Καί ὁ Βορίδης ;
ΔιαγραφήΆλλο βίντεο. Δεύτερο. Εδώ: http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/06/action24.html
ΔιαγραφήΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΝΤΕΟ.
ΚΑΙ Ο ΧΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ.
ΔιαγραφήΚΑΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ.
ΚΑΙ Ο ΒΟΡΙΔΗΣ.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ.
Λέει ὁ Βορίδης :Τά δημόσια πρόσωπα εἶναι ὑποχρεωμένα νά ἀνέχονται κριτικές καί ὀξεῖες κριτικές.Καί μετά κάνει λόγον γιά τά μέσα πού συστηματικά συστηματικά δυσφημοῦν,συκοφαντοῦν,σπηλώνουν καί ἔχουν διαμορφώση τέτοια ὑποδομή ὥστε νά εἶναι ἀπολύτως ἀδύνατον νά ἐλεγχθοῦν.Κ.λπ.κ.λπ.
ΔιαγραφήΛοιπόν,ὅπως εἶπα σέ προηγούμενο σχόλιον :δέν νομίζω πώς ὅλο αύτό ἔχει νά κάνῃ μέ μία σωστή δημοσίευσιν πού στέκεται σέ γεγονότα καί ἀποδείξεις ἀλλά κυρίως μέ κόσμιο χαρακτῆρα.
Ἐν τέλει,ἄν κάποιος δέν δίνει δικαίωμα καί προσπαθεῖ μέσα σέ λογικά καί νόμιμα πλαίσια νά κάνῃ τήν δουλειά του,δέν μπορεῖ κανείς νά βρῇ πάτημα ἐναντίον του.
Καί ἐπιμένω σ᾿αὐτό Διηνέκη,διότι ἐγώ γιατί βάζω ἀκόμη καί στίς φωτό τήν πηγή ἀπό ὅπου τίς ἔχω λάβη;
Σίγουρα αὐτό πού πάει νά γίνῃ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ γιά τήν σωστή δημοσιογραφία καί ἐνημέρωσιν καί προστασία τῶν δημοσίων προσώπων. Σίγουρα ὁ λάκκος πού ἔχει ἡ φάβα εἶναι πολύυυ βαθύς καί θά πάρῃ πολλούς μαζύ του.Καί ἐν τέλει,σίγουρα ο ῥόλος τοῦ Χίου ΚΑΙ ἐδῶ ...ὕποτπος...
Ὅμως,ἄς προσπαθήσουμε,κάτω ἀπό τίς πιό δύσκολες,ἀπό ποτέ συνθῆκες,σήμερα,νά κάνουμε αὐτό πού κάνουμε μέ τό νά μήν τούς δίνουμε δικαίωμα,ὅσο μποροῦμε βεβαίως.
Διότι,τό ξαναγράφω : θά γίνουν πιό αὐστηροί,θά ἐπικεντρωθοῦν σέ συγκεκριμένους «στόχους» ( ξέρουμε πού),καί ἐν κατακλείδι θά ἔχουμε τό δυστοπικό μέλλον 1984...τό πρᾶγμα ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΩΣ ἐκεῖ ὁδηγεῖ,ἀκόμη καί χωρίς τήν συμβολή τῆς χώρας.Αὐτή ἤ μᾶλλον οἱ ἐκπροσωποῦντες αὐτήν,θά ἀκολουθησουν ὅπως πάντα χωρίς τήν παραμικρή ἀντίδρασιν.
Ὁ παγκόσμιος κομμουνισμός εἶναι παρόν,ἁπλῶς δέν τό ἔχουμε ἀκόμη συνειδητοποιήση...
Καλησπέρα Διηνέκη !
Τα ίδια σχεδόν λέμε.
ΔιαγραφήΕίπα: Αναλυτικές λεπτομέρειες, εδώ: http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/06/action24.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά δεν προσέχετε. Μιλάει κι ο Βορίδης στο βίντεο. Και άλλοι.
Κάντε μια «βόλτα» στο 12:25 τού βίντεο. ΣΑΣ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ. ΔΕΥΤΕΡΟ.
Τρίτο video, εδώ: http://esxatianasxesi.blogspot.com/2021/06/10200-video-action24.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνταπάντηση Χίου, στους Παναγιωτάκη (Action24) - Βορίδη - Μαρινάκη...