" ...μητρός τε καὶ πατρὸς καὶ τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρὶς καὶ σεμνότερον καὶ ἁγιώτερον καὶ ἐν μείζονι μοίρᾳ καὶ παρὰ θεοῖς καὶ παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι..." Σωκράτης

Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου 2012

Bugarach: Ένα κομβικό σημείο για πολλούς πιστούς της Αποκάλυψης



Μέσα στο μύθο των αιώνων, το χωριό Bugarach με το βουνό του, έχει γίνει ένα κομβικό σημείο για πολλούς πιστούς της Αποκάλυψης γιατί οι φήμες που έχουν κυκλοφορήσει είναι ότι το βουνό περιέχει πύλες για άλλους κόσμους , ή ότι οι εξωγήινοι θα επιστρέψουν εκεί στη βάση τους. Οι κάτοικοι από το μικροσκοπικό χωριουδάκι της Νότιας Γαλλίας με πληθυσμό 200, κατοίκων σε μια αυξανόμενη εισροή των πιστών για την ημέρα της κρίσης (Doomsday) είναι πεπεισμένοι ότι είναι το μόνο μέρος στη Γη που θα επιβιώσει από την ημέρα της κρίσεως.

Υπάρχουν εκατοντάδες και πιθανώς χιλιάδες άνθρωποι (που όσο πλησιάζουμε προς την 21 Δεκεμβρίου, του 2012) να περιμένουν ότι το βουνό θα ανοίξει ώστε να μπορούν να επιβιβαστούν σε διαστημόπλοια για να σωθούν από την επικείμενη καταστροφή την ημέρα της Αποκάλυψης. Άλλοι πιστεύουν ότι το τέλος του κόσμου δεν είναι επικείμενο, αλλά πολλοί άνθρωποι θα χαθούν στην αυγή μιας νέας εποχής του Διαφωτισμού. Για τους κάτοικους Bugarach είναι η τελευταία ελπίδα της σωτηρίας τους.
Επιπλέον, οι φήμες επιμένουν για τον πρόεδρο Φρανσουά Μιτεράν ότι είχε μεταφερθεί με ελικόπτερο στην κορυφή, ενώ οι Ναζί, και, αργότερα, οι Μοσάντ από το Ισραήλ, εκτελούν εκεί μυστηριώδεις ανασκαφές.
 Η κυβέρνηση της Γαλλίας πρόσφατα με απόφασή της δεν αφήνει ελπίδες σε εκείνους που είχαν προγραμματίσει να βρουν καταφύγιο σε ένα από τα λίγα ασφαλή μέρη στη Γη από την καταστροφή.
Τοπικοί αξιωματούχοι απαγόρευσαν την πρόσβαση στο Pic de Bugarach, ένα βουνό στο νοτιοδυτικό τμήμα της Γαλλίας, όπου πολλοί περιμένουν να επιβιβαστούν σε εξωγήινα σε σκάφη για άγνωστες τοποθεσίες στο σύμπαν.
Ο Eric Freysselinard, κορυφαίος εκπρόσωπος της πολιτείας στην περιοχή, είπε ότι θα εμποδίζει την πρόσβαση στην βουνό για λόγους δημόσιας ασφάλειας για να αποφευχθεί ένας συνωστισμός της από φανατικούς, περιηγητές και πληρώματα.
 Οι πιστοί λένε ότι ο κόσμος θα τελειώσει στις 21 Δεκεμβρίου του 2012, και η ημερομηνία λήξης του αρχαίου ημερολογίου των Μάγιας βλέπουν το Bugarach ως ένα από τα λίγα προστατευμένα ιερά βουνά από τον κατακλυσμό. Ο Freysselinard δήλωσε επίσης για 100 αστυνομικούς και πυροσβέστες που σχεδιάζει να αναπτύξει για να ελέγχει το μικρό χωριό και να εμποδίζει την πρόσβαση για εκεί.
 Οραματιστές, και άνθρωποι που πιστεύουν σε αυτό το τέλος του κόσμου, έχουν στραμένα τα μάτια τους στο Bugarach.
από : enews

ΚΟΣΜΟΝΑΥΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΤΟΥ ΓΑΙΑΣ!



Ποια θα ήταν η εξέλιξη της ανθρωπότητας αν είχαν επικρατήσει οι Αρχαίοι Έλληνες Ίωνες επιστήμονες και φιλόσοφοι?
Την απάντηση την δίνει ο ίδιος ο Carl Sagan στο παρακάτω video, σχετικά με την εξέλιξη που θα είχε τεχνολογικά η ανθρωπότητα αν το Φως της Ιωνίας είχε επιβιώσει. Το απόσπασμα είναι από την σειρά επιστημονικού ντοκιμαντέρ Cosmos (1980) η οποία άφησε εποχή και κέρδισε πολλά βραβεία.

Αυτό που πέτυχε ο Carl Sagan ήταν να εκλαϊκεύσει την επιστήμη ώστε πολύ δύσκολες επιστημονικές έννοιες και θεωρίες να γίνουν προσιτές στο ευρύ κοινό.
 
Επειδή σε πολλά «Ελληνικά» πανεπιστήμια «Έλληνες» πανεπιστημιακοί ( βλέπε ΑΣΣΟΕ & ΣΙΑ)με απίστευτο μένος και επιμονή προσπαθούν να υποβαθμίσουν ή και να εκμηδενίσουν την αξία και την προσφορά των αρχαίων Ελλήνων στην ανθρωπότητα συνίσταται η επίδειξη του παρακάτω video μαζί με το βιογραφικό του Carl Sagan Εδώ.

το βίντεο: 



από : Αφυπνιση Συνείδησης  
Ποια θα ήταν η εξέλιξη της ανθρωπότητας αν είχαν επικρατήσει οι Αρχαίοι Έλληνες Ίωνες επιστήμονες και φιλόσοφοι?

Την απάντηση την δίνει ο ίδιος ο Carl Sagan στο παρακάτω video, σχετικά με την εξέλιξη που θα είχε τεχνολογικά η ανθρωπότητα αν το Φως της Ιωνίας είχε επιβιώσει. Το απόσπασμα είναι από την σειρά επιστημονικού ντοκιμαντέρ Cosmos (1980) η οποία άφησε εποχή και κέρδισε πολλά βραβεία.

Αυτό που πέτυχε ο Carl Sagan ήταν να εκλαϊκεύσει την επιστήμη ώστε πολύ δύσκολες επιστημονικές έννοιες και θεωρίες να γίνουν προσιτές στο ευρύ κοινό.

Επειδή σε πολλά «Ελληνικά» πανεπιστήμια «Έλληνες» πανεπιστημιακοί ( βλέπε ΑΣΣΟΕ & ΣΙΑ)με απίστευτο μένος και επιμονή προσπαθούν να υποβαθμίσουν ή και να εκμηδενίσουν την αξία και την προσφορά των αρχαίων Ελλήνων στην ανθρωπότητα συνίσταται η επίδειξη του παρακάτω video μαζί με το βιογραφικό του Carl Sagan Εδώ.

Πηγή: http://afipnisoy.blogspot.com/2012/11/must-see.html#ixzz2DjmNkwiO
Under Creative Commons License: Attribution Share Alike
Ποια θα ήταν η εξέλιξη της ανθρωπότητας αν είχαν επικρατήσει οι Αρχαίοι Έλληνες Ίωνες επιστήμονες και φιλόσοφοι?

Την απάντηση την δίνει ο ίδιος ο Carl Sagan στο παρακάτω video, σχετικά με την εξέλιξη που θα είχε τεχνολογικά η ανθρωπότητα αν το Φως της Ιωνίας είχε επιβιώσει. Το απόσπασμα είναι από την σειρά επιστημονικού ντοκιμαντέρ Cosmos (1980) η οποία άφησε εποχή και κέρδισε πολλά βραβεία.

Αυτό που πέτυχε ο Carl Sagan ήταν να εκλαϊκεύσει την επιστήμη ώστε πολύ δύσκολες επιστημονικές έννοιες και θεωρίες να γίνουν προσιτές στο ευρύ κοινό.
http://2.bp.blogspot.com/_08kDyBSw4e0/TNhDsZjmkQI/AAAAAAAAEvU/oGi0VuH9vIY/s200/csagan.jpg
Επειδή σε πολλά «Ελληνικά» πανεπιστήμια «Έλληνες» πανεπιστημιακοί ( βλέπε ΑΣΣΟΕ & ΣΙΑ)με απίστευτο μένος και επιμονή προσπαθούν να υποβαθμίσουν ή και να εκμηδενίσουν την αξία και την προσφορά των αρχαίων Ελλήνων στην ανθρωπότητα συνίσταται η επίδειξη του παρακάτω video μαζί με το βιογραφικό του Carl Sagan Εδώ.

30 Νοεμβρίου 1822 το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΛΑΜΗΔΙ !!!

              30 Νοεμβρίου 1822  
Μοσχονησιώτης Και Σταϊκόπουλος 
    ΠΑΙΡΝΟΥΝ το ΠΑΛΑΜΗΔΙ !!!



        «Όλα τα κάστρα κι' αν χαθούν
              και όλα κι' αν ρημάξουν.  
              το Παλαμήδι το όμορφο 
                θεός να το φυλάει.»

ΠΛΟΙΟ-ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!

Σε εξέλιξη βρίσκεται μια περίεργη ιστορία με ιρανικό τάνκερ στο Αιγαίο που εντοπίστηκε το βράδυ της Τρίτης, ανοιχτά της Σύρου για ανεφοδιασμό καυσίμων, έκτοτε αναζητείται καθώς ..
απενεργοποίησε το σύστημα αυτόματου εντοπισμού.

Όταν το τελωνείο της Σύρου ζήτησε τα συνοδευτικά έγγραφα για το φορτίο του, διαπιστώθηκε ότι στα πρακτικά δεν αναγραφόταν το όνομα του παραλήπτη.


Τα σενάρια θέλουν να μετέφερε ιρανικό πετρέλαιο για άγνωστο προς τις αρχές παραλήπτη, είτε στην Ελλάδα είτε σε άλλη χώρα των Βαλκανίων, παραβιάζοντας το διεθνές εμπάργκο που έχει επιβληθεί στο Ιράν. Όταν ο καπετάνιος του δεξαμενόπλοιου αντελήφθη ότι η κατάσταση θα γινόταν περίπλοκη, σήκωσε άγκυρα και σαλπάρισε το βράδυ της ίδιας ημέρας, ενώ απενεργοποίησε το σύστημα αυτόματου εντοπισμού.


Στις έρευνες μετέχουν το ΣΔΟΕ και το Λιμενικό, ωστόσο, έως αργά χθες, το δεξαμενόπλοιο δεν είχε εντοπιστεί. Το τάνκερ φέρει επωνυμία «Baikal» και ανήκει κατά πληροφορίες στο ιρανικό Δημόσιο, ενώ ναυπηγήθηκε το 2008.


Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι το πλοίο από τις αρχές του 2012 έχει αλλάξει τρεις φορές ονομασία προκειμένου να καθίσταται δυσκολότερος ο εντοπισμός και η ταυτοποίησή του από ξένες διωκτικές αρχές.


http://ysterografa.gr

αναδημοσίευση από : ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ -ΕΡΕΥΝΑ

(βιντεο) ΗΛΙΑΣ ΚΑΣΙΔΙΑΡΗΣ " ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΙΣΘΗΤΙΚΟ "



ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ !!! Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΛΕΙ ΣΕ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΛΑΚΙΣΗ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗ Σ. ΞΗΡΟΥ


Ψάχνοντας στο διαδίκτυο, βρήκαμε την παρακάτω είδηση – κάλεσμα για συμμετοχή σε πορεία υπέρ της αποφυλάκισης του αριστερού τρομοκράτη Σάββα Ξηρού, ενός εκ των ψυχρών και ανελέητων φονιάδων της 17 Νοέμβρη:
Πορεία στη Θεσσαλονίκη για τον Σάββα Ξηρό

«Πορεία αλληλεγγύης στο Σάββα Ξηρό, φυλακισμένο για την υπόθεση της 17Ν, το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη. Τη διαδήλωση καλούσε η Πρωτοβουλία Αλληλεγγύης στον Σάββα Ξηρό, με κύριο αίτημα να γίνει δεκτή η αίτηση αποφυλάκισης που έχει κάνει και θα εκδικαστεί στις 18 Δεκέμβρη. Ο Σάββας Ξηρός, που αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα υγείας (έχει απωλέσει την όρασή του, δεν ακούει και πλέον πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας, διαγνωσμένη από κρατικά νοσοκομεία), είχε μεταφερθεί πρόσφατα στο ΑΧΕΠΑ για νοσηλεία, απ’ όπου όμως μεταφέρθηκε ταχύτατα (σε 10 μέρες) πίσω στις φυλακές Κορυδαλλού όπου κρατείται εδώ και 10 χρόνια».
Ποιοι κάνουν το κάλεσμα για την αποφυλάκιση του τρομοκράτη; Η επίσημη ιστοσελίδα του ΣΥΡΙΖΑ, φυσικά. Ποιοι άλλοι; Πρόκειται για τους ίδιους που ζητούν επίμονα να τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή, γιατί δρα… παράνομα και… εξωθεσμικά! Θαυμάστε τους!
 από : Εθνικισμός 

Καυγας Γιακουμάτου - Παναγούλη

ΣΤΟΝ ΚΑΦΕΝΕ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ 

Γεράσιμος Γιακουμάτος :"Δεν ντρέπεσαι ρε ψεύτη, ρε συκοφάντη που βγαίνεις και λες ότι έχω αγορασμένο διαμέρισμα στο Κολωνάκι και σπίτι στα βόρεια προάστια; Είσαι βουλευτής και λες τέτοια ψέματα; Ντροπή σου. Σε προκαλώ να πάμε τώρα σε συμβολαιογράφο. Κι άμα βρεις ότι έχω τίποτα από όλα αυτά θα στα γράψω δωρεάν".

Αρχικά ο Στάθης Παναγούλης έμεινε εμβρόντητος ωστόσο προσπάθησε να απαντήσει λέγοντας στον Γιακουμάτο.

Στάθης Παναγούλης :  Πήγαινε για κανένα μπάνιο στον Αστέρα και άσε με ήσυχο"

Το άκουσε ο Γιακουμάτος και εξαπέλυσε νέο, δεύτερο κύμα επίθεσης στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
Γιακουμάτος : " Λες ότι πάω στο Αστέρα και κάνω μπάνιο. Θα πρέπει να ξέρεις ρε λασπολόγε ότι είμαι γιατρός και δούλευα για χρόνια πριν γίνω βουλευτής, δεν είμαι ανεπάγγελτος σαν εσένα. Ντροπή σου καραγκιόζη".

Απο το parapolitika
μακελειό

ΚΟΥΪΖ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΛΥΤΕΣ: ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ. ΤΟ 1985 ΕΙΧΕ ΞΗΛΩΣΕΙ ΤΑ ΓΑΛΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ. ΜΕ 7 ΓΡΑΜΜΑΤΑ…

 ΠΟΙΟΣ ΝΑ’ ΝΑΙ;

 Προχθές Τετάρτη, ο υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ Ν. Δένδιας (ο… φασιστοφάγος) παρευρέθη και μίλησε στο 22ο τακτικό πανελλήνιο συνέδριο της Ομοσπονδίας Αξιωματικών Αστυνομικών (ΠΟΑΞΙΑ).
Μεταξύ των άλλων, έκανε ειδική αναφορά στον ρόλο του αστυνομικού, αφήνοντας αιχμές για τη συμπεριφορά του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη, προς τον αστυνομικό διευθυντή Ηρακλείου (με την ανοχή του οποίου μια συμμορία κουκουλοφόρων-κρανοφόρων και ροπαλοφόρων παρενοχλούσε συγκέντρωση ενός νομίμου πολιτικού κόμματος και τρομοκρατούσε τους προσερχομένους σ’ αυτήν. Ιδού τι είπε ο Δένδιας:
«Για την Ελληνική Αστυνομία η αλήθεια είναι σαφής. Η αλήθεια του Έλληνα αστυνομικού είναι το Σύνταγμα και οι νόμοι του κράτους. Επ’ αυτού δεν υπάρχει ερώτημα. Κατά πάντων και διά πάντων, κατά βουλευτών, όπως όλων των άλλων. Η επιβολή των νόμων δεν έχει όριο», τόνισε. "Σας παρακαλώ αυτό να είναι, όπως είναι και το γνωρίζω, πάντοτε ξεκάθαρος οδηγός στις πράξεις σας. Ουδέν περισσότερο δικαίωμα έχει, εφόσον παρανομεί, το μέλος του Κοινοβουλίου, εναντίον οιουδήποτε. Υποχρέωση είναι η απόλυτη και κάθετη τήρηση του Συντάγματος και της νομιμότητας».
Ωραία όλα αυτά, αλλά στο παρελθόν κι άλλων βουλευτών η συμπεριφορά απέναντι στους αστυνομικούς διευθυντές δεν ήταν και τόσο πρέπουσα. Κι όχι μόνο λόγω, αλλά και έργω! Όπως για παράδειγμα, ενός βουλευτή Μεσσηνίας, που στην προεκλογική περίοδο του 1985, όταν έκρινε ότι οι αστυνομικοί μερολήπτησαν εις βάρος αφισοκολλητών νεολαίων του κόμματός του που συνεπλάκησαν με αφισοκολλητές του αντιπάλου κόμματος (ΠΑΣΟΚ), εξεμάνη και εισέβαλλε στην Αστυνομική Διεύθυνση Μεσσηνίας κι αφού έπιασε από τη γραβάτα τον αστυνομικό διευθυντή του ξήλωσε τα γαλόνια!
Έγραφαν γι’ αυτό το περιστατικό στο περιοδικό του (καυχώμενοι για τη «μαγκιά» του αρχηγού τους…) νεολαίοι κόμματος (που τώρα πια δεν υπάρχει…), τον Απρίλιο του 1999, δηλαδή σε καιρούς ανύποπτους:
«Όμως, όταν έπαιρνε ανάποδες ποιος τον συγκρατούσε; Οι Μεσσήνιοι ακόμη θυμούνται τις εκλογές του ’85 όπου οι νεολαίοι του …… (το ζήσαμε κι αυτό) είχαν φάει ξύλο, έξω από την πόλη της Καλαμάτας ενώ η αστυνομία –τον καιρό των Κλαδικών– είχε κλείσει τα μάτια. Ο ……, “ταύρος εν υαλοπωλείο”, δε δίστασε να μπει στην αστυνομική διεύθυνση της πόλης και να ξηλώσει με τα χέρια του τα γαλόνια και τη γραβάτα του αστυνομικού διευθυντή».
Ποιος να’ ναι; Ποιος να’ ναι; Μήπως ο κ. Δένδιας μπορεί να ρωτήσει τον πολιτικό του προϊστάμενο, Α. Σαμαρά, που ήταν τότε βουλευτής Μεσσηνίας, κι όσο να’ ναι κάτι θα’ χει πάρει τ’ αυτί του για το συμβάν;

από :  Εθνικισμός 

«Εμείς δεν αρνούμαστε την καταγωγή μας» λένε οι Μαρσεγιέζοι δηλώνοντας ΕΛΛΗΝΕΣ !!!


σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Είναι απίστευτο πάντως το φαινόμενο οι φίλαθλοι των ξένων ομάδων να δηλώνουν Έλληνες(όπως της Λάτσιο και της Βερόνα), απόγονοι των μεσογειακών προγόνων μας, και οι δικοί μας (όχι όλοι) να κρεμούν στις εξέδρες τους όλες τις σημαίες εκτός της ελληνικής...

Διαβάζουμε στο protothema.gr

«Εμείς δεν αρνούμαστε την καταγωγή μας»
έγραφε το πανό που ύψωσαν οι οπαδοί της Μαρσέιγ, στον αγώνα της Κυριακής με τη Λιλ, κάτω από ένα τεράστιο coreo με την ελληνική σημαία στο κέντρο της οποίας απεικονιζόταν ένας αρχαίος Έλληνας.
Οι οπαδοί της Μαρσέιγ, υπενθύμισαν με αυτό τον τρόπο, τις ελληνικές ρίζες της Μασσαλίας, που ιδρύθηκε από τους Φωκιείς το 600 π.Χ.
Σύμφωνα με γαλλικά ΜΜΕ, η εντυπωσιακή κίνηση, ήταν μια απάντηση στα όσα συνέβησαν την περασμένη Πέμπτη, στον αγώνα της Europa League με την Φενέρμπαχτσε, όπου σημειώθηκαν σοβαρά επεισόδια μεταξύ Γάλλων και Τούρκων οπαδών και με πολιτική χροιά.





από : ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ 

Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ για τον χουντικό Απόστολο Κακλαμάνη: Δύο ώρες με τον Ταξίαρχο Ιωαννίδη




Δείτε τα ντοκουμέντα για τον χουντικό ΠΑΣΟΚο Απόστολο Κακλαμάνη:

Από το βιβλίο του Μιχαλόπουλου "Δύο ώρες με τον Ταξίαρχο Ιωαννίδη" που κυκλοφόρησε το 1983 και περιλαμβάνει αποκόμματα εφημερίδων του 1973 και 1974... Ο Κακλαμάνης στο βιογραφικό του λέει ότι φυλακίστηκε... αλλά το 1968... εμείς μιλάμε όμως για τον Ιωαννίδη και το 1973 και 1974... Και όποιος πει "παπαριές του Μιχαλόπουλου" ας ξαναδεί στο τέλος της ανάρτησης τι λέει ο Παναγούλης που ήταν και στο ίδιο κόμμα...



Απόστολος Κακλαμάνης: Δύο ώρες με τον Ταξίαρχο Ιωαννίδη




από : ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ 

Η ξεχωριστή σχέση του αρχαίου Έλληνα με τον σκύλο


Η φύση αποτέλεσε για του αρχαίους Έλληνες το πεδίο βάσης και εξέλιξης του ανθρώπου. Παρατήρησαν με ματιά και νου οξυδερκή, ότι μέσα σε αυτήν ο άνθρωπος πάλεψε με τα στοιχεία της φύσης, έπαθε πολλά, έμαθε από τα λάθη του και τέλος φιλοσόφησε την ίδια του την ύπαρξη, δίνοντας μεγάλη σημασία και ερμηνεύοντας τα θαυμαστά της δημιουργήματα που τον περιτριγυρίζουν. 

Έτσι, αναπτύχθηκε μια άλλη, ξεχωριστή σχέση με τα ζώα, που συμπληρώνουν, μαζί με τον άνθρωπο, τις φανερές μορφές έμψυχης εκδήλωσης της φύσης. Το ζώο που βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας των όντων,μετά τον άνθρωπο και έχει άμεση σχέση με την κοινωνική ζωή του ανθρώπου είναι ο σκύλος.
Υπάρχουν δύο μύθοι που εξηγούν το λόγο που ο σκύλος αποτελεί εδώ και χιλιάδες χρόνια τον πιο πιστό σύντροφο του ανθρώπου. Εδώ πρέπει να τονίσουμε ότι λίγα είναι τα ζώα για τα οποία έχουν πλαστεί μύθοι από τους αρχαίους Έλληνες. Ο πρώτος μύθος, μας λέει πως ο κύν ήταν δημιούργημα του θεού Ήφαιστου. Για το λόγο αυτό, απολάμβανε μεγάλης εκτίμησης σε σημείο σχεδόν ισότητας με τους ανθρώπους, σε αντίθεση με τους αρχαίους Αιγυπτίους που είχαν μια πιο απόμακρη σχέση με τα ζώα (τα λάτρευαν μεν αλλά χωρίς να έχουν καθημερινή επαφή μαζί τους). Ο θεός Απόλλων εξημέρωσε το σκύλο και τον δώρισε στην αδελφή του θεά Αρτέμιδα, προκειμένου να τη συνοδεύει στο κυνήγι (κύναν άγω).
Επίσης, ένας άλλος μύθος αναφέρει ότι ο σκύλος είναι αποτέλεσμα αναπαραγωγής του Κέρβερου (του σκύλου που φύλαγε τον Άδη), την οποία επέτυχε ο Μολοσσός, ο εγγονός του Αχιλλέα. Για την ιστορία, τον Κέρβερο τον αιχμαλώτισε ο Ηρακλής και τον πήγε στον Ευρυσθέα, από τον οποίο τον έκλεψε ο Μολοσσός.
( σημείωση από sxoLIAnews : Ο Ηρακλής εφ' όσον πήγε τον Κέρβερο στον Ευρυσθέα ο Βασιλιάς της Τίρυνθας μόλις είδε το τεράστιο και τρομερό αυτό όν τρόμαξε τόσο πολύ που είπε στον Ηρακλή να το πάρει αμέσως από μπροστά του. Εκείνος στην συνέχεια επέστρεψε τον Κέρβερο στον Άδη, όπως είχε υποσχεθεί στον Βασιλιά του Κάτω  Κόσμου, τον Πλούτωνα, όπως διαβάζουμε και στην Βιβλιοθήκη του Απολλοδώρου
[βιβλίο Β΄ κεφ. 5, παραγρ. 12]:

" ... ρακλς δ Ερυσθε δείξας τν Κέρβερον πάλιν κόμισεν ες ιδου..." 
Κάνω αυτή την παρέμβαση στο άρθρο απλά για να αποδείξω τον όντως σεβασμό των Αρχαίων Προγόνων μας προς τα ζώα γενικά και τον σκύλο ειδικά, όπως και το άρθρο πραγματεύεται πολύ σωστά!  Ο μεγάλος γιός του Διός επέστρεψε τον Κέρβερο στο σπίτι του, στον Άδη. 
Προφανώς ο συγγραφέας του άρθρου σχετικά με τον Μολοσσό, να εννοεί μια άλλη εκδοχή για το κατόρθωμα του Ηρακλέους και τον Κέρβερο όπου ο ημίθεος ελευθερώνει από τον Άδη τον Θησέα όχι όμως και τον Πειρίθου που ήσαν φυλακισμένοι όταν προσπάθησαν να κλέψουν την Περσεφόνη.Στην άλλη εκδοχή λοιπόν η Περσεφόνη ήταν γυναίκα του Αιδωνέα βασιλιά των Μολοσσών και ο οποίος τους φυλάκισε. Από εκείνη την φυλακή ο Ηρακλής ελευθέρωσε τον Θησέα χωρίς να καταφέρει όμως να κάνει το ίδιο για τον Πειρίθου.εδώ πιθανώς να υπάρχει η σχέση Κέρβερου-Μολοσσού. ) 
 
 Πέραν όμως, από τους μύθους, οι αρχαίοι Έλληνες ασχολήθηκαν με τα ζώα και στο επιστημονικό πεδίο. Ο πανεπιστήμονας και φιλόσοφος Αριστοτέλης, στο έργο του «περί ζώων ιστορία», κάνει μια λεπτομερή μελέτη γύρω από τα είδη και τη φύση των σκύλων δείχνοντας έτσι τη σημασία που έδιναν οι αρχαίοι στο ζώο αυτό. Συγκεκριμένα, κατατάσσει του Μολοττικούς κύνες και τους Ινδικούς κύνες στην κατηγορία βραχυκεφάλων κυνών. (Υπενθυμίζω εδώ ότι η λέξη Μολοσσός είναι η αρχαία ονομασία της Ηπείρου). Ακόμα και στην καθημερινή ζωή των μεγάλων ανδρών ο κύνας έπαιξε σημαντικό ρόλο. Ο Μέγας Αλέξανδρος ως μαθητής του Αριστοτέλη, ήταν κυνόφιλος.
Όσο ήταν στην Πέλλα είχε μια θηλυκή σκυλίτσα (Μολοττικός κύων) και αργότερα στην Περσία κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του κατά του Πέρση Δαρείου, αγόρασε έναν αρσενικό σκύλο (Ινδικός κύων) και μάλιστα έναντι αδρής αμοιβής, ονόματι Περίττα. Αργότερα, έδωσε το όνομά του σε μια πόλη που ίδρυσε εκεί.

Mία από τις σημαντικότερες ενδείξεις για αυτήν την σχέση αγάπης και συντροφιάς μεταξύ των αρχαίων Ελλήνων με τους σκύλους, που διαρκεί πάνω απο 3.000 χρόνια, μας την δίνει ο πατέρας της Ελληνικής ιστορίας Όμηρος στην Οδύσσεια (ραψωδία ρ΄300-309), όπου περιγράφει το γνωστό και συγκινητικό περιστατικό του θανάτου του σκύλου του Οδυσσέα (ονόματι Άργος) τη στιγμή που αναγνωρίζει τον αφέντη του ντυμένο ζητιάνο, που γύρισε μετά από 10 έτη απουσίας.
Σχέση μοναδική. Συντροφικότητα που προκαλεί συγκίνηση.  

 Ένα άλογο ον, ο κατάκοιτος σκύλος Άργος, παρ’ όλα τα χρόνια απουσίας του αφέντη του, μπόρεσε να τον αναγνωρίσει αφήνοντας σε εμάς, όπως και στον Οδυσσέα το δάκρυ να κυλήσει και να αγγίξει την καρδιά μας. Αβίαστα ερωτήματα έρχονται στο νου μας: Τι δέσιμο είχαν ο αφέντης με το σκύλο του, κάνοντας τον πολυταξιδεμένο και σκληρό από τις κακουχίες Οδυσσέα να δακρύσει; Τι είναι αυτό που μπορεί να οδηγήσει ένα άλογο ον να δεθεί συγκινησιακά με ένα λογικό; Μήπως η επικοινωνία αυτή δηλώνει την ύπαρξη της ψυχής; Μήπως, ως άνθρωποι πρέπει να δώσουμε μεγάλη βαρύτητα στη ψυχή μας και στην επικοινωνία με τη φύση, στην οποία άλλως τε είμαστε συγκάτοικοι με τα άλλα ζώα;
Οι αρχαίοι Έλληνες αντιλήφθηκαν από πολύ νωρίς τη διαφορετική σχέση που έχει ο σκύλος με τον άνθρωπο. Σχέση φιλική, σχέση συνεργασίας. Σχέση πάνω απ’ όλα εμπιστοσύνης, όπως επίσης και φιλοσοφικής συντροφιάς. Πριν από τον μεγάλο φιλόσοφο Σωκράτη, που άλλαξε τα δεδομένα της σκέψης πάνω σε βαθειά και αιώνια προβλήματα τη ανθρωπότητας, υπήρχαν οι λεγόμενοι κυνικοί φιλόσοφοι. Αυτοί, γύριζαν στους δρόμους των πόλεων και μιμούνταν τη ζωή των σκύλων. Ζούσαν σε πιθάρια ή σε βράχους προκειμένου να ταπεινωθούν και να φιλοσοφήσουν. Άλλωστε, μη ξεχνάμε την εικόνα που μας έχει μείνει χαραγμένη στο μυαλό με τον μεγάλο αρχαίο φιλόσοφο Διογένη να περιφέρεται μέρα μεσημέρι στους δρόμους της Αθήνας κρατώντας φανάρι και έχοντας συντροφιά έναν σκύλο, αναζητώντας άνθρωπο, όπως έλεγε, υπονοώντας την ποιοτική έννοια της λέξης.


Ο σκύλος λοιπόν, τιμήθηκε από όλους τους Έλληνες της αρχαίας εποχής, τοποθετώντας τον ακόμα και στο σύμπαν (αστερισμός του κυνός), εκφράζοντας έτσι την υπέρτατη αγάπη τους για το ζώο. Το γεγονός αυτό αν μη τι άλλο, δείχνει ότι ο σκύλος αποτελούσε μέρος της καθημερινότητας της ζωής τους. Η καθημερινότητα δεν άλλαξε στο πέρασμα των αιώνων και ο σκύλος παραμένει γύρω μας, δίπλα μας. Είναι ανάγκη να δούμε μέσα από την παρουσία του τη σταθερή κοινωνική σχέση του με τον άνθρωπο, καταδικάζοντας και αποτρέποντας την κακοποίησή τους από μερίδα συνανθρώπων μας.
Εξάλλου, όσοι δεν το γνωρίζουν, ως και ο Μέγας Αλέξανδρος, που ενδιαφερόταν για μεγάλα και σημαντικά πράγματα, θέσπισε νόμο για την προστασία των ζώων. Κοιτάζοντας λοιπόν, στα μάτια ενός ποιμενικού ελληνικού Μολοττικού σκύλου (Hellenic Epir Molossus), μπορούμε να τρέξουμε πίσω στο χρόνο και να αισθανθούμε τη συντροφιά, όχι απλά ενός κύνα αλλά ενός αρχαίου «Έλληνα» φίλου και προστάτη της ζωής μας
Οι Έλληνες για να τιμωρήσουν την Εκάβη αποφάσισαν να τη λιθοβολήσουν. Ως προς τον θάνατό της υπάρχουν παραλλαγές, όλες όμως έχουν ως κοινό στοιχείο τη μεταμόρφωση σε σκύλο. Ο Ευριπίδης στην ομώνυμη τραγωδία του αναφέρει ότι η Εκάβη, αφού πρώτα είδε όλα τα παιδιά της νεκρά ή αρπαγμένα, μεταμορφώθηκε από τους θεούς, που τη λυπήθηκαν, σε σκυλί. Μία παραλλαγή λέει ότι η Εκάβη μεταμορφώθηκε σε σκύλο όταν την κατεδίωξαν για εκδίκηση οι σύντροφοι του Πολυμήστορα. Τρίτη εκδοχή είναι ότι η Εκάβη μεταμορφώθηκε σε σκύλο μέσα στο πλοίο που την οδηγούσε δούλη στην Ελλάδα. Τέλος, στην εκδοχή του λιθοβολισμού, η Εκάβη λιθοβολήθηκε πράγματι από τους Έλληνες, που όμως όταν πήγαν να την τραβήξουν κάτω από τις πέτρες βρήκαν, αντί για το πτώμα της, ένα σκυλί με πύρινα μάτια. Φαίνεται ότι η Εκάβη λατρεύθηκε σαν θεά με ιερό ζώο το σκυλί.
Άλλος ένα ελληνικός μύθος της αρχαιότητας έκανε αναφορά σε μηχανικούς σκύλους που είχαν σταλεί να προστατέψουν το παλάτι του Αλκίνοου. Οι Θεοί ήταν ιδιαίτερα ευχαριστημένοι με τον βασιλιά Αλκίνοο και μέσω της τέχνης του Ηφαίστου, του χάρισαν χρυσούς και ασημένιους, αθάνατους και πανίσχυρους μηχανικούς σκύλους για την προστασία του παλατιού του.
Ο σκύλος που πέθανε από λύπη
Το συγκινητικό εύρημα ενός σκελετού στη νεκρόπολη της Ελεύθερνας στην Κρήτη έρχεται να μας θυμίσει μύθους και μαρτυρίες για τη σχέση φιλίας ανάμεσα στους αρχαίους Ελληνες και σε ζώα που τους συντρόφευαν. Από τους αρχαιολόγους που έχουν μελετήσει τα ταφικά έθιμα των αρχαίων Ελλήνων λίγοι έχουν ασχοληθεί με αυτή την ιδιαίτερη σχέση ανθρώπου και ζώου. Οπωσδήποτε όμως όσοι έτυχε να «πέσουν» επάνω σε ταφή ζώου, είτε μαζί είτε χώρια από το αφεντικό του, ανατρέχουν στις αρχαίες γραπτές μαρτυρίες και θυμούνται και τους σχετικούς μύθους. Αφορμή τώρα για αυτή την εισαγωγή και το σχετικό ρεπορτάζ υπήρξε ένα συγκινητικό εύρημα στη νεκρόπολη της Ορθής Πέτρας στην Ελεύθερνα της Κρήτης όπου διεξάγεται η ανασκαφή του Πανεπιστημίου Κρήτης με τον καθηγητή Νίκο Σταμπολίδη. Πρόκειται για τον σκελετό ενός σκύλου που βρέθηκε δίπλα σε ένα πιθάρι που περιείχε τον σκελετό ενός αγοριού. Η γνωστή μας πια ανασκαφή της Ελεύθερνας είχε δημοσιευθεί για πρώτη φορά πριν από πολλά χρόνια στο «Βήμα» με τον τίτλο «Δειροτομηθείς Σιδήρω» και ο αποκεφαλισμένος σκελετός που βρέθηκε στην πυρά είχε μεταφερθεί αργότερα στην έκθεση της Ελεύθερνας που διοργανώθηκε στο Κυκλαδικό Μουσείο. Αυτή τη φορά στην ίδια ανασκαφή ήρθε στο φως ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα. 
Κοντά στον γνωστό και για το ανθρωπολογικό του υλικό τάφο Α1Κ1 όπου έχουν βρεθεί τα οστά πολλών αριστοκρατών πολεμιστών της Ελεύθερνας από το 900 ως το 680 π.Χ.,ο χώρος είχε μείνει ανέπαφος. Μιλάμε βέβαια για ένα πολύ μικρό κομμάτι γης όπου ήρθε τώρα στο φως μια πιθοταφή ανάμεσα σε τεφροδόχους και χάλκινες φιάλες.Το στόμιο αυτού του πίθου είναι στραμμένο προς Βορά και ακουμπάει σε μια μεγάλη όρθια πέτρα η οποία δεν αποτελούσε μόνο τη φραγή του πίθου,αλλά και το σήμα του.Οταν ανοίξαμετον πίθο διαπιστώσαμε ότι περιείχε έναν σκελετό,σε συνεσταλμένη στάση,του οποίου τα οστά πιθανότατα ήταν ενός αγοριού εφηβικής ηλικίας 15 ίσως ετών.Οταν όμως μετά θελήσαμε να διαμορφώσουμε τον χώρο,προκειμένου να παραμείνει το πιθάρι in situ για τους επισκέπτες της νεκρόπολης,αφαιρώντας τα χώματα ακριβώς δίπλα και στο ίδιο βάθος όπου “πατούσε” ο πίθος,βρήκαμε τον σκελετό του σκύλου.


 Ο σκελετός είναι ακέραιος χωρίς ίχνη βίαιου θανάτου. Δεν έχουμε δηλαδή δείγματα ότι τον θυσίασαν. Είναι απλώς ένας κρητικός ιχνηλάτης σκύλος. Ετσι η πιθανότερη εξήγηση είναι ότι ίσως πέθανε από τη λύπη του,πράγμα που ανήκει βέβαια στον χώρο των υποθέσεων καθώς δεν μπορεί να επιβεβαιωθεί ανασκαφικά.
Υπάρχουν όμως περιγραφές αυτού του είδους που έφθασαν στις μέρες μας από αρχαίους ιστορικούς» καταλήγει ο κ. Σταμπολίδης. Μια άλλη ταφή με σκελετούς σκύλων είχε βρει πριν από μερικά χρόνια στο Καβούσι της Ανατολικής Κρήτης η αρχαιολόγος Leslie Day και δημοσίευσε το εύρημά της στο Αmerican Journal of Αrchaeology, ενώ και η αρχαιολόγος κυρία Ελπίδα Σκέρλου εντόπισε πρόσφατα ταφή σκύλου στην Κω που ακόμη δεν δημοσιεύτηκε. Από την πλευρά των αρχαίων μαρτυριών τόσο ο Αιλιανός όσο και ο Πολυδεύκης στο Ονομαστικό του αναφέρουν παραδείγματα για ταφές σκύλων ή για σκύλους που ακολούθησαν το αφεντικό τους στον θάνατο αρνούμενοι τον αποχωρισμό. Μια άλλη μαρτυρία προέρχεται από τον Αιλιανό και αναφέρεται στον Εύπολη ο οποίος πέθανε στην Αίγινα και επάνω στον τάφο του πέθανε ο πιστός του σκύλος. Η θέση ονομάστηκε Κυνός Σήμα.
[Πηγή erroso.blogspot.gr]
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr